Sinkkujen suhde Thai-hierontaan

ihanaahierontaa

Kiinnostaa tietää oletteko käyneet ja pidittekö kokemuksesta.
Myös naisten kokemukset kiinnostaa asian tiimoilta minua.
Kuinka monta kertaa olette käyneet suosikkipaikassanne vai käyttekö bongailemassa aina uusia mestoja.

Itse olen suuri thai-hieronta fani ja suosikki paikassani kävin takavuosina noin kymmenen kertaa.
Nämä hieromot ovat meille ätmeille kuin pelastusrengas uppoavalle miehelle, saat naisen hellää kosketusta ja ihanan hymyn siihen päälle.
Eikä kannata luulla että seksin kanssa olisi mitään tekemistä kun käyn itseäni hoidattamassa. Useimmin otan pelkän hieronnan ja vain silloin tällöin "käden" siihen lopuksi.

Suosittelen kyllä kaikkia jotka eivät ole käyneet asiaan tutustumassa käymään ja sitten arvioimaan tykkäsitkö, luulen että suurin osa pitää kokemastaan.
Olen pikkuisen kateellinen niille miehille joilla on kaunis pieni thai vaimo sillä tuollainen pieni rusketus on mielestäni kauniimpi mitä tämä suomi naisten valkoinen ihon väri.

25

772

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onko asiakkaille tärkeää että Hieroja on aina sama?

      • ihanaahierontaa

        Itse käyn silloin vakio hierojalla jos hänellä on ammattitaito johon tykästyn, muutoin haluan kokea uusia mestoja.


    • neonbordelleja

      Ei naisia päästetä niihin, olen kuullut, kuulemma vain miehille ne hieronnat.

      • ihanaahierontaa

        Ei pidä kyllä paikkaansa, naisetkin on tervetulleita. Ei syrjitä sukupuoleen katsoen.


    • ruotsinmatkaaja

      Olen käynyt Pattiksella 60-70 kertaa ja asun stadissa nk. thaihieromon lähellä, mutta en ole koskaan käynyt hieromossa siellä enkä täällä.

      • itsekävisinsinuna

        Miksi et ole käynyt hierottavana, luulin että joka mies käy siellä "hoidattamassa"kehoaan ?
        Onko sulla jonkinlainen pelko naisen kosketuksesta vai säästätkö rahaa johonkin muuhun nautintoon?


    • Teknodonna

      Siis mä asun Kalliossa, joka on täynnä näitä mestoja.

      Mulla ei ole muita kokemuksia kuin se että thaikkunaisilla on omituinen (ymmärrettävä) tapa heittää pesuvedet kadulle.

      Siinä kuule varomaton saa mononsa märiksi:

      (hihitystä)

    • näinmeillä

      Onhan niitä muutamia missä voi naisetkin käydä.

    • massagemassöör

      Vaikka kävisi sata kertaa thai-hieronnassa tai tinder treffeillä, niin ihmisen oma sisäinen rauha ei siitä parane vaan on pakko tehdä, suorittaa, olla ohjelmaa jne.. Vasta kun alkaa tiedostaa omia pelkojaan ja tukahdutettuja tunteita ja tarpeita, mitä todella haluaa, niin vasta sitten voi thai hieronnasta nauttia ilman pakottavaa tarvetta käydä uudestaan ja uudestaan. Se ei kuitenkaan poista läheisyyden kaipuuta ja tarvetta rakastaa ja olla rakastettu. Jos pelkää läheisyyttä, niin thai hieronta on luultavasti kaukana nautinnosta. Jos miettii hierojaa ja ajattelee haluaisiko itse hieroa näitä asiakkaita rahan takia ja suorittaa erilaisia palveluita, niin voi olla ettei haluaisi mennä thai hierontaan vaikka maksettaisiin.

    • best_memory_ever

      Kävin Pietarissa Strippiklubilla ja ostin täyden hoidon. Pirun kallista oli, mutta oli kokemuskin kyllä ainutkertainen.

      Naiset tuolla klubilla olivat aivan käsittämättömän kauniita.

      • kiinostaakäydä

        Minkä verran tuo hoito maksoi ?
        Tuliko loppuhuipennus kädellä vai muuten ?


    • tinderissä.atmi.tytöt

      ätmi naiset käyttää tinderiä yms eli ainoa paikka mistä saa miestä edes hetkeksi ja kaikki käy

    • Kiltti-ja-kunnollinen

      Hierooko ne thai naiset rumia kokemattomia ätmejä?

      • suosittelensinulle

        Siellä kuule ollaan suvaitsevaisia eikä syrjitä ihmisiä minkään ominaisuuden takia.
        Olisipa joka paikassa yhtä ihmisystävällinen ilmapiiri.


    • sexisti

      Olen käynyt thai-hieronnassa, eikä ne muijat ainakaan niissä paikoissa ole osanneet hieroa.

      Pari kertaa olen koettanut olla coolisti ja tekeytynyt ihan hieronta-asiakkaaksi. Viimeistään kahden minuutin päästä on ollut pakko armahtaa "hieroja" kun se istuu päälläni hieroen itseään selkääni vasten ja kysyy "mitä sinä haluat" jo kymmenettä kertaa.

      Joku toki voi osata hieroa, en ole itse sellaiseen törmännyt.

      • ihanaahierontaa

        Se on totta että hieronnan taso vaihtelee ja turha luulla että sieltä voi ostaa itselleen parittelukumppanin nuin vain, joku voi myydä" sitäkin"mutta oman kokemukseni mukaan se on harvinaista, edes "käsinylkytystä" ei joka paikassa anneta vaikka kuinka anelisi seteli kourassa.

