Uusi valtuusto

Niemiläinen

Mitä mieltä uudesta valtuustosta, mitä odotuksia ??

24

685

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kvlgmvsgbikjjv

      huomenna vaihtuu kirjat jonnekki muualle. en maksa enää penniäkään veroja
      keskustauskovaiselle kunnalle.

      • Maailmaonsuuri

        Höpö höpö.maksat kuitenkin.mihkäs sinä täältä muuttasit.


    • äänimies

      Kävi kuten arvata saattoi. Ehdokkaan on oltava jotain mieltä eikä ole väliä, mitä mieltä on, mutta mielipide on oltava ja tuotava se esille. Puheet, että ei voi luvata mitään, koska kuitenkaan ei voi toteuttaa lupauksia, ei ole ehdokkaan puhetta. Sen osoitti vaalitulos selvästi. Pelkkä kuviteltu vaikutusvalta ei riitä.

    • Onneavalituille

      Hyvä kun valtuustoon tuli myös uusia kasvoja ja topakoita henkilöitä! Uusissa mm. Elina ja Joni pienten lasten vanhempiakin, kuten on uudelleen valituissakin!!!! Lasten ja vanhusten asiat toivottavati tulevat tärkeiksi! Jos kunnassamme on lapsilla ja vanhuksilla hyvä olla, on meillä muillakin paremmat oltavat. Minä en kyllä näistä puolue asioista juuri mitään tiedä, osan valituista tunnen, mutta eivät ole henkilökohtaisia tuttuja, olen vain katsonut näkyviä tekoja kylämme hyväksi. Nyt kun tutkin valittuja on 5 sitoutumatonta, 5 keskustalaista, 2 vasemmiston edustajaa ja yksi vihreä, heitä on 13 valittua, jos se luku olisi nyt onnen luku, katsotaan mitä tulevaisuus tuo tullessaan, toivottavasti yhteistyö pelaa, kuuntelevat kuntalaisia ja tietysti tekevät parhaansa! En aio muuttaa kirjoja muualle, maksan veroni tänne ja haluan antaa työrauhan uusille valtuutetuille!! Tuossa edellä mielipidekirjoittahan aikoi tänään jo muuttaa kirjat muualle!!!!

    • Kilomeetteritehas

      Täältä saa lähteä ja tulla kans. Suomi on siitä hyvä maa että asua saa vaikka Helsingissä ja tehä töitä vaikka niemessä ja maksaa veroja Helsinkiin ja ryöstää niemeä. Eläkeläiset sitten maksaa veroja pitää pystyssä koko lafkaa vaikka sitten köytettynä palvelutalon tuolissa suuauki hollottaen

      • koululainen01

        Niin tai käydä muualla töissä ja asua niemessä. Tätäkin tehdään hyvin paljon. Onneksi on töitä!


    • Suomipoikka

      Valtuustosta ei voi olla vielä mitään mieltä, täytyy odottaa vaalintulos viralliseksi

    • päättäjäminäkin

      Uusi hirsikoulu kyläkeskukseen! Muuten on munatonta toimintaa. Ja muistakaa että vanhasta ei saa kelvollista koulua.

      • 87miljegeä

        Ei varmaan vanhasta uutta saa mutta hyvän saa kun kunnolla tehdään.


    • apina17

      Annika ja Antti kertoivat lapinkansassa että kunnalla menee huonosti. Kuitenkin tilinpäätös osoitti ihan muuta. Ei taida olla talousasiat heillä hallussa....

    • Tsupp

      Jaha joko Annika ja Jani loikkasi vassareihin

    • Liiderin

      Onhane loikanneet jo aikaa sitten, eihänse meno mikskään muutu vaikka vaalit välissä olivatki vaaleissahan saahaan mantaatti jatkaa samaa rataa. Janiha ei osaa olla itteenään mitään mieltä mistään joku sille sanat suuhun laittaa niinko pullapalasen. Annika taas janoaa valtaa ja vetää näitä janeja perässään että saa käyttää niitä sotureina lisävoiman tarpeessa. Vihertikka ja vasurit on niitä sotureita kuningattaren joukoissa myös

    • näänestäjä

      Pari sutkiahan sinne pääsi. Yksi kepusta ja toinen sittareista. Kepun listoillahan oli yksi täysi rosvokin. Onneksi ei päässyt. Täytyy vaan ihmetellä tätä äänestäjien järjen juoksua.

      • Eikepulleääniä

        Kepun listoilta meni läpi yks kunnan kuppari vuosikausia ostatti kunnalle puut kuntalaisten verovaroilla ja sahas niistä lautaa ja lankkua ja pani neki pilaan ja tavaraa palautettiin takasin. Ei yhtään yritystä jossa kyseinen heppu olisionnistunut


    • Tsupp

      Psykologi rupesi jo arvostelu linjalle istumatta päivääkään
      Ja kohde oli valmis hyvin agitoitu

    • Eltoraato

      Mitäpä sykoloogi meinas?

    • Tsupp

      Annika ja Hannu haluavat diktatuurin niemeen 5 jäsentä kunnanhallitukseen joka
      päättää kaikesta

      • kylläminämuistan

        Saattaa onnistuakin tuo Kiemunkivaara-Kairala-akseli. Siinä on kaksi vaikutusvaltaista kylää ja perinteitä riittää. Sehän on entinen unto-pauli-akseli. Tuo on jotenkin kohtalonomaista


      • enoleropotti

        Aivan ja vielä samojen kattojen alla!! Todella ironista. Entiset asukkaat ajattelivat kuntalaisten parasta. Nyt nämä ylioppilas ja hissipoika hoitelee rautaisella talousosaamisella kunnan selvitystilaan ennätysvauhtia rakentamalla koulun kirkolle.


    • Tsupp

      Vieläköhän Kairalanneito jatkaa kahdella jakkaralla istumista
      Tuo esitykset hallitukselle ja päättää läpimenosta

    • Tsupp

      Minä,minä rupean pj:ksi ja rakennan koulun ja otan miljoonia velkaa minä valitsen kavereille
      hyvät paikat minä valitsen virkamiehet koska minä olen minä, minä kirjoitan historian uusiksi
      ja liitän kunnan minne minä haluan ja sitten minä katselen autiota kylää ja nautin minuudesta
      joka hävitti kaiken.

    • Minäsinäminäminä

      Minä rahoitan hankkeita koska minä päätän niistä hallituksessa. Minä saan vilttihatun torilla koska minä olen ansainnut sen.Minä sovellan minuutta minun tavalla operatiiviseen työskentelyyn. Minä olen ihgu koska minä tahdon olla ihgu

    • Tsupp

      Lähtö on alkanut henkilömafia alkaa toimimaan.

    • Ounailija

      Nyt lähti ensimmäinen jokohan jussina seuraava taitaa uusi valtuusto
      pestä kohta keskenään paitojaan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5245
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3277
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1857
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1675
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1521
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1395
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1297
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe