Onko teillä suosituksia poijusta/pussista jossa olisi läpinäkyvä tasku puhelimelle?
Avovesiuinti
6
914
Vastaukset
- Ken-Do
Viillä kirurgin veitsellä riittävän kokoinen viilto kivespussiisi, ompele siihen vetoketju tai napsauta nepparit. Kätevä ja kulkee aina mukana. Lomamatkalla voit käyttää myös passin ja rahojen turvasäilytykseen. Vanhemmiten, kun nahka venyy, sisään saattaa mahtua jopa täysikokoinen tabletti tai pieni läppäri.
- Mregoik
Kaupan vihannespussi solmittuna tai nippusiteellä kiinni.
- kamerataipuhelin
Melojille myydään melko tiiviitä pusseja esimerkiksi Welhonpesässä. Useimmat melojat kuitenkin suosivat minigrippusseja, jotka sujautetaan liivien taskuun.
- nekegren
Uimarilla ei ole samanlaisia liivejä, kuin melojilla. Tai ei ainakaan yleensä ole. Sinusta en tietysti tiedä.
Ja kuvailemasi Welhonpesän "melko tiivis" pussi ei varmaan nyt ihan riitä. Pussin pitää olla tiivis, ei "melko tiivis".
Hyödyttömiä vinkkejä sinulla ja aivan turhaa palstantäytejorinaa.
- Anonyymi
Osta leikkuupuimuri, niin teet tilin.
Uiskentelu vaan väsyttää. - Anonyymi
Se on luksusta, ettei ole kännykän orjana.
Kelluu välillä ja tiirailee taivasta, tunne on kuin olisi vapaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664500
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373208Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262628- 472523
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1971913
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951552Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91418