Kysymys E-Kontaktista

ellos20alennus

Olen mies. Tein eilen profiilin (kuvat ja kaikki) tonne E-Kontaktiin ja tänään tuli pari viestiäkin. En saanut selvää onko ne jotain feikkiviestejä, kun en niitä voinut avata (ei ole jäsenyyttä). Sitten oli tullut jotain "flirttejä" ja kaksi naista oli lisännyt minut "suosikikseen". Kun sitten pyysin näiltä (kuvattomilta) naisilta (muutama nainen) "avainta" että pääsisin katsomaan heidän kuva-albumiaan, ainoastaan yksi nainen avaimen antoi, muut eivät. Ja huomasin että että olivat kyllä kirjautuneet sisään paljon sen jälkeen kun olin tämän avainpyynnön lähettänyt. Ei mitään logiikkaa. En tiedä, ajattelin kuukaudeksi jäsenyyden ostaa, eikä se nyt ole mitään jo jonkun 35 euroa menettää mutta ihan periaatteesta vaan en mielelläni ihan tyhjästä haluaisi maksaa (jos tämä nyt on ihan huijausta vaan).

Jos joku viitsii kommentoida niin olisi ok, mulla ei vaan ole kokemusta näistä treffisivuista...

35

2597

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaikkanäinkin

      Tuo on varmaan aika normi juttu ennenkuin olet maksanut kuukausimaksun. Nimittäin että saat viestejä. Epäilen sen olevan joku viestirobotti joka lähettää nuo viestit saadakseen sinut maksamaan kuukausimaksun.
      Sitä käyttää aika moni deittipalvelu. Voit olla varma että nämä viestit ovat ihan huuhaata.
      Sitten tuosta toiminnasta voi päätellä ovatko deittipalvelut kiinnostuneita oikeasti siitä että he saavat rahaa vai siitä sinä onnistut löytämään deittisi. Minusta heillä ei ole mitään väliä sillä löydätkö vai et, ainoastaan sillä on väliä että maksat laskut heille.
      Sinusta kiinnostuminen siellä deittipalvelussa riippuu siitä kuinka onnistut itsesi myymään. Mutta koska rehellisyys on yhtä selvää kuin sanoisi huumeriippuvaisellle että ethän käytä huumeita enää, johon narkkari vastaa en tietenkään.
      Itse en pysty suosittelemaan yhtäkään deittipalvelua ihmisten kohtaamispaikkana.
      Mitä minä voin suositella että jatkat elämistäsi elävässä elämässä. Tee jotain mistä olet kiinnostunut. Aseta itsesi alttiiksi pettymyksille ja onnistumisille. Opi virheistä ja mene sinne minne mielesi tekee.
      Tee aloitteita vaikka aina ei onnistakkaan. Opi näkemään ihmiset oikein.
      Ihmiset josta olet oikeasti kiinnostunut ovat isolla todennäköisyydellä kiinnostuneita myös sinusta.
      Nettideiteissä on aivan liian helppo perääntyä tilanteista ja aivan liian vaikea saada selkoa kuka mitäkin ajattelee sinusta. Mutta sehän on juuri tärkeää että pystyy hakeutumaan paikkoihin missä ajatukset käy yhteen.
      Ainakin jos haluaa kestävämpiä ihmissuhteita.

      Nettideiteissä pelataan ulkokuorella ja jos sinulla ei ole tätä ulkokuorta, niin pelimerkit puuttuu.
      Ihmissuhteet ei silti perustu ulkokuoreen vain kuin aluksi. Sen jölkeen punnitaan kuka sinä olet.
      Jos tapaat elävässä elämässä jonkun, siinä on paljon vähemmän "huijatuksi" tulemisen riskiä koska näet heti kaikki omin silmin.
      Ei kuvia missä livenä nähtäessä on vain vähän samaa. Ei profiilissa luvattuja ominaisuuksia mitkä ei ole sinne päinkään kun olet nähnyt ihmisen.
      Ei kuvattuja elämäntilanteita missä ei ole pystynyt luomaan oikeanlaista kuvaa toisesta ennenkuin on tavannut livenä.
      Jotkut varmaan tapaa rakkaansa netissä, en epäile sitä, mutta väitän että suurin osa silti tapaa rakkaansa netin ulkopuolella.
      Jos sinulla on hyvät hermot, otat mahdolliset pettymykset hyvin, uskot mahdottomaan ja olet ennenkaikkea mahdollisimman komea niin sinulla on kohtuulliset mahdollisuudet saada deitti pidemmäksi aikaa.
      Netissä pelataan korteilla mitä normaalielämässä ei tarvita, koska ne on nähtävissä kaikille.
      Puoli vuotta nettideittailuun pitää riittää, kaikki siitä yli on vain ajan hukkaa.
      Jos se rakas on löytyäkseen niin siinä ajassa se kyllä löytyy.

