Kiintolevy vaihdettu

ajurit_poissa

Hei,

vaihdoin koneeseen uuden isomman kiintolevyn ja samalla asensin windowsin uudestaan.

Nyt ilmeisesti kaikki ajurit olisi asennettava myös uudelleen ?!

Miten tämä tapahtuu ?

Vanha kiintolevy tallessa.

13

242

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HERMUKKA65

OLET KUSESSA.

• aslakkialatölviöstä

Windows 10 osannee asentaa ( tai ainakin minulla tänään osasi) kaikenmaailman ajureita varsinkin jos se pääsee nettiin.

• kokenut_windowisti

Minullakin oli joskus tuo ongelma windowsin kanssa, että piti aina asennella uudelleen, millloin mistäkin syystä. Sitten vaihdoin windowsin Ubuntuun niin pääsin siitäkin ongelmasta.

• glad-påsk

Ubuntuun pitää asennella PAKETTEJA ja ne täytyy itse hakea netistä.
        Pakettien sisältöä et voi itse koota, vaan sieltä asentuu paljon tarpeetonta sälää jota voi sitten poistella kun muulta asentamiselta kerkee.
        Upuntussa pahin haitake ja viirus on tämä paketteja asenteleva nörtti itse, netti toimii JOS toimii, kovalevy hajoo, laitteet hajoo.
        Nörtin nuppi hajoo. Ei uskalla sanoa että ennen kaikki oli paremmin kun oli Windows, mut kun tuli haukuttua sitä ja pitää tehdä niiku kaverit sanoo.

Winukassa kaikki tapahtuu automaattisesti kun kytket sen nettiin.

• suto
        glad-påsk kirjoitti:

Pakettien sisältöä et voi itse koota, vaan sieltä asentuu paljon tarpeetonta sälää jota voi sitten poistella kun muulta asentamiselta kerkee.
        Upuntussa pahin haitake ja viirus on tämä paketteja asenteleva nörtti itse, netti toimii JOS toimii, kovalevy hajoo, laitteet hajoo.
        Nörtin nuppi hajoo. Ei uskalla sanoa että ennen kaikki oli paremmin kun oli Windows, mut kun tuli haukuttua sitä ja pitää tehdä niiku kaverit sanoo.

Kovalevy hajoaa ilman muuta. Samoin muistipiirit kun asentaa ubuntun. Lisäksi naapurin kissa kuolee .

• win-aina-valhe
        glad-påsk kirjoitti:

Tietämättömyys hallitsee joidenkin kehittymättömiä aivoja.

• asdfzxcv

Lataamalla uusimmat ajurit valmistajien sivuilta ja asentamalla ne. Windows 10 sisältää yleisimmät tarvittavat ajurit siihen asti että pääsee nettiin, mutta jos näin ei ole, eikä käytössä ole toista tietokonetta, asenna vanha levy takaisin, etsi ajurit valmiiksi USB-tikulle tai asenna uusi levy sitten vasta takaisin.

• kokematon_windowisti

Minullakin oli joskus tuo ongelma windowsin kanssa, että piti aina asennella uudelleen, millloin mistäkin syystä. Sitten vaihdoin windowsin Minttiin niin pääsin siitäkin ongelmasta.

• Ubuntuparempi

On ohjelmia jotka tekee varmuuskopiot ajureista, sellaisella.
      Tai sitten esennat ne uudestaan valmistajan sivuilta.

• onmullahaalarit

windows 7 pro.

paras ikinä.

• samaamieltäolen

seika oli joo HYVÄ, kymppi taas on ihan Pxxxxa, täysinkelvon.

• netullaajkkkm

Käytä konetta 2-3 päivää niin että netti auki, ja ajurit asentuu ihan itekseen. Kato laitehallinnasta tilanne.

• Järkevä kerää tikulle tärkeimmät ajurit valmistajan sivuilta. Muistan kerran kun yhden emon ajureita latailin 6 tuntia. Asennusmedia sisältää jo paljon valmiiksi. Osalle laitteita ei löydy ajuria mikä on harmillista. Laitehallinnasta selviää mitä uupuu. Laitteen mukana tullut ajuriCD voi pahimmassa tapauksessa asentaa vanhat ajurit uusien päälle. Sama peleissä jotka tekevät päivityksi joskus "alaspäin".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille

Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest
      Maailman menoa
      63
      5973
    2. Yritystuet pois ja työeläkevaroilla maksettava valtion velka pois

Nyt on teille kerrottu keino kuinka Suomen velkaongelmasta päästää eroon kertalaakista. Älkää saatanat enää minulle tul
      Maailman menoa
      113
      5296
    3. Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä

Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden
      Maailman menoa
      376
      4126
    4. Ylen juttu sisäministeristä oli selvän tarkoitushakuinen

haluttiin vielä vuoden loppuun saada joku "kohu". (Olisiko Yle tehnyt jutun jos sisäministerinä olisi esim. RKP:n, jota
      Maailman menoa
      148
      3334
    5. Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota

Muualla maailmassa yrittäjät elävät asiakkaiden rahoilla, Suomessa palkansaajien maksamilla veroilla. Palkansaajahan ma
      Maailman menoa
      53
      2807
    6. 26
      2151
    7. Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?

Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed
      Maailman menoa
      127
      2141
    8. Ulkoministeriön konsulipäällikkö arvostelee rajusti Haavistoa: "Täällä on pelon ilmapiiri"

"– Täällä on ministerin toimien takia aivan selvästi pelon ilmapiiri. Jos sellaisen annetaan pesiytyä virkamieskulttuuri
      Maailman menoa
      19
      1960
    9. Pyydän anteeksi etten osannut ratkaista

Mitään muuta kuin lähtemällä. Et oikein tullut vastaan etkä kuunnellut. Tuntui että minun piti koittaa sopia ja sovitell
      Ikävä
      85
      1949
    10. Mikä on pahinta

Mitä kaivattusi voisi tehdä sinulle?
      Ikävä
      249
      1906
    Aihe