Kohta 25 ja neitsyt

Noloa

Eli mitä mieltä tästä? Haku päällä, mutta jotenkin hävettää paljastaa....

12

299

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oppeliini1

      Oletko todella noin aivopesty että uskot roskamainonnan alentavaan moraaliin???!!!!!!!!!!!!!
      Olisit ylpeä että osaat olla itsenäinen ja omilla aivoillasi ajatteleva, etkä ole hyökännyt ensimmäisen vastaantulijan kimppuun vaikka roskaelokuvat ja -lehdet tyrkyttävät tuollaista halvan lihan myyntiä oikeaksi elintavaksi.

      älä missään tapauksessa alenna itseäsi tuolle tasolle! Kunnioita vakaumuksiasi. Löydettyäsi SEN OIKEAN ihmisen (huolellisen VALINNAN tuloksena) intimisyys tapahtuu itsestään ilman ulkopuolista typerää painostusta.

    • 45633566

      Seksittömyys ei ole häpeä. Se tosin voi tehdä elämisestä turhanpäiväistä.

    • IndividualistiN

      Et ole ainoa, on paljon vanhempiakin neitsyitä. Älä huolehdi, tama on jokaisen oma ja yksityinen asia. Kyllä "se oikea" ymmärtää ja itse asiassa moni muukin.

    • kaikilleaikansa

      Eihän tuossa mitään kummallista ei sitä neitsyyden menettämisen takia kannata panna vaan halun ja himon. Tiedän miehenä naisen joka asui äitinsä kanssa ja taisi koko kylä tietää että nainen oli neitsyt ei ollut miehen kanssa ollut ja ikää oli muistaakseni yli 40v. Sitten kyllä tapasi jonkun tansseissa ja avioitui ja sai sitten elämänsä ensimmäisen kerran mahtoi olla tunne.

      • 78532985

        Tunne mahtoi olla suuri pettymys. Useimmat miehet ovat pettymyksiä useimmille naisille.

        Sitten nainen lopettaa seksin, jolloin nainenkin on pettymys miehelle.


      • siinäsullevastaus
        78532985 kirjoitti:

        Tunne mahtoi olla suuri pettymys. Useimmat miehet ovat pettymyksiä useimmille naisille.

        Sitten nainen lopettaa seksin, jolloin nainenkin on pettymys miehelle.

        On sullakin mielipide, tunnet varmaan kaikki ja olet itse pettynyt seksiin.


      • uytudt
        78532985 kirjoitti:

        Tunne mahtoi olla suuri pettymys. Useimmat miehet ovat pettymyksiä useimmille naisille.

        Sitten nainen lopettaa seksin, jolloin nainenkin on pettymys miehelle.

        Ihan vaan tiedoksi, että kaikille, kuten minullekaan seksi miehen kanssa ei ole ollut pettynyt KOSKAAN.


    • Siis 24. Mutta oletko mies vai nainen? Itse olin 20-vuotta kun sain eka kerran. Nimenomaan sain. Siltä minusta tuntui. Suurempi juttu oli tulla hyväksytyksi kuin että sain pillua.

      • silloinjoskus

        Mä oli 18v, tyttöystäväni 17v. Oli hieno päästä panemaan mutta ei siitä paljon muistoja jäänyt, jännitys kuitenkin häiritsi mutta ei mitään negatiivista jäänyt mieleen. Ja kummatkin selvänä niin parempi.


    • uytudt

      Älä ota stressiä asiasta. Oma käsi/apuvälinen on myös hyvä ensimmäisen seksikumppani... eikä tarvitse "paljastella" asiaa kenellekään.

    • sdgsafg

      Blaablaa. Ketä kiinnostaa oikeasti enkä tarkoita täällä avautumistasi vaan oikeaa elämää? Sukupuoli ei tullut esille eikä syy pidättäytymiseen niin mitä kukaan ikinä koskaan voisi sanoa...? Joku on, toinen ei? Itse olen rillutellut perkeleesti pitkin maita ja mantuja, herättänyt pahennusta kaikissa muissa paitsi naisissa jotka ovat kyytiä saaneet. Aina huolehtinut asioista ja toisesta ihmisestä. Monta satamaa ja mannerta meni välissä mutta silti vielä nuorimies.

      Joku tykkää joku varoo joku yllättyy joku pelkää joku inhoaa joku innostuu joku saa orgasmin joku on vaan joku miettii paskaa syytä joku miettii hyvää syytä. Sitten sinä päätät mitä ajattelet ja se on siinä. Toki voi loppuelämän kysyä muilta mitä itse ajattelee...........................................................................................................................

    • kimjoelyngchina

      lastit lentoon satsen po pattarna

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      298
      3239
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      234
      1753
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1295
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1263
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1159
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1158
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      48
      1056
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      964
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      906
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      64
      831
    Aihe