Hei! Katselin nettikauppoista bs.vekkihameita suht lyhyitä,mutta koot loppuu 42 ja tarttisin ainakin no 44
Siis tietääkö kukaan kuka myy?
Mistä isompia hanekokoja?
4
391
Vastaukset 4
- tyylilyyli1991
Joo noi kauppojen peruskoot on aika yhden kaavan mukasia. Suosittelen et ostat mittatilauksena jostakin niin saat just sopivan. Esim. chiringo.fi tekee mittatilauksia ja sit ihan perusompelijat kans
- ruutuhameessa
Sama täällä. Olen katsellut 42-44 vekkihameita löytämättä. Ns. tennis- tai kouluhame tyylinen ruutuhame
- Jovv
Juu ei löydy
- pleatedskirt
Ainakin yksivärisiä vekkihameita olen tilannut eBaystä. Juuri mallia koulu. Kokoja löytyy aina 38" asti eli vyötärö 95cm. Ja kaikki lyhyitä, n. puoleen reiteen. Nämä tulivat Englannista. Vekkimallisia ruutuhameita on myös haussa. Helpommin löytyy kaukomailta esim. Kiina. Kaikki myyjät eivät tietystikään toimita Suomeen.
Esim.
http://www.ebay.de/itm/Japanese-School-Girl-Uniform-Placid-Checks-Pleated-Skirt-Sailor-Mini-Skirt-Dress-/151407905502?var=&hash=item23409d4ade:m:m8wstGZLaj21TVKAAxrWTQw#shpCntId
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791732
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109913En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo105705Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207654- 133628
- 51575
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51562Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä18549- 37546