Chat sivusto

Boxer

Kaikki chat sivustot on huijausta, salainen rakkaus myöskin

5

608

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Iskuri1

Pitää paikkansa. Yrittävät rahastaa tekaistuilla henkilöillä...

• Onnykäisty

Juuri noin, eli tuossa edellä oikea vastaus. Netit sekä chatit täyttä roskaa. Nykäiskä aidossa live elämässä kiinnostavaa henkilöä kädestä jospa se siitä.

• Tuomarj

Kokemuksistani voin kiinnittää edellä puhujen väittämiä - salainenrakkaus.com (sama on salainenseksiyhteys.com) ovat huijaus sivut. Siinä on erilaisia käyttäjiä, mutta todennäköisesti samat naishenkilöt (tai mies - kuka sen tietää) käyttää eri tilejä eri nimeillä. Sai tuhlattu muutama sata euroa :( mut sitten tuli käännös, kun yhtäaikaa juttelin kolmen naisen kanssa (olin niiden kanssa keskustellut jo viikon ja jotain perusasioita kysynyt, mistä tykkää jne) ja kaikki naiset rupesivat antamaan ihan erilaisia vastauksia kysymyksiin heidän harrastuksista jne. Jos sanoin, että he ovat kertonut aiemmin muuta, sitten alkoi tulla outoja perusteluja - oli tarkoittanut ihan eri asiaa ja on ymmärtänyt väärin ja jopa että olenko minä se sama henkilö, että jos profiilit on mennyt sekaisin. Suosittelen välttää näitä sivuja. Oikeasti voisi esittää käräjäoikeuteen sen saitin (sama omistaja molemmilla).

• näinsemennee

Mistäs sen tietää, onko saitin omistajalla tekemistä asian kanssa. Voihan kuka tahansa valehdella netissä ja esiintyä vaikka kuinka monella eri nimellä. Ei kannata ottaa liian vakavasti mitään chattikeskusteluja, kun netissä ei voi tietää mikä on totta ja mikä ei. Vasta kun on tavattu, voi olla varma.

• Maude1

Moi Anna!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      52
      1053
    2. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      21
      1000
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      514
      838
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      49
      801
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      45
      712
    6. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      37
      649
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      616
    8. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      181
      595
    9. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      60
      583
    10. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      560
    Aihe