hyvä palkka, asiallinen kohtelu vuokrafirmassa! - aina välillä näillä palstoilla löytyy kirjoittajia, jotka vakuuttavat nämä saavansa. Lisäksi tietysti vapaata aina kun haluavat ja ne vuorot kuin itse haluavat. Onko se oikeasti mahdollista? Olen itse tehnyt vuokratyötä vuosia ja tunnen monia jotka ovat tehneet tai/ja tekevät yhä vuokratyötä. Yhdelläkään meistä ei ole ollut onnea kuulua näiden onnekkaiden joukkoon. Monia meistä on kehuttu ja nimenomaan toivottu samoihin paikkoihin - mutta silti ei ole tullut täysiä tai toivottuja tunteja, ei toivottuja päiviä, vuoroja tai edes työpäiviä joka kuukaudelle. Puhumattakaan, että palkka olisi hyvä tai edes työehtosopimuksen mukainen. Missä vika?
Täydet tunnit ja
välilläihmettelen
0
160
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017213
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj524856- 794549
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?684256- 1324148
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263168Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82888- 392448
- 472357
- 2092258