Tyttöjen perinteisiä kevätmatkoja Tahkolle..

..ei ole mitään syyytä lopettaa vaikka tulee parisuhteita ja vähän ikää lisää:

http://www.is.fi/viihde/art-2000005142801.html?ref=rss

Parisuhteessa olevat kurpat keskellä päivää lonkeropurkkeineen hillumassa pettämismestassa, kaunista mutta kai se on tätä nykyaikaa. Joo, ei kuulukaan mulle mutta silti tuomitsen.

12

511

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naisasialooser11

Erään YKTM kaverini ikäisensä 48v kurppavaimo käy tahkolla sun muualla, mutta mies sanoi, ettei häntä haittaa jos se vaimo siellä muillekkin antaa. Vanhan haaskan tekemiset eivät kiinnosta enää edes omaa aviomiestä ja onhan tuo kaverini päässyt vaimonsa korkkaamaa silloin kun tämä oli nuoruuden kauneimmillaan eli 19 vuotias. Tuolloin varmasti oli mustasukkainen vaimostaan ja vahti tätä ankarasti, mutta kuka sitä nyt vanhasta tavarasta enää jaksaa välittää.

Mies itsekin piti pitkän aikaa 10v nuorempaa sivupanoa ja on pannut maksullisia, jotka ovat hänen nuorinta tytärtään nuorempia.

• älätrollaa

Jos vaikka ei uskota sun juttujasi

• vanhahaaska

Mies ei kuitenkaan uskalla erota vaimostaan. Pelkää yksinelämistä.

• kurppakurppa

Kurppamiehen kurppavaimo.

• Naisasialooser11
        älätrollaa kirjoitti:

Jos vaikka ei uskota sun juttujasi

Ei haittaa vaikka et usko, koska minä tiedän niiden olevan totta.

• Naisasialooser11
        vanhahaaska kirjoitti:

Mies ei kuitenkaan uskalla erota vaimostaan. Pelkää yksinelämistä.

Ei pelkää, saisi kyllä uuden nuoremman naisen, mutta käytännön asioiden takia on vaimonsa kanssa yhdessä. Vaimo palvelee häntä kotona ja tekee kotihommat silloin kun mies ryyppää ja jahtaa nuorempia naisia. Mies on muuten itse tavallisen näköinen silmälasipäinen mies, mutta kelpuuttaa vain kauniita naisia ja meille kehuikin että hänellä on aina ollut kauniita naisia.

Tanssiravintolassakin vientiä riitti, hän tanssitti illan aikana ainakin kymmentä eri naista ja muutama kysyi luokseen jatkoillekkin.

• Naisasialooser11

Komean miehen kommentti tuosta jutusta

"Sama juttu naisten kanssa. Näin komeahkona miehenä osaan sanoa, että naiset hakevat aina joko hupia tai parempaa äijää. Naisten polttari/pikkujouluporukat ovat helpoimpia. Voit vain valita sieltä sen parhaimman näköisen, vaikka kaikki ovat "onnellisesti naimissa olevia perheenäitejä". Onnistuu joka kerta."

• Kiltti-ja-kunnollinen

No huhhuh jos mies lähtee reissulle jonkun 50 kypäsen kurpan takia koska sillä on isot tissit ollut 80 luvulla. Taitaa mies vaan hakea panoa jostain muualta ja tissifoxi on tekosy matkalle.

• Eiköhän tuollaisessa pariskunnassa hae molemmat panoa muualta ja luottamushan näyttikin olevan huikealla tasolla, ovat ansainneet toisensa.

• Juuri tuollaisia pettäjiä naiset aina ovat.

• Teknodonna

Mä en sitten käsitä sitä että joillekin naisen seksuaalisuus on niin ylitsepääsemätön ongelma.

Vatta fak, hey!

(Hihitystä)

😁

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      125
      1198
    2. 72
      1163
    3. Carunan hinnat

Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun
      Maailman menoa
      96
      905
    4. Koetko vielä et

Olen elämäsi rakkaus?
      Ikävä
      78
      792
    5. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      45
      771
    6. Kunnan päätie ja sen lähialueet

Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la
      Hyrynsalmi
      39
      733
    7. Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit

ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka
      Ikävä
      34
      727
    8. Oletko tullut siihen

Tulokseen ettet saa minua
      Ikävä
      67
      653
    9. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      111
      561
    10. Mitä luulet

Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?
      Ikävä
      39
      536
    Aihe