Palstan pahin jeesustelija?

Kurppapalkinnot

Kuka on palstan pahin jeesustelija?

The nominees are:

Harmaaritari aka IkisM
- vanhanaikaisten hyveiden ja siveyden 50-lukulainen puolustaja, joka on harrastanut känniseksiä baarista iskemiensä hutsujen kanssa, ja ollut seksisuhteessa vanhemman naisen kanssa

pikkukakkonen aka ATMaisteri (jäit kiinni pikku K sori hihihii)
- irtosuhteiden ja panosuhteiden vihollinen ja monogaamisen parisuhteen puolustaja numero 1(2), joka on itse käynyt maksullisella ja harrastanut irtosuhteita, olematta kertaakaan parisuhteessa

Pertti-setä
- aidon rakkauden ja tunteiden tulkki, rehti suomalainen multinikkaajamies joka on myöntänyt ettei häntä kiinnosta naisessa kuin seksi, jonka takia rakasta vaimoa tulikin petettyä vasemmalta ja oikealta

Joku muu?

58

905

Vastaukset 58

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksi.ääni

Äänestän pikkukakkosta!

• Pertti-setä ei jeesustele. Se tykkää kovasti tuhmista naisista, koska :)

• myösvähänplayeri

Pertti-setä on kunnon peluri. Sellaisia miehiä naiset rakastaa.

Kyllä Harmaaritarin ja pikkukakkosen kannattais ottaa Pertsasta opiksi. Antaa munan johdattaa. Panna, pettää, mikä vaan tuntuu hyvältä just silloin. Sitten vaan sanoa rohkeasti että no prkl, niin tein ja mitään en kadu. Ei jeesustelua...selittelyä.

Sitten vaan se vaki mantra ettei naisen historialla oo väliä, menneet on menneitä mutta se vaimo nyt vaan oli sattumalta nuori ja siveä. Valkoinen valhe sallitaan aina.

Näin pärjää naisten kanssa. Näin saa hyvän elämän.

• 121212121212
        myösvähänplayeri kirjoitti:

Pertti-setä on kunnon peluri. Sellaisia miehiä naiset rakastaa.

Kyllä Harmaaritarin ja pikkukakkosen kannattais ottaa Pertsasta opiksi. Antaa munan johdattaa. Panna, pettää, mikä vaan tuntuu hyvältä just silloin. Sitten vaan sanoa rohkeasti että no prkl, niin tein ja mitään en kadu. Ei jeesustelua...selittelyä.

Sitten vaan se vaki mantra ettei naisen historialla oo väliä, menneet on menneitä mutta se vaimo nyt vaan oli sattumalta nuori ja siveä. Valkoinen valhe sallitaan aina.

Näin pärjää naisten kanssa. Näin saa hyvän elämän.

Niin? Olen itse sanonut tismalleen samaa. Noin _kannattaisi_tehdä. Moraalit ja lupaukset roskakoriin, hedonismi valloilleen.

Harmi kyllä jotkut meistä ovat rehellisiä ja uskovat että mm. pettäminen on väärin.

• 98989890
        121212121212 kirjoitti:

Niin? Olen itse sanonut tismalleen samaa. Noin _kannattaisi_tehdä. Moraalit ja lupaukset roskakoriin, hedonismi valloilleen.

Harmi kyllä jotkut meistä ovat rehellisiä ja uskovat että mm. pettäminen on väärin.

Turhaan kehuskelet rehellisyydelläsi, jos kuitenkin olet tekopyhä. Irtopanoillut mies ei voi vaatia, ettei nainen olisi irtopanoillut.

• flowersreally

Ei jeesustele, mutta jonkinlaisesta messiaanisuuskompleksista taitavat kaikki kolme kärsiä.

• 121212121212
        98989890 kirjoitti:

Turhaan kehuskelet rehellisyydelläsi, jos kuitenkin olet tekopyhä. Irtopanoillut mies ei voi vaatia, ettei nainen olisi irtopanoillut.

Aha? Eli:

- lyhyt nainen ei voi vaatia että mies olisi pitkä
        - hoikka nainen ei voi vaatia että mies olisi raamikas
        - pienituloinen nainen ei voi vaatia että mies olisi suurituloinen
        - kokematon nainen ei voi vaatia että mies olisi kokenut
        - ujo nainen ei voi vaatia että mies olisi rohkea

...ei vaikka lyhyt, hoikka, pienituloinen, kokematon ja ujo mutta kaunis nainen voisi sellaisen miehen saada?

Väännämme rautalangasta:
        - nainen arvostaa miehessä kokemuksen tuomaa osaamista
        - mies arvostaa naisessa sitä ettei taustalta löydy irtopanoja tai panosuhteita

Nainen ei voi pakottaa miestä arvostamaan kokeneita naisia. Mies ei voi pakottaa naista arvostamaan kokemattomia miehiä.

ts. minulle irtosuhteiden tuoma kokemus on meriitti, naiselle ei.

• 121212121212
        flowersreally kirjoitti:

Ei jeesustele, mutta jonkinlaisesta messiaanisuuskompleksista taitavat kaikki kolme kärsiä.

Taasko opetuslapseni kiukuttelee :/

• 121212121212 kirjoitti:

"Harmi kyllä jotkut meistä ovat rehellisiä ja uskovat että mm. pettäminen on väärin."

Juurikin noin, onkin oikeastaan melkeinpä hauskaa huomata kuinka täällä(kin) naiset palkitsee rehellisyydestä kun taas poskettomalla valehtelulla olisi ihan erilaiset seuraukset.

