Onko naisillla ulkonäköpaineita

Pillujen--asiantuntija

http://www.iltalehti.fi/viihde/201703292200093382_vi.shtml

Minusta ei ole vaikka tuo tuossa vinkuukin että on. Naiset saa helposti kaiken jos on kaunis. Nainen saa töitä pelkällä naamallaan eikä osaamisella ole väliä. Rakkauttakin nainen saa helposti toisin kuin mies. Naisilla on paljon helpompaa kun miehillä.

13

182

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eiköhän se ole niin että miehiä saa arvostella niin paljon kuin haluaa ilman että siitä syntyy kauhea itkupotkuraivari..

      Miestä saa arvostella hyvinkin pinnallisesti..

      Mutta heti kun joku mies vähän arvostelee naisia julkisuudessa niin heti lehmälauma älähtää.


      Se on vähän niinku sama asia kuin se että valkoinen mies ei saa käyttää N-sanaa mutta nek*u saa suoltaa rasismia mielinmäärin.

      Muslimit saa tappaa kristittyjä mutta kristityt ei saa edes piirtää pedofiili muhammedin rumaa pärstää.

      Taas ei ole menny nallekarkit tasan. :D

    • jaa.aaa

      Mun mielestä miehiä haukutaan jopa enemmän.
      Se kirsi salon taannoinen lausunto jossa kutsui omanikäisiään 50v miehiä liian vanhoiksi. Mitä jos mies olisi sanonut samoin?

      • sanoosanoo

        Mieshän sanoo niin. Ainakin tällä palstalla. Jopa moni mies.


      • srtfde

        Tällä palstalla ei ole montaa miestä....sivuhuomautus.


    • ätminki

      Rumilla miehillä ei ole paineita mutta naisilla on.

    • se-tavallinen

      Ei ole paineita. On sellainen kun on.

    • Varmaan aina jollain naisella on kovastikin ulkonäköpaineita. Mulla ei ole ollut sen jälkeen, kun päätin lopettaa muiden mieliksi jojoilun ja keskittyä tekemään itsestäni tyytyväisen. Eli olemaan mitä olen vikoineen päivineen.

      Olin aika yllättynyt miten helppoa se loppujen lopuksi on, lopettaa tommosien asioiden murehtiminen ja tykätä ittestään tämmösenä kun on. Pitää vaan päästää kaikesta pakolla olemisesta irti.

    • Kiltti-ja-kunnollinen

      Ei ole. Nainen saa kumppanin minkänäköisenä tahansa.

      • tupauuno

        Varsinkin nyt, kun on oleskelulupaa vailla olevia 50 000.


    • Ai-ei-vai

      "Naiset saa helposti kaiken jos on kaunis."

      No tuossahan se ulkonäköpaineiden aiheuttaja tuli. Siis naisen täytyy olla kaunis. Kaikki ei ole kauniita koskaan ja niiden kauniidenkin kohdalla se kauneus on katoavaista.

    • ätminki

      Naiset käyttää tuhansia euroja meikkeihin vuodessa eikä ne näytä yhtään paremmalta vaan rumemmilta meikattuina.

      • avomies38

        No niimpä, omakin muija käy kampaamossa pari kertaa kuukaudessa ja tukka näyttää silti aina samalta


    • jumaleisson

      Ihminen jonka ammatti liittyy ulkonäköön pohtii kuinka ulkonäköä saa arvostella..onneksi älykkyyteen ei otettu kantaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      2021
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1932
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1515
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1204
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1163
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1138
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1127
    Aihe