Nainen ei ymmärrä eikä tyydy. Tässä syy siihen, miksi niin moni Suomessa on sinkku.
Mies ymmärtää tasonsa ja tyytyy siihen mitä saa
63
1356
Vastaukset
Jos se olis noin, niin eiks kaikilla miehillä olis nainen? Jollei kotimainen, niin ulkomaalainen, mutta nainen kuitenkin.
- ei_olisi
Kaikilla ei esim. kielitaito tai varallisuus riitä ulkomaisen naisen hankintaan. Lisäksi on miehiä, jotka eivät isänmaallisista syistä halua ulkomaisia geenejä suomeen
- rasismi.sucks
" isänmaallisista syistä"
Mikset sano suoraan, että ovat rasisteja? ei_olisi kirjoitti:
Kaikilla ei esim. kielitaito tai varallisuus riitä ulkomaisen naisen hankintaan. Lisäksi on miehiä, jotka eivät isänmaallisista syistä halua ulkomaisia geenejä suomeen
Naisia on kuitenkin tässäkin maassa paljon, luulisi löytyvän nainen jos oikeasti mies tyytyy siihen mitä saa. Olen ollut huomaavinani, että miehillä on jopa korkeampi kynnys tyytyä siihen mitä saa, kuin naisilla. Ihan kuin se olisi jotenkin nöyryyttävää saada nainen, joka tykkää ja välittää, mutta ei ole riittävän kaunis.
Hmmmm....lisään vielä, että tottahan osa miehistä on muuta kuin ronkeleita.ei_olisi kirjoitti:
Ainahan voi ulkomaan matkoilla koittaa iskeä sen naisen, jonka haalimiseen ei tarvita maltaita. Riittää hyvä vaikutus ja saa sen itseensä tykästymään. Eihän sen naisen tarvitse olla mikään kuvastosta valittu ja hankintakuluja maksaa. Monet miehet osaavat vähintäänkin englantia kohtuu hyvin, jolla jo pärjää melko hyvin. Huitomalla loput. :)
zönggö kirjoitti:
Ainahan voi ulkomaan matkoilla koittaa iskeä sen naisen, jonka haalimiseen ei tarvita maltaita. Riittää hyvä vaikutus ja saa sen itseensä tykästymään. Eihän sen naisen tarvitse olla mikään kuvastosta valittu ja hankintakuluja maksaa. Monet miehet osaavat vähintäänkin englantia kohtuu hyvin, jolla jo pärjää melko hyvin. Huitomalla loput. :)
Eikä kaikki ulkomaalaiset ulkonältään poikkea valtavasti suomalaisesta. Joten jos poikkeavia ulkonäkögeenejä pelkää, niin ihan turhaan. Ja sisäsiittoisuus ainakin vähenee, kun käy hakemassa maailmalta emännän. :)
Naapurimaiden naiset esimerkiksi ovat hyvin pitkälle ulkonäöltään sellaisia, että istuvat hyvin katukuvaan. Jos liikaa erottumista pelkää. Isänmaallisuus on hurskastelua, sillä jokainen miettii loppujen lopuksi omaa hyvinvointiaan eikä isänmaan. Varsinkin rakkaus asioissa.- tasoako
ei_olisi kirjoitti:
Mitä tekemistä varallisuudella on asian kanssa? Vai eikö ulkomaalaisetkaan ymmärrä tasoaan kun miehellä pitää olla varallisuutta? Ei suomalainenkaan nainen saa vaatia mieheltä mitään. Vai....?
ei_olisi kirjoitti:
"eivät isänmaallisista syistä halua ulkomaisia geenejä suomeen"
Tyhmintä pitkään aikaan.
- m-i-e-z
Eiköhän niillä miehilläkin, siis ainakin jos eivät ole täysin b-luokan talouskyljyksiä, löydy ihmisarvo. Eiköhän miehetkin halua pitää itsellään oikeuksia, kuten arvokas elämä, eivätkä vain tyydy siihen mitä saa. Ihmisessä täytyy olla itsekunnioitusta, arvostusta, eikä saa/tarvitse tyytyä siihen mitä saa. (Siksi parempi yksin kuin huonossa suhteessa ja miehet kulkemassa omia polkujaan.)
Väitteesi mukaan nainen ymmärtää erinomaisesti ihmisarvon ja siksi ei tyydy siihen mitä saa. Nainen tietää, että häntä pitää kohdella kunnioituksella, arvostuksella, ystävällisesti ja inhimillisesti. Häntä ei saa kohdella esineenä ja käyttää hyväkseen.