• 98978
        121212121212 kirjoitti:

Aha? Eli:

- lyhyt nainen ei voi vaatia että mies olisi pitkä
        - hoikka nainen ei voi vaatia että mies olisi raamikas
        - pienituloinen nainen ei voi vaatia että mies olisi suurituloinen
        - kokematon nainen ei voi vaatia että mies olisi kokenut
        - ujo nainen ei voi vaatia että mies olisi rohkea

...ei vaikka lyhyt, hoikka, pienituloinen, kokematon ja ujo mutta kaunis nainen voisi sellaisen miehen saada?

Väännämme rautalangasta:
        - nainen arvostaa miehessä kokemuksen tuomaa osaamista
        - mies arvostaa naisessa sitä ettei taustalta löydy irtopanoja tai panosuhteita

Nainen ei voi pakottaa miestä arvostamaan kokeneita naisia. Mies ei voi pakottaa naista arvostamaan kokemattomia miehiä.

ts. minulle irtosuhteiden tuoma kokemus on meriitti, naiselle ei.

Eikö täällä kutsuta parisuhdehuoraksi sellaista naista, joka on pienempituloinen kuin miehensä? Samaa paheksuntaa ovat saaneet pitkiä ja rohkeita miehiä haluavat lyhyet ja ujot naiset.

Huorissa käyminen ei ole ainakaan meriitti kenellekään miehelle. Olet pilalla.

• 121212121212
        98978 kirjoitti:

Eikö täällä kutsuta parisuhdehuoraksi sellaista naista, joka on pienempituloinen kuin miehensä? Samaa paheksuntaa ovat saaneet pitkiä ja rohkeita miehiä haluavat lyhyet ja ujot naiset.

Totta kai se on meriitti, ainakin 25-vuotiaalle neitsytmiehelle jollainen silloin olin.

Visiitti toi lisää itseluottamusta kun tiesin millaista seksi on, ja pystyin olemaan rennompi kun tositilanne koitti.

Pari onnistunutta pokausta toi myös itseluottamusta, samalla opin paljon siitä kuinka naista vietellään.

Totta kai se on turn-off jos _sanon_ että kävin maksullisella, tai jos vaikka Pertti _sanoisi_ kaataneensa tusinoittain/satoja naisia. Ratkaisevaa on _taidot_ jotka kertyvät kokemuksen kautta.

• pikku-huomio
        121212121212 kirjoitti:

Totta kai se on meriitti, ainakin 25-vuotiaalle neitsytmiehelle jollainen silloin olin.

Visiitti toi lisää itseluottamusta kun tiesin millaista seksi on, ja pystyin olemaan rennompi kun tositilanne koitti.

Pari onnistunutta pokausta toi myös itseluottamusta, samalla opin paljon siitä kuinka naista vietellään.

Totta kai se on turn-off jos _sanon_ että kävin maksullisella, tai jos vaikka Pertti _sanoisi_ kaataneensa tusinoittain/satoja naisia. Ratkaisevaa on _taidot_ jotka kertyvät kokemuksen kautta.

Maksullisella käynnistä ei seuraa minkäänlaista kokemusta naisten seksuaalisuudesta, koska siinä ei naiselle edes yritetä saada orgasmia. Siksi sitä ei voi pitää kokemuksena ja taitona, jota nainen arvostaisi. Jokainen mies osaa tyydyttää itsensä naisen vaginalla tai suulla.

• 121212121212
        pikku-huomio kirjoitti:

Maksullisella käynnistä ei seuraa minkäänlaista kokemusta naisten seksuaalisuudesta, koska siinä ei naiselle edes yritetä saada orgasmia. Siksi sitä ei voi pitää kokemuksena ja taitona, jota nainen arvostaisi. Jokainen mies osaa tyydyttää itsensä naisen vaginalla tai suulla.

Riippuu vähän siitä mitä visiitiltä haetaan. Se onko orgasmi aito, on sitten asia erikseen.

Täysin kokemattomalle jo se mitä nainen tuntuu ja missä asiat ovat, on uusi kokemus.

Minä ainakin sain paljon oppia. Se oli visiitin tarkoituskin ja kerroin sen jo aikaa varatessani. Muista nyt että puhutaan täyskokemattomasta. Tämän visiitin jälkeen kesti kaksi vuotta ennen kun sain seksiä ensimmäistä kertaa naiselta joka halusi sitä. Sillä välillä, enkä myöhemminkään, en ole maksullisella käynyt.

Tämä on ikävä totuus miehen kannalta. Nainen pitää miehessä rentoudesta, itsevarmuudesta, määrätietoisuudesta, sujuvuudesta, siitä että mies vie ja osaa lukea naista. _Kaikki_ tämä on sellaista mikä kehittyy parhaiten irtosuhteissa, piti niistä tai ei.

Siksi pelimieskursseilla enemmistö miehistä on maininnut tavoitteekseen...saada tyttöystävä. Mutta jos tyttöystävää lähtee hankkimaan ilman kokemusta, erityisesti yli 25-vuotiaana, nainen tuntee kokemuksen puutteen kemian puutteena ja mies saa "ei jatkoon"-tuomion.

• todellisessa.elämässä
        121212121212 kirjoitti:

Riippuu vähän siitä mitä visiitiltä haetaan. Se onko orgasmi aito, on sitten asia erikseen.

Täysin kokemattomalle jo se mitä nainen tuntuu ja missä asiat ovat, on uusi kokemus.

