Miljoonabusinesta pyörittävä Aapo uskoo tunnistavansa pyrkyrit:
http://www.mtv.fi/viihde/ohjelmat/maajussille-morsian/uutiset/artikkeli/maajussi-aapo-pyorittaa-miljoonabisnesta-uskon-tunnistavani-pyrkyrit/6350612
"Uskon tunnistavani pyrkyrit. Olen hyvä lukemaan ihmisiä. Ei siitä mitään aitoa voisi tulla. Jos joku on vain rahan perässä, voisi kuvitella, että hän löytäisi helpomminkin sellaisen miehen. Itselleni eikä perheelleni ole rahalla merkitystä. Pääasia, että saa laskut maksettua. Raha ei kuitenkaan tee ketään onnelliseksi, Aapo toteaa."
Minäpä väitän että juuri tuollaiset jotka luulevat olevansa hyviä lukemaan ihmisiä ovat helpoimpia huijattavia, huijarinhan ei tarvitse kuin kehitellä niiden odottamia tarinoita ja ne lentää sokeina lankaan kun luulevat olevansa niin mainioita tuossa tunnistushommassa.
Miten tunnistaa pyrkyrin?
6
1134
Vastaukset 6
- Pillujen--asiantuntija
Ei kukaan nainen kiinnostu tuon näköisestä miehestä muuten kun rahan takia. Miehellä miljoona yritys joten rahaakin on, naiset varmaan jo kirjoittelee sille, veikkaan että se saa eniten kirjeitä
- erik.a
Mikä sinun mielestäsi tuon ihmisen ulkonäössä on vikana?
Omaan silmään on oikein miehekäs mies. Ja mikä tärkeintä: vaalea!
Ja joo, en ole aikeissa kirjoitella kenellekään, enkä varsinkaan alle nelikymppisille. Mutta ihan vain näin hieman päälle nelikymppisen kurpan silmin sanoisin, että tuossa ohjelmassa on nähty paljon rumempiakin miehiä. Ja tämä kanafarmari ei ole ruma ollenkaan.
Toivottavsti löytää itselleen puolison.
Ja muuten: kanojen kasvatus on yllättävän hauskaa hommaa! Vinkkinä sopiville puolisoehdokkaille..
Tietkö mitä. Itse asiassa luulen, että varmasti tunnistaa.
Tietäähän sen jo siitä,miten hän kertoo asioiden oikean laidan.- m-i-e-z
Toiset ihmiset osaavat lukea paremmin kuin toiset. Jotkut pyrkyrit ovat kyvykkäämpiä kuin toiset. Jotkut ovat helpommin huijattavissa kuin toiset. Jotkut ovat hyviä tunnistamaan, toiset taas ei ole. Väitteesi on mutu-pohjalla. Mistä päättelet, ettei henkilö olisi hyvä lukemaan? Miten päättelet, että hän luulee osaavansa lukea ihmisiä? Ohjelmaan tuskin osallistuu ammattihuijareita ja pyrkyrit ovat helpompi tunnistaa, sitkeämmätkin tapaukset ajallaan. Pyrkyrillä on motiivi, jonka vuoksi hän tekee ja vie asioita haluamaansa suuntaan. Uskon vahvasti, että herralle on opetettu tärkeä sääntö rahasta. Kaikki ketkä mainitsevat rahasi tai mitä niillä voisi tehdä on pyrkyreitä. Pyrkyrit puhuvat aina rahasta, ei tosin omistaan. Pyrkyrit pyrkivät miellyttämään ja tekemään temppuja, ennen kuin kysyvät klassisen kysymyksen rahastasi (ja kuinka voisit siirtää sitä heille).
Huijari taas on tarjolla, mato koukussa. Huijari ei lähesty suoranaisesti sinua, sinä lähestyt huijaria. (Se 50-luvun pin-up tyttö jonka löydät ihan mistä tahansa on huijari.) Huijari tietää tarinasi tätä kautta ja ilmestyy sattumoisin juuri mikrobitin-palstalle. =P- erik.a
Nyt sattui Ikistä leukaan :)
- buiytu
Hieman vaikuttaa että Aapo ei ole oikein tasapainossa, itkuinen ja väsynyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361770Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38589- 65575
- 47568
- 30556
- 68553
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522