      Naiset odottaa mieheltä paljon sinulla pitää olla kaikki kunnossa, ei saa olla virheitä. Hyvä ammatti hyvä toimeentulo, komea, haluttu, hyvät harrastukset, sopivasti ystäviä. Ehkä hyvä asema.
      Mutta et saa rakastaa kuin vain tätä yhtä. Vaikka tuhat muuta rakastaa sinua aivan yhtä paljon vain yhdelle voit olla se oikea. Varmaan todellista joo??
      Minusta tuo on mahdoton yhtälö, se todistaa vain sen kuinka pintapuolista se rakkaus oikeasti on, mutta yritetään pakottamalla saada kuulostamaan se oikealta.
      Jos sinua oikeasti joku rakastaa ei sinun tarvitse sitä hänelle todistaa.

      Kaikki haluaa rakkautta mutta harvat vain ymmärtää mitä se vaatii.
      Se vaatii antautumista, se vaatii särkymistä, se vaatii ymmärtämistä omasta itsestään, se vaatii että antaa sille mahdollisuuden.
      Nettideittailussa naiset ajattelee monesti että joudunko minä nyt rakastamaan tuota miestä, sehän se ei ole sinnepäinkään kuin olin ajatellut.
      Minä en usko että ketään voi pakottaa rakastamaan.
      No siksi ne ulkoiset avut on avuksi, ei tarvitse rakastaa, voi vain nauttia elämästä ajatella että kaikki on nyt hyvin kun minulla on se unelmamies tai nainen.

      • hhfgfghgf

        Hyvä viesti nettideittailun karusta maailmasta!


    • EiMaksullisia

      En suosittele maksullisia deittisivuja. Siellä on mukana paljon näitä feikkiprofiileja ja viestejä. Olen itsekin ollut ja tiedän mitä se on. Ne tekee vaan bisnestä eli rahaa ja täytyy pitää maksavat asiakkaat tyytyväisenä, että ne pysyy siellä. Vaikka en nyt tiedä onko ne oikeatkaan naiset nettideittipalveluissa yhtään sen parempia. Mut oon senkin kokenut, että löytyy kemiaa naisen kanssa ja tavataan. Ikävää vaan jos nainen ihastuu ja itse en koe samaa.

    • hobjlojlblb

      Ei E-kontaktissa ole mitää feilkejä. Suomalainen luotettavan yhtiön saitti. Eri asia on, onko mukavia tyyppejä. Itse olin kolmen kuukautta ja nyt tauolla. Ei löytynyt sopivaa, mutta kivoja miehiä tapailin. Kun ei ota kovin vakavasti, vaan katselee ja kuulostelee. Täällä ei ollut yhtään skämmiä, niin kuin Match.comissa. Kyllä mä suosittelen.

      • 4t5gge5

        Sinä olet nainen ja ketjun aloittaja on mies. Täysin eri asia noiden huijausviestien suhteen, johtuen miesten moninkertaisesta määrästä naisiin nähden.


      • läpinäkyvää
        4t5gge5 kirjoitti:

        Sinä olet nainen ja ketjun aloittaja on mies. Täysin eri asia noiden huijausviestien suhteen, johtuen miesten moninkertaisesta määrästä naisiin nähden.

        E-kontaktin mainostaja se on.


      • dkfkgy
        läpinäkyvää kirjoitti:

        E-kontaktin mainostaja se on.

        Ei voi olla, muuten olis kehunu että miehenä sai jatkuvasti todellisia viestejä naisilta. Nainen ei vaan ymmärrä siis tämä 4t5... että turha antaa naisena nettideittineuvoja miehelle.


    • Kokeilevaan

      Olin muutama vuosi sitten E-kontaktissa ja naiset olivat siellä aktiivisempia kuin ilmaispalveluissa. Varmaan maksullisuus vaikuttaa. Tapasin sieltä seurustelukumppanin. Tosin jo entisen. Minusta se oli luotettava palvelu, peruutus onnistui hyvin, tosin mainoksia tulee vieläkin, joten tuota varten kannattaa tehdä oma sähköposti.

