lompakkoa pertaskuassa?
Vastaukset 22
Samaa olen minäkin ihmetellyt, lompsa on helppo pölliä sieltä perstaskusta.
Lompakon paikka on etutaskussa.- Terveukko
On helpompi raapia aivoja, kun etutaskut on tyhjät!
Terveukko kirjoitti:
Näinköhän olet ihan terve?
Terveukko kirjoitti:
Noh nyt älysin vitsin, käyn vähän hitaalla näin alkuiltapäivästä.
On todella hölmöä. Aivan kuin tarjolla varkaita varten. Ajattelematonta.
- wirvonvarvon
perstaskussa on laskut, pankkikortti rintataskussa
- kulttuuripitoisilla--
Kulttuuripitoisilla kaupunkialueilla ei kukaan veronmaksaja pidä lompsaa takataskussa
iTSE PIDÄN POVARISSA TAI NAPILISESSA REISITASKUSSA
Nih aina ei ole vara valita mihin taskuun lykkää. Itse pidän takin taskussa
Joo oon nainen mutta laukku ei taas killu mukana.
Kesällä on tissitaskussa ja sitä miehillä ei ole.- sekin_on_epäreilua---
valtakunta kirjoitti:
Joo oon nainen mutta laukku ei taas killu mukana.
Kesällä on tissitaskussa ja sitä miehillä ei ole."Naiset vaan saa pitää kaikkia tavaroitaan tissitaskuissa joita miehillä ei ole"
har-HAR
. sekin_on_epäreilua--- kirjoitti:
"Naiset vaan saa pitää kaikkia tavaroitaan tissitaskuissa joita miehillä ei ole"
har-HAR
.Eikö olenkin kiva, tulee rahatkin mukana.😂
- boob-pocket-transport
valtakunta kirjoitti:
Eikö olenkin kiva, tulee rahatkin mukana.😂
.
"Hyvähän siellä on pitää kaikkia mahdollisia asioita jemmassa :)"
har-har-har-har-har
. boob-pocket-transport kirjoitti:
.
"Hyvähän siellä on pitää kaikkia mahdollisia asioita jemmassa :)"
har-har-har-har-har
.Isorintakuppi mahdollistaa salakuljetuksen, kerran lapsen tutti hukkui rinnan alle.🤣
Etutaskussa sen pullottovan lompakon paikka tosiaan olisi. Naiset voisivat yhdellä vilkaisulla selvittää miehen resurssit niin rahan kuin lemmenkin suhteen.
- Kiehehtä
Miksi miehet pitää ajokorttia lompakossa?
- miksi_ei---
Kiehehtä kirjoitti:
Miksi miehet pitää ajokorttia lompakossa?
.
"Miksi # EI # pitäisi?????????????????"
haaar
. - Kiehehtä
miksi_ei--- kirjoitti:
.
"Miksi # EI # pitäisi?????????????????"
haaar
.No, koska siihen ei ole mielestäni mitään perusteltua syytä; ei sinulta kaupassa yms. yleensä kysytä henkkaria..no joo, ehkä juuri kortin saaneelta olutta/tupakkia ostaessa - mutta itse en ole ikinä sitä pitänyt lompsassa, vaan ihan auton käsinelokerossa , josta sen voi poliisille heti tempaista.
- CarlosSathana
Anteeks, mutta mikä tarkalleen ottaen on pertaskua?
- eksäny_kässää---
.
"Tässähän tarkoitetaan perstaskussa aloittajalla on pieni # TYPO # aloituksessa!11!1!!1!!1!!"
har-har-har-har-har
rah-rah-rah-rah-rah
. - CarlosSathana
eksäny_kässää--- kirjoitti:
.
"Tässähän tarkoitetaan perstaskussa aloittajalla on pieni # TYPO # aloituksessa!11!1!!1!!1!!"
har-har-har-har-har
rah-rah-rah-rah-rah
.Einstein...
- me_oikolujemme---
CarlosSathana kirjoitti:
Einstein...
.
"Me myös # OIKOLUJEMME # näitä viestejä jatkuvilla syötöillä eläimien raivoilla"
har!-
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091330
- 45911
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50736Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r129694- 70666
- 67616
- 53597
- 55555
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.93483Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20480- 34467
Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32458Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142453Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?115453Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e91451- 5448
- 49447
- 51445
- 52403
- 42400