Minä ainakin sain paljon oppia. Se oli visiitin tarkoituskin ja kerroin sen jo aikaa varatessani. Muista nyt että puhutaan täyskokemattomasta. Tämän visiitin jälkeen kesti kaksi vuotta ennen kun sain seksiä ensimmäistä kertaa naiselta joka halusi sitä. Sillä välillä, enkä myöhemminkään, en ole maksullisella käynyt.

Tämä on ikävä totuus miehen kannalta. Nainen pitää miehessä rentoudesta, itsevarmuudesta, määrätietoisuudesta, sujuvuudesta, siitä että mies vie ja osaa lukea naista. _Kaikki_ tämä on sellaista mikä kehittyy parhaiten irtosuhteissa, piti niistä tai ei.

Siksi pelimieskursseilla enemmistö miehistä on maininnut tavoitteekseen...saada tyttöystävä. Mutta jos tyttöystävää lähtee hankkimaan ilman kokemusta, erityisesti yli 25-vuotiaana, nainen tuntee kokemuksen puutteen kemian puutteena ja mies saa "ei jatkoon"-tuomion.

Nyt kyllä menet niin metsään kuin voi.

"ts. minulle irtosuhteiden tuoma kokemus on meriitti, naiselle ei."

Kukaan nainen, jolla itsellään ei ole ollut irtosuhteita, ei toivo miehelläkään niitä olleen. Eikä irtosuhteiden kautta hankittua kokemusta.

"Nainen pitää miehessä rentoudesta, itsevarmuudesta, määrätietoisuudesta, sujuvuudesta, siitä että mies vie ja osaa lukea naista. _Kaikki_ tämä on sellaista mikä kehittyy parhaiten irtosuhteissa, piti niistä tai ei."

Nuo ominaisuudet ei todellakaan irtosuhteissa kehity.

Mieheltä haluttu kokemus voi olla enemmänkin sitä, että on ollut kokemusta PITKÄSTÄ PARISUHTEESTA, eikä ole aivan ummikko parisuhteessa 3-kymppisenä. Nuorena tietysti ei tarvitsekaan olla kokemusta, kun molemmat ovat ensi kertaa asialla.

• Kklklmlmkl
        98978 kirjoitti:

Kyllä, käsitykseni 12121212:ta laski huomattavasti kun paljasti käyneensä huorissa, ei alkuunkaan kiltti eikä varsinkaan kunnollinen.

En ikinä kelpuuttaisi huoran käyttämää miestä.

• 7654675476547
        121212121212 kirjoitti:

No höh! Ykskakkonen sai TAAS täällä täystuomion ihan turhaan -muut palstan miehet kuitenkin 95% kusipäitä / vajaaälyisiä. (Kiitos Suomen naisille, ettei näitä muita kelpuuteta...)

Ymmärrän täysin, että toimintatapa on ollut juuri tuo.

• pieni-huomio
        121212121212 kirjoitti:

Tarkoitin naisen kannalta. Miehen kokeneisuus on naisen kannalta silloin myönteistä, jos mies on ollut lyhyissä tai pidemmissä suhteissa (yksikin riittää, etenkin jos on pitkä suhde), jossa on oppinut vähintään yhden naisen tyydyttämisen. Jokainen nainen on erilainen seksuaalisuudeltaan, mutta jos mies on edes yhden kanssa opetellut, miten saada nainen orgasmiin, seuraavan kanssa on helpompaa opetella, vaikka hänelle toimisi ihan eri jutut. Maksullinen nainen ei todellakaan saa orgasmia, vaikka hän voihkii oikeaoppisesti miestä kiihottaakseen. Maksullisessa seksissä on kyse vain miehen tyydytyksestä. Nainenhan ei orgasmiin useinkaan tarvitse/halua yhdyntää lainkaan. Hän saa orgasmin suuseksistä, klitoriksen sormettamisesta tms. Näitä opitaan äärimmäisen harvoin maksullisilla. Nainen huomaa sängyssä kyllä sen, osaako mies "kuulostella" oikeaa kiihotustapaa ja etsiä orgasmia. Jos hän alkaaa heti panna, tiedetään, että joko hän on itsekäs paskiainen tai sitten kokematon ja ajattelematon.

• 121212121212
        Kklklmlmkl kirjoitti:

Kyllä, käsitykseni 12121212:ta laski huomattavasti kun paljasti käyneensä huorissa, ei alkuunkaan kiltti eikä varsinkaan kunnollinen.

En ikinä kelpuuttaisi huoran käyttämää miestä.

Tosiasiat:

- ennen neitsyyteni menettämistä maksullisella, yksikään nainen ei minua halunnut
        - sen jälkeen minulla on ollut 4 seksikumppania ja olen saanut mutakin kiinnostuksenosoituksia

En toki sano että maksullisella käyminen olisi tässä se pääsyy, mutta eipä siitä haittaakaan ole ollut. Terveisiä vaan C:lle. Mitä enemmän kokemusta, sen parempi miehelle.

Valittamista? Itsehän haluatte niitä määrätietoisia otteita, ei niitä kokemattomilta saa.