    • Huijausta_kaikki

      Maksullisilta deittipalstoilta saat tasan niin kauan vastauksia feikki naisilta (joilla on kyllä todellisuudessa eri värkit housuissa, kuin kuvittelet) kun sinne palstalle jotain maksat, ja kun maksamisesi loppuu, loppuu myös yhteydenpidot, ja käteen ei jää kuin hurjat luottokortti tai puhelin laskut.

    • mn-oe

      Näkeekö tuolla E-kontaktissa jostain onko käyttäjä maksanut sen jäsenyyden vai ei? Siis että pystyykö se lukemaan viestejä vai ei?

    • kuvienkerjääjät

      En myöskään jakele kuviani vain sitä pyytäville. Jos ei ole mitään muuta sanottavaa, kuin pyytää kuvaa heti kättelyssä, on se aika "finito".

    • OkPaikka

      Olen ollut kahdesti kuukauden jäsenmaksulla, en saanut mitään feikkiviestejä. Asiallinen sivusto minustakin.
      Käynyt muutamilla treffeillä ja tavannut mukavan yh-miehen jota tapailin useamman kuukauden, valitettavasti hän ei vaan ollut kiinnostunut minusta sitten enemmälti suhteeseen asti. Ihan tämmöisiä tavallisia, mukavia ja nättejäkin naisia siellä joille kelpaa hyvin ihan normiammatissa oleva kiva mies.

      Sama homma kuin edellisellä, en anna kuva-albumin avainta jos ei tule myös viestiä, moni pyytäjistä on vain ns. uteliaita ilman maksujäsenyyttä. Ei näe mistään onko maksujäsenyys vai ei.

      • hohhoi123

        Jos mies tekee profiilin jossa on julkisesti kuvat esillä kaikille ja saa sitten kuvattomalta naiselta esimerkiksi flirtin ja tämän jälkeen pyytää saada naiselta pääsyn naisen kuviin, eikä tämä tätä pääsyä anna, niin on se minusta hyvin erikoista toimintaa. Harvinaisen typerää kissa-ja-hiiri-leikkiä.


      • OkPaikka

        Aivan totta, tuossa ei ole järkeä, kontaktiahan sitä toiseen nimeenomaan toivotaan kun flirttiä laitetaan. Josko löytynyt joku niin kiinnostava, että tullut toisiin ajatuksiin edetä sinun kanssa sittenkään - muuta syytä en kyllä keksi.


      • hohhoi123

        Ai lähes 10 tällaista miestä kohtaan kiinnostusta osoittanutta naista yhtäkkiä jokainen parin vuorokauden sisällä löytää jonkun mielenkiintoisemman, niin ettei kuviaan halua miehelle näyttää ??? Empä ihan usko, kyllä tässä jotain hyvin erikoista on takana ;)


      • OkPaikka

        Vaissoo.. no ei se sitten ole käypä selitys. No arvuuttele sinä mitä siinä vois olla takana, kun minä en keksi :)

        Ei ne naiset siitä mitään iloa ainakaan saa, että flirtin laittaisivat miehelle kenestä eivät ole kiinnostuneita. Naisille tulee muutenkin niin paljon yhteydenottoja yleensä, ettei tulis mieleenkään flirttailla ns. ajankulukseen randomeille, kyllä sitä keskittyy ihan niihin joiden profiili oikeesti kiinnostaa.

        Ainahan sitä jotain hörhöjä voi olla liikenteessä, mut todennäköisyys sillekään, että justiin sinun profiilia pommittaa just ne päästään vinksahtaneet vajaa 10 naista on sekin kyllä aika kaukainen ja koominen ajatus :D. No toivottavasti noi "valeflirtit" loppuu sulta ja pääset asiaan pian :)


      • hohhoi123 kirjoitti:

        Jos mies tekee profiilin jossa on julkisesti kuvat esillä kaikille ja saa sitten kuvattomalta naiselta esimerkiksi flirtin ja tämän jälkeen pyytää saada naiselta pääsyn naisen kuviin, eikä tämä tätä pääsyä anna, niin on se minusta hyvin erikoista toimintaa. Harvinaisen typerää kissa-ja-hiiri-leikkiä.

        No mikä niissä kuvissa sit kiinnostaa nii, et ne kaikki pitäis antaa näytille. Jos alkaa juttelee, niin vois jutella ekaks eikä heti kärttää toiselta kuvia. Kuvanpyytelijät taitaa olla niiden kuvien perään enemmän kuin sen flirttaajan.


