Oletteko päässeet tekemään toisesta miehestä aisurin?
Oletteko puikottaneet aisurin vaimoa?
36
3084
Vastaukset
- eiolesonnejatäällä
Ei täällä YTMejä ole, pelkkiä ätmejä vain
- kaikysyäsaa
Riittääkö se että panee toisen miehen vaimoa vai pitääkö se panna ihan paksuksi asti?
Ei sillä että minä ketään koskaan pannut olisin mutta kai sentään kysyä saa.- drtyjhh
Riittää että panee
- aisureiden_maa
Me ollaan aisureita kaikki kun oikein silmin katsotaan
- Naisasialooser11
Olen kyllä päässyt tekemään aisurin, mutta eivät olleet naimisissa.
- Kansatiede
Napalankoushan siinä samalla muodostuu.
- Aisurit_
Keitä ne on ne aisurit, sellaiset aisurimiehet,
Jotka toisten miesten lapsia elättää
Keitä ne on, ne aisurit, sellaiset aisurimiehet
Jotka jännämiesten mällit lipittää
Me ollaan aisureita kaikki, kun vaimon historiaa tutkitaan
Me ollaan aisureita elämän, melkein jokainen
Keitä ne on ne Janicat, sellaiset yhäriläskit, jotka belgialaisen rentun kelpuuttaa
Keitä ne on ne Saritat, sellaiset vanhat kurpat, jotka aviomiehensä Prismaan komentaa
Me ollaan aisureita kaikki, jos sellaisiksi alistutaan
Me ollaan suvakkeja mamujen, ihan jokainen
Me ollaan aisureita kaikki, kun perheen menot kustannetaan
Me ollaan aisureita elämän, melkein jokainen- JokaisellaRooli
Yhteiskunta tarvitsee toimiakseen sekä häntyreitä että aisureita. Häntyrit siittävät ja siirtävät laadukkaat geeninsä seuraavalle sukupolvelle.
On luonnollista, että häntyri lentää kukasta kukkaan levittäen jalostunutta perimäänsä mahdollisimman laajalle.
Aisurin luonnollisena tehtävänä taas on huolehtia lasten kasvatuksesta.
Samalla lailla toimivat kaikki muutkin kädelliset, vain kaikkein parhaimmat urokset pääsevät siittämään,
muilla on yhteisössä omat roolinsa ja velvollisuutensa.
Tämä on luonnon laki, ja näin asian kuuluukin olla.
Suomalaisista miehistä ei tuollaisiin juttuihin ole, päin vastoin suomalaiset miehet ovat aisureita.
- 3.pyörä
Kyllä. Aisurin katsellessa. 3. Pyöränä olin
- ujohko_
Mulla ei seisois, jos joku katselee
- alamittaisia
Teinipojat jorisee.
- Sovitusti_herrasmies
Kyllä. Aisurin halusta, aisurin katsellessa, aisurin odottaessa kotona, aisurin aviovuoteessa, matkalla kaksin. Ja yhä odottavat että leikki jatkuu yhteisestä sopimuksesta.
- kiikkustuolissa
Neulon puikoilla sukkaa.
- forextrading
olen muutamaan yhdyntänyt
- Bi-nainen__
Olen ollut naimississa olevan naisen rakastajatar, mutta tämä oli kaikkien osapuolten tiedossa ja hyväksymää.
- Lerppamuna
Eikö miehestä tule aisuri vasta kun joku toinen siittää lapsen sen muijalle??? Varattuja en halua. Kerran varattua pannut, mutta nainen valehteli, että on sinkku.
- suomi.aisurien.maa
Väärin. Miehestä tulee aisuri jo silloin, jos on suhteessa jonkun muun kuin itse korkatun naisen kanssa.
- Turhautunutm
Niin minäkin näkisin, että todellinen luuseri on se mies, joka suostuu toisen käyttämään naiseen.
- Anonyymi
Turhautunutm kirjoitti:
Niin minäkin näkisin, että todellinen luuseri on se mies, joka suostuu toisen käyttämään naiseen.
