Näin muuten eilen todella sympaattisen parin kaupassa. Mies oli kuin Prison Break-sarjassa Brad Bellickin roolissa esiintynyt Wade Williams, ilman tuota viimeisen päälle hoidettua hammasrivistöä.
http://vignette3.wikia.nocookie.net/thementalist/images/4/48/Wade-williams.jpeg/revision/latest?cb=20160619021410
Nainen melko tavallisen näköinen, hieman pyöristynyt kodin hengetär.
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/564x/86/8d/39/868d39e769fa5b97aeaec2bc87b1a9c2.jpg
Molemmat olivat pukeutuneet vaatimattomasti. Näyttivät tosi iloisilta, ja puhuivat toisilleen kuin teini-ikäiset kuinka he ostaisivat pizzaa ja katsoisivat leffaa.
Tuosta parista näki että he olivat tavanneet hyvin nuorina, eikä naisen taustalla ennen sitä ollut luonnetta kovettavia panosuhteita, jännämiesdraamoja tai miesten käyttämistä puhelimien appien tavoin milloin panopalveluina ja milloin betaelättäjinä.
Mies puheli kassan kanssa niitä näitä. Parilla oli juhla, ehkä 40-vuotishääpäivä tms. Kuulin miehen sanovan "kun me tavattiin 16-vuotiaina...".
Pysäytin pariskunnan parkkiksella ja sanoin kohteliaasti että anteeksi mutta oli pakko sanoa että näytätte ihan mahtavalta parilta. Annoin ostamani viinipullon heille, mistä he silmin nähden yllättyivät ja ilahtuivat kovasti. Toivottavasti tällä symppisparilla oli mukava ilta.
Lukuun ottamatta vaatimatonta pukeutumista, tuossa tilanteessa haluaisin nähdä itseni saman ikäisenä. Se, löytyykö sopivaa naista, jää nähtäväksi.
Sympaattisen kurppaparin juhlapäivä
22
349
Vastaukset 22
- OnnellisetKurpat
💕niin se menee
- kunlehmätlentävät
Voi nunnu.
- erehdyitkannust.syntiä
Ei parin joka on tavannut 16-vuotiaina tarvitse siitä erikseen mainita toisilleen, mies puhui jostain toisesta, luultavasti exästään tai vaimostaan.
- vihalisäävihaa
Kiva lukea jotain positiivista täältä välillä. Naisten haukkuminen voi olla kokopäivätyötä joillekin täällä. Mitä enemmän sitä harrastaa, sitä vahvemmaksi viha muuttuu. Varmaan olette kuulleet tarinan mustasta ja valkoisesta koirasta. Kun ne tappelevat, kumpi voittaa, musta vai valkoinen? Se, jota olet enemmän ruokkinut.
Lehdet ja media yleensäkin on täynnä miehiä vähätteleviä ja naisia ylistäviä juttuja. Naiset vihaavat miehiä täysin ilman syytä. Tämä palsta on yksi harvoista, jossa kerrotaan totuuksia. Jos se sinua häiritsee niin se on sinun ongelmasi.
- vihalisäävihaa
super-atm kirjoitti:
Lehdet ja media yleensäkin on täynnä miehiä vähätteleviä ja naisia ylistäviä juttuja. Naiset vihaavat miehiä täysin ilman syytä. Tämä palsta on yksi harvoista, jossa kerrotaan totuuksia. Jos se sinua häiritsee niin se on sinun ongelmasi.
Luemme varmaankin eri lehtiä.
Vihaaminen ei häiritse minua, se on teidän ongelmanne vaikka joskus mietin Pertti-setä kirjoitti. Hän muistaakseni arveli, että täällä voi olla joku pahoja tekoja hautova tyyppi, joka saa vahvistusta ätmikulttuurin naisvihasta. Kaikille nämä jutut eivät selvästikään ole fantasiamaailmaa vaan koko totuus, ilmeisesti sinulle myös?
Eikä viha kohdistu vain naisiin, pilkkaatte toisianne myös, ulkonäköä jne. Tuo mieleen yläasteen niiltä osin. - GGTOW
vihalisäävihaa kirjoitti:
Vihaaminen ei häiritse minua, se on teidän ongelmanne vaikka joskus mietin Pertti-setä kirjoitti. Hän muistaakseni arveli, että täällä voi olla joku pahoja tekoja hautova tyyppi, joka saa vahvistusta ätmikulttuurin naisvihasta. Kaikille nämä jutut eivät selvästikään ole fantasiamaailmaa vaan koko totuus, ilmeisesti sinulle myös?
Eikä viha kohdistu vain naisiin, pilkkaatte toisianne myös, ulkonäköä jne. Tuo mieleen yläasteen niiltä osin."Tuo mieleen yläasteen niiltä osin."
Älä. Palstan miehet ovat, muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta, erittäin lapsellisia. - vihalisäävihaa
GGTOW kirjoitti:
"Tuo mieleen yläasteen niiltä osin."
Älä. Palstan miehet ovat, muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta, erittäin lapsellisia.Yli 25-vuotiaan miehen kohdalla ei enää mun mielestä voi kovin paljon lapsellisuuden piikkiin panna. Tullessani tänne luulin, että suurin osa on parikymppisiä.
- 8970
Yli 25-vuotiaan miehen kohdalla ei enää mun mielestä voi kovin paljon lapsellisuuden piikkiin panna. Tullessani tänne luulin, että suurin osa on parikymppisiä.
Joo, kyllä minullekin oli yllätys todeta, että osa miehistä on jopa 40-50 vuotiaita. Nämä kirjoitukset kun näyttävät teiniangstilla aikaansaaduiksi.
Eikä viha kohdistu vain naisiin, pilkkaatte toisianne myös, ulkonäköä jne. Tuo mieleen yläasteen niiltä osin."Luemme varmaankin eri lehtiä."
Luemme todennäköisesti samoja lehtiä, mutta näet asiat feminististen lasien läpi.
"Vihaaminen ei häiritse minua, se on teidän ongelmanne"
Uskon oikein hyvin ettei naisten viha miehiä kohtaan häiritse sinua yhtään.- vihalisäävihaa
super-atm kirjoitti:
"Luemme varmaankin eri lehtiä."
Luemme todennäköisesti samoja lehtiä, mutta näet asiat feminististen lasien läpi.
"Vihaaminen ei häiritse minua, se on teidän ongelmanne"
Uskon oikein hyvin ettei naisten viha miehiä kohtaan häiritse sinua yhtään.Ei mulla mitään nistilaseja ole, ei ole edes lukulaseja. Mitä lehtiä sä sitten luet?
Se on kyllä aivan totta, että naisten viha häiritsee mua yhtä vähän kuin miestenkin viha. Mutta se on mielenkiintoinen kuin keskeltä halkaistu valkoinen hiiri.
- 14141414
Ei löydy sulle sopivaa naista, olet nirso.
Sinun mielestäsi mies on nirso jos ei suostu seurustelemaan itseään tasottomamman naisen kanssa eli suostu naisten hypergamiaan.
- uskomaton-
En usko, selvästi keksitty tarina.
- Teknodonna
Mjoo
Mä olen yhden ainoan kerran ollut opiskelemassa kirjoittamista ja sen tekniikkaa, enkä oikein pitänyt ilmapiiristä. Oikeastaan mä en edes ajatellut kirjoittamista, vaan niitä kirjoittajia. Siinä ne auditoriossa kuunelivat maikkaa ja tekivät muistiinpanoja. Heitä oli kaikenlaisia ja kaiken oloisia monesta eri ikäluokasta. Se oli vähän kuin katukuva. Kadulla on vähän sitä kaikenlaista. Ainoa ero oli se että he kaikki istuivat ja katselivat samaan suuntaan. Itse eksentrisenä ja poikkitaiteellisena istuin erkkerisyvennyksessä ilman muistiinpanovälineitä, jotka olin unohtanut kotiin.
En itseasiassa edes löytänyt perille auditorioon, ilman etten olisi kysynyt tietä sinne kerrosiivoojalta, joka heilutteli käytävällä moppia napit korvissa. En oikein tiennyt mitä kysyä, koska tiedossani ei ollut edes sitä, mikä luento oli kyseessä. Eli jos kysyy tuntemattomalta ihmiseltä kysymyksen, jossa ei ole ainuttakaan faktaa, vastaaminen on varsin vaikeaa. Tämä ei kuitenkaan minua niin vaivannut, sillä moppinaisen kanssa oli kiva jutella. Eli lievä eksyminen virittää ylee mukavan tilan, jossa on helppo kommunikoida vastakkaisen sukupuolen kanssa.
Ja mihins minä nyt jäinkään.
😁 - Teknodonna
Teknodonna kirjoitti:
Mjoo
Mä olen yhden ainoan kerran ollut opiskelemassa kirjoittamista ja sen tekniikkaa, enkä oikein pitänyt ilmapiiristä. Oikeastaan mä en edes ajatellut kirjoittamista, vaan niitä kirjoittajia. Siinä ne auditoriossa kuunelivat maikkaa ja tekivät muistiinpanoja. Heitä oli kaikenlaisia ja kaiken oloisia monesta eri ikäluokasta. Se oli vähän kuin katukuva. Kadulla on vähän sitä kaikenlaista. Ainoa ero oli se että he kaikki istuivat ja katselivat samaan suuntaan. Itse eksentrisenä ja poikkitaiteellisena istuin erkkerisyvennyksessä ilman muistiinpanovälineitä, jotka olin unohtanut kotiin.
