suolen tyhjennys

mie vaan

Yritän laihduttaa vielä 10 kg. 27 kg jo takanapäin. Nykyään repsahdan yhä useammin ja se masentaa. Laihdutusinto hupenee. Kun repsahdan, (ahmin vatsani kipeäksi) tyhjennän suolet heti.

Kysyisin muilta, onko kokemuksia suolen tyhjennysten tehoista? Laihtuuko siinä repsahduksista huolimatta? Tyhmä kysymys, tiedän...

8

6695

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sini

mitä tarkoitat tuolla suolen tyhjennykellä,suolihuuhteluako?

• mie vaan

Jep, ymmärsit oikein. Olen nyt pariin otteeseen käyttänyt suolaliuosta suolihuuhteluun.

• sini
        mie vaan kirjoitti:

Jep, ymmärsit oikein. Olen nyt pariin otteeseen käyttänyt suolaliuosta suolihuuhteluun.

tuo ei ole terveellistä.
        Suolen toiminta veltostuu ja vanhempana et pysty pidättämään hätääsi.
        Suolihuuhtelua tehdään silloin, kuin on mehupaastolla!Itse otan huuhtelun silloin kun todellakin juon vain hedelmä,marja ja vihannesmehuja. Huuhtelun tarkoitua ei ole LAIHDUTTAA, vaan se ehkäisee päänsäryn!!!
        Kilot kyllä lähtee ilman suolen tyhjennystä.
        Juo aamuisin ennen aamiaista iso lasi huoneenlämpöistä vettä, missä on ruokalusikallinen omenaviinietikkaa,
        Suolisto alkaa toimimaan.

Toivottavasti olet järkevä ja lopetat suolihuuhtelun,ennenkuin vahinko on päässyt syhtymään!

• tyhmä kysymys

Ei suolenhuuhtelu estä lihomista. Huuhtelussa ulostuleva kama on sellaista, josta kehosi on kyllä jo imaissut kaikki ravinteet. Joskus olen kuullut väitettävän että suolenhuuhtelu liian usein käytettynä laiskistaa suolen toimintaa niin, ettei kohta tapahdukaan luonnollista suolentoimintaa, vaan kaikki alkaa jumittua sisälle.

• bee

Suoli laiskistuu tuolla hommalla...
        Ja KAIKKI on tosiaan jo imeytynyt mikä imeytyy tuossa vaiheessa!
        Et tee muuta kuin huijaat itseäsi tuolla touhulla!
        Hienosti olet saanut laihdutettua ja otappa vaikka tavoitteeksesi, ettei paino ainakaan nouse ja jatkat sitten sen 10 kiloa myöhemmin kunhan saat syömisen hallintaan!

• fädäri

Kyllähän sen sanoo järkikin,että peräsuolessa olevat moskat on jo imeytynyt.Tietty jos siitä muuten nauttii nii..

• Xina

Miten ihmeessä oot laihduttanut 27 kiloa?
      Kuinka pitkässä ajassa?

Itse yritän laihduttaa, mutta aina se jotenkin kaatuu.
      Koitin erästä dieettiä ja laihduin 3 kuukaudessa 12 kiloa, mutta kaikki on tullut takaisin.

Itselleni tehdään aina joskus suolihuuhtelu (sairauden takia, kun suoli kuvataan) ja kilot jotka huuhtelussa lähtee, tulee takaisin heti, kun alkaa taas syödä ja suoli täyttyä.
      Joten siitä ei ole laihtumisen kannalta mitään iloa...eikä kyllä muutenkaan =)

• tarvitseva

mistä voi ostaa suolenhuuhtelukannun?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      65
      16563
    2. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      38
      4457
    3. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      297
      2587
    4. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      135
      1898
    5. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      131
      1533
    6. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      392
      1492
    7. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      14
      1319
    8. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      1273
    9. Onko PS kaaoksessa?

Kuinka pahasti kulissit heiluu? Tulenarka aihe? Kyllähän vaalitappio toisensa jälkeen on vakava paikka, mutta jospa P
      Perussuomalaiset
      76
      982
    10. Mitähän ne katseet merkitsee

Kun et saa sanaa suustasi.
      Ikävä
      115
      955
    Aihe