Hei! Katselin nettikauppoista bs.vekkihameita suht lyhyitä,mutta koot loppuu 42 ja tarttisin ainakin no 44
Siis tietääkö kukaan kuka myy?
Mistä isompia hanekokoja?
4
330
Vastaukset
- tyylilyyli1991
Joo noi kauppojen peruskoot on aika yhden kaavan mukasia. Suosittelen et ostat mittatilauksena jostakin niin saat just sopivan. Esim. chiringo.fi tekee mittatilauksia ja sit ihan perusompelijat kans
- ruutuhameessa
Sama täällä. Olen katsellut 42-44 vekkihameita löytämättä. Ns. tennis- tai kouluhame tyylinen ruutuhame
- Jovv
Juu ei löydy
- pleatedskirt
Ainakin yksivärisiä vekkihameita olen tilannut eBaystä. Juuri mallia koulu. Kokoja löytyy aina 38" asti eli vyötärö 95cm. Ja kaikki lyhyitä, n. puoleen reiteen. Nämä tulivat Englannista. Vekkimallisia ruutuhameita on myös haussa. Helpommin löytyy kaukomailta esim. Kiina. Kaikki myyjät eivät tietystikään toimita Suomeen.
Esim.
http://www.ebay.de/itm/Japanese-School-Girl-Uniform-Placid-Checks-Pleated-Skirt-Sailor-Mini-Skirt-Dress-/151407905502?var=&hash=item23409d4ade:m:m8wstGZLaj21TVKAAxrWTQw#shpCntId
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 305617
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus112601- 1862199
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1631693Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan721486Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike321394Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141354En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.721263- 941175
viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2191157