...kun ne lataa noita kuviaan instaan ja muualle?:
http://www.mtv.fi/viihde/seurapiirit/artikkeli/syntisen-vietteleva-sofia-ruusila-poseeraa-tiukassa-lateksissa-instagramin-arvellaan-sekoavan/6354884
Pisti vain miettimään tuo kuva kun siihen selvästikin on laittauduttu ja valmistauduttu, ajatteliko Sofiakin että nyt kyllä instagram sekoaa kun tämän lataan? No eipä kyllä taida seota, päällimmäisin tunne mulla ainakin lievä sääli kun en näe tuossa oikein mitään haluttavaa, aistikkaaksi tarkoitettu kuva näyttää lähinnä viinisiepon sekoilulta.
Aika paljonhan tuon tyyppistä poseeraamista harrastaa ihan "tavallisetkin" naiset facessa, palstan naiset voisi siis kertoa mihin niillä kansikuvapäivityksillä oikein pyritte?
Mitähän liikkuu muovimuijien päässä...
16
301
Vastaukset 16
- AikaaToisilla
Varmaan kavereilta halutaan kuulla, kuinka hot on. Kuvien perusteella ei valitettavasti ole. Kuka lieneekään. Jos on yli 50, niin ikäisekseen sitten. Livenä varmasti kauniimpi.
- hhggggff
Ei kai tuossa varmaankaan sen kummempaa taustalla ole. Paljaan pinnan näyttäminen on helppo tapa saada huomiota ja tunteen siitä että "on joku" vaikka ei omaisikaan mitään varsinaista lahjakkuutta millään merkittävällä elämän alueella. Julkisuudesta seuraa mahdollisesti epämääräisiä työkeikkoja, sponsorisopimuksia, helppoa rahaa, statusmunaa ja ylipäätään hai laiffia. Taviksille pienemmällä mitalla annosteltua huomiota ja itsetunnon pönkitystä, joissain tapauksissa jopa polttoainetta persoonallisuushäiriölle.
- ForssanJ
Yksinäisyys ja pinnalliset ihmissuhteet aiheuttavat ilmiön. Vähän surulliselta tällaiset vaikuttavat, mutta jos kohentaa itsetuntoa, ok.
- noniinon
Miehethän tykkää sellaisista. Pitää olla muovia tisseissä huulissa ja perseessä. Se on hottia. Vai mitä?
Ilmainen mainos. Toiset tekevät tilinsä olemalla esillä julkisuudessa. Ei sun niitä tarvi katsella jos paheksuttaa.
Ei minua paheksuta, johan tuolla kirjoitin että päällimmäinen tunne on sääli. Sofia varmaan sentään saa jotain tuloa tuotemainostuksesta mutta moni muovinainen lataa varmaan noita ihan ilmaiseksi. Tuo nyt vaan kun oli uutisotsikoissa tuli avattua ja jöin ihmettelemään sitä instagramin sekoamista kun en itse tuossa nähnyt mitään erityisen kiihottavaa.
Harmaaritari kirjoitti:
Ei minua paheksuta, johan tuolla kirjoitin että päällimmäinen tunne on sääli. Sofia varmaan sentään saa jotain tuloa tuotemainostuksesta mutta moni muovinainen lataa varmaan noita ihan ilmaiseksi. Tuo nyt vaan kun oli uutisotsikoissa tuli avattua ja jöin ihmettelemään sitä instagramin sekoamista kun en itse tuossa nähnyt mitään erityisen kiihottavaa.
Toi nyt on ihan tavallista otsikointia. Samaa sarjaa kuin tämäkin:
http://www.is.fi/ulkomaat/art-2000005132852.html (hih-hih)
Ainahan sinä paheksut kaikkia nättejä naisia, jotka esiintyvät seksikkäänä julkisuudessa. Vaikkapa sitä playboy-Susanna Tannia 40 v. Sitäkin säälit, kun meinasit että siltä vaan huijattaan rahat mallikuvista. Eipä huijattu.LinerT.2 kirjoitti:
Toi nyt on ihan tavallista otsikointia. Samaa sarjaa kuin tämäkin:
http://www.is.fi/ulkomaat/art-2000005132852.html (hih-hih)
Ainahan sinä paheksut kaikkia nättejä naisia, jotka esiintyvät seksikkäänä julkisuudessa. Vaikkapa sitä playboy-Susanna Tannia 40 v. Sitäkin säälit, kun meinasit että siltä vaan huijattaan rahat mallikuvista. Eipä huijattu.Siinä minä säälin sitä kun perheenäiti revittelee itseään alastonkuvissa tuhoten suhteensa lapsiinsa ja jää sitten kuitenkin ilman isoja rahoja siitä seikkailustaan. Jaa ei huijattu, mistäs tiedät?
Harmaaritari kirjoitti:
Siinä minä säälin sitä kun perheenäiti revittelee itseään alastonkuvissa tuhoten suhteensa lapsiinsa ja jää sitten kuitenkin ilman isoja rahoja siitä seikkailustaan. Jaa ei huijattu, mistäs tiedät?
Kyllä se voitolle jäi rahallisesti, sen rahoistahan sinä olit huolissasi.
