Vesijuoksu väsyttää hemmetisti

vesijuoksuklt

Kävin ensin yksin vesijuoksemassa uimahallissa, testasin uusia juoksutossuja ja uimakäsineitä! Hyvin toimi ja ohitin monta kävelijää ja puoliuijaa.
Lähtiessäni huomasin, että seuraavana päivänä on vesijuoksu ohjausta puoli tuntia. Vielä kunnon vesihieronnat toisessa altaassa ja saunan kautta kotiin nukkumaan. Aamulla oli veto poissa, mutta vesijuoksutunnille oli päästävä. Ja riemuitsin kovasti, kun olin ainoa, jolla oli kunnon vesijuoksujalkineet ja -käsineet. Toiset juoksi juoksuvyön tai "pötkön" kanssa. Ja taas sitä vauhtia löytyi, ohjaajakin tsemppasi, vesijuoksuasento on just oikein ja vauhtia vaan lisää. Ja minähän lisäsin ja sitten vielä extra vauhtia ja hitaasti ja monta kertaa! Lopussa olin jo ihan väsynyt. Saunan kautta kotiin. Ja hemmetin väsynyt koko illan ja käsivarsia alkoi särkeä ja hartioita ja jne. Aamulla olin ihan "treenikipee". Lusikka ei meinannut pysyä kädessä. Vesijuoksu on tästä lähin jokaviikkoinen treeni, mutta ei kahta päivää peräkkäin. Ja olen 60-v. rouva, löytänyt väsyttävän harrastuksen, joka väsyttää vasta myöhemmin.

4

3121

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PidempäänJuossut

No jaa, mikä ettei. Jokaviikkoinenkin parempi kuin ei mitään. Käyn joka toinen päivä jos mahdollista ja hyväksi sen havainnut. Olen myös ikäisesi. Alussa tietty voisi aloittaa vähän helpommin, ei tuntia kerrallaan mutta 2-3 krt/vk vähintään. Itse lähtisin liikkeelle 15 min-korke. 1/2 tunnin treenistä jos et ole harrastellut aiemmin. Itse yli 20 v vesijuosseena voisin käydä vaikka joka päivä ja tuntikausia kerrallaan. Tsemppiä. Hyvä harrastus :)

• Anonyymi

Nyt on eka tämän vuoden Vesijuoksu takana: oli kivaa ja pystyasento kuten juostessa. Juoksuhanskoilla tein koirauintivetoja ja rintauintivetoja välillä. Ihanalta tuntui. Saunassa venyttelin ja nautin kun pääsin vihdoinkin uima-altaalle. Illalla olin väsynyt ja vielä seuraavana päivänäkin. Hyvä treeni!!!

• Anonyymi

Korona-ajan jälkeen olen taas aloittanut vesijuoksun. Läpyskät jalassa ja hanskat kädessä. Olen jo venyttänyt juoksuaikaa kolmeen varttiin.
      Mutta mikä ihme meni väärin viimeksi; oikean jalan polvi molemmin puolin kipeytyi? Tein kyllä jaksotellen niin nopeita juoksuliikkeita kuin pystyin ja sen jälkeen hitaammin. Kipu tuli vasta seuraavana päivänä.

• Anonyymi

Yksi tuttu tuota välillä harrastaa tosin on Nuori nainen kyseessä 27 vuotias. Tai siis nuori verrattuna moneen muuhun vesijuoksijaan joiden ikä taitaa olla siellä 50+ Yleensä.

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka oli töllöntyön tekijä?

Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt
      Pieksämäki
      26
      3949
    2. Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja

Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.
      Pieksämäki
      44
      2019
    3. Kun kohtaat jotain ainutlaatuista

ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö
      Ikävä
      42
      1283
    4. Minkälaisessa asunnossa

haluaisit kaivattusi kanssa asua?
      Ikävä
      77
      1155
    5. Mua ahdistaa

Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi
      Ikävä
      36
      1097
    6. Ei tämä enää tervettä oo

Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.
      Ikävä
      25
      1096
    7. Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista

Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä
      Savonlinna
      49
      1007
    8. Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!

Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os
      Maailman menoa
      173
      861
    9. Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!

Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin
      Kaste
      140
      853
    10. Mikä siinä on että sinkku yrittää varattua?

Siis ihan aina yrittävät muiden puolisoita.
      Sinkut
      56
      833
    Aihe