Hei,
vaihdoin koneeseen uuden isomman kiintolevyn ja samalla asensin windowsin uudestaan.
Nyt ilmeisesti kaikki ajurit olisi asennettava myös uudelleen ?!
Miten tämä tapahtuu ?
Vanha kiintolevy tallessa.
Kiintolevy vaihdettu
13
253
Vastaukset
- HERMUKKA65
OLET KUSESSA.
- aslakkialatölviöstä
Windows 10 osannee asentaa ( tai ainakin minulla tänään osasi) kaikenmaailman ajureita varsinkin jos se pääsee nettiin.
- kokenut_windowisti
Minullakin oli joskus tuo ongelma windowsin kanssa, että piti aina asennella uudelleen, millloin mistäkin syystä. Sitten vaihdoin windowsin Ubuntuun niin pääsin siitäkin ongelmasta.
- glad-påsk
Ubuntuun pitää asennella PAKETTEJA ja ne täytyy itse hakea netistä.
Pakettien sisältöä et voi itse koota, vaan sieltä asentuu paljon tarpeetonta sälää jota voi sitten poistella kun muulta asentamiselta kerkee.
Upuntussa pahin haitake ja viirus on tämä paketteja asenteleva nörtti itse, netti toimii JOS toimii, kovalevy hajoo, laitteet hajoo.
Nörtin nuppi hajoo. Ei uskalla sanoa että ennen kaikki oli paremmin kun oli Windows, mut kun tuli haukuttua sitä ja pitää tehdä niiku kaverit sanoo.
Winukassa kaikki tapahtuu automaattisesti kun kytket sen nettiin. - suto
glad-påsk kirjoitti:
Ubuntuun pitää asennella PAKETTEJA ja ne täytyy itse hakea netistä.
Pakettien sisältöä et voi itse koota, vaan sieltä asentuu paljon tarpeetonta sälää jota voi sitten poistella kun muulta asentamiselta kerkee.
Upuntussa pahin haitake ja viirus on tämä paketteja asenteleva nörtti itse, netti toimii JOS toimii, kovalevy hajoo, laitteet hajoo.
Nörtin nuppi hajoo. Ei uskalla sanoa että ennen kaikki oli paremmin kun oli Windows, mut kun tuli haukuttua sitä ja pitää tehdä niiku kaverit sanoo.
Winukassa kaikki tapahtuu automaattisesti kun kytket sen nettiin.Kovalevy hajoaa ilman muuta. Samoin muistipiirit kun asentaa ubuntun. Lisäksi naapurin kissa kuolee .
- win-aina-valhe
glad-påsk kirjoitti:
Ubuntuun pitää asennella PAKETTEJA ja ne täytyy itse hakea netistä.
Pakettien sisältöä et voi itse koota, vaan sieltä asentuu paljon tarpeetonta sälää jota voi sitten poistella kun muulta asentamiselta kerkee.
Upuntussa pahin haitake ja viirus on tämä paketteja asenteleva nörtti itse, netti toimii JOS toimii, kovalevy hajoo, laitteet hajoo.
Nörtin nuppi hajoo. Ei uskalla sanoa että ennen kaikki oli paremmin kun oli Windows, mut kun tuli haukuttua sitä ja pitää tehdä niiku kaverit sanoo.
Winukassa kaikki tapahtuu automaattisesti kun kytket sen nettiin.Tietämättömyys hallitsee joidenkin kehittymättömiä aivoja.
- asdfzxcv
Lataamalla uusimmat ajurit valmistajien sivuilta ja asentamalla ne. Windows 10 sisältää yleisimmät tarvittavat ajurit siihen asti että pääsee nettiin, mutta jos näin ei ole, eikä käytössä ole toista tietokonetta, asenna vanha levy takaisin, etsi ajurit valmiiksi USB-tikulle tai asenna uusi levy sitten vasta takaisin.
- kokematon_windowisti
Minullakin oli joskus tuo ongelma windowsin kanssa, että piti aina asennella uudelleen, millloin mistäkin syystä. Sitten vaihdoin windowsin Minttiin niin pääsin siitäkin ongelmasta.
- Ubuntuparempi
On ohjelmia jotka tekee varmuuskopiot ajureista, sellaisella.
Tai sitten esennat ne uudestaan valmistajan sivuilta. - onmullahaalarit
windows 7 pro.
paras ikinä.- samaamieltäolen
seika oli joo HYVÄ, kymppi taas on ihan Pxxxxa, täysinkelvon.
- netullaajkkkm
Käytä konetta 2-3 päivää niin että netti auki, ja ajurit asentuu ihan itekseen. Kato laitehallinnasta tilanne.
Järkevä kerää tikulle tärkeimmät ajurit valmistajan sivuilta. Muistan kerran kun yhden emon ajureita latailin 6 tuntia. Asennusmedia sisältää jo paljon valmiiksi. Osalle laitteita ei löydy ajuria mikä on harmillista. Laitehallinnasta selviää mitä uupuu. Laitteen mukana tullut ajuriCD voi pahimmassa tapauksessa asentaa vanhat ajurit uusien päälle. Sama peleissä jotka tekevät päivityksi joskus "alaspäin".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743258
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!161182- 891048
- 103971
- 50933
- 96814
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35811Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap89698Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27680- 48625