Mitä juoruja sinä oikein luet? Ja mitä toisten ongelmat muille kuuluu. Et sinä voi tietää mitä minkäkin ongelman takana oikeasti on. Rosa Meriläisen ilmoitus "musiikilliset erimielisyydet" eron syyksi on täydellinen syöttö ilkeille ihmisille.
Alastomuudessa ei ole mitään pahaa. Sun likaisissa ajatuksissa voi olla, ja se taas ei ole kohteen vika.LinerT.2 kirjoitti:
Kyllä se voitolle jäi rahallisesti, sen rahoistahan sinä olit huolissasi.
Mitä juoruja sinä oikein luet? Ja mitä toisten ongelmat muille kuuluu. Et sinä voi tietää mitä minkäkin ongelman takana oikeasti on. Rosa Meriläisen ilmoitus "musiikilliset erimielisyydet" eron syyksi on täydellinen syöttö ilkeille ihmisille.
Alastomuudessa ei ole mitään pahaa. Sun likaisissa ajatuksissa voi olla, ja se taas ei ole kohteen vika."Alastomuudessa ei ole mitään pahaa."
Nyt kyllä narraat kun et itse edes peppukuvaa saa palstalle laitetuksi niin kyllä kai sinustakin siinä sitten jotain huonoa on ja mitä tulee Susannaan niin välien rikkutuminen lapsiin ja ero miehestä taisi jäädä niistä kuvailuista saldoksi, jos muutaman satasen tienasikin niin voidaan kysyä kannattiko?
http://www.is.fi/viihde/art-2000001022020.html
http://www.iltalehti.fi/viihde/201701282200061519_vi.shtml
Ihan niin kuin lasten tulisi pyrkiä olemaan aiheuttamatta häpeää vanhemmilleen niin tulisi vanhempienkin ajatella lastensa hyvinvointia.Harmaaritari kirjoitti:
"Alastomuudessa ei ole mitään pahaa."
Nyt kyllä narraat kun et itse edes peppukuvaa saa palstalle laitetuksi niin kyllä kai sinustakin siinä sitten jotain huonoa on ja mitä tulee Susannaan niin välien rikkutuminen lapsiin ja ero miehestä taisi jäädä niistä kuvailuista saldoksi, jos muutaman satasen tienasikin niin voidaan kysyä kannattiko?
http://www.is.fi/viihde/art-2000001022020.html
http://www.iltalehti.fi/viihde/201701282200061519_vi.shtml
Ihan niin kuin lasten tulisi pyrkiä olemaan aiheuttamatta häpeää vanhemmilleen niin tulisi vanhempienkin ajatella lastensa hyvinvointia.En avaa noitakaan linkkejä, kun mua ei juorut kiinnosta. Naamakuvassakaan ei ole mitään pahaa, enkä sitäkään linkkaa tänne. Eikä varmaan sun oikeassa nimessäsikään ole mitään pahaa, vai? Samalla kun lähetät palstalle kuvasi ja nimesi, voisit oikeastaan linkittää myös pankkitunnuksesi.
LinerT.2 kirjoitti:
En avaa noitakaan linkkejä, kun mua ei juorut kiinnosta. Naamakuvassakaan ei ole mitään pahaa, enkä sitäkään linkkaa tänne. Eikä varmaan sun oikeassa nimessäsikään ole mitään pahaa, vai? Samalla kun lähetät palstalle kuvasi ja nimesi, voisit oikeastaan linkittää myös pankkitunnuksesi.
Niin no lähinnä tuossa kuittasin siksi kun tuo sinun "alastomuudessa ei ole mitään pahaa" on jotenkin niin naiivi ajatus. Eihän siinä sinällään olekaan mutta julkialastomuudenj esittelystä harvoin seuraa enemmän hyvää kuin pahaa. Tjoo, no ymmärrän kyllä pointin kun tavallaan tuolla vastauksellasi vahvistat minun olevan oikeassa tässä(kin) asiassa.
Harmaaritari kirjoitti:
Niin no lähinnä tuossa kuittasin siksi kun tuo sinun "alastomuudessa ei ole mitään pahaa" on jotenkin niin naiivi ajatus. Eihän siinä sinällään olekaan mutta julkialastomuudenj esittelystä harvoin seuraa enemmän hyvää kuin pahaa. Tjoo, no ymmärrän kyllä pointin kun tavallaan tuolla vastauksellasi vahvistat minun olevan oikeassa tässä(kin) asiassa.
Mun mielestäni kaikkien pitäis olla lehtien sivuilla aina alasti. >:-) Ongelma ei ole siinä alastomassa ihmisessä, vaan siinä joka sitä alastomuutta katsoo väärin.
- Huh_huh
Ekaks tuli mieleen että onkos toi mustalainen. Sitten katselin sen ihoa ja ryppyjä mm. olkapään seudulla. Iho on kuin 60 vuotiaalla.
Mahtaa nainen elää elämänsä onnellisinta aikaa. Tästä eteenpäin kun ei ole muuta kuin alamäkeä. - Teknodonna
Mjoo
Sitä en tiedä, mihin naiset pyrkivät, mutta sen tiedän, mitä he pyrkimyksillään saavuttavat.
Kivat kengät.
(Hihitystä)
😁- Teknodonna
Ai ne olikin buutsit.
(Reps)
😁
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091729
- 721284
- 921277
Jasmin vauhdissa
Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois2811057- 47981
- 95939
- 83845
- 50812
- 51778
- 55763