Moi! Olen 16-vuotias (-00) kitaristi Kausalasta, ja etsin soittajia rock-bändiin. Bändi olisi tarkoitus kasata yhdestä tai kahdesta kitaristista, basistista, rumpalista ja laulajasta. Laulukieli mielellään englanti.
Itse olen lähinnä komppikitaristi, ja vaikutteita ovat lähinnä Izzy Stradlin (Guns N' Roses), Joan Jett, Malcolm Young, jne. Olen soittanut kitaraa yli kolme ja puoli vuotta, ja tyyli on edellämainittujen kaltainen, rockia blues- ja punk-vivahteilla. Myös basson soitto luonnistuu, tyyli on aika punk.
Jos kiinnostaa, mutta Kausala on liian syrjässä, voin kyllä liikkua sekä Kouvolan että Lahden suuntaan.
Punk/Rock-bändi
PunkRock
2
315
Vastaukset
- kiinnostunuttyttö
moi! oisin kiinnostunu 14 vuotias tyttö tampereelta. Kuinka laulutaitosta etitte?
- Bassomaza
Moro. Oon bassoa soittanu sen 7 vuotta ja rokkibändi ois kyl jees. Oleskelen anjalassa. Asun oikeasti mikkelissä mutta opiskelen kouvolassa. Rokki ja hevi menee sama kaikki alalajit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672405- 661377
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww741185EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41107- 79845
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19790- 43678
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta82670Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe24638- 30636