Näin jossakin sellaisen vesiletkun jossa oli jokin pieni muovi säiliö ennen sitä vesi -tai pesuainesuutinta. Sellainen voisi olla kätevä kerrostalossa, jossa ei talon ulkopuolelta saa vettä.
Mistähän sellaisen löytäisi kun en edes tiedä mikä sen nimi on?
Pyörän puhdistus
6
1274
Vastaukset
- grtyu
Clas Ohlsonilta ainakin saa "paineruisku"-nimellä käsin pumpattavia 2 tai 5 l vekottimia. Olen itse tuolla suihkutellut pyörän ajon jälkeen, jos siinä on paljon kuraa. Kuivasta pyörästä tuolla ei irtoa, ämpäri ja rätti toimii paremmin. Hyvää on, että esim. lokasuojien alle voi roiskia. Ei ropise sitten kuivat hiekat sisälle.
Vesihän on laakereille haitaksi, mutta olen järkeillyt, että märkä on parempi kuin märkä ja likainen. Olen vältellyt suoraan laakereihin osoittamista. Laitteen letkut kestänevät paremmin, jos paineet laskee pois käyttöjen välillä.- jjj555hhh
Jos lähellä on paineilma saatavilla on se parempi, kuin vesiletku.
Paineilmalla on kätevä puhaltaa ketjusta hiekat pois. Ja muutakin.
- Alkup_
Suositeltava tapa on viedä pyörä asiantuntevaan pyöräliikkeeseen huoltoon ja puhdistukseen. Ammattilainen puhdistaa ja huoltaa pyöräsi juurikin sinun pyöräsi huoltoohjelman mukaan.
- 37mäni
Kyllä minun pyörille on riittänyt pehmeähkö rätti ja sumute pullo, jossa vettä ja jotain pesuainetta. Sumutan ja pyyhin puhtaaksi.
Hyvä vinkki. Pensseli, jolla pääsee vähän kapeampiinkin kohtiin.
Se, mitä jää, ei haittaa ajamista. Biltema, Motonet, jne noita myy. Itse käytän siten että kastelen ensin pyörän, sumutan Pineline pesuainetta ko. pullolla, annan vähän aikaa vaikuttaa ja pesen vedellä ja harjalla.
- seolsiinä
Juokseva vesi, tiskiharja ja Fairy. Muuta ei tosimies tarvitse pyörän puhdistuksen..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?
Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.1536962Yritystuet pois ja työeläkevaroilla maksettava valtion velka pois
Nyt on teille kerrottu keino kuinka Suomen velkaongelmasta päästää eroon kertalaakista. Älkää saatanat enää minulle tul373895Nyt Yle otti silmätikukseen sisäministeri Rantasen
Aivan erinomaista työtä tehnyt sisäministeri Mari Rantanen on saanut paljon aikaiseksi. Maahanmuuttoon ja maahanmuuttaji3123280Ylen juttu sisäministeristä oli selvän tarkoitushakuinen
haluttiin vielä vuoden loppuun saada joku "kohu". (Olisiko Yle tehnyt jutun jos sisäministerinä olisi esim. RKP:n, jota712852Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota
Muualla maailmassa yrittäjät elävät asiakkaiden rahoilla, Suomessa palkansaajien maksamilla veroilla. Palkansaajahan ma82317- 211893
Liikaa vauhtia
Nuorukainen 17v. on ajanut 114 km/h 60 km:n alueella Nesteen kohdalla ja onneksi poliisi oli paikalla ja hurjastelu lopp481765- 151696
Ulkoministeriön konsulipäällikkö arvostelee rajusti Haavistoa: "Täällä on pelon ilmapiiri"
"– Täällä on ministerin toimien takia aivan selvästi pelon ilmapiiri. Jos sellaisen annetaan pesiytyä virkamieskulttuuri51654Kuka kävi Vaattunkikönkäällä ampumassa ilmakiväärillä matkailuautosta ikkunoita rikki?
25 päivänä tätä kuuta jouluyönä 3-4 aikoihin721480