Perustakaa perhe ja tehkää lapsia. Älkää sinkkuilk

sinkkuilu.on.hyödytöntä

47

609

Vastaukset 47

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sopii_minulle

Heti lupaan siittää lapsia, jos jostain löytyy pillu, johon voin laskea siemeneni

• pitäkää_tunkkinne_

Miksi uhrautuisin? Tällä maalla ei ole mitään tarjota mulle.

• SynkätSiveltimenVedot

Tuohivirsukulttuuria edustavat vihreät olivat viime kuntavaalien suurin voittaja ja nämä vihreät kouluttautuvat sanoja väänteleviksi mediatyöntekijöiksi ja veropalkkalaisiksi samalla kun verotuottoja maalle tuovat alat pakenevat Suomesta. Suomi on auringonlaskun maa ja Suomella on nykyisellä linjallaan vaikea tarjota mitään hyvää asukkailleen tulevaisuudessa. Miksi siis lisää lapsia tämän kauheuden keskelle. Nirsoilu jatkukoon.

• Pillujen--asiantuntija

Ei naiset halua rumia miehiä kumppaniksi ja rumia miehiä on 90% miehistä. Rumia naisia on 90% naisista myös. Hybergamia on valloillaan suomessa.

• Positiivisesti ajatellen: eikö olekin onni saada olla mukana elämässä jotain suurta, vaikka nyt sitten perikatoa.

• tulkoon-perikato

Miehiin ei voi luottaa. Ovat ensin niin perheihmisiä niin perheihmisiä..... Kun niitä lapsia sitten tulee niin mies häippäsee ja taas yksi yh haukuttavana lisää. Ei kiitos sitä riskiä eikä muutenkaan!!

• 80 % eroista on naisten tekemiä. Joten se sinun väitteestäsi....

80 % naisista on siis epäluotettavia.

• Femakot.prkl
        super-atm kirjoitti:

80 % eroista on naisten tekemiä. Joten se sinun väitteestäsi....

80 % naisista on siis epäluotettavia.

Huomioi miten toiset femakot on käyneet kuorossa tykkäämässä tuosta miesvihamielisestä kommentista.

• Femakot.prkl
        Femakot.prkl kirjoitti:

Huomioi miten toiset femakot on käyneet kuorossa tykkäämässä tuosta miesvihamielisestä kommentista.

Hyi kun yrität nuolla siinä säälittävästi persettä.

• ätmi166cm

Haluan lapsia ja perheen. Taidan olla liian lyhyt saamaan lapsia.

• Mä olen vielä lyhyempi. Valitse sinäkin viinaa niin ei tunnu niin pahalta. Juon nytkin viinaa keskellä viikkoa ja olo on suht hyvä.

• työtön_ätmi

Minä olen 188cm mutta silti täysin ätmitasoa enkä tule koskaan saamaan tyttöystävää tai lapsia.

• Naiset vihaavat lapsia.

• nähtyon

Miehet vihaavat lapsia. Eivät ota vastuuta jälkikasvustaan.

• niinseonuskopois

hah hah, naiset eivät ota vastuuta miesvalinnoistaan.

• nähtyon

Ei ole mitään miesvalintaa. Perheitä ei synny eikä nainen valitse minkäänlaista miestä.

• Mohammad31

Minula on jo 5 lapsi, lisää tulee jos Allah suo.

• Anna-palaa

Toivotaan. Oikein lompakon nyörit syyhyää että pääsen veroillani elättämään myös sen kuudennen ja miksei enemmänkin niitä karva-vauvojasi.

• Eikö se riitä, että joku muu perustaa ne perheet ja itse käy panemassa niitä naisia paksuksi?

• Somalandia

Ratkaisu on yksinkertainen.Lisää somaleita maahan,sillä yksi somalinainen tekee keskimäärin 5- 7 lasta. Samalla saadan vähän jalostettua suomalaisten rumimpia piirteitä.

• Häh? Voivatko somalit ja suomalaiset risteytyä keskenään?

Mä olen luullut, että kyseessä on vain yksinkertaisesti väestön vaihto toiseen.

• Tiedäse
        scrg kirjoitti:

Häh? Voivatko somalit ja suomalaiset risteytyä keskenään?

Mä olen luullut, että kyseessä on vain yksinkertaisesti väestön vaihto toiseen.

Voi risteytyä. Nimittäin somalimiehet ja suominaiset. Muutoin ei onnistu.