      • Kyselijöitä

        Laskin kerran että oli pelkkiä kuva-avain pyyntöjä n. 70% mulle tulleista viesteistä parin viikon aikana. Ja mulla oli kuitenkin julkisena yksi kuva, että tiedossa oli kysyjälle naama jo.

        En keksi muuta syytä tuolle kuin et ukot toivoo et siellä suljetussa albumissa on jotain paljastavia kuvia. Ei mulla edes ole mitään semmoisia kuvia.

        Kaikille niille olen avaimen antanut jotka ovat laittaneet ensin viestiä ja kuuluneet mun profiilin ikähaarukkaan.


    • näinseo

      Helppoa ymmärtää mistä tää johtuu ku naiset ei vastaa kuin harvoille.. kysynnän ja tarjonnan laista. Jossain vaiheessa asetelma kääntyy sit ympäri kun ikää on lähelle 40. Hyvät miehet on parisuhteissa ja kauneimmat naiset huomaavat jääneensä yksin.

    • Mä enny oikeen ymmärrä tota sun juttuus. Sä oot siis liittyny johonki deittipalveluun, mut et haluis maksaa sen käytöstä (jäsennyys), vaan toivoisit et sä saisit sen palvelun kaikki hyödyt ilmaiseksi? Mä en oikein ymmärrä et mitä logiikkaa tossa sulla on? Ilmaiseksiko sen palvelun pitäis antaa sulle kaikki?

      • Turhaan

        ihmettelet,,, se on vasuri tai joku viherkommari. Niille pitää tulla kaikki muiden toimesta, edes itseensä ne ei investoi euron pyörylää.


      • hohhoi123

        Sulla Toxly taitaa olla luetun ymmärtäminen vähän hukassa. Tämän ketjun ensimmäisessä viestissä yritin tiedustella onko koko homma huijausta. Sain vastauksia että on huijausta ja myös että ei ole huijausta. Koska kuvittelin aluksi että homma on huijausta suurelta osin, en halunnut maksaa jäsenmaksua. Ei minulle ole yhtään mitään merkitystä vaikka jäsenyys maksaisi 200 euroa, jos homma vaan toimii eikä se ole huijausta. Ymmärsitkö nyt? Lue vaikka tämä viestini teksti 3 kertaa uudelleen ihan ajatuksen kanssa. Toivottavasti sitten olet ymmärtänyt.

        "No mikä niissä kuvissa sit kiinnostaa nii, et ne kaikki pitäis antaa näytille. Jos alkaa juttelee, niin vois jutella ekaks eikä heti kärttää toiselta kuvia. "

        Minä en ainakaan viitsi alkaa yhdenkään naisen kanssa viestittelemään sanaakaan, ellen ole naisen kuvaa ensin nähnyt, sillä nainen on joka tapauksessa minun kuvani nähnyt. En etsi mitään anonyymia kirjekaveria, vaan ihan oikeaa naista. Ei minua kiinnosta profiilitekstin kauniit korulauseet sun muut tyhjänpäiväisyydet, vaan ensin haluan nähdä naisen kuvan jonka kanssa alan kirjoitella. Ja noista profiiliteksteistä sen verran, että vaatimattomuus kaunistaa. Tämä yksinkertainen asia näyttää monelta nettinaiselta olevan aivan hukassa. Se ettei nainen kuvaansa halua miehelle (jonka kuvan nainen on nähnyt) näyttää, kertoo naisesta hyvin paljon.

        Olen ostanut jäsenyyden tähän E-Kontaktiin ja nyt kirjoitellut siellä oikein mukavan ja avoimen naisen kanssa, joka ei kuviaan piilotellut samoin nämä muut hölmöläiset.


      • See-king
        hohhoi123 kirjoitti:

        Sulla Toxly taitaa olla luetun ymmärtäminen vähän hukassa. Tämän ketjun ensimmäisessä viestissä yritin tiedustella onko koko homma huijausta. Sain vastauksia että on huijausta ja myös että ei ole huijausta. Koska kuvittelin aluksi että homma on huijausta suurelta osin, en halunnut maksaa jäsenmaksua. Ei minulle ole yhtään mitään merkitystä vaikka jäsenyys maksaisi 200 euroa, jos homma vaan toimii eikä se ole huijausta. Ymmärsitkö nyt? Lue vaikka tämä viestini teksti 3 kertaa uudelleen ihan ajatuksen kanssa. Toivottavasti sitten olet ymmärtänyt.

