lompakkoa pertaskuassa?
Miksi miehet pitävät
22
287
Vastaukset
Samaa olen minäkin ihmetellyt, lompsa on helppo pölliä sieltä perstaskusta.
Lompakon paikka on etutaskussa.- Terveukko
On helpompi raapia aivoja, kun etutaskut on tyhjät!
Terveukko kirjoitti:
Näinköhän olet ihan terve?
Terveukko kirjoitti:
Noh nyt älysin vitsin, käyn vähän hitaalla näin alkuiltapäivästä.
On todella hölmöä. Aivan kuin tarjolla varkaita varten. Ajattelematonta.
- wirvonvarvon
perstaskussa on laskut, pankkikortti rintataskussa
- kulttuuripitoisilla--
Kulttuuripitoisilla kaupunkialueilla ei kukaan veronmaksaja pidä lompsaa takataskussa
iTSE PIDÄN POVARISSA TAI NAPILISESSA REISITASKUSSA
Nih aina ei ole vara valita mihin taskuun lykkää. Itse pidän takin taskussa
Joo oon nainen mutta laukku ei taas killu mukana.
Kesällä on tissitaskussa ja sitä miehillä ei ole.- sekin_on_epäreilua---
valtakunta kirjoitti:
Joo oon nainen mutta laukku ei taas killu mukana.
Kesällä on tissitaskussa ja sitä miehillä ei ole."Naiset vaan saa pitää kaikkia tavaroitaan tissitaskuissa joita miehillä ei ole"
har-HAR
. sekin_on_epäreilua--- kirjoitti:
"Naiset vaan saa pitää kaikkia tavaroitaan tissitaskuissa joita miehillä ei ole"
har-HAR
.Eikö olenkin kiva, tulee rahatkin mukana.😂
- boob-pocket-transport
valtakunta kirjoitti:
Eikö olenkin kiva, tulee rahatkin mukana.😂
.
"Hyvähän siellä on pitää kaikkia mahdollisia asioita jemmassa :)"
har-har-har-har-har
. boob-pocket-transport kirjoitti:
.
"Hyvähän siellä on pitää kaikkia mahdollisia asioita jemmassa :)"
har-har-har-har-har
.Isorintakuppi mahdollistaa salakuljetuksen, kerran lapsen tutti hukkui rinnan alle.🤣
Etutaskussa sen pullottovan lompakon paikka tosiaan olisi. Naiset voisivat yhdellä vilkaisulla selvittää miehen resurssit niin rahan kuin lemmenkin suhteen.
- Kiehehtä
Miksi miehet pitää ajokorttia lompakossa?
- miksi_ei---
Kiehehtä kirjoitti:
Miksi miehet pitää ajokorttia lompakossa?
.
"Miksi # EI # pitäisi?????????????????"
haaar
. - Kiehehtä
miksi_ei--- kirjoitti:
.
"Miksi # EI # pitäisi?????????????????"
haaar
.No, koska siihen ei ole mielestäni mitään perusteltua syytä; ei sinulta kaupassa yms. yleensä kysytä henkkaria..no joo, ehkä juuri kortin saaneelta olutta/tupakkia ostaessa - mutta itse en ole ikinä sitä pitänyt lompsassa, vaan ihan auton käsinelokerossa , josta sen voi poliisille heti tempaista.
- CarlosSathana
Anteeks, mutta mikä tarkalleen ottaen on pertaskua?
- eksäny_kässää---
.
"Tässähän tarkoitetaan perstaskussa aloittajalla on pieni # TYPO # aloituksessa!11!1!!1!!1!!"
har-har-har-har-har
rah-rah-rah-rah-rah
. - CarlosSathana
eksäny_kässää--- kirjoitti:
.
"Tässähän tarkoitetaan perstaskussa aloittajalla on pieni # TYPO # aloituksessa!11!1!!1!!1!!"
har-har-har-har-har
rah-rah-rah-rah-rah
.Einstein...
- me_oikolujemme---
CarlosSathana kirjoitti:
Einstein...
.
"Me myös # OIKOLUJEMME # näitä viestejä jatkuvilla syötöillä eläimien raivoilla"
har!-
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .573185Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472911Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242729Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541827- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193981- 44829
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101822Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26820