• Naisasialooser11
        pieni-huomio kirjoitti:

Tarkoitin naisen kannalta. Miehen kokeneisuus on naisen kannalta silloin myönteistä, jos mies on ollut lyhyissä tai pidemmissä suhteissa (yksikin riittää, etenkin jos on pitkä suhde), jossa on oppinut vähintään yhden naisen tyydyttämisen. Jokainen nainen on erilainen seksuaalisuudeltaan, mutta jos mies on edes yhden kanssa opetellut, miten saada nainen orgasmiin, seuraavan kanssa on helpompaa opetella, vaikka hänelle toimisi ihan eri jutut. Maksullinen nainen ei todellakaan saa orgasmia, vaikka hän voihkii oikeaoppisesti miestä kiihottaakseen. Maksullisessa seksissä on kyse vain miehen tyydytyksestä. Nainenhan ei orgasmiin useinkaan tarvitse/halua yhdyntää lainkaan. Hän saa orgasmin suuseksistä, klitoriksen sormettamisesta tms. Näitä opitaan äärimmäisen harvoin maksullisilla. Nainen huomaa sängyssä kyllä sen, osaako mies "kuulostella" oikeaa kiihotustapaa ja etsiä orgasmia. Jos hän alkaaa heti panna, tiedetään, että joko hän on itsekäs paskiainen tai sitten kokematon ja ajattelematon.

Hyvä että otit asian esille ja tuosta voimmekin päätellä sen tosiasian, että se seksi jota nuoret ja naiset helposti saavat on juurikin sitä, että mies alkaa heti panna helppoa reikää ja tyydyttää itsensä naisen vaginalla.

Hyvä seksi on nuorelle ja kauniille naiselle yhtä harvinaista kuin AT-miehelle seksi. Vanhat naisen vagina ei kelpaa enää edes siihen, että mies tyydyttää sillä itsensä.

• pieni-huomio
        Naisasialooser11 kirjoitti:

Hyvä että otit asian esille ja tuosta voimmekin päätellä sen tosiasian, että se seksi jota nuoret ja naiset helposti saavat on juurikin sitä, että mies alkaa heti panna helppoa reikää ja tyydyttää itsensä naisen vaginalla.

Hyvä seksi on nuorelle ja kauniille naiselle yhtä harvinaista kuin AT-miehelle seksi. Vanhat naisen vagina ei kelpaa enää edes siihen, että mies tyydyttää sillä itsensä.

Kyllä itse ainakin olen saanut pelkästään parisuhdeseksiä elämäni aikana, nuorena ja vanhana. Ja siihen on kuulunut ja kuuluu naisen orgasmin tavoittelu, toki myös mies on saanut tyydytyksen.

Mutta miehillä ei silti ole ollut minua ennen välttämättä kokemusta. Kokemus on tullut suhteemme aikana. Eli nollasta on lähdetty, minun opastuksellani. Itselleni siis kokemus ei ole välttämätön ominaisuus, mutta silloin se joka tapauksessa on naisesta myönteinen juttu, jos kyse on pitkästä suhteesta. Silloin kielteinen, jos on pelkästään kokemusta lyhyistä, joissa ei ole tutustuttu naiseen kunnolla.

• jeesustelijaaaaat

Harmaaritari tiätysti. Pikkukakkonen hyvänä kakkosena.

• ytreytreyry

Sönkkö on palstan suosikkihahmoni. Ihana ihminen, MUTTA... En aina itsekään ymmärrä, miksi onnellisessa ja rakastavassa parisuhteessa oleva nainen huitelee just täällä niin paljon..

(Saa nähdä miten käy kun komea nuorempi mies saavuttaa vaikka viidenkympin villityksen..)

Toivottavasti hyvin, mutta hmmmmm....

• oletko-

Vaikutat kateelliselta.......

• hgfjhgfjhgfj
        oletko- kirjoitti:

Vaikutat kateelliselta.......

Olen, täytyy myöntää!! :) Sönkkö on mielestäni palstan super-ytn! Just tuota me kauniitkin naiset aina pohjimmiltaan halutaan.. :)

Moni maksaisi tuosta onnellisuudesta miljoonia..

• Kiitos positiivisista sanoistasi ja ajatuksistasi minusta. :)

Niin, miksi juuri sinkut palstalla? Ajattelen näin, yhtä hyvin sinkut palstalla kuin missä tahansa muuallakin, missä keskustelut ja keskustelijat saa kiinnostumaan keskustelusta. Ei aiheenakaan sinkkuus yksistään, vaan kaikki mitä täällä ajatellaan esimerkiksi vastakkaisesta sukupuolesta, parisuhteista jne. Täällä on ehkä eniten tähän mennessä tullut vastaan pähkinöitä purtavaksi. Mulle ei sillä ole väliä, mikä keskustelijan parisuhdestatus on. Enemmänkin ne näkemykset asioista.

Tottakai joistain kirjoittajista huomaa selkeämmin sen, että on oltu tai ollaan parisuhteessa. Koettu enemmän sillä rintamalla kuin toiset. Sillä sieltä jutuista nousee esiin semmoisia asioita, joita saattaa olla vaikeaa tiedostaa ellei ole edes ollut joskus parisuhteessa tai edes jonkinlaisessa sen sorttisessa. Aika hyvin ajatuksista käy julki, mitä ihminen on kokenut tietyillä elämänosa-alueilla. :)

Voihan olla, että vaihdan taas jossain vaiheessa palstaa, niin olen tehnyt ennekin jos jutunaiheet tyrehtyy tai oma mielenkiintoni ei enää jaksa kantaa aiheisiin uppoutumista. Sinällään minun omalla parisuhteellani ei ole merkitystä, se on osa minua mutta "irrallaan" harrastuksestani käydä keskustelupalstalla juttelemassa.