• ostettuvaimo
        Tiedäse kirjoitti:

Voi risteytyä. Nimittäin somalimiehet ja suominaiset. Muutoin ei onnistu.

Paljon on myös risteytymiä thainaisen ja suomimiehen kesken.

• Oon parhaani mukaan lisääntynyt

• Eikä tule vaikka pyllistää.

• Kiltti-ja-kunnollinen

Millaista se perhe elämä mahtais olla. Naisella ei koskaan olisi aikaa miehelle kun lapsi vie kaiken ajan tai sitten nainen liian väsynyt. Siinä jäisi mies äkkiä yksin joten ihan turhaa alkaa lapsia tekemään.

• Ei sen noin tarvi mennä. Yhdessä olette perhe ja yhdessä voitte hoitaa lastakin uutena perheenjäsenenä. Yleensä niillä naisilla on enemmän aikaa ja mielenkiintoav miehelleen, joiden mies jaksaa osallistua perheen arkisiin askareisiin ja lasten hoitamiseen, kuljettamiseen. Jos äidin ei tarvitse kantaa koko kuormaa yksinään, niin voimia säästyy miehellekin. :)

Eikä ne lapset ikuisesti siinä jaloissa pyöri, tulee sekin päivä kun saa niiden perään kysellä, jos mielii lapsestaan jotain kuulla ja tietää. Ja on vanhemmilla omaa aikaa mielin määrin siitä eteenpäin. Se on lyhyt aika elämästä minkä omasta ajastaan uhraa lapselle. Voimia se toisinaan vaatii ja kysyy, mutta on se sen väärtikin.

Jokainen toki itse miettii, mikä on parhain vaihtoehto itselle. Hyvä niin.

• m-i-e-z
        zönggö kirjoitti:

Ei sen noin tarvi mennä. Yhdessä olette perhe ja yhdessä voitte hoitaa lastakin uutena perheenjäsenenä. Yleensä niillä naisilla on enemmän aikaa ja mielenkiintoav miehelleen, joiden mies jaksaa osallistua perheen arkisiin askareisiin ja lasten hoitamiseen, kuljettamiseen. Jos äidin ei tarvitse kantaa koko kuormaa yksinään, niin voimia säästyy miehellekin. :)

Eikä ne lapset ikuisesti siinä jaloissa pyöri, tulee sekin päivä kun saa niiden perään kysellä, jos mielii lapsestaan jotain kuulla ja tietää. Ja on vanhemmilla omaa aikaa mielin määrin siitä eteenpäin. Se on lyhyt aika elämästä minkä omasta ajastaan uhraa lapselle. Voimia se toisinaan vaatii ja kysyy, mutta on se sen väärtikin.

Jokainen toki itse miettii, mikä on parhain vaihtoehto itselle. Hyvä niin.

Lyhyt ja lyhyt aika. =) Lapsista riippuen, jotkut lähtevät nuorena maailmalle, toiset ei välttämättä lähde kulumallakaan. 20-25-vuotta ei oikeastaan kovin lyhyt aika ole.
        Sitten se oma aika menee lapsenlapsissa, mikäli niitä on siunaantunut. =)

Eli kyllä niistä lapsista kuuluu, varmasti tulevat syömään ja tuomaan pientä tuhisevaa kakkasinkoa kun töihin tai ulos tarvitsee mennä.

• m-i-e-z kirjoitti:

Lyhyt ja lyhyt aika. =) Lapsista riippuen, jotkut lähtevät nuorena maailmalle, toiset ei välttämättä lähde kulumallakaan. 20-25-vuotta ei oikeastaan kovin lyhyt aika ole.
        Sitten se oma aika menee lapsenlapsissa, mikäli niitä on siunaantunut. =)

Eli kyllä niistä lapsista kuuluu, varmasti tulevat syömään ja tuomaan pientä tuhisevaa kakkasinkoa kun töihin tai ulos tarvitsee mennä.

