Ennakkoäänestys

Kaikket

Olipa tympeitä henkilöitä vaalitoimitsijoina :(

Ei ees tervehtiä osanneet .

18

470

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaalitarkastaja

Mikä on kyseisen vaalitoimipaikan osoite? Mikä on päivämäärä ja kelloaika, jolloin tämä tapahtui?

• Kerran.äänestänyt

Taisipa olla itse keksitty juttu, kun ei pystynyt kertomaan edes, missä kävi äänestämässä eikä päivämäärää ja kellonaikaa. Jokaisella ennakkoäänestyspaikalla on osoite.

• hfgdgdg

No voi hyvää päivää.

• näkemisiin

Olit tietenki, liikaa persun näköinen.

• tympeäAloitus

Miksei aloittaja itse mennyt toimitsijaksi?
        Itse ei viitsitä muuta kuin moittia niitä jotka tekevät jotain muitten hyväksi.

• äänestäminenHelppoa

Tilanne voi olla toimitsijallekin jännittävä. Ennakkoäänestys on monimutkainen toimenpide. Virheitä ei saa toimitsija tehdä, sehän tärkeintä.

• Khjiäh.khjiäh

Kylläpä oli tänään ennakkoäänestyspaikalla paljon rintamakarkureita ja muita pakoloisia. Molotuksesta sai sen verran selvää, että SDP:ta äänestivät, he ja vasemmistohan niitä tänne eläteiksi haluaa. Ja onhan sdl:la matutaustainen ehdokaskin.
      Alkaa oleen jo menetetyn maan meininkiä Kemissä.

• Saman.huomasin

että joku tumma partalapsihan se siellä listalla komeili.
        Mitä luulet? Meneekö valtuustoon? Minä pahaa pelkään että menee suurimmalla äänimäärällä.

• Paperittomatkin äänestää. Kyllä se puoluepeli sellaista vatulointia on et kyllä äänestää saa kuka vain.

Lapsi:
        - Isi, alkavatko kaikki sadut: Olipa kerran?
        Isi:
        - Ei, toiset alkavat: Jos äänestätte minua, niin lupaan...

Haa haa

• mitäsnyt--

Niin niin, ennen Kemin päättäjät olivat niiiiin hyviä....

• Äääääääähäh

Hähähähähähähähähähähääää...

• apin
        Saman.huomasin kirjoitti:

että joku tumma partalapsihan se siellä listalla komeili.
        Mitä luulet? Meneekö valtuustoon? Minä pahaa pelkään että menee suurimmalla äänimäärällä.

Juuri näin . Menee valtuustoon suurimmalla äänimäärällä . Seuraavaksi tullut jää kauas äänimäärässä . Kemissä riittää tätänykyä suosijoita tälle politiikalle . Kaksi kuukautta vaalien jälkeen tumma poju on jo sosiaalitoimen johtaja . Puolenvuoden kuluttua hän on jo kaupunginjohtaja , koska nykyinen kaupunginjohtaja suosii tummia poikin , kuten muukin Kemin johtavassa asemassa oleva sisäänpäin lämpeävä eliitti .

• Niinpäsnii

Harmittaa kun noi paperittomatkin saa äänestää. Mitä he tietävät kaupungin asioista muuta kuin omat etunsa? Ja kohtahan niiden on pakko lähtä pois, tai ne viedään pois. Voitte vain kuvitella kuka ja nikä taho on pyytäny niitä sen numeron siihen piirtämään.
        Minusta tuo on perustuslain vastaista toimintaa.

• alikersanttiköyrijä

keminmaassa hionoa vaalitoimintaa se kemissä aina kaikki huonosti eri on maalikylillä kaikki toimii ei ole mistä valittaa

• J.Tavasti

Tervehditkö ensin itse, kun tulit äänestyspaikalle? Helppo vaatia hyviä tapoja muilta, jos ei itse hallitse alkeellisiakaan käytöstapoja.

• apin

Itse en voi äänestää lainkaa , enkä ole varma onko äänioikeuttakaan . En pääse terveyssyistä äänestyspaikalle , eikä ennakkoäänestys paikkojakaan ole lähimain . Olen luullut , että äänestäminen on kansalaisille maksutonta . Minä puolestani joutuisin maksamaan invataksin päästäkseni vaalipaikalle .

• äänestinkinJo

Se on pieni hinta siitä, että Suomessa on äänioikeus ja vapaat vaalit. Itse kyllä maksan mielelläni matkakustannukseni. Ajatelkaa millaista täällä olisi, jos ei kansalaisilla olisi äänioikeutta.

• Muistappa

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4339
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3243
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2360
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1368
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      979
    6. 152
      976
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      904
    8. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      20
      864
    9. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      852
    10. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      26
      805
    Aihe