Musiikki Gallup

musiikki kallupin aloittaja.

pieni kysely... :)

1.Soittimesi ?
2. milloin aloitit ja kuinka vanha olet nyt?
3. tutkinnot joita olet tehnyt?
4. teoriat joita olet tehnyt?
5. mitä muuta tahtoisit soittaa ?
6. kuinka kauan aijot jatkaa?

kiits kaikille vastanneille.

18

1927

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • okei.

      1. Viulu
      2. alotin 5 vuotiaana, nyt 12..
      3. 1/3 ,2/3, ja 3/3
      4. 1/3, 2/3, 3/3 ja musiikkitieto, nyt olen solffa D:ssä..

      5. Rumpuja!!!
      6. Haluaisin tehdä musiikkia työkseni isona, tiedä sitten..

      ole hyvä vaan.

    • mie

      1. Sello
      2. Aloitin 6-vuotiaana, sitä ennen soitin konservatoriossa pianoa pari vuotta
      3. Kaiken B-tutkintoon asti
      4. kaikki teoriat harmoniaopin ja musiikinkirjoituksen, pakolliset oppimäärät
      5. Pianoon voisi joskus syventyä enemmänkin
      6. Soitan niin kauan kuin keho kestää!

    • pianoneito

      1.Piano
      2. Joskus kuuden vanhana, nyt 23
      3. Kaikki C-kurssiin asti (2/3 jäi välistä)
      4. Kaikki C :hen asti
      5. Kitaraan voisi klassisella puolella panostaa, saksofoni instrumenttina kiinnostaa myös
      6. Niin kauan kun kädet toimii, eli loppuelämäni toivottavasti

      Olepa hyvä!

    • musiikinopettaja

      1. Piano
      2. 6-v,; 45
      3. c-kurssi
      4. soinnutus 3, kontrapunkti 3, säveltapailu 4 ym
      5. soitankin
      6. hautaan asti

    • pies_descalzos

      1. Viulu
      2. Aloitin 5 vuotiaana, nyt 20v
      3. aina pääsee unohtumaan, tolppaa olen tehnyt
      4. Kontrapunktia
      5. Piccolo olisi mukava
      6. Ihan niin kauan kuin sormet kestää

      ole hyvä :-)

    • """"...

      1.Soittimesi ?

      -laulu pääaine, sivuaine piano

      2. milloin aloitit ja kuinka vanha olet nyt?
      -kymmenen vuotta sitten, nyt 26

      3. tutkinnot joita olet tehnyt?
      -laulun C-kurssi

      4. teoriat joita olet tehnyt?
      -muut tehty paitsi satsioppi (siis AMK:n pakollisista)

      5. mitä muuta tahtoisit soittaa ?
      lyömäsoittimia

      6. kuinka kauan aijot jatkaa?
      hamaan loppuun asti

    • Nimimerkki

      1.Soittimesi ? Viulu

      2. milloin aloitit ja kuinka vanha olet nyt? aloitin 6-vuotiaana, nyt lähes 19

      3. tutkinnot joita olet tehnyt? C-kurssi parin kuukauden päästä.

      4. teoriat joita olet tehnyt? Kenubassoon asti kaikki.

      5. mitä muuta tahtoisit soittaa ? Hanuria?

      6. kuinka kauan aijot jatkaa? Loppuelämän.

    • säv. opiskelija

      1.Soittimesi ?

      Pääaineeni on siis sävellys, mutta piano on sivuaine, pääinstrumentti.

      2. milloin aloitit ja kuinka vanha olet nyt?

      16-vuotiaana aloitin, nyt olen 20.

      3. tutkinnot joita olet tehnyt?

      D-kurssitutkinto.

      4. teoriat joita olet tehnyt?

      No kaikki mitä musiikkiopistoissa on tarjolla ja nyt Siballa mm. satsioppia ja musiikkianalyysia.

      5. mitä muuta tahtoisit soittaa ?

      Ehkä klassinen kitara. Olen soittanut sähköskebaa.

      6. kuinka kauan aijot jatkaa?

      Loppuun saakka.

      Lehvä!