Tyytyminen on ensimmäinen askel kodin arvottomaksi käyttötavaraksi. - Hhhhjjjlll
Kun nyt palstamiesten juttuja lukee, niin tilanne vaikuttaisi olevan just päinvastoin, nuori mallitasoinen nainen pitäisi jokaisen keski-ikäisen ätmin saada.
http://www.city.fi/tyyli/kaunotar sekoittaa miehen/4503- kilttijakunnollinenN
"Lemmenkipeä saattaa pohtia pitkään, millaisen kumppanin hän haluaisi tai kelpuuttaisi. Helposti unohdetaan, että pitää olla myös jotain annettavaa – jotain, joka kiinnostaa toista osapuolta.
"Ihminen yrittää toteuttaa epärealistista fantasiaa ja tulkitsee ehkä epäonnistuessaan, ettei tavallisen näköinen ihminen kelpaa.""
Niinpä niin. Palsta on täynnä vaatimuksia naisille, naisia haukutaan ketjusta toiseen. Mitäpä sellaisella miehellä tekisi joka ei näe mitään hyvää naisissa. Hyvin Mustonen avaa asiaa. Tuokin, että laittaa ulkoisesti asiat kuntoon ja heittäytyy rooliin, jonka uskoo naisiin tehoavan on juuri sitä mistä olen varoitellut. "Noniin nyt olen upea." Naiset huomaa teeskentelijät ennemmin tai myöhemmin, Eikä sillä tyylillä pysyvää vaikutusta tehdä. Nimenomaan hyvää vaikutusta.
Päinvastoin.- outryrtyetr
En pohdi koskaan millaisen naisen kelpuuttaisin. Kriteereinä on ainoastaan sopivuus ja kemia. Ja nämä katsotaan tutustuttaessa eikä ennen sitä. Mutta koska minulla ei ole mitään annettavaa naiselle, niin on vähän tarkoituksetonta lähteä tutustumaan kehenkään. En minä voi tuoda naiselle mitään, mitä jollain toisella ei olisi enemmän tai mitä joku toinen osaisi paremmin.
Minusta naiset ovat pääsääntöisesti oikein mukavia ja pidän heistä kovastikin. Tunne ei vaan ole yleensä vastavuoroinen ja jos olisikin, niin olen niin arvoton, ettei suhteessa olisi mitään järkeä. outryrtyetr kirjoitti:
En pohdi koskaan millaisen naisen kelpuuttaisin. Kriteereinä on ainoastaan sopivuus ja kemia. Ja nämä katsotaan tutustuttaessa eikä ennen sitä. Mutta koska minulla ei ole mitään annettavaa naiselle, niin on vähän tarkoituksetonta lähteä tutustumaan kehenkään. En minä voi tuoda naiselle mitään, mitä jollain toisella ei olisi enemmän tai mitä joku toinen osaisi paremmin.
Minusta naiset ovat pääsääntöisesti oikein mukavia ja pidän heistä kovastikin. Tunne ei vaan ole yleensä vastavuoroinen ja jos olisikin, niin olen niin arvoton, ettei suhteessa olisi mitään järkeä.Pakko kysyä, mitä tarkoitat kun sanot ettei sinulla ole naiselle mitään annettavaa? Mitä sinulla sitten pitäisi olla? Tai mitä ajattelet naisien tahtovan, jotta sinulla olisi tarpeeksi annettavaa? :)
Minusta tämä on jännä ajatus, koska en ole miettinyt miehien kohdalla mitä he mulle antavat konkreettisesti. Ainoa asia mitä olen todella ollut vailla, kun suhteeseen olen lähtenyt on omaa aikaansa ja huomiotansa. Ajatuksiaan ja välittämistään. Koskaan en ole esimerkiksi miettinyt kuinkahan paljon sillä on omaisuuttaa antaa mulle. Ei, koska minusta ensin rakennetaan parisuhde sen päälle, että kumpikin viehtyy toisistaan luonteen ja ajatusmaailman mukaan. Ehkä ulkonäönkin. Sitten aletaan rakentaa yhdessä sitä materiaalista puolta tai asutaan omillaan.
Tai kun itsellä on aina ollut oma koti aikuisena, niin luontevasti olen ajatellut että ainakin minä asun siinä ja elän siinä, mieskin voi halutessaan asua siinä tai yhdessä sitten mennään jonnekin muualle asumaan. Mikä kummankin mielestä sitten ehkä paremmin siihen elämäntilanteeseen sopii. Hyvän ihmisen kanssa voi kaiken rakentaa yhdessä ja jakaa yhdessä. Ei suinkaan miehen tarvitse olla mikään roope ankka ja nainen vaan hyppää siihen rahatulvaan kuin ne olis ittestäänselvinä hänenkin?
Aivan kuten meriitit, myös omaisuus on sen omaa joka sen on itselleen haalinut. Yhdessä sitten sovitaan ja jaetaan omia omaisuuksia miten viisaaksi katsotaan. Yleensäkin asiat päätetään yhdessä, jos kerran pariskunta ollaan.outryrtyetr kirjoitti:
Minusta naiset ovat pääsääntöisesti oikein mukavia ja pidän heistä kovastikin. Tunne ei vaan ole yleensä vastavuoroinen ja jos olisikin, niin olen niin arvoton, ettei suhteessa olisi mitään järkeä.Ja tuo väite, että olisit arvoton ei ole totta. Ei sinun arvoa voi mitata millään käteisellä tai sen määrällä. Tai mitä nyt mahdat tarkoittaakin. Oletan että maallista mammonaa?
Se, että olet ihmisenä ihminen toiselle ihmiselle, kykenet häntä rakastamaan, kunnioittamaan ja olemaan rehellinen sekä tukemaan, auttamaan ja haluat rakentaa yhteistä yhdessä on jo valtava arvo. Eihän sen arvokkaampaa arvoa voi olla. :)
Jos riisutaan kaikki maallinen krääsä pois ja mietitään mitä jää ja mikä todella lämmittää, se on toinen ihminen joka lämmittää. Jos hän jää rinnalle. Yhdessä voi elämää rakentaa uudelleen minne huvittaa ja miten huvittaa. Mihin resurssit riittää kelläkin parilla.
Joku konkurssikin, kaikki meni mutta kulta jäi. Silloinhan sulle jäi se kaikista tärkein. Jonka tuella ja välittämisellä on arvoista kallein arvo.- kyruetyer
En juurikaan mieti rahaa tai omaisuutta tuossa, vaikka onhan sekin ja muu ulkoinen varmaan osatekijöitä. Enemmän kuitenkin mietin henkistä pääomaa. Ei ole ajatuksia, ei juttuja tai tarinoita. Ei tunteita tai ylipäätään mitään, mitä nainen voisi haluta tai mihin kiinnittyä minussa. Kuten olet oivaltanut, juuri kukaan ei halua pelkkiä kuoria - varsinkin, kun ne eivät kelpaa edes koristeeksi. Yksinkertaisesti, minussa ei ole mitään, mistä nainen voisi viehättyä.
kyruetyer kirjoitti:
En juurikaan mieti rahaa tai omaisuutta tuossa, vaikka onhan sekin ja muu ulkoinen varmaan osatekijöitä. Enemmän kuitenkin mietin henkistä pääomaa. Ei ole ajatuksia, ei juttuja tai tarinoita. Ei tunteita tai ylipäätään mitään, mitä nainen voisi haluta tai mihin kiinnittyä minussa. Kuten olet oivaltanut, juuri kukaan ei halua pelkkiä kuoria - varsinkin, kun ne eivät kelpaa edes koristeeksi. Yksinkertaisesti, minussa ei ole mitään, mistä nainen voisi viehättyä.
Ehkä sinä et vaan itse näe sitä, mitä joku muu sinussa voisi nähdä? Me ollaan itsekriittisiä hyvin herkästi ja vähätellään itseämme. Kuitenkin joku muu voi nähdä meidät ihan toisin, paljon parempina ja täyteläisempinä. Hyvinä.
Entäpä, jos joku ihminen saa sinussa jotain sellaista herätettyä, mitä et tiennyt itsessäsi olevankaan? Oletko ihan varma, että olet niin tyhjä kuori kuin ajattelet olevasi? Minä en olis niinkään varma. Jokaisessa on jotain josta antaa positiivista palautetta. Jotain näkemisen tai kuulemisen arvoista.
Mihin tarinoita tarvitaan? Olet sinäkin varmaan elämässäsi asioita kokenut, joista voisi pienen tarinankin saada aikaan, jos haluaa. Jos sinä olet tyhjä taulu, joka odottaa vielä maalaamistaan?
Nyt jo sinussa on ainakin yksi positiivinen asia tai kaksi. Kerrot ajatuksiasi itsestäsi eli ajattelet asiaa. Etkä mieti rahaa tai omaisuutta, mietit henkisempiä asioita. Mikä ainakin minusta on sinussa plussa.- kjryerytert
zönggö kirjoitti:
Ehkä sinä et vaan itse näe sitä, mitä joku muu sinussa voisi nähdä? Me ollaan itsekriittisiä hyvin herkästi ja vähätellään itseämme. Kuitenkin joku muu voi nähdä meidät ihan toisin, paljon parempina ja täyteläisempinä. Hyvinä.
Entäpä, jos joku ihminen saa sinussa jotain sellaista herätettyä, mitä et tiennyt itsessäsi olevankaan? Oletko ihan varma, että olet niin tyhjä kuori kuin ajattelet olevasi? Minä en olis niinkään varma. Jokaisessa on jotain josta antaa positiivista palautetta. Jotain näkemisen tai kuulemisen arvoista.
Mihin tarinoita tarvitaan? Olet sinäkin varmaan elämässäsi asioita kokenut, joista voisi pienen tarinankin saada aikaan, jos haluaa. Jos sinä olet tyhjä taulu, joka odottaa vielä maalaamistaan?
Nyt jo sinussa on ainakin yksi positiivinen asia tai kaksi. Kerrot ajatuksiasi itsestäsi eli ajattelet asiaa. Etkä mieti rahaa tai omaisuutta, mietit henkisempiä asioita. Mikä ainakin minusta on sinussa plussa.Niin, saattaa olla, että joku näkee jotain tai saa herätettyä jotakin, mutta sitä tuskin saan tietää. Tyhjän taulun sijaan olen pikemminkin puhjennut ilmapallo. Kiitos nyt vaan yrityksestä, mutta olen jo kauan ollut avun ulottumattomissa. Lähinnä odottelen vain sitä lopullista niittäjää.
kjryerytert kirjoitti:
Niin, saattaa olla, että joku näkee jotain tai saa herätettyä jotakin, mutta sitä tuskin saan tietää. Tyhjän taulun sijaan olen pikemminkin puhjennut ilmapallo. Kiitos nyt vaan yrityksestä, mutta olen jo kauan ollut avun ulottumattomissa. Lähinnä odottelen vain sitä lopullista niittäjää.
Täytyisi laittaa paikka kylkeen ja täyttää uudelleen hyvällä hapella. :)
Kyllä se loppullinen niittäjä sieltä vielä ennättää tulla. Sillä välillä voi kuluttaa aikaansa vaikka jutellen. Ei se ole hullumpaa ajankulua. Onko kesällä yleensä mitään eroa talven fiiliksiin?zönggö kirjoitti:
Ja tuo väite, että olisit arvoton ei ole totta. Ei sinun arvoa voi mitata millään käteisellä tai sen määrällä. Tai mitä nyt mahdat tarkoittaakin. Oletan että maallista mammonaa?
Se, että olet ihmisenä ihminen toiselle ihmiselle, kykenet häntä rakastamaan, kunnioittamaan ja olemaan rehellinen sekä tukemaan, auttamaan ja haluat rakentaa yhteistä yhdessä on jo valtava arvo. Eihän sen arvokkaampaa arvoa voi olla. :)
Jos riisutaan kaikki maallinen krääsä pois ja mietitään mitä jää ja mikä todella lämmittää, se on toinen ihminen joka lämmittää. Jos hän jää rinnalle. Yhdessä voi elämää rakentaa uudelleen minne huvittaa ja miten huvittaa. Mihin resurssit riittää kelläkin parilla.
Joku konkurssikin, kaikki meni mutta kulta jäi. Silloinhan sulle jäi se kaikista tärkein. Jonka tuella ja välittämisellä on arvoista kallein arvo.Jos sitä arvoa mitattais rahassa, niin seuraavaksi voitaisiin kysyä, että paljonko jollain pitää olla rahaa, että se olis hyvä ihminen? Eiköhän se, millainen joku on, mitataan esim. silloin kun joku kaveri tarvii vaikkapa muuttoapuja.
- zöngg
Vermos kirjoitti:
Jos sitä arvoa mitattais rahassa, niin seuraavaksi voitaisiin kysyä, että paljonko jollain pitää olla rahaa, että se olis hyvä ihminen? Eiköhän se, millainen joku on, mitataan esim. silloin kun joku kaveri tarvii vaikkapa muuttoapuja.
Niinpä. Raha nyt on huonoin ihmisen ja ihmisyyden mittari muutenkin. Mä tykkään aina ajatella, että jos ei rahaa tms. kilpailua aiheuttavaa krääsää olis olemassakaan. Olis vaan se ihminen ja mitä se pystyy olemaan ja tekemään ihan vaan itsellään. Mimmoisen suhteen luomaan toiseen ihmiseen.
Auttaminen on hyvä mittari ystävyydessä, ylipäänsä ihmisyydessä. :)
- ei.vaihtoehtoja
Tottahan tuo on valitettavasti, ei sitä muutakaan voi kun vientiä ei tavismiehenä ole.
Huomennakin olen menossa treffeille naisen kanssa joka ei näytä eikä vaikuta kiinnostavalta mutta kun niitä kiinnostavia naisia ei saa edes treffeille joten minkäs voit?
Mua huvittaa joka kerta kun naiset puhuu siitä miten hyväksyvät vain sellaisen elämänsä miehen jota ilman ei voisi elää.. huh huh. Fakta on, että mies olisi loppuelämänsä yksin jos odottaisi jotain tosirakkautta. - viiniä.kyllä.kuluu
aika heikkoa on tyytyä sinkkunaisiin kyllä se niin on että sinkkunaiset on mitä on ja eikä ihme että on sinkkuja monella mielenterveys ja alko ongelmia ja vielä tinderityttöjä ja muutenkin vähän poikkeavia yksilöitä miksi huonoon täytyisi tyytyä niin monesta sinkkunaisesta ei ole parisuhteeseen eikä heistä ole vaimoksi
- mietivähän
Kaikki parisuhteessa olevat ovat joskus olleet sinkkuja.
- ikuiset.sinkut
mietivähän kirjoitti:
Kaikki parisuhteessa olevat ovat joskus olleet sinkkuja.
niin on mutta parisuhteessa ovat eli he ovat kunnon naisia ja heistä sai hyvän vaimon entäs ne loput jotka ei ole parisuhteessa ja moni mies on huomannut ettei heistä saa mitään hyvää mutta ongelmia ja ikävyyksiä kyllä tuo
- Herätyssiellä
ikuiset.sinkut kirjoitti:
niin on mutta parisuhteessa ovat eli he ovat kunnon naisia ja heistä sai hyvän vaimon entäs ne loput jotka ei ole parisuhteessa ja moni mies on huomannut ettei heistä saa mitään hyvää mutta ongelmia ja ikävyyksiä kyllä tuo
Sinäkö pystyt sanomaan näin sadoista tuhansista sinkkunaisista? Tunnetko heidät kaikki että voit tuollaisen johtopäätöksen vetää? Miten minä sitten tiedän ihan tasottomia naisia, jotka saavat miehen todella helposti? Monet heistä ovat sekä ulkoisesti että sisäisesti epämiellyttäviä, päälle vielä päihde -ja mielenterveysongelmat niin jees...Itse ihan normaali nainen en löydä ketään, miehet haluavat minusta seksiä, muuhun en tunnu kelpaavan.
- 121212121212
Itse asiassa naiset eivät ole miehiä huonompia arvioimaan omaa tasoaan. Toki löytyy ne koulutetut kurpat ja toisaalta myös 20 vuotta sitten urheilulliset puolialkkikset.
Ei, ongelma on vastakkaisen sukupuolen arvioinnissa. Miehet arvioivat naisten tason realistisesti. Naiset puolestaan...
http://blogs.sas.com/content/sastraining/files/2014/10/okc_rating_curve1.png
http://blogs.sas.com/content/sastraining/files/2014/10/okc_rating_curve.pngMjaa, mä olen aatellut että mun taso on se mitä saatavissa on ollut ja kenen kanssa viihdyn ja tajuan miestä. Ja kuka mun kanssa viihtyy ja tajuaa mua. Se voi olla mua kauheesti komeampi tai rumempi, mutta ei kauhean erilainen siinä määrin muuten, että aateltas joka asiasta ihan erilailla. Mutta yks asia on mitä en ole halunnut, kauheasti rikkaampaa miestä. Koska mä olen aina ollut skeptinen sen suhteen, että tulis lopulta ongelmia jos toinen on kauheasti toista varakkaampi.
Jossain vaiheessa se raha vois muodostua ongelmaksi ja keppihevoseksi, jolla ja jonka turvin voisi käskyttää toista. Eli rikas mies oisi voinut olla semmoinen, että se kuvittelee mun tekevän mitä vaan kun hän sanoo ja hänellä on rahaa. Realistisempaa mulle on aina ollut olla enempi taloudellisesti saman tasoisen kanssa. Jotta pystyn minäkin tarjoamaan miehelle jotain myös taloudellisesti, eikä vaan mies mulle.