Se ei ole syy eikä seuraus sille, miksi täällä aikani vietän. Täällä tai jossain muualla. Keskustelupalsta on vaan huomattavasti helpompaa, kun kulkea ympäri maailmaa jututtamassa ihmisiä. Varsinkaan tässä elämäntilanteessa, jossa olen hyvin pitkälle kotiin sidottu. Ja tykkäänkin olla. En edes kaipaa nyt irl ihmissä ravaamista. Tuntuu etten jaksaisi keskittyä tarpeeksi kaverisuhteiden ylläpitoon. Mutta tämä muoto ravitsee tarpeeksi haluani keskustella erilaisien ihmisien kanssa. Eli itsekäs tarve taustalla.

Tykkään olla omissa oloissani, perheen kanssa mutta samalla sekään ei ihan riitä ruokkimaan uteliaisuuttani mitä muut ihmiset tekevät ja ajattelevat. :)

Tää paikka ruokkii toistaiseksi tarpeeksi.

Tuota viidenkympin villitystä joudutaan odottamaan vielä liki kaksikymmentä vuotta. Miehenihän on vielä mies ns. parhaassa iässä eli kolmenkympin alussa. Enkä minä rehellisesti sanottuna jaksa olla huolissani siitä, ottaako joku toinen joskus paikkani. Olen kuitenkin saanut monta hyvää vuotta tärkeän ihmisen kanssa. Jos se joskus loppuu eroon, se loppuu sitten. Sitten aukeaa joku muu uusi ovi elämässä. Ja matka jatkuu jotenkinpäin. :)

Matka voi olla mukava, vaikka päätepysäkillä voi tulla haikeus ja ikävä.

• hgfjhgfjhgfj kirjoitti:

Olen, täytyy myöntää!! :) Sönkkö on mielestäni palstan super-ytn! Just tuota me kauniitkin naiset aina pohjimmiltaan halutaan.. :)

Moni maksaisi tuosta onnellisuudesta miljoonia..

Se onnellisuus on oikeastaan vaan sisäistä kykyä, tahtoa ja/tai taipumusta kääntää elämässä negatiivisetkin asiat positiivisiksi. Välttämättä siihen ei tarvita toista ihmistäkään, mutta vaikka tarvittaisiinkin, niin se toinen ihminen sitten taas kuitenkin kokee ne samat asiat omalla tavallaan. Että vaikka minä tässä nyt koen olevani onnellinen, surullinenkin välillä. Ei niin tasavahvaa ole munkaan onnellisuuteni tunteet 24/7.

Niin pääasiassa elämän onnentunteet tulee omasta asenteesta. Ja niihin voi silloin jatkuvasti myötävaikuttaa asennetta muuttamalla. :)

• ölkölölököl
        zönggö kirjoitti:

Se onnellisuus on oikeastaan vaan sisäistä kykyä, tahtoa ja/tai taipumusta kääntää elämässä negatiivisetkin asiat positiivisiksi. Välttämättä siihen ei tarvita toista ihmistäkään, mutta vaikka tarvittaisiinkin, niin se toinen ihminen sitten taas kuitenkin kokee ne samat asiat omalla tavallaan. Että vaikka minä tässä nyt koen olevani onnellinen, surullinenkin välillä. Ei niin tasavahvaa ole munkaan onnellisuuteni tunteet 24/7.

Niin pääasiassa elämän onnentunteet tulee omasta asenteesta. Ja niihin voi silloin jatkuvasti myötävaikuttaa asennetta muuttamalla. :)

Älä vaan vaihda palstaa! Viisaat ajatuksesi ja inhimillisyytesi ovat ainakin minulle todella tärkeitä. (Oma elämäni on niin yksinäistä ja rakkaudetonta.) Tosiaankin taidan olla vähän kateellinen. :)

Anteeksi, jos pahoitin mielesi.

• ölkölölököl kirjoitti:

Älä vaan vaihda palstaa! Viisaat ajatuksesi ja inhimillisyytesi ovat ainakin minulle todella tärkeitä. (Oma elämäni on niin yksinäistä ja rakkaudetonta.) Tosiaankin taidan olla vähän kateellinen. :)

Anteeksi, jos pahoitin mielesi.

En pahoittanut mieltäni, elä huoli. En ole kovin herkkä ottamaan itseeni. Etkä sinä kirjoittanut mitään loukkaavaa muutenkaan. :)

Ei kannata olla kateellinenkaan, ei niin paljon hyvää ettei jotain huonoakin.

Jos ja kun täältä joskus lähden, en lähde kenenkään painostuksesta, palautteesta tms. Mä olen sitten keksinyt vaan jotain muuta, mikä vie huomioni toisaalle. Kohta on kesä (toivottavasti) ja alkaa ulkona olemaan mielekästä tekemistä. Ja sitä on paljon. Joten siirryn jossain kohtaa sönköttämään puutarhatontuille ja purkamaan energiaani. :)

• öhöhöh

"Kyllä Harmaaritarin ja pikkukakkosen kannattais ottaa Pertsasta opiksi. Antaa munan johdattaa"

Mut eikös tos ylhäällä just näin todeta, että munan on annettu johdattaa, käyty huorissa ja irtolaisia harrastettu. Eipä elämä siitä näytä hyväksi muuttuneen, vakiona täällä patsastelua.

• Nimityskomitea on ikävän sovinistisrsti unohtanut naiset. Raamatussa ei missään kohtaa sanota että Jeesus olisi mies.

• 989809

Palstalla ei ole jeesustelevia naisia.

• Ai.ei.vai

Niin, no jos sanotaan Jumalan pojaksi, niin eikö se silloin vähän niinku tarkota, että miespuolinen henkilö kyseessä? Sitäpaitsi - Jeesus taitaa olla miehen nimi.

