Vesijuoksu väsyttää hemmetisti

vesijuoksuklt

Kävin ensin yksin vesijuoksemassa uimahallissa, testasin uusia juoksutossuja ja uimakäsineitä! Hyvin toimi ja ohitin monta kävelijää ja puoliuijaa.
Lähtiessäni huomasin, että seuraavana päivänä on vesijuoksu ohjausta puoli tuntia. Vielä kunnon vesihieronnat toisessa altaassa ja saunan kautta kotiin nukkumaan. Aamulla oli veto poissa, mutta vesijuoksutunnille oli päästävä. Ja riemuitsin kovasti, kun olin ainoa, jolla oli kunnon vesijuoksujalkineet ja -käsineet. Toiset juoksi juoksuvyön tai "pötkön" kanssa. Ja taas sitä vauhtia löytyi, ohjaajakin tsemppasi, vesijuoksuasento on just oikein ja vauhtia vaan lisää. Ja minähän lisäsin ja sitten vielä extra vauhtia ja hitaasti ja monta kertaa! Lopussa olin jo ihan väsynyt. Saunan kautta kotiin. Ja hemmetin väsynyt koko illan ja käsivarsia alkoi särkeä ja hartioita ja jne. Aamulla olin ihan "treenikipee". Lusikka ei meinannut pysyä kädessä. Vesijuoksu on tästä lähin jokaviikkoinen treeni, mutta ei kahta päivää peräkkäin. Ja olen 60-v. rouva, löytänyt väsyttävän harrastuksen, joka väsyttää vasta myöhemmin.

4

2471

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PidempäänJuossut

No jaa, mikä ettei. Jokaviikkoinenkin parempi kuin ei mitään. Käyn joka toinen päivä jos mahdollista ja hyväksi sen havainnut. Olen myös ikäisesi. Alussa tietty voisi aloittaa vähän helpommin, ei tuntia kerrallaan mutta 2-3 krt/vk vähintään. Itse lähtisin liikkeelle 15 min-korke. 1/2 tunnin treenistä jos et ole harrastellut aiemmin. Itse yli 20 v vesijuosseena voisin käydä vaikka joka päivä ja tuntikausia kerrallaan. Tsemppiä. Hyvä harrastus :)

• Anonyymi

Nyt on eka tämän vuoden Vesijuoksu takana: oli kivaa ja pystyasento kuten juostessa. Juoksuhanskoilla tein koirauintivetoja ja rintauintivetoja välillä. Ihanalta tuntui. Saunassa venyttelin ja nautin kun pääsin vihdoinkin uima-altaalle. Illalla olin väsynyt ja vielä seuraavana päivänäkin. Hyvä treeni!!!

• Anonyymi

Korona-ajan jälkeen olen taas aloittanut vesijuoksun. Läpyskät jalassa ja hanskat kädessä. Olen jo venyttänyt juoksuaikaa kolmeen varttiin.
      Mutta mikä ihme meni väärin viimeksi; oikean jalan polvi molemmin puolin kipeytyi? Tein kyllä jaksotellen niin nopeita juoksuliikkeita kuin pystyin ja sen jälkeen hitaammin. Kipu tuli vasta seuraavana päivänä.

• Anonyymi

Yksi tuttu tuota välillä harrastaa tosin on Nuori nainen kyseessä 27 vuotias. Tai siis nuori verrattuna moneen muuhun vesijuoksijaan joiden ikä taitaa olla siellä 50+ Yleensä.

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      38
      4609
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3185
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      269
      2341
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2217
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      165
      2069
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1661
    8. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1632
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1279
    Aihe