Oikeen rikkaan miehen kanssa tää ei olis ikinä mahdollista. Ei ehkä odottaiskaan sitä, mutta kun mä odotan että pystyn taloudellisesti myös kartuttamaan yhteistä kirstua. Enkä vain kuluttamaan. Tuntisin huonommuutta, jos toinen pitäisi kaikkea yllä ja itse vaan loikoisin. Mikä taas on hullua, kun itse taas rikkaana voisin hyvin sallia toiselle loikomisen mun rahoillani. xD
Kunhan se on mulle rakas ihminen.zönggö kirjoitti:
Mjaa, mä olen aatellut että mun taso on se mitä saatavissa on ollut ja kenen kanssa viihdyn ja tajuan miestä. Ja kuka mun kanssa viihtyy ja tajuaa mua. Se voi olla mua kauheesti komeampi tai rumempi, mutta ei kauhean erilainen siinä määrin muuten, että aateltas joka asiasta ihan erilailla. Mutta yks asia on mitä en ole halunnut, kauheasti rikkaampaa miestä. Koska mä olen aina ollut skeptinen sen suhteen, että tulis lopulta ongelmia jos toinen on kauheasti toista varakkaampi.
Jossain vaiheessa se raha vois muodostua ongelmaksi ja keppihevoseksi, jolla ja jonka turvin voisi käskyttää toista. Eli rikas mies oisi voinut olla semmoinen, että se kuvittelee mun tekevän mitä vaan kun hän sanoo ja hänellä on rahaa. Realistisempaa mulle on aina ollut olla enempi taloudellisesti saman tasoisen kanssa. Jotta pystyn minäkin tarjoamaan miehelle jotain myös taloudellisesti, eikä vaan mies mulle.
Oikeen rikkaan miehen kanssa tää ei olis ikinä mahdollista. Ei ehkä odottaiskaan sitä, mutta kun mä odotan että pystyn taloudellisesti myös kartuttamaan yhteistä kirstua. Enkä vain kuluttamaan. Tuntisin huonommuutta, jos toinen pitäisi kaikkea yllä ja itse vaan loikoisin. Mikä taas on hullua, kun itse taas rikkaana voisin hyvin sallia toiselle loikomisen mun rahoillani. xD
Kunhan se on mulle rakas ihminen.Se voi olla mua kauheesti komeampi tai rumempi, loppujen lopuksi se miten minä miehen näen ja koen on se arvo, jonka minä hänelle miehenä annan. Itsekästä, ehkä mutta niin se on. :)
Komeampi ja rumempi ajatuksetkin tulee lähinnä ulkopuolisten mielipiteistä.Joku ajattelee, ettei toi ole yhtä hyvännäköinen kun sinä, puolin tai toisin. Mutta kuka ajattelisi, että pariskunta itse näkee toisensa viehättävinä ja VAIN sillä on merkitystä. Ei muiden mielipiteillä. :)- Hhhjjjkkkllll
Kuluttaja päättää onko tuotteella kysyntää ja mikä sen arvo on, näin ollen on saman tekevää miten miehet, tai joku kolmas objektiivinen taho (?), arvioivat toisten miesten ulkonäköä. Vain naisten mielipiteellä on merkitystä.
- iidkkdnx
Olen sitä mieltä että molempien sukupuolten voi olla vaikeaa arvioida omaa tasoaan realistisesti. Erona se, että miehet varmaankin useammin hyväksyvät tasojen olemassaolon. Naiset taas eivät niin usein edes ajattele koko tasoja. Molemmilla tapahtuu kuitenkin arviointivirheitä.
- ongelmani
Se on mun mielestä harmillista että toiveet ei kohtaa.
Minä urheilullisena miehenä haluan urheilullisen naisen mutta urheilullinen nainen haluaa toimitusjohtajan.- 720
Toimitusjohtajako ei voi olla urheilullinen?
- oppiaikäkaikki_
Kovin on aina ulkonäkökeskeistä. Ei sillä oikeasti pitkälle pötkitä. Meikäläinenkin kun katsoo valokuviaan 20-30 vuotta sitten, olinpa hoikka ja kivannäköinen, mulla oli aina sekä Suomessa että maailmalla kovasti vientiä, ei ehtinyt ravintolassa ja lavatansseissa istua, piti mennä välillä piiloon huokaisemaan. Nyt mulla on 30 kiloa tullut painoa lisää noista ajoista ja tietysti rypistynyt ja rapistunut muutenkin. Se voi olla monenkin kohtalo. Se ei kauan kestä välttämättä, se urheilullisuus kun vuodet vierii. Jos siihen suhde perustuu niin heikoilla jäillä ollaan.
