kirje miehelleni

surupuserossa27

Tiedätkö miltä tuntuu kun aina olet lähes pahalla päällä,et silloin tosin kun olen tehnyt niinkuin sinä sanot. Hyvität jopa käytöstäsi...luulet että se on anteeksi pyyntö, etkö tajua että pelkään sinua. Vai nautitko alistamisestani jatkuvasti. Pelkään sinua. Ja sitä kun tulee ilta ja yö. Onko se sallittua... onko se sallittua mitä teet minulle koska olen vaimosi... minun on vaikea sanoa sitä mutta luulisi että tajuisit ilman itkemistäkin mua...pelkään.

3

273

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joopsss

Olet kai itsekin ajatellut keskustella suoraan miehellesi tästä? Ymmärtänet että fyysisen ja henkisen terveytesi kannalta olisi tärkeä saada tilanne loppumaan.

• Neuvonnäin

Lähde pois tuollaisesta, suhteesta niin pian kuin pääset vain.
      Mikään ei, muutu jos jäät siihen.
      Ammattiapua on varmasti, tarjolla omassa asuinkunnassasi.

• fcknRck69

Aiemmin tulisieluna puollustin kaikkia maailman naisia joka tilanteessa. Ovihommissa näin miten "mies" hakkaa naistaa, kollega vie pihalle ja maahan. Mies komentaa naista hakemaan jotain millä lyödä ja nainen tottelee. Oma avokki oli väkivaltaisessa suhteessa´elävän naisen kaveri, naisen, johon mikään kukaan vaikuttanut. Lopulta tajusin että omakin naiseni elää sitä paskaa sillä hakattavana omasta tahdosta oleva nainen käyttää oksennuskuppina muita. Naiseni jo puhui hakkaajasta etunimellä. Sanoin vain että nyt homma loppuu. Hän ei halua lopettaa mutta käyttää sinua roskaämpärinä mihin suoltaa paska ja sitten taas ihana mies. Nyt loppuu tähän hetkeen. Kuuntelevakin nainen omalla tavalla tukee hakkaavaa miestä.

Tänä päivänä en tunne mitään sympatiaa hakattavia naisia kohtaan, silti olen mennyt ja menen väliin jos ihmistä satutetaan ja voin sanoa että teistä ei monta tee sitä...en vain halua tukea tai ymmärtää uhreja jotka tukevat toisen ihmisen väkivaltaa muita kohtaan. Vaikka mitä psykologiaa läpytellään niin toisia lyödään kerran ja toisia miljoona kunnes kuolee, siinä välissä suojellaa ja rakastetaan lyövää kättä. Musmus.

Alistava rikollinen löytää aina uskomattomalla matchillä uuden uhrin joka tykkää nyrkistä joka välillä silittää. Saispa saman matchin normaaliin pariutumiseen. Lyöjä ja lyötävä on oikeasti kuin nyrkkeilysäkki ja epäkelpo"nyrkkeilijä" etsimässä toisiaan. Tätä ei moni haluaa kuulla, mutta miksi ette?!! Oletko suhteessa jossa tulee tauluun? Ei lyötävälle naiselle auta mitään sanoa että elä suostu...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      10
      3379
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      68
      1858
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      541
      1566
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      77
      1169
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      61
      982
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      948
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      209
      872
    8. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      170
      823
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      59
      806
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      768
    Aihe