Kiintolevy vaihdettu

ajurit_poissa

Hei,

vaihdoin koneeseen uuden isomman kiintolevyn ja samalla asensin windowsin uudestaan.

Nyt ilmeisesti kaikki ajurit olisi asennettava myös uudelleen ?!

Miten tämä tapahtuu ?

Vanha kiintolevy tallessa.

13

253

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HERMUKKA65

      OLET KUSESSA.

    • aslakkialatölviöstä

      Windows 10 osannee asentaa ( tai ainakin minulla tänään osasi) kaikenmaailman ajureita varsinkin jos se pääsee nettiin.

    • kokenut_windowisti

      Minullakin oli joskus tuo ongelma windowsin kanssa, että piti aina asennella uudelleen, millloin mistäkin syystä. Sitten vaihdoin windowsin Ubuntuun niin pääsin siitäkin ongelmasta.

      • glad-påsk

        Ubuntuun pitää asennella PAKETTEJA ja ne täytyy itse hakea netistä.
        Pakettien sisältöä et voi itse koota, vaan sieltä asentuu paljon tarpeetonta sälää jota voi sitten poistella kun muulta asentamiselta kerkee.
        Upuntussa pahin haitake ja viirus on tämä paketteja asenteleva nörtti itse, netti toimii JOS toimii, kovalevy hajoo, laitteet hajoo.
        Nörtin nuppi hajoo. Ei uskalla sanoa että ennen kaikki oli paremmin kun oli Windows, mut kun tuli haukuttua sitä ja pitää tehdä niiku kaverit sanoo.

        Winukassa kaikki tapahtuu automaattisesti kun kytket sen nettiin.


      • suto
        glad-påsk kirjoitti:

        Ubuntuun pitää asennella PAKETTEJA ja ne täytyy itse hakea netistä.
        Pakettien sisältöä et voi itse koota, vaan sieltä asentuu paljon tarpeetonta sälää jota voi sitten poistella kun muulta asentamiselta kerkee.
        Upuntussa pahin haitake ja viirus on tämä paketteja asenteleva nörtti itse, netti toimii JOS toimii, kovalevy hajoo, laitteet hajoo.
        Nörtin nuppi hajoo. Ei uskalla sanoa että ennen kaikki oli paremmin kun oli Windows, mut kun tuli haukuttua sitä ja pitää tehdä niiku kaverit sanoo.

        Winukassa kaikki tapahtuu automaattisesti kun kytket sen nettiin.

        Kovalevy hajoaa ilman muuta. Samoin muistipiirit kun asentaa ubuntun. Lisäksi naapurin kissa kuolee .


      • win-aina-valhe
        glad-påsk kirjoitti:

        Ubuntuun pitää asennella PAKETTEJA ja ne täytyy itse hakea netistä.
        Pakettien sisältöä et voi itse koota, vaan sieltä asentuu paljon tarpeetonta sälää jota voi sitten poistella kun muulta asentamiselta kerkee.
        Upuntussa pahin haitake ja viirus on tämä paketteja asenteleva nörtti itse, netti toimii JOS toimii, kovalevy hajoo, laitteet hajoo.
        Nörtin nuppi hajoo. Ei uskalla sanoa että ennen kaikki oli paremmin kun oli Windows, mut kun tuli haukuttua sitä ja pitää tehdä niiku kaverit sanoo.

        Winukassa kaikki tapahtuu automaattisesti kun kytket sen nettiin.

        Tietämättömyys hallitsee joidenkin kehittymättömiä aivoja.


    • asdfzxcv

      Lataamalla uusimmat ajurit valmistajien sivuilta ja asentamalla ne. Windows 10 sisältää yleisimmät tarvittavat ajurit siihen asti että pääsee nettiin, mutta jos näin ei ole, eikä käytössä ole toista tietokonetta, asenna vanha levy takaisin, etsi ajurit valmiiksi USB-tikulle tai asenna uusi levy sitten vasta takaisin.

    • kokematon_windowisti

      Minullakin oli joskus tuo ongelma windowsin kanssa, että piti aina asennella uudelleen, millloin mistäkin syystä. Sitten vaihdoin windowsin Minttiin niin pääsin siitäkin ongelmasta.

    • Ubuntuparempi

      On ohjelmia jotka tekee varmuuskopiot ajureista, sellaisella.
      Tai sitten esennat ne uudestaan valmistajan sivuilta.

    • onmullahaalarit

      windows 7 pro.

      paras ikinä.

      • samaamieltäolen

        seika oli joo HYVÄ, kymppi taas on ihan Pxxxxa, täysinkelvon.


    • netullaajkkkm

      Käytä konetta 2-3 päivää niin että netti auki, ja ajurit asentuu ihan itekseen. Kato laitehallinnasta tilanne.

    • Järkevä kerää tikulle tärkeimmät ajurit valmistajan sivuilta. Muistan kerran kun yhden emon ajureita latailin 6 tuntia. Asennusmedia sisältää jo paljon valmiiksi. Osalle laitteita ei löydy ajuria mikä on harmillista. Laitehallinnasta selviää mitä uupuu. Laitteen mukana tullut ajuriCD voi pahimmassa tapauksessa asentaa vanhat ajurit uusien päälle. Sama peleissä jotka tekevät päivityksi joskus "alaspäin".

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      74
      3258
    2. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      16
      1182
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      89
      1048
    4. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      103
      971
    5. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      933
    6. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      96
      814
    7. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      811
    8. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      89
      698
    9. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      680
    10. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      625
    Aihe