Meinaan sitä aikaa, kun ne todella vaatii jatkuvaa läsäoloa ja työtä lähes tauotta. Pikkulapsi aikaa nimenomaan. :)

Isomman lapsen elämässä ei ole pakko olla niin tiiviisti läsnä, toki lapsen persoona ja kyvyt elää ominpäin vaikuttaa tähänkin asiaan. Mutta jossain vaiheessa se kiireisin aika helpottaa. Tulee uudet kujeet. :)

• zönggö kirjoitti:

Meinaan sitä aikaa, kun ne todella vaatii jatkuvaa läsäoloa ja työtä lähes tauotta. Pikkulapsi aikaa nimenomaan. :)

Isomman lapsen elämässä ei ole pakko olla niin tiiviisti läsnä, toki lapsen persoona ja kyvyt elää ominpäin vaikuttaa tähänkin asiaan. Mutta jossain vaiheessa se kiireisin aika helpottaa. Tulee uudet kujeet. :)

Lapsenlapsia en edes mieti tässä kohtaa, niitä tulee tai on tulematta. Voihan olla ettei omat lapset edes tee tai saa lapsia. Mutta itsenäisiä niistä tulee, sen tiedän jo nyt aika varmaksi luonteen perusteella.

Hyvin omatoimisia mun mukulat olleet siitä asti, kun ovat oppineet kävelemään. Kumpikin pukee ite vaatteensa alusta loppuun, voitelee leipänsä ja kuorii perunansa, ottaa ominpäin kaapista aamupalaa jne. Heti kun kynnelle kykenee ne tekee ite. :)

Ei mua varmaan tarvita kauheen vanhaksi asti perushoitoon, tokihan saavat asua täällä kun opiskelee jos tahtovat. Ei mua haittaa jos ne kotona viihtyy. ;)

• järki_hoi

Miksi ihmisen tulisi miettiä mikä on kansakunnan kannalta hyödyllinen tapa elää?

Järjetön ajatus.

• PohdiskelevATM-77

Maailmassa on jo liikaa ihmisiä. Maailman ruokatuottavuus alkaa olla äärirajoilla, että kaikki saadaan ruokituksi. Silti nälkää nähdään aina jossain päin maailmaa. Joten parempi on, ettei tälle planeetalle tehtäisi lisää ihmisiä. Jos haluaa lapsia, paras vaihtoehto on adoptoida joku näistä lukuisista orpolapsista.

Jos itse joskus parisuhteen saan, en halua omia lapsia mutta voisin harkita adoptiota. Anyways lapsentekemiselle sanon ei kiitos. Maailmassa on liikaa ihmisiä jo nyt.

• pxlkxclkxlk

Maailmassa on liikaa. Mutta Suomessa ei.

• PohdiskelevATM-77

Suomi on osa maailmaa ja ylikansoituksen vaikutukset tulevat vielä tuntumaan täälläkin.

• EiHätää
        PohdiskelevATM-77 kirjoitti:

Suomi on osa maailmaa ja ylikansoituksen vaikutukset tulevat vielä tuntumaan täälläkin.

Eivät tule tuntumaan kunhan pidetään rajat kiinni eikä päästetä tänne mitään hyödytöntä porukkaa. Myöskään saasteet ei Suomeen asti leijaile. Suomella ei tule olemaan yhtään mitään hätää kunhan laitamme itsemme etusijalle.

• Suomalainen mies voi ostaa 70-lukulaisen valesokkelisen tasakattotalon kun halvalla saa ja toivoa ettei siihen tule kosteusvauriota, minusta se on hölmöä kun toiveet vaan on semmoisia että usein ne murskaantuu ja tuhoavat jäljellä olevan elämän syöstessään talousvaikeuksiin. Sitten tietysti jos verrataan siihen tilanteeseen että suomalainen mies alkaa perustamaan perhettä ja laittamaan lapsia suomalaisen kanssa alkaakin se valesokkelitalo vaikuttamaan hyvältä idealta jos siihen ei ota naista asumaan.

• Sinkkumies---

Naiset haluaa erota aina heti kun lapsi tullut. Suomessa on miljoona yksinasuvaa ja yksinhuoltaja naisia on noin 103000, yksinhuoltaja miehiä noin 16000. Erot johtuu rahasta, joko ollaan liian köyhiä tai mies ei vaan halua maksaa koko perheen elatusta.

• nähtyon

Miehet lähtee suhteesta kun lapsi tulee. Tai menevät vieraisiin jota vaimo ei sulata vaan potkaisee miehen pellolle. Näistä koostuu ne yksinhuoltaja naisten taloudet.

