on valittu.Kansa on puhunut, pulinat pois sanoi Virolaisen Jussi joskus.
Uusi valtuusto
4
423
Vastaukset
- Söhlöporukkaa
Nythän ne pulinat vasta alkaa. Kepulaiset saivat takkiin ja änkkä äänivyöryn mutta kumpparimies putosi ja se on tärkeintä.
Kepu ja persut hävisivät, vassarit voitti. Waaran operaatio ei johtanut muuhun kuin hukkaääniin. Nolo loppu pitkälle uralle, tuolta ei enää nousta.
- Karsiutuikisasta
Ei hevin järjen jättiläisiltä vaikuta tuo keskustan porukka,tulee tukalat paikat kunnan taloudelle jos ei yhteen puhalleta muiden valtuutettujen kans.kun kunnanasioista päätethään.Tavallisia eläkeläisiä,maajussija hautamies ja ynm..ammatin edustajista koottu valtuusto,ei ainakhaan ketään voi kadehtia,tavallisia palkansaajia,eikä kukhaan ole miljoonienperintöä saanu,ainakhaa verotiedoissa 2015.
- opiskelijavaan
Sydämen sivistystä jos edes löytyis ihmisten asioitten hoitoon. Lautakunnatkin on nyt tärkeitä. Sinne pitäis kanssa valtuuston osata valita oikeat ihmiset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!601782Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r1411501Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka721258La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta
La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt12883- 67840
- 86752
Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa
Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko39551- 55538
- 38524
- 55486