En itseasiassa edes löytänyt perille auditorioon, ilman etten olisi kysynyt tietä sinne kerrosiivoojalta, joka heilutteli käytävällä moppia napit korvissa. En oikein tiennyt mitä kysyä, koska tiedossani ei ollut edes sitä, mikä luento oli kyseessä. Eli jos kysyy tuntemattomalta ihmiseltä kysymyksen, jossa ei ole ainuttakaan faktaa, vastaaminen on varsin vaikeaa. Tämä ei kuitenkaan minua niin vaivannut, sillä moppinaisen kanssa oli kiva jutella. Eli lievä eksyminen virittää ylee mukavan tilan, jossa on helppo kommunikoida vastakkaisen sukupuolen kanssa.
Ja mihins minä nyt jäinkään.
😁Lisäksi luulin, että kysymyksessä oli naispari. Olen ollut siinä luulossa, että näin naisia nimitetään, kun he ovat aikuistuneet.
😁 - Teknodonna
Teknodonna kirjoitti:
Lisäksi luulin, että kysymyksessä oli naispari. Olen ollut siinä luulossa, että näin naisia nimitetään, kun he ovat aikuistuneet.
😁Eli kausaalikehitys menee jotenkin näin:
Ovo
Tipu
Kurppa
(Reps)
😁
- ihanaaaaaaa
Todella positiivista että näet kuitenkin itsesi kurppana ainakin tulevaisuudessa. Et siis olekaan ikinuori.
- Riiiiiiiiiiiiii
Mukavaa kun kehuit heitä ja annoit vinkkupullosi. Siitä pisteet :).
Osa löytää parinsa teininä ja osa heistä myöskin pysyy yhdessä, mikä on hienoa. Se ei kuitenkaan ole itseisarvo. Onko parempi mennä nuorena huonoon liittoon kuin löytää hyvä elämänkumppani myöhemmin? Mistä tiedät mitä tuo nainen on tehnyt, tiedä vaikka olisi pettänyt miestään?
Mutta sinuahan inhottaa ikäisesi naiset, nuo kolmekymppiset tatuoidut makkaramahat. Paras pitää kiirettä, jotta pariudut edes suunnilleen ikäisesi kanssa ja voitte vanheta onnellisena kurppaparina. Eikun, mieshän haluaa 16-22-vuotiaan naisen ja ettehän te ymmärrä mikä vetovoima nuoruus on miehille. Eikun... - 01010
Sinähän et voi päästä enää siihen toivomaasi lopputulokseen. Olet auttamatta liian vanha, se juna meni jo, jossa pariudutaan 16-vuotiaina.
!6-vuotiaat pikkupimut näkevät yli kolmekymppisen miehen keski-ikäisenä setänä, jota ei voisi kuvitellakaan seurustelukumppaniksi. Heistä haaveilu ei siis ole realistista.
ps. Pidän tarinaasi keksittynä.- nihhhhhhhhhhh
"Sinähän et voi päästä enää siihen toivomaasi lopputulokseen. Olet auttamatta liian vanha, se juna meni jo, jossa pariudutaan 16-vuotiaina."
- Harvalla se pariutuminen tuossa mielessä onnistuu edes 16-vuotiaana, koska valtaosa suomalaisnaisista on jo siinä iässä pilallenussittuja nykypäivänä. Muistan kuinka siinä iässä koululuokassa tuon ikäiset tytöt täysin häpeilemättä kertoivat jostain viikonlopun panoistaan ja miten olivat imeneet munaa jne.
Se elinikäinen parisuhde pitäisi aloittaa nykypäivänä jo joskus 12-13-vuotiaana, jos haluaa vanhana elää tuollaisessa liitossa kuin ap mainitsi.
Hieno veto sinulta, arvostit ihmisiä jotka arvostuksen ansaitsevat. Tuollaisia pareja ei ole enää kohta ollenkaan, korkeintaan joku aisuri muistelee kurppansa kanssa kuinka löysivät toisensa kun kurpan juoksut oli juostu ja lapsiluku täynnä. Semmoisten kohdalla menisi hyvä viini hukkaan, sidukkapullon voisi antaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 402506
- 52946
- 62866
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t52750Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää227733T.h tuomio
Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin10654Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä
Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne81607- 49604
- 65593
- 47587