    • cassandra

      1.Soittimesi ?
      -Piano
      2. milloin aloitit ja kuinka vanha olet nyt?
      -12v, nyt 22v
      3. tutkinnot joita olet tehnyt?
      -ingenting.. taidan olla hiukan poikkeus! :)
      4. teoriat joita olet tehnyt?
      -sama juttu, en ole koskaan mitään tunteja saanut tms
      5. mitä muuta tahtoisit soittaa ?
      -selloa olisi ihana osata soittaa
      6. kuinka kauan aijot jatkaa?
      -forever and ever..

      • ja opiskelut jatkuu

        1.Soittimesi ?
        Pääaine: laulu
        sivuinstrumentti urut
        toinen sivuinstrumentti piano

        2. milloin aloitit ja kuinka vanha olet nyt?
        musiikin harrastamisen aloitin 7-vuotiaana. Nyt olen 25-vuotias.

        3. tutkinnot joita olet tehnyt?
        laulu: C-kurssi
        urut: D-kurssi
        piano D-kurssi

        4. teoriat joita olet tehnyt?
        varmaankin kaiken mitä ammattiopintoihin vaaditaan.. hmm.. viimeksi oli soitinnusta.

        5. mitä muuta tahtoisit soittaa ?
        En enää mitään, nämä riittävät hyvin.

        6. kuinka kauan aijot jatkaa?
        kappaleita ja teoksia on vielä niiin paljon opeteltavia, että hamaan loppuun asti..

        Laulaminen on taidetta.


    • Slartibartfast

      1.Sello ja piano
      2.Täysin 6 sinä syksynä kun aloitin sellon,pianon 1 1/2 vuotta myöhemmin.Nyt olen 19 vuotta.
      3.1/3-tolppa 1 eli D-tutkinto,molemmissa.
      4.Kaikki ykkösteoriohin asti ja kenraalibasson.
      5.Mie ehkä mieluummin haluaisin opiskella laulua kun sitä ei ole ehtinyt sen tarkemmin harjoittelemaan aiemmin.
      6.Hautaan asti,toivoakseni.

    • corwet

      1.basso ja kitara.
      2.13w.basson soiton aloti 12w ja kitaran 9w.
      3.istunu per** puuduksissa koulunpenkillä ja bändi koulu.
      4.musan teoria kokeesta 10.
      5.koskettimet,rummut.....kaikkea pitää kokeilla
      6.koko loppuelämän.

    • ensu3

      1.Soittimesi? > sello
      2. milloin aloitit ja kuinka vanha olet nyt? > aloitin (vasta) 9-vuotiaana, nyt olen 18.
      3. tutkinnot joita olet tehnyt? > 3/3 ja tolppa pian
      4. teoriat joita olet tehnyt? > kenraalibasso juuri loppumaisillaan ja kaikki sen "alapuolelta"
      5. mitä muuta tahtoisit soittaa? >kitaraa ja pianoa enemmän
      6. kuinka kauan aijot jatkaa? > aiJon jatkaa niin kauan kuin kiinnostus pysyy yllä (lue: niin kauan kuin vain henki pihisee). Lähinnä omaksi huvikseni soitan, en aio ammattia tai muutakaan :)

    • matemuusikko

      1. Piano
      2. 7 vuotiaana ja olen 19
      3. 3/3
      4. 1/3
      5. -
      6. Lopun ikää, toivottavasti.

    • aka-tee-mikko

      3. A-kurssi.
      4. B- ja C-kurssit.
      5. Selloa.
      6. Aina ja ikuisesti.

    • 1. Huilu
      2. 4. luokalla, nyt abiturientti( =n. 8 vuotta)
      3. 3/3 asti
      4. Perusteoriat 3/3, Säveltapailu I, Teoria I, popjazz perusteoriat 3/3
      5. entuudestaan vähän pianoa, mutta sello, kontrabasso ja oboe kiinnostavat (ja nyt saan sellon valmistujaislahjaksi)
      6. Niin kauan kun henki minussa pihisee.

      • UntamoUtelias

        Kerrottiinko siellä poopjazz-tunnilla, että poopin korneissa seteissä on tavallista heitellä alushousuja lavalle? Entä valotettiinko poopin viuhtojien musiikillisten taitojen puutetta?


    • Valitettavast en soita mittää :/

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1432
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1193
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      974
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe