Toimiiko tällainen lähestyminen miehen iskemiseen?

Kikkelinkipeä

Lueskelin netistä erilaisia kirjoituksia ja nyt miesten mielipidettä kehiin.

Toimiiko nämä vai miten teitä oikein isketän?
https://eurosinkut.net/blogi/kuinka-mies-vietellaan/

Vai toimiiko ihan vaan suora kysyminen "Alakko nää mua?" kun miehet naisia suorempia on.

6

469

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toimii. Kaikki lähinnä toimii ainakin muhun.

    • Miesfani

      Hyvä tietää, että meidän suomalaisiin juroihin miehiin toimii niksit.

      Onko lisää vinkkejä?

    • suora.aloite.on.jees

      Naiset varmaan miettii asiaa liian monimutkaisesti.
      Itselleni ja luultavasti muillekin miehille sopii parhaiten suora aloite mitä ei voi väärinkäsittää eli kysy toista vaikka lenkille kasvokkain tai tekstarilla tai spostilla, miten vain.

    • uuuzzxx

      Lähetää kaljoo kittoomaa ja koloja hankoomaa.

    • eihypomaniaakiitos

      Monet ihmiset sukupuolesta riippumatta erehtyvät luulemaan hypomaanista käytöstä itsevarmuudeksi. Se on kuitenkin ihan selkeä turn-off.

    • HelppoaHelppoa

      No jo oli aloittajan linkki täynnä potaskaa. Ei tuollasta kannata kirjoittaa sillä se ei ole totta. Voi olla että jotkus metro-seksuaalit noudattavat tuollaista kaavaa mutta tällainen "päivät sähkärinä, viikonloput metsurina"-tyyppinen mieshenkilö hurmataan ihan muilla avuilla.

      Ensiksikin, vaateiden ei tarvitse olla "tyylikkäät", eivät edes uudet tai muodinmukaiset. Riittää että ne ovat puhtaat. Itsekkin käytän flanelipaitoja niin pitkään että ne kuluvat kyynärpäistä puhki. Silti, joka päivä otan uuden paidan ja laitan vanhan pesuu.

      Hiukset: ne pitää olla kanssa puhtaat. Unohtakaa naiset kaiken maailman geelit ja muut hömpötykset. Puhtaat hiukset ja jos ne vielä ovat ponnarilla, niin vau. Oma fetissini ovat märkien hiusten tuoksu. Se huumaa.

      Sitten huomion herättäminen: Hymyilevä nainen herättää aina huomioni. Maailma on täynnä yrmeän ja happaman näköisiä ihmisiä. Itse hymyilen koska olen onnellinen. Jos koet että ole onnellinen, niin hymyile avoimesti. Hymyilevä henkilö loistaa kuin majakka väenpaljousesta. Ja siitä ei sitten olekkaan kuin pieni matka siihen että katseet kohtaavat. Ja se oli sitten siinä. Muuta ei tarvita.

      Jos haluaa kiinnittää huomioni (ja varmasti monen muun) niin leggingsit ovat oiva keino. Ne saavat naisten jalat ja pyllyt näyttämään niiiiiiiin seksikkäiltä. Kiitän joka rukouksessani sitä henkilöä joka keksi leggingsit. Tosin, ei pitkässä hameessakaan ole mitään vikaa. Kun kesällä tuuli heiluttelee helmoja, niin se on kaunis näky se.

      Itsevarmuudesta en niin tiedä... Ehkä se paatuneimmille on se "juttu". Minä ymmärrän että jos näinkin karun näköistä lähestyy niin varmasti jännittää. Ja jännittää minuakin jos enkelin kaunis nainen tulee jutulle. Saattaa tulla vaikka mitä suusta. Mutta ei se mitään.

      Jaa että miten minut tunnistaa? Siitä että maksan aina rahalla, en muovinpaloilla. Sen verran on jäänyt mutosvastarintaa että minä pidän rahaa melko kätevänä maksuvälineenä. Ei sitten tarvitse arpoa että missä muovinpalassa olisi vielä "virtaa". Jotkut teistä ovat saattaneet kuulla ruokapaikassa huudettavan jonon perästä että "viimeinen maksaa". On meinaan mennyt pari kertaa hermot kun jupit leikkii korttiensa kanssa. Eikä se lasku niin iso ole...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      1113
    2. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      966
    3. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      860
    4. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      769
    5. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      15
      760
    6. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      751
    7. Mitä teet mies

      Tälleen vappuaattona? Mietityttää, että onkohan sulla joku nainen, jonka kanssa vietät vapun? 😔
      Ikävä
      20
      750
    8. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      77
      748
    9. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      4
      744
    10. Kirjoitit joskus minulle tietäen

      Että se olin minä.
      Ikävä
      47
      728
    Aihe