Mutah liitto

Helmisimpukka2

Onko kellään kokemusta Mut'ahista? Kaipaan neuvoja..
Olen tavannut muslimi miehen joka hyvin harras uskossaan. Hän ei voi harrastaa seksiä tai olla kahden naisen seurassa ellei solmi väliaikaista islamilaista avioliittoa. Minä en halua tehdä sellaista koska arveluttaa mitä se kohdallani tarkoittaa. Olen yrittänyt selittää etten voi ryhtyä siihen., hän vain vainoaa ja jatkaa painostusta. Olen ihan hajalla. Toivon että hän jättää minut rauhaan...

8

329

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dfdfafdafddfadfsa

ET voi olla tosissasi ? Olet joku trolli.

• Helmisimpukka2

Kaipaisin neuvoja..

• Kloijgbngf

Mutah- liitto on tilapäinen panolupa joka voidaan purkaa kun tarvetta ei enää ole. Kevyempi kuin oikea avioliitto. Keino kiertää esiaviollisen seksin harrastamiskielto. Siis hypokriittista soopaa.

• Juokselujaa

Huorasuhde. Mies ei halua maksaa prostituoiduille. Pätee tässäkin ettei solmi sopimuksia joita ei tunne. Eroon pääsyn pelkkä toivominen ei auta, vaatii konkreettisempaa jota en tohdi tässä neuvoa. Miksi hän on saanut päähänsä painostaa, vaikutatko niin urpolta? Joudut loppuelämäksesi hänen panopaikaksi ja hän saa luvan rangaista jos et suostu.

• sikapirjo1

Jos sinulla on tippaakaan itsesuojeluvaistoa, katkaiset kontaktin kyseiseen hörhöön välittömästi. Muslimit ovat poikkeuksetta roskasakkia mutta mitä "uskovaisempi" sen pahempi.

• Olen mutah suhteessa maahan muuttajaan. En tiedä kuuluuko homo suhteen virallisesti sen alle. Mutta ehkä halu painaa oikeaoppisuuden edelle.

• Sai.minkä.tilasi

Taitaa olla aloittaja jo piesty manan majoille rakkaan muslimin toimesta. Noh, itsepähän eläimeen sekaantui.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      126
      1882
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1660
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      54
      1243
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      52
      1121
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      988
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      883
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      876
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      810
    9. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      38
      807
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    Aihe