Nuilla hinnoilla kyllä saadaan turismi katoamaan varsinkin kalastus turismi.. http://www.iltalehti.fi/uutiset/201704062200098552_uu.shtml .
Hyvästi tenojoki ja kalastus
13
1812
Vastaukset
- eimaksa
Täytyy kalastaa ilman lupaa, jos jää kiinni, niin pienet sakot seurauksena.
- fyhjyjh
Hahahaha!
Oletko noin tyhmä?
Ilman lupaa kalastaa.
Menee automaattisesti käräjille "sala kalastuksesta".
Ja sakot tulee kalan painon mukaan. Ja lisäksi oikeuden kulut päälle.
vuonna 2011 Lapin käräjäoikeus tuomitsi kolme henkilöä Harrin eli purotaimenen salakalastuksesta Nuortti joella.
Maksettavaksi tuli 8000 Euroa..
- exkalastaja
Järjetön hinnan korotus...tulee lohelle hintaa
- lohensaaja
Tuo on hyvä, päästään turisteita, ne onki vienny meijän lohet. Hyvä muutos kerta kaikkiaan !
- meijänjokijakalat
komppaan sinua, pois turistit Tenolta.
- loheton
Turistit taisivat tuoda kuitenkin paljon rahaa nurkkakuntaiseen yhdyskuntaamme . Tulemme kaipaamaan niitä jos veroäyri nousee .
- RST-sarana
Alkuperäinen tarkoitus lienee ollu turistikalastajien määrän puolittaminen. Siinä ilmeisesti onnistuttaneen erinomaisesti. Pikainen vilkaisu myynnissä oleviin lupiin osoittaa joittenkin poolien osalta jopa n. 60% luvista olevan myymättä.
Saattaapi vuokramökkien saranat ruostua tänä kesänä. - NäinSeOlisiParempi
Tenojoki pitäisi kokonaan peitellä umpeen, vaikka ensin murskata kaikki mökit Tenon pohjalle ja tyhjätä asukkaista kokonaan!!!
- Lapinäijä
Hyvä että turistit pysyy pois. Tartte tänne tulla ollenkaan.
- latelapist
yhdyn edelliseen puhujaan.pidetään sukumme geenit suvunsisällä
- Burreskulles
Uula Tapiola Utsjoen kauppa on ainakin hinnoiltaan herkku Stockmannin luokkaa ja bensa maksaa melkein 2 euroa litra. Tuoretavarat on laadultaan vähän mitä sattuu.
Siinä sitä on Lapin "rahat pois" turisteilta eksotiikkaa. - dfyjd
Ahneus iski.
Sanontahan sanoo!
"Ahneella on aina paskanen loppu"..... - NoNiinOlisi
Tulla pois sieltä. Se on aivan järjetöntä ostaa sieltä sika kallista mökkiä tai tonttia!! Järki hoi, älä jätä!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1125825Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta323927- 823332
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182946Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2501997Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?871963- 1411758
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui391685Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881529