• Ai.ei.vai kirjoitti:

Niin, no jos sanotaan Jumalan pojaksi, niin eikö se silloin vähän niinku tarkota, että miespuolinen henkilö kyseessä? Sitäpaitsi - Jeesus taitaa olla miehen nimi.

Jumala voi hyvinkin olla hyvin konservatiivinen ja rajoittunut ahtaisiin sukupuolirooleihin. Siihenhän viittaa esim. Aatami ja Eeva: kova meteli näiden luomisesta, mutta homoista, sukupuolettomista jne. ei mainintaa. Nooan arkissa sama tarina: naaras ja uros joka lajista laivaan ja muut huomioon. Niin että vaikka isä näki Jeesuksen poikana niin eikö oikeasti pitäisi kysyä "pojalta" itseltään mikä hänen sukupuolensa ja suuntautumisensa on? Kovin kapinallinen tämä "poika" ainakin oli.

• Ai.ei.vai
        scrg kirjoitti:

Jumala voi hyvinkin olla hyvin konservatiivinen ja rajoittunut ahtaisiin sukupuolirooleihin. Siihenhän viittaa esim. Aatami ja Eeva: kova meteli näiden luomisesta, mutta homoista, sukupuolettomista jne. ei mainintaa. Nooan arkissa sama tarina: naaras ja uros joka lajista laivaan ja muut huomioon. Niin että vaikka isä näki Jeesuksen poikana niin eikö oikeasti pitäisi kysyä "pojalta" itseltään mikä hänen sukupuolensa ja suuntautumisensa on? Kovin kapinallinen tämä "poika" ainakin oli.

Ei Jeesus kapinoinut isäänsä eli Jumalaa vastaan, vaan ihmistä ja ihmisen luomuksia vastaan.

• Ai.ei.vai
        Ai.ei.vai kirjoitti:

Ei Jeesus kapinoinut isäänsä eli Jumalaa vastaan, vaan ihmistä ja ihmisen luomuksia vastaan.

Selvennän - ihmisen luomia rakenteita vastaan.

• jhgfjhgjfjhgfj

Harmaaritari. Otti kolmekymppisenä ikälopun naisen panopuuksi, koska muita ei saanut. Nyt kokemus / itseinho oksettaa siinä määrin, että vanhalle ukolle pitäis väkisin löytyä kokematon teini, joilla ei ole vertailupohjaa siitä, kuinka surkea rakastaja Ikis vuosikausien seksittömän elämän jälkeen on!

• Ei kun siinä kävin niin että asiat vain tapahtuivat. Sen naisen kertoman mukaan ei ollut koskaan saanut niin hyvää seksiä ja sen exä sentään oli jännämies niin ei mulle ainakaan mitään alemmuuskompleksia jäänyt, päinvastoin.

• hgjfhgfhjgfjhgj
        Harmaaritari kirjoitti:

Ei kun siinä kävin niin että asiat vain tapahtuivat. Sen naisen kertoman mukaan ei ollut koskaan saanut niin hyvää seksiä ja sen exä sentään oli jännämies niin ei mulle ainakaan mitään alemmuuskompleksia jäänyt, päinvastoin.

"Asiat vaan tapahtuivat" -kuten naisille jännämiesten kanssa. :D

Itse sanon KAIKILLE miehille, ettei seksi ole ollut koskaan parempaa, ja penis on liian iso. Todella typerää uskoa tuota.

• ankeisennarina
        Harmaaritari kirjoitti:

Ei kun siinä kävin niin että asiat vain tapahtuivat. Sen naisen kertoman mukaan ei ollut koskaan saanut niin hyvää seksiä ja sen exä sentään oli jännämies niin ei mulle ainakaan mitään alemmuuskompleksia jäänyt, päinvastoin.

Vaikuttaa kovasti siltä että joku kompleksi kuitenkin jäi.

• hgjfhgfhjgfjhgj kirjoitti:

"Asiat vaan tapahtuivat" -kuten naisille jännämiesten kanssa. :D

Itse sanon KAIKILLE miehille, ettei seksi ole ollut koskaan parempaa, ja penis on liian iso. Todella typerää uskoa tuota.

"Itse sanon KAIKILLE miehille, ettei seksi ole ollut koskaan parempaa, ja penis on liian iso. Todella typerää uskoa tuota."

Meitä on moneen junaan. Itse en ole sanonut kuin muutamalle, että seksi on ollut hyvää - eli silloin kun se on sitä todella ollut. Myös kun ensimmäinen partnerini kysyi minulta jätettyäni ensimmäisen poikaystäväni, että kummalla oli isompi, niin ei tarvinnut hetkeäkään valehdella sillä hänellä oli selvästi isompi. Myös kun viimekesän partnerini kysyi minulta kumpi oli parempaa seksiä, hänen kanssaan vai sen ensimmäisen partnerini kanssa, pystyin ihan rehellisesti toteamaan että hänen kanssaan.

• fdsfdsxfdsgfdsg
        ankeisennarina kirjoitti:

Vaikuttaa kovasti siltä että joku kompleksi kuitenkin jäi.

Kompleksi? :D Kolmekymppienä joutui väkisisin panemaan nelikymppistä, että sai seksiä edes jostain! Nyt kaikki naiset ovat "huoria" ja "käytettyjä"! Minkä takia ei ITSE nuorena pariutunut nuoren naisen kanssa? Niin muutkin tekevät. Ei olisi tuota ongelmaa. Jotain vikaa on aikoinaan ollut..

