Oletteko puikottaneet aisurin vaimoa?

mites_on

Oletteko päässeet tekemään toisesta miehestä aisurin?

36

2793

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eiolesonnejatäällä

      Ei täällä YTMejä ole, pelkkiä ätmejä vain

    • kaikysyäsaa

      Riittääkö se että panee toisen miehen vaimoa vai pitääkö se panna ihan paksuksi asti?

      Ei sillä että minä ketään koskaan pannut olisin mutta kai sentään kysyä saa.

      • drtyjhh

        Riittää että panee


    • aisureiden_maa

      Me ollaan aisureita kaikki kun oikein silmin katsotaan

    • Naisasialooser11

      Olen kyllä päässyt tekemään aisurin, mutta eivät olleet naimisissa.

    • Kansatiede

      Napalankoushan siinä samalla muodostuu.

    • Aisurit_

      Keitä ne on ne aisurit, sellaiset aisurimiehet,
      Jotka toisten miesten lapsia elättää
      Keitä ne on, ne aisurit, sellaiset aisurimiehet
      Jotka jännämiesten mällit lipittää

      Me ollaan aisureita kaikki, kun vaimon historiaa tutkitaan
      Me ollaan aisureita elämän, melkein jokainen

      Keitä ne on ne Janicat, sellaiset yhäriläskit, jotka belgialaisen rentun kelpuuttaa
      Keitä ne on ne Saritat, sellaiset vanhat kurpat, jotka aviomiehensä Prismaan komentaa

      Me ollaan aisureita kaikki, jos sellaisiksi alistutaan
      Me ollaan suvakkeja mamujen, ihan jokainen
      Me ollaan aisureita kaikki, kun perheen menot kustannetaan
      Me ollaan aisureita elämän, melkein jokainen

      • JokaisellaRooli

        Yhteiskunta tarvitsee toimiakseen sekä häntyreitä että aisureita. Häntyrit siittävät ja siirtävät laadukkaat geeninsä seuraavalle sukupolvelle.
        On luonnollista, että häntyri lentää kukasta kukkaan levittäen jalostunutta perimäänsä mahdollisimman laajalle.
        Aisurin luonnollisena tehtävänä taas on huolehtia lasten kasvatuksesta.
        Samalla lailla toimivat kaikki muutkin kädelliset, vain kaikkein parhaimmat urokset pääsevät siittämään,
        muilla on yhteisössä omat roolinsa ja velvollisuutensa.
        Tämä on luonnon laki, ja näin asian kuuluukin olla.


    • Suomalaisista miehistä ei tuollaisiin juttuihin ole, päin vastoin suomalaiset miehet ovat aisureita.

    • 3.pyörä

      Kyllä. Aisurin katsellessa. 3. Pyöränä olin

      • ujohko_

        Mulla ei seisois, jos joku katselee


    • alamittaisia

      Teinipojat jorisee.

    • Sovitusti_herrasmies

      Kyllä. Aisurin halusta, aisurin katsellessa, aisurin odottaessa kotona, aisurin aviovuoteessa, matkalla kaksin. Ja yhä odottavat että leikki jatkuu yhteisestä sopimuksesta.

    • kiikkustuolissa

      Neulon puikoilla sukkaa.

    • forextrading

      olen muutamaan yhdyntänyt

    • Bi-nainen__

      Olen ollut naimississa olevan naisen rakastajatar, mutta tämä oli kaikkien osapuolten tiedossa ja hyväksymää.

    • Lerppamuna

      Eikö miehestä tule aisuri vasta kun joku toinen siittää lapsen sen muijalle??? Varattuja en halua. Kerran varattua pannut, mutta nainen valehteli, että on sinkku.

      • suomi.aisurien.maa

        Väärin. Miehestä tulee aisuri jo silloin, jos on suhteessa jonkun muun kuin itse korkatun naisen kanssa.


      • Turhautunutm

        Niin minäkin näkisin, että todellinen luuseri on se mies, joka suostuu toisen käyttämään naiseen.


      • Anonyymi
        Turhautunutm kirjoitti:

        Niin minäkin näkisin, että todellinen luuseri on se mies, joka suostuu toisen käyttämään naiseen.