• Ei nyt sentään liioitella. Mitään järkeä ei olisi hyvää miestä ja isää heivata pellolle. Ryhtyä yksinhuoltajaksi kiusallaan. Kivempi se kaksin on kaikkien kannalta. :)

• Normimies38

Ei kelpaa hyvä kunnollinen mies. Naiset ei kestä takapakkeja ja naiset on useimmiten se jota jättää. Helppoa se on kun kelasta saa rahaa ja mies tuomitaan aina maksajaksi.

• eivaihtoehtoja

Naiset päättivät että kaltaiseni vastuuntuntoisen, empaattisen ja älykkään miehen kuuluu elää elämänsä yksin. Omistan siis loppuelämäni täysin itselleni, jos nyt ei neitsytnaista tule taivaasta lahjana.

• Aki.Palstamäki

Oikeasti empaattinen ja vastuunsa tunteva herrasmies ei sortuisi koskaan sälyttämään vastuuta sinkkuudestaan naisten hennoille harteille.

Olet feikki.

• toisinpäin
        Aki.Palstamäki kirjoitti:

Oikeasti empaattinen ja vastuunsa tunteva herrasmies ei sortuisi koskaan sälyttämään vastuuta sinkkuudestaan naisten hennoille harteille.

Olet feikki.

Ei vaan sinä olet valkoritaroiva vätys.

• oijnff

mgtow kasvaa vauhdilla. Näkyy joka vuosi 5% muutoksella

• Totuuss

Jos vaan jostain löytäisi kunnollisen naisen niin vois lapsen tehdä. Normaali tervejärkinen nainen on harvinaisuus ja miehet on sen tajunneet ja siksi syntyvyys on laskenut kuin lehmän häntä. Naiset ei kykene enää rakastamaan eivätkä tiedä mitä rakkaus on ja mitä sitoutuminen vaatii. Naisten alotteista niitä eroja tulee enemmän ja just sen jälkeen kun se lapsi on tehty. Naisten kannattaa selvittää päänsä ennen kun lapsia haluaa, se perhe on pidettävä kasassa koko sen aikana kunnes lapsi on aikuinen eikä luovuttaa heti kun tulee ongelmia.

• ATMonATM

Mites perustat jos olet ATM, joka ei kelpaa lisääntymisikäisille naisille.

• Sinkkumiehille ei tule ongelmia erektion kanssa.

Parisuhteessa olevien miesten testosteronitasot laskee, haluttomuus, erektiohäiriöt ja masennus lisääntyy..

Miestä ei ole rakennettu kestämään perhearkea.. Pitämään isyysvapaita ja kantamaan lapsia jossain kantorepussa niinkuin mikäkin tossun alla oleva vässykkä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lehtikankaan oppilas kuolema

Mistä lie tyttöparka löytyny, mikä ajaa tekemään itsemurhan tuon ikäsenä 😞
      Kajaani
      40
      1211
    2. Uskallanko laittaa sulle viestiä?

Se viesti on tossa valmiina ja lähettämistä vaille valmis. Kun ei kauhee sti tunneta niin eipä sillä olisi niin väliä. S
      Ikävä
      65
      998
    3. Mikä tekee kaivatustasi

Haluttavan?
      Ikävä
      35
      900
    4. Onko nyt kaikki asiat käyty läpi?

Mun mielestä on👍
      Ikävä
      109
      859
    5. Mies joka on oikeasti kiinnostunut

Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää
      Ikävä
      125
      826
    6. Vieläkin saat

Sydämen tykyttämään. Vaikka emme näe
      Ikävä
      38
      733
    7. Rauha, sopiiko

Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.
      Ikävä
      77
      642
    8. En tahallaan sua välttele...

Olis niin kiva nähdä jossain muualla kuin kaupassa!
      Ikävä
      51
      626
    9. 42
      609
    10. Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!

Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle
      Ikävä
      66
      601
    11. Kunnanhallitus

Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.
      Puolanka
      31
      596
    12. Nyt kaatuu Kuisla

Reima Kuisla hakee saneeraukseen – Joitakin velkoja on jo ulosotossa https://www.ilkkapohjalainen.fi/reima-kuisla-hakee
      Seinäjoki
      27
      543
    13. Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas

Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei
      Tv-sarjat
      2
      542
    14. Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys

Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev
      Sinkut
      120
      511
    15. Minkä kappaleen

haluaisit soivan, kun astellaan alttarille?
      Ikävä
      49
      508
    16. Olit hyödytön.

Mulle hyödytön..
      Ikävä
      94
      496
    17. Kumpi tästä nyt

Teki niin vaikeaa?
      Ikävä
      60