Vesijuoksu väsyttää hemmetisti

vesijuoksuklt

Kävin ensin yksin vesijuoksemassa uimahallissa, testasin uusia juoksutossuja ja uimakäsineitä! Hyvin toimi ja ohitin monta kävelijää ja puoliuijaa.
Lähtiessäni huomasin, että seuraavana päivänä on vesijuoksu ohjausta puoli tuntia. Vielä kunnon vesihieronnat toisessa altaassa ja saunan kautta kotiin nukkumaan. Aamulla oli veto poissa, mutta vesijuoksutunnille oli päästävä. Ja riemuitsin kovasti, kun olin ainoa, jolla oli kunnon vesijuoksujalkineet ja -käsineet. Toiset juoksi juoksuvyön tai "pötkön" kanssa. Ja taas sitä vauhtia löytyi, ohjaajakin tsemppasi, vesijuoksuasento on just oikein ja vauhtia vaan lisää. Ja minähän lisäsin ja sitten vielä extra vauhtia ja hitaasti ja monta kertaa! Lopussa olin jo ihan väsynyt. Saunan kautta kotiin. Ja hemmetin väsynyt koko illan ja käsivarsia alkoi särkeä ja hartioita ja jne. Aamulla olin ihan "treenikipee". Lusikka ei meinannut pysyä kädessä. Vesijuoksu on tästä lähin jokaviikkoinen treeni, mutta ei kahta päivää peräkkäin. Ja olen 60-v. rouva, löytänyt väsyttävän harrastuksen, joka väsyttää vasta myöhemmin.

4

3142

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PidempäänJuossut

No jaa, mikä ettei. Jokaviikkoinenkin parempi kuin ei mitään. Käyn joka toinen päivä jos mahdollista ja hyväksi sen havainnut. Olen myös ikäisesi. Alussa tietty voisi aloittaa vähän helpommin, ei tuntia kerrallaan mutta 2-3 krt/vk vähintään. Itse lähtisin liikkeelle 15 min-korke. 1/2 tunnin treenistä jos et ole harrastellut aiemmin. Itse yli 20 v vesijuosseena voisin käydä vaikka joka päivä ja tuntikausia kerrallaan. Tsemppiä. Hyvä harrastus :)

• Anonyymi

Nyt on eka tämän vuoden Vesijuoksu takana: oli kivaa ja pystyasento kuten juostessa. Juoksuhanskoilla tein koirauintivetoja ja rintauintivetoja välillä. Ihanalta tuntui. Saunassa venyttelin ja nautin kun pääsin vihdoinkin uima-altaalle. Illalla olin väsynyt ja vielä seuraavana päivänäkin. Hyvä treeni!!!

• Anonyymi

Korona-ajan jälkeen olen taas aloittanut vesijuoksun. Läpyskät jalassa ja hanskat kädessä. Olen jo venyttänyt juoksuaikaa kolmeen varttiin.
      Mutta mikä ihme meni väärin viimeksi; oikean jalan polvi molemmin puolin kipeytyi? Tein kyllä jaksotellen niin nopeita juoksuliikkeita kuin pystyin ja sen jälkeen hitaammin. Kipu tuli vasta seuraavana päivänä.

• Anonyymi

Yksi tuttu tuota välillä harrastaa tosin on Nuori nainen kyseessä 27 vuotias. Tai siis nuori verrattuna moneen muuhun vesijuoksijaan joiden ikä taitaa olla siellä 50+ Yleensä.

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      690
      2688
    2. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      31
      1356
    3. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      13
      1234
    4. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      112
      1215
    5. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      47
      1138
    6. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      99
      1017
    7. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      105
      949
    8. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      112
      943
    9. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      779
    10. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      64
      761
    Aihe