Aika harva täysi-ikäinen nainen enää nykyään impi on
- Kiinnostavajuttu
Kuinka moni on päässyt näyttämään aisurille kuinka vaimo saa teiltä parempaa kyytiä?
Kertokaa jos on kokemuksia tästä tai jos vain haaveilet tälläisestä- pyh
Mee seksipalstalle runkkumatskuas vonkaamaan.
- Kiinnostavajuttu
Kuinka moni on haaveilee tästä tai on oikeasti päässyt näyttämään aisurille kuinka vaimo saa teiltä parempaa kyytiä?
Kertokaahan vähän kokemuksianne - aisuriasia
Täällä sinkut-palstalla aisuri eli aisankannattaja on saanut ihan uusia merkityksiä. Kaikkialla muualla kuitenkin aisankannattaja tarkoittaa miestä, jonka vaimolla on suhde tai suhteita muiden miesten kanssa yhtäaikaa, vaikka on naimisissa, joko aviomiehen tietäessä asiasta tai niin, ettei hän sitä tiedä. Tavallista on, että mies ei itse asiasta tiedä tai tunnusta itselleen, mutta muu yhteisö ympärillä tietää . Nämä muut ovat niitä, jotka kutsuvat miestä salaa aisuriksi/aisankannattajaksi.
- niin-simppeliä
Kyllä. Aisuri on mies, jonka vaimo pettää häntä säännöllisesti, usein saman tai samojen miesten kanssa. Vapaa suhde on eri asia, siinä ei ole petettyjä eikä pettäjiä. Mutta pettäjän aviomies on aisankannattaja, tämä on virallinen määritelmä. Naiselle ei ole vastaavaa nimitystä tuossa tilanteessa. Hän on "vain" petetty.
- niin-simppeliä
Esim. Liljalaakson Timppa on aisuri, koska vaimonsa Janica pettää häntä sekä exiensä kanssa, että tyttöjen illassa moottoripyöräjengiläisten ym. kanssa. Ja asia on kaikkien, paitsi Timpan yleisessä tiedossa.
- Iempeä_herätys
Periksen mielikuvitusolennot eivät ole aisureita eikä mitään muutakaan, vain Paattisen aikamiespojan trollausta.
- Anonyymi
Iempeä_herätys kirjoitti:
Periksen mielikuvitusolennot eivät ole aisureita eikä mitään muutakaan, vain Paattisen aikamiespojan trollausta.
Eivät me mielikuvitusta ole. Kysy vaikka Darkkikselta, joka on myös näitä henkilöitä tavannut.
- Kiinnostavajuttu
Onko sitten tällä miehelle mitään nimitystä joka nauttii siitä kun saa katsella vaimoa vieraan kanssa?
- Kylläonjuu
On.
Kyllä olen. Sekä sovitusti että salaa.
Olen siis ollut kolmantena pyöränä ja niin, että nainen tulee minun luokseni ja aisuri odottaa kotona, jonne olen palauttanut naisen.
Sitten tietysti satunnaisia naimisissa olevia naisia baarista.- Anonyymi
Minä olen puikottanut aisurin tyttöystävää. Ironista tässä oli, että siinä naisen päällä ähkiessäni näin sängyn päädyssä telineessä ison kuvan hänen miehestään, iskin silmää aisurille hänen naisensa päältä.
Pääsin puikottamaan yksinkertaisesti siitä syystä, että olen komeampi kuin hänen miehensä. Nainen ei ollut kaunis, joten oli joutunut tyytymään siihen mieheen.- Anonyymi
Miksi panit rumaa naista?
- Anonyymi
Olen kyllä. Useammankin kerran. Varatut naiset on parhaita. On ollut kertapanoja ja FWB:tä.
- Anonyymi
En ole perverssi
- Anonyymi
Viiden varatun naisen kanssa joista kaksi luvan kanssa liikkeellä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763521
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t282217Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä831995Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian191540- 281421
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271383Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71354Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671307Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101227Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.531065