Kannattaisi antaa mahdollisuus jollekin ulkonäöltään eri "tasoisellekin" -jos näin nyt voi sanoa. Nuorille on tietysti tärkeää näytellä sitä kumppania ja tärkeää on mitä muut ajattelee kun itsetunto on huonoissa kantimissa vielä. Kun tulee tänne 50 v. niin se on yksi p***kan hailee mitä muut ajattelee. - tyydytettynainen
Naiset tyydyttyy vain niistä komeista top 10 miehistä
- TruthTellerTales
Ja miehet niistä Top 10 kauneimmista naisista.
- Normi.nainen
Ai mies ymmärtää tasonsa?? Ja höpönlöpön! Tämä palsta on täynnä ruikutusta siitä, miten naiset saa kaikki komeat miehet, mutta mies joutuu tyytymään niihin ylijäämärumiluksiin!! Jos ei tyydy, niin joutuu kokonaan ilman pillua elämään. Eli kyllä se kertoo siitä, että mies luokittelee itsensä aika paljon korkeammalle tasolle kuin mitä ulkonäkö/ulkomuoto oikeasti on.
- kattokaapeiliinmiehet
Näin se on, meitä kutosen naisia miehet katsovat kuin halpaa makkaraa, ja sitten kuolaavat niitä Instagram-beibejä, ulisevat miten eivät saa näitä ysin tasoisia naisia. Anna mun nauraa :D
Aloittaja on oikeassa. Syynä siihen on naisten hypergamia.
- zxfedffx
Enemmänhän ongelma on se etteivät monet miehet ymmärrä tasoaan vaan yrittävät melkein ketä vain naisia, ja sillä lailla edesauttavat naisten nirsoilua. Esimerkiksi monesti näkee normaalin, urheilullisen miehen rumemman, läskin naisen kanssa mutta ei ikinä päinvastoin.
Olet oikeassa. Miesten pitäisi laittaa jäitä hattuun ja housuihin. Vastanirsoilu saisi naiset muuttamaan toimintaansa. Tai väärin sanoa toimintaa, koska naisethan yleisesti passiivisina odottaa että kaikki vain tapahtuu.
Naisten hypergamia elää ja voi hyvin juuri niin kauan kuin miehet siihen suostuvat.- fsdfc32erdc
super-atm kirjoitti:
Olet oikeassa. Miesten pitäisi laittaa jäitä hattuun ja housuihin. Vastanirsoilu saisi naiset muuttamaan toimintaansa. Tai väärin sanoa toimintaa, koska naisethan yleisesti passiivisina odottaa että kaikki vain tapahtuu.
Naisten hypergamia elää ja voi hyvin juuri niin kauan kuin miehet siihen suostuvat.Tämä. Parisuhdemarkkinoilla pätee kysynnän ja tarjonnan laki. Kun kauniista naisista on runsaasti kysyntää, niin naisilla on varaa nirsoilla. Jos kysyntä romahtaisi, niin naisetkin alkaisi miettiä ettei se miehen saaminen olekkaan itsestäänselvyys. Tällöin nirsoilu ei olisi enää heille kannattavaa.
- qaqaqaqaqa
fsdfc32erdc kirjoitti:
Tämä. Parisuhdemarkkinoilla pätee kysynnän ja tarjonnan laki. Kun kauniista naisista on runsaasti kysyntää, niin naisilla on varaa nirsoilla. Jos kysyntä romahtaisi, niin naisetkin alkaisi miettiä ettei se miehen saaminen olekkaan itsestäänselvyys. Tällöin nirsoilu ei olisi enää heille kannattavaa.
Paitsi etteivät nykymiehet tunnu uskaltavan yrittää kauniita naisia vaan tuntuvat tyytyvän rumempiin koska ajattelevat näiden olevan helpompia.
- einiiltäsaa
qaqaqaqaqa kirjoitti:
Paitsi etteivät nykymiehet tunnu uskaltavan yrittää kauniita naisia vaan tuntuvat tyytyvän rumempiin koska ajattelevat näiden olevan helpompia.
Kauniit antaa vaan komeille miehille
- mitäpaskaa
einiiltäsaa kirjoitti:
Kauniit antaa vaan komeille miehille
Rumilleko niiden pitäis antaa?
- Naisasialooser11
Kyllä. mitenniin?
Naiset eivät ymmärrä mitään, koska niillä on niin alikehittyneet aivot.
- 835712
Millaiset aivot miehillä on?
- 5454545454
HC-ätmel kirjoitti:
Juuri sopivasti kehittyneet.
