Vesijuoksu väsyttää hemmetisti

vesijuoksuklt

Kävin ensin yksin vesijuoksemassa uimahallissa, testasin uusia juoksutossuja ja uimakäsineitä! Hyvin toimi ja ohitin monta kävelijää ja puoliuijaa.
Lähtiessäni huomasin, että seuraavana päivänä on vesijuoksu ohjausta puoli tuntia. Vielä kunnon vesihieronnat toisessa altaassa ja saunan kautta kotiin nukkumaan. Aamulla oli veto poissa, mutta vesijuoksutunnille oli päästävä. Ja riemuitsin kovasti, kun olin ainoa, jolla oli kunnon vesijuoksujalkineet ja -käsineet. Toiset juoksi juoksuvyön tai "pötkön" kanssa. Ja taas sitä vauhtia löytyi, ohjaajakin tsemppasi, vesijuoksuasento on just oikein ja vauhtia vaan lisää. Ja minähän lisäsin ja sitten vielä extra vauhtia ja hitaasti ja monta kertaa! Lopussa olin jo ihan väsynyt. Saunan kautta kotiin. Ja hemmetin väsynyt koko illan ja käsivarsia alkoi särkeä ja hartioita ja jne. Aamulla olin ihan "treenikipee". Lusikka ei meinannut pysyä kädessä. Vesijuoksu on tästä lähin jokaviikkoinen treeni, mutta ei kahta päivää peräkkäin. Ja olen 60-v. rouva, löytänyt väsyttävän harrastuksen, joka väsyttää vasta myöhemmin.

1

1115

Vastaukset

• No jaa, mikä ettei. Jokaviikkoinenkin parempi kuin ei mitään. Käyn joka toinen päivä jos mahdollista ja hyväksi sen havainnut. Olen myös ikäisesi. Alussa tietty voisi aloittaa vähän helpommin, ei tuntia kerrallaan mutta 2-3 krt/vk vähintään. Itse lähtisin liikkeelle 15 min-korke. 1/2 tunnin treenistä jos et ole harrastellut aiemmin. Itse yli 20 v vesijuosseena voisin käydä vaikka joka päivä ja tuntikausia kerrallaan. Tsemppiä. Hyvä harrastus :)

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Iranilainen kansanedustaja lupaa 3 miljoonan dollarin palkkion

Trumpin tappajalle. https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/cfa37fd0-332c-4304-8dc6-3f7024244907
    Maailman menoa
    90
    3610
  2. Luisteluvalmentaja Mirjami Penttinen

Valmentaa nuoria kannustavasti ja tasa-arvoisesti.
    15
    1676
  3. MURHA hämeenlinnassa

Keskustassa, maanantain ja tiistain välisenä yönä??!! Kertokaa heti lisää........
    Hämeenlinna
    59
    1290