        Aika harva täysi-ikäinen nainen enää nykyään impi on


    • Kiinnostavajuttu

      Kuinka moni on päässyt näyttämään aisurille kuinka vaimo saa teiltä parempaa kyytiä?

      Kertokaa jos on kokemuksia tästä tai jos vain haaveilet tälläisestä

      • pyh

        Mee seksipalstalle runkkumatskuas vonkaamaan.


    • Kiinnostavajuttu

      Kuinka moni on haaveilee tästä tai on oikeasti päässyt näyttämään aisurille kuinka vaimo saa teiltä parempaa kyytiä?
      Kertokaahan vähän kokemuksianne

    • aisuriasia

      Täällä sinkut-palstalla aisuri eli aisankannattaja on saanut ihan uusia merkityksiä. Kaikkialla muualla kuitenkin aisankannattaja tarkoittaa miestä, jonka vaimolla on suhde tai suhteita muiden miesten kanssa yhtäaikaa, vaikka on naimisissa, joko aviomiehen tietäessä asiasta tai niin, ettei hän sitä tiedä. Tavallista on, että mies ei itse asiasta tiedä tai tunnusta itselleen, mutta muu yhteisö ympärillä tietää . Nämä muut ovat niitä, jotka kutsuvat miestä salaa aisuriksi/aisankannattajaksi.

    • niin-simppeliä

      Kyllä. Aisuri on mies, jonka vaimo pettää häntä säännöllisesti, usein saman tai samojen miesten kanssa. Vapaa suhde on eri asia, siinä ei ole petettyjä eikä pettäjiä. Mutta pettäjän aviomies on aisankannattaja, tämä on virallinen määritelmä. Naiselle ei ole vastaavaa nimitystä tuossa tilanteessa. Hän on "vain" petetty.

    • niin-simppeliä

      Esim. Liljalaakson Timppa on aisuri, koska vaimonsa Janica pettää häntä sekä exiensä kanssa, että tyttöjen illassa moottoripyöräjengiläisten ym. kanssa. Ja asia on kaikkien, paitsi Timpan yleisessä tiedossa.

      • Iempeä_herätys

        Periksen mielikuvitusolennot eivät ole aisureita eikä mitään muutakaan, vain Paattisen aikamiespojan trollausta.


      • Anonyymi
        Iempeä_herätys kirjoitti:

        Periksen mielikuvitusolennot eivät ole aisureita eikä mitään muutakaan, vain Paattisen aikamiespojan trollausta.

        Eivät me mielikuvitusta ole. Kysy vaikka Darkkikselta, joka on myös näitä henkilöitä tavannut.


    • Kiinnostavajuttu

      Onko sitten tällä miehelle mitään nimitystä joka nauttii siitä kun saa katsella vaimoa vieraan kanssa?

      • Kylläonjuu

        On.


    • Kyllä olen. Sekä sovitusti että salaa.

      Olen siis ollut kolmantena pyöränä ja niin, että nainen tulee minun luokseni ja aisuri odottaa kotona, jonne olen palauttanut naisen.

      Sitten tietysti satunnaisia naimisissa olevia naisia baarista.

    • Anonyymi

      Minä olen puikottanut aisurin tyttöystävää. Ironista tässä oli, että siinä naisen päällä ähkiessäni näin sängyn päädyssä telineessä ison kuvan hänen miehestään, iskin silmää aisurille hänen naisensa päältä.

      Pääsin puikottamaan yksinkertaisesti siitä syystä, että olen komeampi kuin hänen miehensä. Nainen ei ollut kaunis, joten oli joutunut tyytymään siihen mieheen.

      • Anonyymi

        Miksi panit rumaa naista?


    • Anonyymi

      Olen kyllä. Useammankin kerran. Varatut naiset on parhaita. On ollut kertapanoja ja FWB:tä.

    • Anonyymi

      En ole perverssi

    • Anonyymi

      Viiden varatun naisen kanssa joista kaksi luvan kanssa liikkeellä.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      15
      1148
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1089
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      2
      1086
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1068
    6. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1065
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1064
    8. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1062
    9. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1057
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      0
      1055
    Aihe