• 65465gfchgfdhg
        fdsfdsxfdsgfdsg kirjoitti:

Kompleksi? :D Kolmekymppienä joutui väkisisin panemaan nelikymppistä, että sai seksiä edes jostain! Nyt kaikki naiset ovat "huoria" ja "käytettyjä"! Minkä takia ei ITSE nuorena pariutunut nuoren naisen kanssa? Niin muutkin tekevät. Ei olisi tuota ongelmaa. Jotain vikaa on aikoinaan ollut..

Vastausta taas kerran turha odottaa..

Ikis..

Miksi et pyörinyt maaseudun tanssipaikkojen parketeilla parikymppisenä? Nyt olet ainakin puolet vanhempana suomi24 -sinkkupalstalla päivittäin ruikuttamassa asioista, jotka sinun itsesi olisi pitänyt tehdä / ennakoida 20v sitten? Tuolloin ihan oikeasti kunnolliset miehet löysivät kunnolliset naiset parisuhteeseen. Missä olit silloin?

Todella luonnollista, että ikäiselläsi naisella on lapsi. Et silti edes kelpaisi aisuriksi, joten tuo pelko on turha. Olet liian outo, menee liian marginaaliin. Älä unohda, että osa-aikaisia isiä on myös paljon.

(Luoja varjelkoon lapsia näiltä täysin pimahtaneilta friikeiltä... Toivottavasti ette koskaan kelpaa kenellekään.)

• aabeeceekissakävelee
        65465gfchgfdhg kirjoitti:

Vastausta taas kerran turha odottaa..

Ikis..

Miksi et pyörinyt maaseudun tanssipaikkojen parketeilla parikymppisenä? Nyt olet ainakin puolet vanhempana suomi24 -sinkkupalstalla päivittäin ruikuttamassa asioista, jotka sinun itsesi olisi pitänyt tehdä / ennakoida 20v sitten? Tuolloin ihan oikeasti kunnolliset miehet löysivät kunnolliset naiset parisuhteeseen. Missä olit silloin?

Todella luonnollista, että ikäiselläsi naisella on lapsi. Et silti edes kelpaisi aisuriksi, joten tuo pelko on turha. Olet liian outo, menee liian marginaaliin. Älä unohda, että osa-aikaisia isiä on myös paljon.

(Luoja varjelkoon lapsia näiltä täysin pimahtaneilta friikeiltä... Toivottavasti ette koskaan kelpaa kenellekään.)

Ikiksellä on jo sen verran pinttyneet vanhanpojan tavat ja tottumukset, ettei niistä pois oppimista jaksa kukaan ikäisensä nainen odottaa. Lievä sitoutumiskammo toimii kirsikkana kakun päälle.

• Teknodonna

Mä olin vastata tähän jotain, mutta sitten käsitin että jeesustelutermi ei oikein avaudu mulle.

Mitä jeesustelu oikeastaan on?

😬

• 09890

Samaa kuin tekopyhäily.

• Teknodonna

Jeesus mulle näyttäytyy idealismina, joka on muutoshakuisuuden perusta. Idealisti muuttaa vallitsevia käsityksiä ja käytäntöjä, tai ainakin esittää niille vaihtoehdon. Vaihtoehtojen ei tarvitse perustua mihinkään muuhun kuin muutokseen.

Eli jos idealismi on idealismia, niin jeesustelu on silloin idealismin opponentti ja kyseenalaistaja.. Jeesustelija on narri hovissa, jonka opit ja metodit ovat vaakalaudalla, elinkelvottomia.

😁

• Teknodonna
        09890 kirjoitti:

Samaa kuin tekopyhäily.

Sanan pyhä käyttäminen on fakkiutuneiden arvojärjestelmien vakauttaja numero yksi.

Oikeastaan en löydä maailmasta mitään pyhää, vain arvolatauksia ja loputtomia toistoja.

Vähän niin kuin mimmit salilla.

(Reps)

😁

• Olen palstan pahin lällyttäjä

• 110011

Olet palstan miehistä fiksuimpia.

• hgdfhgjfdhgfdh
        110011 kirjoitti:

Olet palstan miehistä fiksuimpia.

No niin olet! Kyllä ne fiksuimmat miehet täällä saa ihan ansaitusti myönteistä palautetta.

Pujottelija on minunkin ikisuosikki. <3

• TeräväKontrastiLeikkaa
        hgdfhgjfdhgfdh kirjoitti:

No niin olet! Kyllä ne fiksuimmat miehet täällä saa ihan ansaitusti myönteistä palautetta.

Naisista kyseessä ollen ne fiksuimmat miehet ovat niitä moraalittomimpia eli samanlaisia kuin he itsekin ovat. Monelle naiselle ei tuota ongelmia sanoa, että he ovat uskollisia puolisoilleen ja tehdä vaikka seuraavana treffit komean kertapanon kanssa ja väittää kirkkain silmin, ettei kyse ole pettämisestä. Tiede pitää moista käytöstä osoituksena luonnehäiriöstä, mutta samaiset naiset kiistävät tämän, koska tämä ristiriitainen todellisuus ei ole hyväksyttävä päätelmä heidän käytöksestään heidän omasta mielestään. (Ja tämä analyysi ei ole pujottelijasta, koska en ole seurannut sitä, mitä mieltä pujottelija on asioista)

• hgdfhgjfdhgfdh kirjoitti:

Tässä lälly nimimerkille hgdfhgjfdhgfdh
        https://www.youtube.com/watch?v=qX4LC1HBmag

• onnea.voittajille

Erittäin osuva listaus. Ehdokkaiden lopullisella järjestyksellä ei varmaankaan ole niin väliä, koska kaikki kuitenkin ansaitsevat kirkkaasti paikkansa top 3:ssa. Ei lisättävää.

