"Kuitenkin Ruusumiehen kuvan nähtyäni...

...asenteeni muuttui. Oho, mikä komistus! Niin, ikävä kyllä ulkonäöllä on kuitenkin jotain merkitystä":

http://www.is.fi/viihde/art-2000005130285.html?ref=rss

"Kun näin hänet edessäni, tiesin heti, että se on menoa. Hänen hymynsä oli juuri sitä, mitä olen etsinyt. Aurinkoisuus ja positiivisuus on niin upea piirre miehessä. Siinä hän vaan seisoi ja hymyili. En ikinä unohda sitä hetkeä, Ezen hehkuttaa."

Niin, mitähän ne palstateoriatkin sanoo? ei ole naiset pinnallisia ei, niinkös se meni?

"Hän vei minut kohteliaasti kotiini ja ehdotti samoin tein seuraavia treffejä jo seuraavalle päivälle. Odotin innoissani pientä pusua, mutta herrasmies ei kiirehdi ja halaus sai riittää."

Niin, jos kyseessä on hurmaava jännämies on se noin toimiessaan "herrasmies" mutta jos onkin tavallisempi mies on se arka hissukka joka ei uskalla edes seksiä ehdottaa.

Näyttää muuten kuvien perusteella Miian posket pyöristyneen, jos ruusumies tekee isompia sitoumuksia ja/tai lapsen huomaa se varmaan muutaman vuoden päästä olevansa sidoksissa melkoiseen pulleroon kun sporttielämä vakiintuu siideri, sipsi ja suklaa -dieettiin.

6

655

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pillujen--asiantuntija

Tottakai se ulkonäkö on tärkein juttu mitä nainen katsoo miehessä. Onneksi tuokaan suhde ei paria vuotta kauempaa kestä. Naisilla tuntuu olevan tapana vaihtaa miehiä, tuo miian mies ei ole mikään rikas mitä olen kuullut joten pianhan se mies vaihtuu.

• Naisasialooser11

Vanha ruma haaska on saanut itseään tasokkaamman miehen. Ne "toivottomat miehenreppanat"ovat hänen omaa tasoaan.

Ei taida typerys edes tajuta, että se sama mies aiheuttaa saman reaktion myös kaikissa muissa naisissa ja kohta valittaa että Ruusumies on pettänyt häntä usean naisen kanssa.

• "Niin, jos kyseessä on hurmaava jännämies on se noin toimiessaan "herrasmies" mutta jos onkin tavallisempi mies on se arka hissukka joka ei uskalla edes seksiä ehdottaa."

Eiköhän se ole päinvastoin: siltä haluttavalta mieheltä nimenomaan himoitaan seksuaalista lähestymistä, ja jos se ei niin tee, saattaapi nainen jopa loukkaantua. Sen sijaan siitä, jos atm ei lähesty seksuaalisesti, ollaan vaan salaa ihan huojentuneita - ja niiden tapauksessa on siis vaan ihan hyvä että ovat "arkoja, seksiä ehdottamattomia hissukoita".

Enkä nyt tarkoita itseäni, vaan palstan stereotyyppien mukaisia naisia.

• Clementine-

Ymmärrän Miia, sillä minulle kävi vähän samalla tavalla. Laitoin ilmoituksen Deitti.netiin, sain paljon vastauksia joista valitsin muutaman joiden kanssa kirjoittelin noin viikon ja puhuin puhelimessa pitkiä puheluja. Yhden kanssa sitten sovin tapaamisen. Kuvaa en ollut nähnyt, eikä hänkään minun kuvaani.

Kun hän sitten soitti ovikelloa ja avasin oven, tuli aivan käsittämättömän voimakas tunne "Okei, tässä se nyt sitten on". Olin 31-vuotias enkä ollut varsinaisesti seurustellut kertaakaan elämässäni.

Mies vain jotenkin oli juuri sellainen joka ulkonäöltään erityisesti minua miellyttää. Se, että hänen ajatuksensa ja käsityksensä elämästä sopivat hyvin omiini, oli jo toki selvinnyt aiemmin sähköposti- ja puhelinkeskustelujen myötä.

Söimme, joimme ja juttelimme aamukolmeen, ja sitten mies lähti taksilla kotiinsa. Saatoin hänet pihaportille ja halasimme.

Muutaman päivän kuluttua mies jäikin jo koko yöksi ja aamulla kun istuimme teetä juomassa katselin häntä ja mieleni täytti selkeä varmuus: "Minä menen sinun kanssasi naimisiin".

• Kiltti-ja-kunnollinen

Näin se menee että komea mies pääsee heti suhteeseen.

• Nnnainn

Huomasin itsekin ton jutun ja nimenomaan ensivaikutelman vii tehdä vain kerran ja siksi ulkonäköön pitää panostaa JOS tahtoo seuraa. Se oleellinen asia oli se että mies hymyili. Jos sinne ois menny vakavamielinen ätmi joka näyttää konkurssintehneeltä niin ei jatkoa OLISI IKINÄ tullut ulkonäöstä huolimatta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      106
      1344
    2. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      91
      807
    3. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      54
      696
    4. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      691
    5. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      124
      604
    6. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      30
      551
    7. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      32
      526
    8. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      185
      519
    9. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      31
      517
    10. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      60
      505
    Aihe