        Useilla hierojilla jotka ovat rahan perään on sellainen taktiikka että reisiä hieroessa käsi käy todella lähellä pallukoita ja mutteria joka voi saada asiakkaan kysymään extra palveluja hierojalta.
        On mielestäni todella hyvä että meillä on ainakin isommissa kaupungeissa hyvät hieronta palvelut jotka ovat auki myös viikonloppuisin ja iltaisin myös kaikille sinkuille kun halin ja hellyyden puute iskee.

        Nyt pääsiäisenä kun on pitkät pyhät niin eikun vaan kaikki sinkut kokeilemaan tekeekö se nätin naisen kosketus hyvää mielelle ja ruumiille ja tälle voitte kertoa kokemuksianne.


    • En edes ole ajatellut alkaa olemaan thaikun kanssa. Helvetti, kun laittaa munlaisen 2metrisen raavaan äijän sellaisen hennon 145cm thaikun viereen, niin siinä olisi naurussa pitelemistä. Ainoa hyvä puoli siinä olisi tietty se, että thaikun ei tarvitsisi polvistua ottaessaan suuhun, riittää, että hän hieman kumartuu.

    • ihanaahierontaa

      Moikka taas !
      Onko teillä muilla hieronnan ystävillä samanlainen ihme ujous mitä minulla ? Aina kun minä menen sisään hieronta liikkeeseen yritän pujahtaa sisään niin ettei kukaan vaan näkisi ja sama juttu kun tulen sieltä ulos, tsiikailen ulko-oven ikkunasta ettei vain kukaan näkisi minua mistä tulen.
      En ymmärrä miksi minunkaan tarvitsee tuollaista luonnollista asiaa ujostella kun en tee mitään laitonta enkä väärää.
      Vai onko muka itsensä hoidattaminen ihanalla thai neidillä muka jonkun mielestä moraalitonta ,ottaen vielä huomioon että on ätm ?

    • Farud

      "Se on totta että hieronnan taso vaihtelee ja turha luulla että sieltä voi ostaa itselleen parittelukumppanin nuin vain, joku voi myydä" sitäkin"mutta oman kokemukseni mukaan se on harvinaista,"

      ihanaahierontaa: puhut 100% puppua, tuskin olet Thaihieronnassa edes ikinä käynytkään kun tuollaista väität. Jokainen thaihieronnassa käynyt tietää, että sieltä saa aina vähintään HJ&BJ palvelut, lähes aina myös yhdynnän jos niin halua, helsingin sanomien toimittaja kävi pari vuotta sitten kymmennissä pk-seudun thaupaikoissa ja yli 90%issa tarjottiin siekailematta seksiä

      Itse olen käynyt noin parikymmentä kertaa thaikkulassa vuosien saatossa ja aina ollaan tarjottu seksiä ja yhtä kertaa lukuunottamatta (tuli kiireellinen soitto) olen siitä myös maksanut. Perusmaksu varsinaisesta hieronnastahan on tosi alhainan, thainaiset itse asiassa pahastuvat jos et osta mitään muita palveluita, koska yleensä koko perusmaksu menee liikkeen omistajalle.

      • ihanaahierontaa

        Nyt joudun olemaan sinun kanssa täysin eri mieltä.
        Itselläni on näistä paikoista kokemuksia noin viidentoista vuoden ajalta joka sisältää kymmeniä käynti kertoja eri paikkakunnilta (en ole käynyt hesan mestoissa) ja olen todellakin jäänyt useasti ilman "käsivemputusta" vaikka olen sitä pyytänyt.
        Joskus taas on tullut tarjous vaikken ole millaanlailla vongannut muuta kuin perushieronntaa.

        Myönnän kyllä että joskus on tullut myös pistettyä "lihaa piiloon" hieronnan jälkeen kun olen niin kuumennut.

        Ottaako ne siellä pääkaupungissa perushieronnasta puoli tuntia 30€ ja koko tunti 50€ ?


      • bnkjhghhuhhjjjhjjjbj

        Joko et käy missään, muuten vain et mukamas huomaa tai annat jotain epäilyttävää fiilistä, mutta kyllä seksin myyminen tai siitä rahastaminen kuuluu pitkälti thaikkujen kulttuuriin.


    • jokumies83

      Minä en ole koskaan käynyt missään hierojalla. Enkä muista että minua olisi koskaan hierottu muutenkaan, kun ei ole ollut tarvetta.

    • Liian kalseeta touhua ja joku osaamaton selkähieronta ja pelkkä runkku ei vois vähempää napata.
      Eiköhän sinkulle ole paaaaaljon mielekkäämpää katella vakipano ku lähtee tuonne pelleilemään.
      Nuohan on ukkomiesten mestoja--> Akalta salaa meininkiä.

      • kylläkelpaaminulle

        Läheskään kaikilla ei ole mahdollisuutta saada sitä vakipanoa !
        Ja kuka ei muka nauttis öljyisen käden ylös ja alas liikuttelusta selällään maaten ja käden liikuttajana on nätti aasialainen neitokainen ?


      • CamelBoots
        kylläkelpaaminulle kirjoitti:

        Läheskään kaikilla ei ole mahdollisuutta saada sitä vakipanoa !
        Ja kuka ei muka nauttis öljyisen käden ylös ja alas liikuttelusta selällään maaten ja käden liikuttajana on nätti aasialainen neitokainen ?

        No ihmiset on erilaisia..Itse en ole ikinä kiihottunut ainakaan tavallisessa hieronnassa käydessä. Toiset tarvitsee sitä tunnelmaan virittäytymistä jne. Samasta syystä en käy huorissakaan kun se on mitä on. Teennäistä paskaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      298
      3219
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      234
      1743
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1275
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1253
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1159
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1148
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      46
      1045
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      964
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      906
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      64
      821
    Aihe