Alanyan huijarimiehet

rahallasaaturkkiukon

Onko kenelläkään miten "pahoja" omakohtaisia kokemuksia pahimmillaan näistä Alanyan turkkimiehistä? Mikä on pahinta mikä on sattunut itsellesi?

9

319

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MunaTurk

Ei niistä ole kokemuksia kuin suomifemakoilla. Soita Vihreiden (Vihr.) aluetoimistoon ja kysy sieltä. On varmasti lipeviä ja ihania kunhan sulla on tarjota rahallista omaisuutta vastineeksi, ei se seksi pitkälle elätä turkkilaistakaan. Jos et halua muslimiksi kääntyä niin älä sitten haaveile turkkilaisesta.

• jorezx

suomiukolla taas kateus riivaa ihihihihiii

• MunaTurk

Ai mikä kateus? Minusta on erittäin hyvä jos suominainen löytää sen onnensa muslimin sylistä, turkkilaisethan ovat muslimeja. Hyvin sopii yhteen suominainen ja turkkilainen. Kerroin vain faktoja joita ns. feministit eivät halua kuulla.
        Eivät kaikki suomalaiset naiset halua muslimia majailemaan kotiinsa, luulisin että hyvin hyvin harva haluaa. Suomi on täynnä älykkäitä naisia jotka ymmärtävät eri kulttuureista paljon. Turkkimieskulttuuri on omansa ja aika lipevää on se meno niillä rantapojilla siellä. Jos löydät ns. komistuksen Turkin lomakohteesta niin uskon että ei ole mikään ensikertalainen naisen kyydissä. Pohjalla satoja harjoituksia ;) Skandinaavinen neitokainen kelpaa vaimoksi hyvän sosiaaliturvan takia.
        Minusta on erittäin hyvä että jos sellainen kelpaa niin kannattaa ottaa. Kuitenkin olisi hyvä että ei ole nahjus ja loinen joka syö yhteiskunnan rahoja. Jos turkkiukko keksii suomiakallensa tekosyitä miksi ei mene opiskelemaan tai hae töitä niin nahjus ja loinen on.

• hojijojiii
        jorezx kirjoitti:

suomiukolla taas kateus riivaa ihihihihiii

Hihihihihi voi tätä viestin kirjoittajan tyhmyttä. Sula riivaa vain tyhmyys. Miksi suomimies olis perseaukiselle turkinpojalle katellinen..

• MunaTurk
        hojijojiii kirjoitti:

Hihihihihi voi tätä viestin kirjoittajan tyhmyttä. Sula riivaa vain tyhmyys. Miksi suomimies olis perseaukiselle turkinpojalle katellinen..

Olen tekemisissä älykääpiön kanssa :D

• dgjjlööää
        MunaTurk kirjoitti:

Olen tekemisissä älykääpiön kanssa :D

Katos sehän osu.

• rahallasaaturkkiukon

tarkoitus oli kysyä ja keskustella aiheesta vakavasti. Toisten ihmisten huijaaminen on rikos ja tätä tapahtuu Alanyassa. Monet näistä naisista eivät edes tiedä tulleet huijatuksi, ennenkuin totuus paljastuu mahdollisesti toisen kautta.

• Pipe91

Onko ne kaikki huijareita? Mun hyvä ystäväni jätti miehensä kun rakastui turkkilaiseen baaripoikaan alanyassa, nyt mies tulossa suomeen... tosin olen ymmärränyt, että raha vaihtaa omistajaa mieheltä=mun ystävälle, joka eronsa takia on aika lirissä rahallisesti. Asuntokin miehellä on turkissa, mutta ystäväni täytyy asua suomessa lastensa vuoksi ja tästä syystä tämä turkkilainen suomeen muuttamassa. Tästä syystä ainakin omat ennakko käsitykseni muuttuneet turkkilaisista, kun olen tätä suhdetta nyt saanut vähän seurailla.

• Mirellah88

Lomilla kävin ja ihastuin! löytyi iiihana sinisilmäinen turkkilainen! oli kalastaja mutta selvis paljon muutakin harmitti kovasti ei tullut meistä täydellistaparia mutta sain pakolaiskeskuksesta uuden eri maalaisen miehen joka on yöt luonani olen onnekas

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      183
      2234
    2. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      171
      1965
    3. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      45
      1914
    4. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      128
      1620
    5. Ikäero suhteessa

Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia
      Parisuhde
      64
      1479
    6. Liian paljon hylättyjä ääniä

Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus
      Maailman menoa
      189
      1460
    7. Tiedän kyllä sen

Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen
      Ikävä
      77
      1221
    8. Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat

Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P
      Ähtäri
      31
      1064
    9. Ärsyttää et olet

Niin välinpitämätön suhteeni
      Ikävä
      71
      1053
    10. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      75
      1033
    Aihe