Olen auttanut useana vuonna sukulaisen maatilalla kiireisten syystöiden aikaan. En tuosta ole saanut palkkaa. Saako tuon laittaa työhakemukseen työkokemukseksi? Olenhan saanut siitä kuitenkin kokemusta fyysisestä kausityöstä ja lukioikäisellä työkokemusta ei vielä ole paljoa. Onko vaara, että se tulkitaan "pimeäksi työksi"? Vaikka en siis siitä ole palkkaa saanut eikä näy verokortissa.
Saako laittaa työkokemukseksi?
Enteepimeäätyötä
3
90
Vastaukset
- sedghf
Voithan mainita sen hakemuksessa tai lisätä CV:hen kohdan palkattomille töille. Tietysti tuo on vähän kuin mainitsisi vahtineensa pienempiä sisaruksia tai tehneensä kotitöitä viikkorahaa vastaan. Voit yrittää muotoilla sen jotenkin myyvemmäksi.
- laitat_ilman_muuta
Ilman muuta laitat. Itsellesihän töitä haet. Miksi piilottaa oma osaaminen.
Kyllä voit sen lisätä cv:hen. Ei siinä tarvitse mainita palkasta mitään. Vähän kuin lisäisi harrastuksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671232- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että336701- 51661
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646- 51638
- 101625
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574