Koskettamisesta

PicturesOfHome

Minkä takia naiset koskettaa miestä vaikka eivät vie asioita pidemmälle. Kyseiset koskettamiset eivät ole olleet pelkästään hipaisuja vaan on viety kättä selässäni (en edes tiedä kuka, arvailun varassa..) ja viimeisin tarttui kunnolla reiteen. Olen ollut kiinnostunut aidosti näistä naisista, pitänyt (lievä sanavalinta) ja viihtynyt heidän seurassaan. Ahdistaa ja surettaa tällainen peli.

9

367

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dgkcd

      Fyysinen kontakti on hyvä merkki. En tiedä miten pelaat sen hetken

    • Jahkailetko

      Tuo on selkeä aloite. Oletko vastannut aloitteeseen tekemällä itse seuraavan siirron jota nainen selkeästi toivoo?

    • antaa_paskan_olla

      Naiset osaa ottaa miehiä psykologisesti panttivangeiksi. Jotkut tekee näitä haleja, toiset ottaa vaikka katsekontaktin ja jonkilaisen kosketuksen, sit saatetaan sanoa jotain joka on tosi heviä herkille korville.... Mutta sillä saadaan aikaan vaan pelkkä pma rauha ja koskemattomuus.

      Meneppä kysymään tälläiseltä naiselta jotain... naiselta joka kaiken kaupanpäälle on vielä suhteelisen naisellinen kaikinpuolin.... kokeile ja tule kertomaan miten kävi....

      No, itselle on käynyt toisaalta toisinkin.... sain kutsun kylään... nainen aloitti aika pian jutut suorasta aiheesta, kysyin kysymyksen, nainen sanoi että ei kuitenkaan halua mitään kanssani, mutta pienen jatkon jälkeen hali muuttui pusuksi ja pusu suudelmaksi ja sitä rataa... parin päivän päästä hän kertoi suoraan, että olisi halunnut illan olleen muunlainen... siis olisi halunnut toimintaa heti kun olimme kahden.

    • lissukkajns

      Kosketa takaisin, samalla lailla hellästi. Kosketus on kuin kysymys oletko sinäkin kiinnostunut. Näin ainakin luulisin..

    • PicturesOfHome

      Kiitos vastauksista. Miten pelaan hetken, en välttämättä mitenkään, nuo tilanteet ovat tulleet yllätyksenä ja muitakin ihmisiä on ollut läsnä. Jahkailenko, kyllä varmasti, mutta on taustani myös sellainen että olen myös armollinen itselleni vaikka harmittaa hukatut tilaisuudet. Täytyy myöntää etten vastannut ainakaan silloin kun tilanne oli käsillä.

    • Antaa_paskan_olla

      Itsellä ainakin on käynyt niin että nainen lisäsi minut facebook kaveriksi muttei sielläkään kommunikoi oma-aloiteellisesti. Pari kertaa olen itse kysynyt mitä kuuluu, mutta ei sen kummempaa pitkää keskustelua. Sillon joskus on Ollut halutusta, pään olkaa vasteen painamista ja jos tilanne on sallinut, niin hän on asiaa kysymättä painanut pään syliini hetkeksi. Silläkin on eroa saako laittaa käden olkapäälle vaiko kantele.

      Mun mielestä on typerää sanoa Facebookissa, että kysy jotain , tai tule juttelemaan

      • PicturesOfHome

        Minä laitoin naiselle facebookissa kaveripyynnön ja hän suostui mutta eipä oo juteltu siellä koskaan. Olen vielä kiinnostunut, en vaan uskalla edetä asiassa ja välillä tuntuu että haluaisin unohtaa koska on rasittavaa jos toinen tulee mieleen vähän väliä. Yksi asia mikä tässä naisessa kiinnostaa on samanlainen kokemus lapsuudesta.


      • teenäin

        Laita viestiä ja kysy kahville


    • OnKokemusta

      Pieni flirtti, katseet, koskettelut, hymyt, jne. on useasti naisten ominaisuus manipuloida miehiä sekä tapa pönkittää itsetuntoa. Joissakin tapauksissa on myös kyse selkeästä mielenkiinnon ilmaisusta, mutta näiden erottaminen aidosta on jo korkeampaa matematiikkaa, sillä suurin osa naisista on niin kieroja, että he eivät k*sekkaan sinne johon kykistävät.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      248
      2188
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      82
      1856
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      75
      1545
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      110
      1270
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      64
      1160
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1125
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1056
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1054
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      980
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      891
    Aihe