Miksi ihmisen persoona on este suhteelle ja miksi

Juha82Steelesman

Miksi nainen tai mies katsoo työaktiivisuuden olevan suurin syy parisuhteen perustamiselle?
Eivät kaikki ihmiset ole samanlaisia vai mitä?
Minä olen erilainen, aina ollut, erilainen asperger, joka salaperäinen luonne.
Minä tiedän omat vahvuuteni, jolla voisin kehua itseäni, jos tapaisin mielenkiintoisen naisen.
Naisessa kiinnostaa mua kauneus, äly ja mukava luonne.
Mitään kiusaajaa en kaipaa itselleni.

Voisin kehua naiselleni sitä, että olin 21v SM-tason pikajuoksija.
Se on suurin meriittini.
Voisin kehua myös sitä, että olen ihan mukava luonne.
Lapsia en halua itelleni.
En.
Olen paljon enemmän eläinrakas ihminen.

6

164

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jotainajatuksia

      Otsikkoon viitaten; ihmisen persoonahan on äärettömän tärkeä parisuhteessa!
      Ja se että ollaan jotenkin samalla aaltopituudella, että voidaan ymmärtää kumppania ja siten rakentaa hyvä suhde.
      Uskoisin niin etten itse sopisi persoonaltani yhteen asperger-tyyppisen miehen kanssa. Oma persoonani kun on niin vahvasti erilainen. Sun persoonasta tykkäisi varmaankin toinen asperger tai sitten sellainen muuten syvällinen, omanlaisensa ihminen.

      Ensimmäistä lausetta en ihan ymmärrä? Toki se on plussaa että käy töissä, mutta ei mikään tärkein peruste.

    • 345678

      Miksi tuo SM-tason pikajuoksu olisi joku meriitti parisuhteelle?

      • hitsithei

        Päinvastoin sanon minä, sehän juoksee nopeasti karkuun ongelmien ilmentyessä.


      • hitsithei kirjoitti:

        Päinvastoin sanon minä, sehän juoksee nopeasti karkuun ongelmien ilmentyessä.

        Tosta tuliki mieleen se, kun olin armeijassa, niin juoksin sieltä pakoon.
        Kun olin sivaripaikassa, juoksin sieltä myös pakoon.
        Autismi speaks!


    • "Miksi nainen tai mies katsoo työaktiivisuuden olevan suurin syy parisuhteen perustamiselle?"

      Tuota minäkin olen vähän ihmetellyt miten suuressa roolissa joku työpaikka tai ura on parinhaussa kun se kuitenkin on nykypäivänä niin vaihtuva olotila ettei koskaan voi tietää mitä kenestäkin "isona" tulee tai tuleeko mitään. Tottakai jos toinen on täydllisen periaatteellinen työnvieroksuja on ymmärrettävää ettei sen kanssa mitään pidemmälle tähtäävää voi oikein ajatella mutta jos on vaikka between jobs -tilanteessa ei kai se nyt mikään maailmaa kaatava juttu ole jos kuitenkin kyseessä ihminen joka ennenpitkää jotain tekemistä löytää itselleen.

      Hyvin harvalla on eläkevirkoja nykyään ja epäilenpä vähän että niillä joilla on ne ovat aika ahdaskatseisia ja tuomitsevia ihmisiä töiden suhteen, parisuhteessakin varmaan aika hanakoita vaatimaan toiselta nopeaa työpaikan löytämistä "tai muuten...". En kai minä ainakaan semmoista ihmistä haluaisi suunnitella loppuiäksi rinnalleni kulkemaan joka välittömästi heittää hanskat tiskiin tuollaisen suhteellisen pienen ja ohimenevän vastoinkäymisen suhteen, se kun ei varmaan kestäisi ollenkaan myöskään sitä että jos kumppani vaikka sairastuu johonkin pitkäaikaisjuttuun, joutuu pyörätuoliin tms. vaan lähtisi välittömästi sitten menemään.

    • Sinkkumies---

      Olin minäkin sm tason urheilija. Säbässä on muutama mestaruus tullut nuorempana. Juosussa ja jaliksessa voitin parit hopeat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      429
      3023
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      103
      2374
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      363
      2112
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1943
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1797
    6. 164
      1238
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1227
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1156
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1082
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      947
    Aihe