Kaikkein kehittyneimmät aivot löytyvät kuitenkin ätmeiltä. Nimittäin huorittelu, ruikuttaminen ja yleistäminen kun vaativat huomattavan määrän aivokapasiteettia.
- kumma_ajatus
Miksi pitäisi tyytyä sellaiseen, joka ei tyydytä?
- isoareikään
Naista tyydyttää vain afron jättikyrpä
- Nainen39vee
Itse asiassa nimenomaan päinvastoin - tyydyttävintä seksiä on sellainen, joka ei ole kyrpä- ja penetraatiokeskeistä.
- 11cm
Nainen39vee kirjoitti:
Itse asiassa nimenomaan päinvastoin - tyydyttävintä seksiä on sellainen, joka ei ole kyrpä- ja penetraatiokeskeistä.
Miksi sitten välttelette meitä pienimunaisia?
- Nainen39vee
11cm kirjoitti:
Miksi sitten välttelette meitä pienimunaisia?
Joku valkonen suomalainen mies??? Ei vois vittu vähempää kiinnostaa!!!
- et.ole.nainen
Nainen39vee kirjoitti:
Älä kirjoita toisen nimemerkillä. Säälittävää toimintaa!
- et.ole.nainen
Nainen39vee kirjoitti:
Älä kirjoita toisen nimemerkillä. Säälittävää toimintaa!
- Normaaliukko
Osittain allekirjoitan. Isoin ongelma esim. Tinderissä ja nettideiteillä on, että tavallinen mies ei kiinnosta oikeasti juuri ketään naista. Avauksia ei tule, eikä omiin vaatauksiin kovin moni vaivaudu vastaamaan. Eihän siinä muuta vaihtoehtoa jää kuin deitata melkein kaikki ne, jotka siihen suostuu. Vuosien työllä saat kourallisen treffejä, joista about kaikki olisivat sitten kiinnostuneita kun livenä näette, mutta mukana on sitten juuri päivä sitten eronneita, mielenterveysongelmaisia, aivan eri näköisiä kuin kuvissa yms. Ja ei tuo eri näköisyys ei edes juuri häirinnyt, mutta ihmettelin onko aama ihminen ollenkaan. Mutta kapeaksi se sektori menee, kun suurin osa naisista ei ole oikein millään tavalla kiinnostuneita. Ja kritiikkiä tästä et saa esittää. Tai sitten loppuu viimeistään kiinnostus naisilta
- TerveisiäMikäMikäMaasta
Kaikki ihmiset ovat tavalla tai toisella sekopäitä, mielenterveysdiagnoosit ovat pseudotieteellistä huuhaata. Näytä minulle yksikin ihminen, joka ei ole tietyllä tavalla sekaisin nupistaan? Niin, et siihen kykene koska sellaista yksilöä ei ole olemassakaan. Joten me kaikki olemme enemmän tai vähemmän sekaisin, mukaanlukien sinä.
- Normaaliukko
TerveisiäMikäMikäMaasta kirjoitti:
Kaikki ihmiset ovat tavalla tai toisella sekopäitä, mielenterveysdiagnoosit ovat pseudotieteellistä huuhaata. Näytä minulle yksikin ihminen, joka ei ole tietyllä tavalla sekaisin nupistaan? Niin, et siihen kykene koska sellaista yksilöä ei ole olemassakaan. Joten me kaikki olemme enemmän tai vähemmän sekaisin, mukaanlukien sinä.
Eli treffikumppanin epävakaa mielenterverveys ei saisi arveluttaa, koska kaikkillahan on omat ongelmansa? Kyse nyt oli lähinnä siitä, että sen kumppanin pitäisi olla itselle sopiva. Kyseiset henkilöt eivät siten olleet minulle sopivia. Niitä ongelmia kun on monenlaisia ja jotkut oikeasti on esteitä seurustelulle minun kohdallani.
Ja tuo että mielebterveysongelmia ei oikeasti edes ole olemassa on paskaa. Ja niistä kärsivien suurta vähättelyä.
- älkää_uskoko
Tasot ovat humpuukia
- hölmöolet
Tasojen olemassaolon kieltäminen on kuin kiistäisi painovoiman
- Ongelmion
Mitenhän tämän saisi muutettua? Nykyisin miehet ovat se romanttisempi puoli suhteissa, ja tulevat usein kustuksi silmään kun nainen toteaa, että oho rakkaus kuoli. Ja vie mukanaan talon ja lapset
Olkaa miehet nirsompia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053141Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391600Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951462- 921369
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461324Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1561236Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121178Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231009Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803