Oisko kellään jäänyt - takalevyä ylimääräiseksi tommoiseen emolevyyn tarviis - sellaisen kun puuttuu.
Takalevy ASUS M4A79XTD-EVO emolevyyn
10
544
Vastaukset
- jgjhjhgjhg
http://www.ebay.com/itm/ASUS-M4A79XTD-EVO-motherboard-original-I-O-shield-backplate-backpanel-/141707364697?hash=item20fe6ac959:g:2XEAAOSwd4tT8WAD
Ebayn halvin tuollainen n. 14 euroa postikuluineen. - ggds
Miksi "tarvii" ? Onhan se joo hienompi sen kanssa, mutta turha ja en lähtis edes posteja maksamaan tollasesta :D asiaa varmaan myös vaikeuttaa emolevyn ikä...
- hgffhffhfhhhg
Joka myy emolevyn ilman takapaneelia pitäisi kyllä kieritellä tervassa ja höyhenissä.
Eikä sellaiselta hyypiöltä joka kauppaa emolevyä ilman takapaneelia pitäisi mitään ostaakaan.- Isä_Nitro
Aamen.
- fsfddfsdfsdfsdf
Isä_Nitro kirjoitti:
Aamen.
Henkilö joka unohtaa takapaneelin koteloon irrottaessaan emolevyn luultavasti myös tahnaa prosessorin ylenpalttisesti sähköä johtavalla epäturvallisella tahnalla.
- Isä_Nitro
fsfddfsdfsdfsdf kirjoitti:
Henkilö joka unohtaa takapaneelin koteloon irrottaessaan emolevyn luultavasti myös tahnaa prosessorin ylenpalttisesti sähköä johtavalla epäturvallisella tahnalla.
Syntisiä ovat myös pakanat, jotka töhrivät saastallaan kaikki tietävän kiven.
Takalevy on turha. Eihän se edes näy - tosin kertoo jotain liitännöistä. Printtaa manuaalista jos siinä on kuva.
- ei_ole_turha
On sillä takalevyllä tärkeämpääkin merkitystä, suojaa siltä kohdin emolevyä pölyltä ja PC-kotelon sisäisen ilmankierron kannalta myös oleellinen, kotelo mallistakin riippuen.
- kun-ei-mitään-tee
Ostaisit varmaan läppärinkin ilman pohjalevyjä? Eihän niillä mitään tee...
ei_ole_turha kirjoitti:
On sillä takalevyllä tärkeämpääkin merkitystä, suojaa siltä kohdin emolevyä pölyltä ja PC-kotelon sisäisen ilmankierron kannalta myös oleellinen, kotelo mallistakin riippuen.
Pitää sit pistää se pelti paikalleen jos se niin tärkeä on. Itsellä on ollut kopan sivupelti pois paikaltaan pitkän aikaa. Syynä hieman korkea prosun jäähy. Helpottaa osienvaihtoa. Ei sen pellinkään poissaoloa huomaa kun on seinän puolella. Kuten sanoin voi sen printata ja liimata vaikka pahville. Tekee reiät niin tekee tehtävänsä. Sitten tietää mihin pistää verkkokaapelin ja usb piuhat ym.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä772261Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1351455- 1331452
- 1501156
- 108993
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten371919Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683