Ex-pomo ja yks toinen muija kiusaa

Dodlflå

Heips
Olen yks 41-v nainen. Olen joutunut kärsimään työpaikkakiusaamisesta aina, myös koulukiusaamisesta aikoinaan. Aina on yks tai useempi, joka ottaa mut silmätikukseen jostakin asiasta, vaikken ole tehnyt mitään heille enkä muille siellä ja siellä oleville. Sit syytettään vain mua kaikesta, mitä ikinä tapahtuukaan jossakin, esim. yhes paikas syytettiin pipovarkaaksi, ja se muija todella harkitsi jopa rikosilmoituksen tekemistä, mutta onneksi ei tehnyt sitä, nehän siellä olisivat nauraneet sen muijan ulos ja todella naurunalaiseksi, syyttää nyt syytöntä pipovarkaaksi !! Vaikka se tosin löyty mun laukustani sen sen pipo, niin se ei merkitse sitä, että mä olisin sen ottanut ja piilottanut......mut selvästi yritettiiin lavastaa syylliseksi, koska sen laukkua EI tarkistettu ollenkaan. Se itse, siis. Sehän tuli jopa viimeisenä syömään lounastaan. Muttei mua siellä kuunneltu, eikä kukaan edes puolustanut mua. Siks sain sieltäkin potkut myöhemmin, kun oli mukamas joku luottamuspula mua kohtaan.... Nyt olen "töissä" eräässä paikassa, josta kukaan ei saa senttiäkään palkkaa, vaikka siellä töitä tehdään pakosta hiki hatussa. Ja yks muija tulee sinne lähes joka aamu MYÖHÄSSÄ, muttei ne ohjaajat välitä siitä yhtään. Helpompi ratkaisu olisi hankkia sille koira, mahd. iso ja mahd. aktiivinen, että se varmasti herää, kun sekin on hereillä, ajoissa töihin. Sitten se märisee pienistä asioista niille ohjaajille, se esim. kyttää mua lähes koko ajan, ja sit sil on otsaa valehdella, et ei hää kyttää.....vaik tilas olis muitakin....se on aiemmin käynyt mun kimppuuni, yrittänyt repiä mekon päältäni, raapia, hakata.........samalla kertaa jopa. Mitä sen kans pitäs tehä, et se ymmärtäs, et MÄ EN OO SEN KAVERI ??! Sana ei mee perille suomeksikaan. Vaik sille on sata kertaa sanottu, et lopettaa sen vainoamisen mua kohtaan, niin ei prinsessa ymmärrä........kaiken kukkuraksi tää narsistinen muija asuu mun vierssä, onneks siinä on pieni tien tapainen välissä............siitä hullusta ei pääse näemmä eroon muuten, kuin tappamalla sen tai karkottamalla sen tonne käsivarteen asti, pimeempään nurkkaan, yksin, mukavuudet pois..............ei se tosin oo ees tappamisen arvonen. Se on 100 % arvottomampi, kun mä. Sen sanoilla ja valheilla ei oo mitään rajaa, se keksii kaikkea roskaa musta ja mun muutamista kavereistani.......se jos mikä on täyttä mustamaalaamista, mutta kuka mua uskoo siellä ? ei kukaan. Se on sairas.

3

146

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 42578

      Meniköhän sinulla nuo iän numerot väärinpäin?

    • this_is_Louis

      Varmaan olet kiusaamisen uhri. En sitä kiellä. Toisaalta kummastelen, kun pidät toista ihmistä ( se) itseäsi 100% arvottomampana. Jospa koettaisit nähdä vastaantulevat ihmiset lähtökohtaisesti hyvinä ihmisinä. Kukaan ei ole täydellinen. Kukaan ei ole virheetön. Ajattelutapaasi ja toimintaasi muuttamalla saisit elämäsi vähitellen kammettua paremmalle tolalle. Itsensä kehittäminen ja maailmankuvan laajentaminen on elämänaikainen loputon prosessi. Hyvää kevättä sinulle. terveisin Louis.
      https://www.youtube.com/watch?v=CWzrABouyeE

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      136
      5778
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3535
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1903
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1895
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1730
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1576
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1483
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1378
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1366
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1317
    Aihe