Peugeot boxser istun tässä mieteisenä mitä minä ostin.
Ostin Peugeot boxser 2,0 2004 vuosimallia ajokarmeutta takana 50 kilometriä,ohjaus puoltaa vähän vieraisiin päin eli oikealle tutkin keskusteluja iskarin yläpään laakerit toden näköisesti mennyt,pitää ensilauantaina vaihtaa.
Olen katsellut kun pösö citikan ja fiiatin omistajilla on karvalakki syvällä päässä nyt ymmärän eli.
Peugeutin sisälle kuuluva ääni ja melu korvia huumava meni jo korvat lukkoon onko yleinen vika mistä kuuluu onkohan etupyörän laakeri väljä.Auto on tyhjä kuuluko melu takakontista.
Minulla ei ole koskaan autokuumetta kuin autorapula.
Tietenkään 1000 euron autosta ei voi kovin paljon vaatia,miksi ranskalasien auton omistajia rangaistaan näin paljon,pitääkö ostaa kuulosuojaimet onko yleinen vika.
Peugeot boxser istun tässä mieteisenä mitä minä os
suopaakiolla
3
228
Vastaukset
- luuskat
Mehut puristettu, jos niitä nyt edes ollutkaan?
- rellupösösitukka
onhan tuossa peltiä sen arvosta jo. iso auto
- elffiä
Ei ole rellu tekniikkaa sulla siinä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812946Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka582338Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151747
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261709Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661327
- 591263
- 681253
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781203