Pyörän puhdistus

larssii

Näin jossakin sellaisen vesiletkun jossa oli jokin pieni muovi säiliö ennen sitä vesi -tai pesuainesuutinta. Sellainen voisi olla kätevä kerrostalossa, jossa ei talon ulkopuolelta saa vettä.
Mistähän sellaisen löytäisi kun en edes tiedä mikä sen nimi on?

6

1013

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • grtyu

      Clas Ohlsonilta ainakin saa "paineruisku"-nimellä käsin pumpattavia 2 tai 5 l vekottimia. Olen itse tuolla suihkutellut pyörän ajon jälkeen, jos siinä on paljon kuraa. Kuivasta pyörästä tuolla ei irtoa, ämpäri ja rätti toimii paremmin. Hyvää on, että esim. lokasuojien alle voi roiskia. Ei ropise sitten kuivat hiekat sisälle.

      Vesihän on laakereille haitaksi, mutta olen järkeillyt, että märkä on parempi kuin märkä ja likainen. Olen vältellyt suoraan laakereihin osoittamista. Laitteen letkut kestänevät paremmin, jos paineet laskee pois käyttöjen välillä.

      • jjj555hhh

        Jos lähellä on paineilma saatavilla on se parempi, kuin vesiletku.
        Paineilmalla on kätevä puhaltaa ketjusta hiekat pois. Ja muutakin.


    • Alkup_

      Suositeltava tapa on viedä pyörä asiantuntevaan pyöräliikkeeseen huoltoon ja puhdistukseen. Ammattilainen puhdistaa ja huoltaa pyöräsi juurikin sinun pyöräsi huoltoohjelman mukaan.

    • 37mäni

      Kyllä minun pyörille on riittänyt pehmeähkö rätti ja sumute pullo, jossa vettä ja jotain pesuainetta. Sumutan ja pyyhin puhtaaksi.
      Hyvä vinkki. Pensseli, jolla pääsee vähän kapeampiinkin kohtiin.
      Se, mitä jää, ei haittaa ajamista.

    • Biltema, Motonet, jne noita myy. Itse käytän siten että kastelen ensin pyörän, sumutan Pineline pesuainetta ko. pullolla, annan vähän aikaa vaikuttaa ja pesen vedellä ja harjalla.

    • seolsiinä

      Juokseva vesi, tiskiharja ja Fairy. Muuta ei tosimies tarvitse pyörän puhdistuksen..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      61
      2632
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      341
      2480
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      95
      2150
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      62
      1835
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1743
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1724
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1573
    8. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      64
      1503
    9. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      120
      1487
    10. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1389
    Aihe