• ex-bertti

Olen vanha neitsytsetä!

• trolli.varoitus

fla.vio, eikö sulla ole parempaa tekemistä elämällesi?

• "Kuka on palstan pahin jeesustelija?"

Kyllä niitä ovat palstan vihakurpat jotka tekee rehellisyydestä paheen, estoitta henkilöhyökkäyksiin käyden haukkuvat täällä meitä suhteellisen käyttämättömiä miehiä jotka kun rehellisyyttämme olemme kertoneet vähistä naiskokemuksistamme olemme saaneet valtavasti vihaa niskaan keksittyjen ja väärin oletettujen juttujen kautta. Itse vihakurpat taas eivät tietenkään kerro mitään satojen, ehkä jopa tuhansien mulkkujen ralleista joita niiden punkissa on ajettu. Vastaukseni siis, valehteleva ja panetteleva vihakurppa on pahin jeesustelija.

• nmgtow

"Itse vihakurpat taas eivät tietenkään kerro mitään satojen, ehkä jopa tuhansien mulkkujen ralleista joita niiden punkissa on ajettu."

Teillä äidin pikku viirupyllyillä on paha taipumus liioitella lukumääriä silloin kun te puhutte muista kuin itsestänne.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Gallup: Kansalaiset eivät usko velkajarruun

Puolet suomalaisista ei usko velkajarrun vaatimien sopeutusten toteutuvan, kertoo Iro Researchin kyselytutkimus. Kokoom
      Maailman menoa
      86
      1173
    2. Ethän mies vielä

luovu meistä? Haluaisin jo sun syliin.
      Ikävä
      65
      903
    3. Mä oon kallistumassa

Rikosilmoitukseen!
      Suhteet
      204
      895
    4. Haaveilen edelleen

Sinusta aika ajoin
      Ikävä
      58
      892
    5. Sinulle nainen

En ehkä koskaan osannut sanoa tätä oikein. Minun vaikeuteni luottaa liittyi ennen kaikkea menettämisen pelkoon. Siihen
      Ikävä
      66
      876
    6. Martsusta tuli leuhka

Ja ylimielinen. Hän ei nosta persettäkään ilmaseksi . Luulempa et nämä ei tee hyvää hyvinvointivalmennuksille.... Nannal
      Kotimaiset julkkisjuorut
      228
      750
    7. Hei rakkaani.

Kohtaaminen lähestyy. Miten teemme sen? Kumpi ottaa yhteyttä vai törmäämmekö jossain sattumalta? Tuleva vaimosi
      Ikävä
      70
      745
    8. Ethän voinut nainen tietää, että rikot rikotun

Omaa elämää taas mietin aamuyön tunteina. En vieläkään löytänyt muistin sokkeloista ainuttakaan onnen hetkeä. Kaipuu on
      Ikävä
      72
      722
    9. Tiedätkö sitä

Että sinun äänesi on ihanan pehmeä
      Ikävä
      42
      716
    10. Kuisla Group Oy jättänyt yrityssaneeraushakemuksen

Samalla yrityssaneeraukseen on hakeutunut Kuisla henkilökohtaisesti ja Seinäjoen Motelli Oy, joka omistaa Sorsanpesän ki
      Seinäjoki
      35
      708
    11. Uskallanko laittaa sulle viestiä?

Se viesti on tossa valmiina ja lähettämistä vaille valmis. Kun ei kauhee sti tunneta niin eipä sillä olisi niin väliä. S
      Ikävä
      57
      623
    12. Kiulu myynnissä!

Kiulu hakee taas uutta yrittäjää. https://www.yritysporssi.fi/etela-pohjanmaa-lansi-suomi-finland/myytavat/yritykset/ma
      Ähtäri
      26
      588
    13. On paha olla

Kun olen käyttäytynyt aiemmin kaivattua kohtaan kuin joku narsisti.
      Ikävä
      42
      568
    14. Et pysty peittämään minulta

Sinä olet hyvä peittämään asioita niin halutessasi. Pystyt pitkiäkin aikoja salaamaan juttuja. Juuri mietin tuossa, olet
      Ikävä
      47
      484
    15. Mikä tekee kaivatustasi

Haluttavan?
      Ikävä
      18
      478
    16. Tulisiko naisille asettaa korkeammat eläkemaksut

Tämä tuli mieleeni kun luin aamun lööppejä. Japanissa alkaa olla "uutta nuorisoa" ihan urakalla, ikä alkaa sadan jälkeen
      Sinkut
      169
      474
    17. Mitä oikein tapahtui? Maajussi-Jetta sai tylyt pakit - Sulhoehdokas selittää: "Ei lentänyt kipinät"

Maajussille morsian -sarjassa etsitään rakkautta ja rinnalle kumppania. Yksi maajusseista on Jetta - liikunnallinen ja
      Maajussille morsian
      12
      437
    18. Huumekauppaako

”Huumekauppa johti rajuun väkivaltaan Kokkolassa – Kolme nuorta otettu kiinni, yksi epäillyistä alaikäinen”
      Kokkola
      9
      414
    19. Makeinen, asiaa sinulle

Minua korkeampien voimien kehotuksesta sinua pyydetään avaamaan jokin yhteys asioista keskustelemisen takia kanssani. Il
      Ikävä
      28
      403
    20. J-mies!

Meidän "suhde" (suhde mitä ei oikeastaan edes ole) on kielletty ja vaikea. En tiedä mihin uskot, mutta olet irl itsekin
      Ikävä
      32
      392
    Aihe