Olipa tympeitä henkilöitä vaalitoimitsijoina :(
Ei ees tervehtiä osanneet .
Ennakkoäänestys
18
374
Vastaukset
- Vaalitarkastaja
Mikä on kyseisen vaalitoimipaikan osoite? Mikä on päivämäärä ja kelloaika, jolloin tämä tapahtui?
- Kerran.äänestänyt
Taisipa olla itse keksitty juttu, kun ei pystynyt kertomaan edes, missä kävi äänestämässä eikä päivämäärää ja kellonaikaa. Jokaisella ennakkoäänestyspaikalla on osoite.
- hfgdgdg
No voi hyvää päivää.
- näkemisiin
Olit tietenki, liikaa persun näköinen.
- tympeäAloitus
Miksei aloittaja itse mennyt toimitsijaksi?
Itse ei viitsitä muuta kuin moittia niitä jotka tekevät jotain muitten hyväksi. - äänestäminenHelppoa
Tilanne voi olla toimitsijallekin jännittävä. Ennakkoäänestys on monimutkainen toimenpide. Virheitä ei saa toimitsija tehdä, sehän tärkeintä.
Kylläpä oli tänään ennakkoäänestyspaikalla paljon rintamakarkureita ja muita pakoloisia. Molotuksesta sai sen verran selvää, että SDP:ta äänestivät, he ja vasemmistohan niitä tänne eläteiksi haluaa. Ja onhan sdl:la matutaustainen ehdokaskin.
Alkaa oleen jo menetetyn maan meininkiä Kemissä.- Saman.huomasin
että joku tumma partalapsihan se siellä listalla komeili.
Mitä luulet? Meneekö valtuustoon? Minä pahaa pelkään että menee suurimmalla äänimäärällä. Paperittomatkin äänestää. Kyllä se puoluepeli sellaista vatulointia on et kyllä äänestää saa kuka vain.
Lapsi:
- Isi, alkavatko kaikki sadut: Olipa kerran?
Isi:
- Ei, toiset alkavat: Jos äänestätte minua, niin lupaan...
Haa haa- mitäsnyt--
Niin niin, ennen Kemin päättäjät olivat niiiiin hyviä....
- Äääääääähäh
Hähähähähähähähähähähääää...
- apin
Saman.huomasin kirjoitti:
että joku tumma partalapsihan se siellä listalla komeili.
Mitä luulet? Meneekö valtuustoon? Minä pahaa pelkään että menee suurimmalla äänimäärällä.Juuri näin . Menee valtuustoon suurimmalla äänimäärällä . Seuraavaksi tullut jää kauas äänimäärässä . Kemissä riittää tätänykyä suosijoita tälle politiikalle . Kaksi kuukautta vaalien jälkeen tumma poju on jo sosiaalitoimen johtaja . Puolenvuoden kuluttua hän on jo kaupunginjohtaja , koska nykyinen kaupunginjohtaja suosii tummia poikin , kuten muukin Kemin johtavassa asemassa oleva sisäänpäin lämpeävä eliitti .
- Niinpäsnii
Harmittaa kun noi paperittomatkin saa äänestää. Mitä he tietävät kaupungin asioista muuta kuin omat etunsa? Ja kohtahan niiden on pakko lähtä pois, tai ne viedään pois. Voitte vain kuvitella kuka ja nikä taho on pyytäny niitä sen numeron siihen piirtämään.
Minusta tuo on perustuslain vastaista toimintaa.
- alikersanttiköyrijä
keminmaassa hionoa vaalitoimintaa se kemissä aina kaikki huonosti eri on maalikylillä kaikki toimii ei ole mistä valittaa
- J.Tavasti
Tervehditkö ensin itse, kun tulit äänestyspaikalle? Helppo vaatia hyviä tapoja muilta, jos ei itse hallitse alkeellisiakaan käytöstapoja.
- apin
Itse en voi äänestää lainkaa , enkä ole varma onko äänioikeuttakaan . En pääse terveyssyistä äänestyspaikalle , eikä ennakkoäänestys paikkojakaan ole lähimain . Olen luullut , että äänestäminen on kansalaisille maksutonta . Minä puolestani joutuisin maksamaan invataksin päästäkseni vaalipaikalle .
- äänestinkinJo
Se on pieni hinta siitä, että Suomessa on äänioikeus ja vapaat vaalit. Itse kyllä maksan mielelläni matkakustannukseni. Ajatelkaa millaista täällä olisi, jos ei kansalaisilla olisi äänioikeutta.
- Muistappa
(apin) tämä sitten seuraavissa vaaleissa, niin voit äänestää kotona. Minäkin olen jo neljät äänestykset suorittanut kotonani.
http://www.vaalit.fi/fi/index/aanestajalle/aanestaminenkotona.html
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412468Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101868Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse731776Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki811308- 651228
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171178TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161068Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901050Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42904- 70882