Alkoiko jotain junttimiestä ahdistamaan, kun naiset tykkäävät Mikin kaltaisista miehistä. Joku ehti jo Mikiä homoksikin haukkua ja joku ilmeisesti ilmiantoi ketjun.
Vastaukset 16
- Teknodonna
Eikös Liukkonen ole joku oululainen kirjallisuushemmo?
Ainakin Wikin mukaan on.- hetimullenyt
Suomen kaunein runoilijamies!
- Teknodonna
hetimullenyt kirjoitti:
Suomen kaunein runoilijamies!
Tulee lookista vähän mieleen Reino Nordin. Toivottavasti on siitä aineksesta se parempi vedos.
Mjoo.
Ihan kiva. - kaikki-tietää
181 cm, 60 kg pitkä Reino? Asuu nykyään Helsingissä. Sai romaanistaan kunnon suitsutukset tännän Hesarissa. Vuosisadan teos tms.
- Teknodonna
kaikki-tietää kirjoitti:
181 cm, 60 kg pitkä Reino? Asuu nykyään Helsingissä. Sai romaanistaan kunnon suitsutukset tännän Hesarissa. Vuosisadan teos tms.
Emmä ole lukenut Hesaria.
Pitää mennä lukemaan. - Teknodonna
Teknodonna kirjoitti:
Emmä ole lukenut Hesaria.
Pitää mennä lukemaan.No oli siinä Karila hehkuttanut poikaa oikein ydinliekissä asti. En itse osaa sanoa mitään, kun en ole lukenut.
Eli siis pitää lukea. - Teknodonna
Teknodonna kirjoitti:
No oli siinä Karila hehkuttanut poikaa oikein ydinliekissä asti. En itse osaa sanoa mitään, kun en ole lukenut.
Eli siis pitää lukea.Nyt, kun on hieman enemmän aikaa tälle uudelle kirjailijalle, niin kahlattuani artikkelia eteenpäin, huomasin Karilan "joutuneen" sitomaan hänen tuotteensa Wallacen omaan, jonka tuotantoa taas en tunne.
Tällaista tämä mun lukeneisuus on.
(reps) - Hihitystä
Teknodonna kirjoitti:
Nyt, kun on hieman enemmän aikaa tälle uudelle kirjailijalle, niin kahlattuani artikkelia eteenpäin, huomasin Karilan "joutuneen" sitomaan hänen tuotteensa Wallacen omaan, jonka tuotantoa taas en tunne.
Tällaista tämä mun lukeneisuus on.
(reps)Tällaisten informaatioähkyjen hienous on siinä, että kultturiliitteen ja mainosten
mielivaltaiseen puristukseen jäänyt tiede-osio kertoi yhdellä valtavalla valokuvalla ja ylimalkaisella artikkelilla kuvattavaksi jääneestä mustasta aukosta, joka tunnetaan nimellä Sagittarius A*
No voihan helvetti.
(naurua) - Teknodonna
Hihitystä kirjoitti:
Tällaisten informaatioähkyjen hienous on siinä, että kultturiliitteen ja mainosten
mielivaltaiseen puristukseen jäänyt tiede-osio kertoi yhdellä valtavalla valokuvalla ja ylimalkaisella artikkelilla kuvattavaksi jääneestä mustasta aukosta, joka tunnetaan nimellä Sagittarius A*
No voihan helvetti.
(naurua)Minä en oikeasti tiedä, että onko HS palkannut sivuilleen jonkinlaisen "verkkosommittelijan", kun jälki on tällaista.
(hirn) - Teknodonna
Teknodonna kirjoitti:
Minä en oikeasti tiedä, että onko HS palkannut sivuilleen jonkinlaisen "verkkosommittelijan", kun jälki on tällaista.
(hirn)Olenko muuten teille koskaan maininnut siitä, että minusta tällaisissa aika-avaruutta pyörittävissä putouksissa on jotain feminiiniä?
Tunne on kieltämättä outo.
Tuntuu, kuin olisi rakastunut... tai jotain.
- 8765765868
Pitää sit tähänkin ketjuun pistää: Ihana mies!
- panisin-heti
Kyllä on mahtava, ihana, södeeeeeeeeeee..
Näyttää poistuneen paljon ketjuja, se petenkin treffikuvaketju näköjään johon kommentoin, mennyt varmaan tuo miki-ketju siinä mukana. Minua siinä Miki-jutussa kiinnitti huomiota kun hänhän on kai kertonut olleensa alkoholiongelmainen, polttaa ja ollut jossain välissä jotain 50-kiloinen niin ei "paperilla" varmaan useimmille naisille kelpaisi jos olisi vaikka työtön tavis mutta kun julkkis ja sielukkaan näköinen menestynyt kirjailija niin ei pienet synnit niin naisia haittaakaan. Vikahan ei ole Mikissä vaan naisten hypergamiassa.
- Teknodonna
Itse painan 51 kg ja olen kova kilistelijä ja kirjallisuuden etäystävä.
En tunne siinä mitään "hyperiä".
(hirn)
- Anonyymi
Kamala anorektinen luuviulu...mistä kohtaa komea?
Ei taida kovin vanhaksi elää...- Anonyymi
Kirjailijan tomumaja kuolee, tuotanto jää.
Eläköön kirjailija!
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei211341Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää1331241- 641240
- 1081225
Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.671059- 109999
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.94957Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev182923- 84857
- 43824
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66791Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50686- 43666
- 58653
- 70636
- 98628
Humppila korvasi johtajia tekoälyllä
https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 15087618Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r123592- 52564
Mnot, miksi sinulle on tärkeää solvata uskovia?
Onko sinulla joku katkeruus tai peräti viha heitä kohtaan? Kirjoituksesi nimittäin tihkuvat katkeruutta ja vihaa uskovi307555