Onko kenelläkään kokemuksia kyseisestä firmasta,siis työnantajana.
Minkälaista palkkaa ovat maksaneet,yms..
Hakevat työntekijää netissä.
Kiinteistöhuolto Rautio
10
1555
Vastaukset
- kmfgpdo
Tosi hyvä työpaikka,palkka ja hyvät edut. Kannattaa hakea ihmeessä jos tuommoinen työpaikka avoinna.
Raution kiinteistöhuollon pomot voisivat tietää, ainakin palkkauksen!
Late Lapista.- marskinristi
kaikki tietävää sakkia johtoportaassa todellisuudessa juurikaan ei näin ole johtajat olisivat yli 300 vuotiaita jos olisivat tehneet töitä kuten kertovat,ite en menis MYLLYKOSKI parempi ja rehellinen.
- Anonyymi
erittäin huono firma muuttaa asunnon oven avaus maksun toiselle firmalle ilmoittamatta asukkaille yllättäen oli noussut 25 € -< 62,38 € erittäin törkää toimintaa ! en olis pyytänyt avaamaan jos oisin tiennyt korotuksesta vaan oisin pyytänyt poikani avaamaan.
- Anonyymi
Ei kannata unohtaa avainta🤝🏻
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kannata unohtaa avainta🤝🏻
Ei kannata unohtaa ei, vaan kun se unehtuu aika helposti. usein vasta sen jälkeen kun olet painanut ulko-oven kiinni.
Jos mahdollista niin vara-avaimelle kannattaa miettiä paikka, esim, lähellä asuva sukulainen tai jokin hyvä kätkö, omasta autosta voi myös löytyä hyvä kätkö.
Mitään ulkoseinään kiinnitettävää "avainsäilöä" en todellakaan menisi laittamaan, sen ainoa tarkoitus on kertoa varkaalle että mistä löytyy avain asuntoon. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kannata unohtaa ei, vaan kun se unehtuu aika helposti. usein vasta sen jälkeen kun olet painanut ulko-oven kiinni.
Jos mahdollista niin vara-avaimelle kannattaa miettiä paikka, esim, lähellä asuva sukulainen tai jokin hyvä kätkö, omasta autosta voi myös löytyä hyvä kätkö.
Mitään ulkoseinään kiinnitettävää "avainsäilöä" en todellakaan menisi laittamaan, sen ainoa tarkoitus on kertoa varkaalle että mistä löytyy avain asuntoon.Seuraavassa ovi- tai lukkoremontissa älylukot oviin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitään ulkoseinään kiinnitettävää "avainsäilöä" en todellakaan menisi laittamaan, sen ainoa tarkoitus on kertoa varkaalle että mistä löytyy avain asuntoon.Noissa avainsäilöissä on vielä sekin huono puoli, että niiden mainoksissa on unohtunut mainita että vakuutus ei korvaa varkaan jäljiltä mitään jos avainta on säilytetty tuollaisessa purnukassa.
- Anonyymi
Hinnat noussu melkoisesti sen jälkeen kun Myllykoski lopetti.
Lisäksi uusia kuskeja joilla näyttää hommat olevan aika hakusessa, tulee tuhoja eikä muutenkaan tunnu olevan pelisilmää/maalaisjärkeä sen koneen ratissa. - Anonyymi
Liikunta rajoitteisii palkkaavat. Kun useasti niitten autot invapaikkoilla ! :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873247
- 622957
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332480- 802293
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361813- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450