        "No mikä niissä kuvissa sit kiinnostaa nii, et ne kaikki pitäis antaa näytille. Jos alkaa juttelee, niin vois jutella ekaks eikä heti kärttää toiselta kuvia. "

        Minä en ainakaan viitsi alkaa yhdenkään naisen kanssa viestittelemään sanaakaan, ellen ole naisen kuvaa ensin nähnyt, sillä nainen on joka tapauksessa minun kuvani nähnyt. En etsi mitään anonyymia kirjekaveria, vaan ihan oikeaa naista. Ei minua kiinnosta profiilitekstin kauniit korulauseet sun muut tyhjänpäiväisyydet, vaan ensin haluan nähdä naisen kuvan jonka kanssa alan kirjoitella. Ja noista profiiliteksteistä sen verran, että vaatimattomuus kaunistaa. Tämä yksinkertainen asia näyttää monelta nettinaiselta olevan aivan hukassa. Se ettei nainen kuvaansa halua miehelle (jonka kuvan nainen on nähnyt) näyttää, kertoo naisesta hyvin paljon.

        Olen ostanut jäsenyyden tähän E-Kontaktiin ja nyt kirjoitellut siellä oikein mukavan ja avoimen naisen kanssa, joka ei kuviaan piilotellut samoin nämä muut hölmöläiset.

        Reps.. sinulla taitaa se elämä olla hukassa, kun joudut käyttää jotain deittipalvelua kontaktin saamiseen. Laitoitko ruppikoulukuvan oikein näytille. :D


      • kuvienkerjääjät
        hohhoi123 kirjoitti:

        Sulla Toxly taitaa olla luetun ymmärtäminen vähän hukassa. Tämän ketjun ensimmäisessä viestissä yritin tiedustella onko koko homma huijausta. Sain vastauksia että on huijausta ja myös että ei ole huijausta. Koska kuvittelin aluksi että homma on huijausta suurelta osin, en halunnut maksaa jäsenmaksua. Ei minulle ole yhtään mitään merkitystä vaikka jäsenyys maksaisi 200 euroa, jos homma vaan toimii eikä se ole huijausta. Ymmärsitkö nyt? Lue vaikka tämä viestini teksti 3 kertaa uudelleen ihan ajatuksen kanssa. Toivottavasti sitten olet ymmärtänyt.

        "No mikä niissä kuvissa sit kiinnostaa nii, et ne kaikki pitäis antaa näytille. Jos alkaa juttelee, niin vois jutella ekaks eikä heti kärttää toiselta kuvia. "

        Minä en ainakaan viitsi alkaa yhdenkään naisen kanssa viestittelemään sanaakaan, ellen ole naisen kuvaa ensin nähnyt, sillä nainen on joka tapauksessa minun kuvani nähnyt. En etsi mitään anonyymia kirjekaveria, vaan ihan oikeaa naista. Ei minua kiinnosta profiilitekstin kauniit korulauseet sun muut tyhjänpäiväisyydet, vaan ensin haluan nähdä naisen kuvan jonka kanssa alan kirjoitella. Ja noista profiiliteksteistä sen verran, että vaatimattomuus kaunistaa. Tämä yksinkertainen asia näyttää monelta nettinaiselta olevan aivan hukassa. Se ettei nainen kuvaansa halua miehelle (jonka kuvan nainen on nähnyt) näyttää, kertoo naisesta hyvin paljon.

        Olen ostanut jäsenyyden tähän E-Kontaktiin ja nyt kirjoitellut siellä oikein mukavan ja avoimen naisen kanssa, joka ei kuviaan piilotellut samoin nämä muut hölmöläiset.

        Niinpä. Kun MINUN kuvani on julkisesti nähtävänä, pitää MINUN saada nähdä myös sinun kuvasi!
        Mitähän jos katsoisit peiliin "kuvasi" parantamiseksi.


      • kuvienkerjääjät kirjoitti:

        Niinpä. Kun MINUN kuvani on julkisesti nähtävänä, pitää MINUN saada nähdä myös sinun kuvasi!
        Mitähän jos katsoisit peiliin "kuvasi" parantamiseksi.

        Niin, siksihän osa kuvista on nyklan takana. Ei niitä tarvii silti näyttää kaikille niille, joilla kuvat on julkisesti esillä ja sitä pyytelee. Ja turhaan nää julkisesti kuviaan esittelevät vetää hernettä nenuunsa vaan siks, et heille ei näytetäkään niitä kuvii, mitkä on nyklan takana. Luulis et yhdellä kuvalla pääsisi hyvin alkuun, jos sellane on profiilis (jos ei oo nii voi toki laittaa hetkeks).


