Surkee vuokrarekry firma. Lupaa sulle työtä ja muutama päivä ennenkun työn pitäisi alkaa ja satut vielä itse vamistelemaan aikatauluja niin ilmoittavat ettei tarvikkaan. Vaikka on jo suullinen sopimus tehty ja kättä lyöty päälle. Kun alat pyytään oikeuksiasi niin tulee vaan tylyä vastausta ja puhelimeen ei vastata. Kukaan liitostakaan ei ollut kuullut moisesta firmasta ennen.
Talent center kokemus HUONO
2
2506
Vastaukset
- tarjoilija1
Ei keikkatyöläisel oo mitään oikeuksii, varsinki ko on suulline sopimus. Toimeksiantaja voi pienest asiast sanoo et tota keikkatyöläist ei enää tarvit. Oon menos talent centeril kirjoil ko on työntekijäpula erääs ravintolas.
- Anonyymi00002
Henkilö soittaa ja haastattelee parinkymmenen minuutin ajan, kertomatta mitään työpaikoista, joita Talentflow-firmalla on taustallaan. Kertoo sitten, että soittavat perään, jos pääsen jatkoon.
Pari tuntia kuluu ja toinen henkilö soittaa kertoakseen rekryistä. Suivaantuu siitä, että taustalla puhaltaa tuuli, koska satuin olemaan ulkona. Ei jaksanut odottaa kahta minuuttia, että menen sisätiloihin puhumaan. Sovimme soiton seuraavalle päivälle... Soittoa ei kuulu. Laitan viestiä perään ja soitto sovitaan seuraavalle viikolle tiistaipäivälle (tänään).
Soittoa ei tänäänkään kuulu, kunnes neljältä iltapäivällä lähettelen henkilölle viestiä kysellen, että unohtiko hän minut. Kuluu noin vartti ja puhelimeni pärähtää soimaan. Ei pahoitteluja, ei mitään. Syö vieläpä ruokaa samalla kun puhuu. Ja kaiken huipuksi; pyytää minua esittelemään itseni. Kysyn, että miksi ihmeessä, kun edellisellä viikolla puhuin itsestäni jo valehtelematta 17 minuuttia hänen kollegansa kanssa ja heillähän on hakemukseni ja cv:ni. Kysyn, että voiko hän kertoa ensin näistä työpaikoista, joihin on rekryämässä, koska homma alkaa tuntumaan ajanhaaskaukselta. Kuuleemma ensin minun pitää esittäytyä, ja vasta sitten voidaan kertoa... No toivotan päivänjatkot lyömällä luurin korvaan.
TalentFlow mainostaa itseään rekrytoinnin ammattilaisina, mutta tämä oli kyllä jotain aivan muuta. Nihilistinen asenne paistoi kilometrien päähän. Varmaan moni haluaa tällaisen firman kautta töihin? En ole ikinä kohdannut ennen työmaailmassa näin ala-arvoista käytöstä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1795012Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,204418Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993117Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2532962Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432902- 522511
- 271929
- 221767
- 351760
- 681751