Tuli vaan tälleen mieleen, että mulla on nyt menkat. Ongelmana on se, että pääsen keskiviikkona kauppaan ja mulla on tasan kaksi sidettä.. Mulla ei oo runsaat menkat ja näin, joten pystynkö pitämään sidettä kuinka kauvan putkeen. (Tuleeko siitä joku tulehdus jos käyttää yli 15h samaa sidettä) mua ällöttää tosi paljon pitää niin pitkään, mutta en voi päästä millään kauppaan ja en haluis housuikaa pistää vereen :/. Ja jos käytän sitten niin kauvan niin auttaako jos pesen alapääni useasti päivässä?
Kuinka kauan voi pitää sidettä?
Kissansaapas
2
139
Vastaukset
Vessapaperia.
- VessaPaperihajoo
Talouspaperia. Siteen päälle. Muuten tulee kyll läpi siteistäki, ja vessapaperi nyt on tosikivaa tonkii sielt pildest pois xD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 61920
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel111843Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla264793- 55732
- 50648
- 57580
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k93576Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai45566- 23556
- 79554