    • 41v-sinkkumies

      Rahasi menee hukkaan jos maksat jotain. Et saa oikeilta naisilta mitään vastauksia.

    • näinseo

      Naisia ei kiinnosta nettideittailu ja se että siitä vielä maksaa ei paranna yhtään mahdollisuuksia. Käsittääkseni naisille noi sivustot on ilmaisia eikä heitä siltikään tunnu kiinnostavan ne. Eli miettikää ny vähän kannattaako tuhlata rahojaan niihin.. Tietty jos haluaa vaan kirjoitella vaikka toisessa päässä olis feikkiprofiileita niin siitä vaan. Muutama aito naisia minne niistä löytyy mut vastassa on 100 miestä niin parempi laittaa rahat vaik lottoon. . Parempi todennäköisyys onnistua :)

      • Meni.Pieleen.Sulla

        Käsityksesi on väärä. Palvelu on samanhintainen miehille ja naisille e-kontaktissa.
        Omalla alueellani on yhtä paljon miehiä ja naisia jäseninä omassa ikähaarukassani.


    • näinseo

      Ehkä pk seudulla mut muualla tilanne on toinen. Ja muutenkin jos naiset pommittaa vain muutamaa miestä niin miksi maksaa tyhjästä.. Ilmaispaikassa on parempi olla ku ei ainakaan häviä mitään :)

      • Meni.Pieleen.Sulla

        En tiedä pk-seudusta kun asun Länsi-Suomessa.

        En mä ainakaan ketään "pommita", heh, erilaisten miesten kanssa jutellut, tutustutaan ja viestitellään. E-kontaktissa minusta kaikki aikalailla tosimielellä ja jäsenyyden maksaneet aktiivisia tutustumaan ja treffeillekin. Vastataan nopeasti myös eikä jahkailla, monilla vain kuukauden jäsenyys. Väki on kohteliasta ja asiallista pääosin.
        Ilmaispalstoilla huomannut että on enempi vain seksiseuran hakijoita ja muuten vaan roikkujia.

        Mut juu, kukin tyylillään mistä sivustosta tykkää :)


    • kyukyu

      Tee profiili Suomi24 treffeille joka ilmainen ja jos olet mies niin näet moniko nainen käy edes katsomassa sitä. Jos olet pelkkä tavis mies niin voin sanoa että ei yksikään. Mitä nuo naiset oikein etsivät kun 36 vuotiaan amiksen käyneen miehen jolla on työpaikka profiili ei herätä kenässäkään sen vertaa mielenkiintoa että edes katsoisi sitä. Korkeat ovat vaatimukset ja huomaa kyllä että matalasti koulutetut naiset etsivät itselleen elättäjää.

      • Mihin.jäljet.johtaa

        Jos sulla ei ole kuvaa ei ole mitään saumaa. Kuvan pitää olla hyvä, ei mikään etäinen, sumuinen tai muuten huono. Siellä on niin älyttömän paljon profiileja koska ilmainen, että vain kiinnostava kuva klikataan.

        Jos olet susiruma, niin netissä yhtä vaikeaa kuin irl, ja tämä koskee sit miehiä ja naisia.

        Minä oon duunariammatissa ja kaikki ystäväpiirissäni ovat parit omat samaa statusluokkaa. Ei ole siis yhdelläkään naisella itseään varakkaampaa "elättäjää". Asenteesi ei vastaa todellisuutta. Syy huonoon treffimenestykseesi on muualla kuin rikkaiden miesten etsijöissä.


    • kuvateinäy

      Onko E-K:ssa säännöt muuttunu kun en enää pääse katsomaan toisen kuvia vaikka on antanut avaimen kuva-albumiinsa? En ole maksanut jäsen enkä maksa, kiinnostaa vaan kun samalta pieneltä paikkakunnalta on joku laittanut viestiä (kuvaton)

    • näinseon

      Naisilla on tietysti paljon enemmän vientiä tuol, vaikeet on miehil.

    • Anonyymi

      Kyllä paska putiikki ko ekontakti soita minulle, niin ei tarvi edes maksaa kunhan olet ystävä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8925
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2653
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      129
      2390
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1999
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1756
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1550
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1507
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1438
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1247
    Aihe