Jos mies torjuu naisen ensin pitkän tunteilla leikkimisen jälkeen ja sitten jälkeenpäin valittaa naisettomuuttaan, vaikka todistettavasti hänellä on naisia useita ollut sen jälkeenkin. Mikä selittää sen, että hän antaa jatkuvasti ymmärtää olevansa yksinäinen naiseton (vaikka niin ei oikeasti ole, mutta sitä hän ei tiedä, että asia on tiedossa) ja hakee jotakin sääliä sieltä, kenet on torjunut ensin itse tunteilla leikkimisen jälkeen? Ja kysymyksessä ei ole mikään takaisin ruikutus. Tilanne, jossa mies on kääntänyt heti kelkkansa, kun on tajunnut että naisella on tunteita.
Jos nyt ei ajatella sitä, että torjutulla ei pidä olla eikä ole enää mitään intressiä mieheen, ja luottamus on rikottu useaan kertaan, niin mikä voi selittää miehen käytöksen? Miksi mies, jolla on naisia ja saisi niitä, käyttäytyy niin ja hakee huomiota? Miespuolinen prinsessasyndroomako?
onko miehellä prinsessasyndrooma
3
263
Vastaukset
- totuudentorvii
Näitä prinsessamiehiä on nykysuomi pullollaan, valitettavasti. Ei mikään harvinainen ilmiö, nykyisin suhteissa nainen on se mies joka kantaa vastuun kaikesta ja miehet sen kun vaan prinsessailee.
- Hihhihhhhh
Exäni oli tuollainen, puhu ja toimi aina niin mikä oli juuri siinä tilanteessa hänelle edullisin ja parhain. Jos oli paljon naisia tarjolla, hän oli minua kohtaan kylmä ja tunteeton, koska ei tarvinnut huomiotani. Kun muilta naisilta ei saanut huomiota, hän kääntyi minun suuntaani valitellen yksinäisyyttä, sääliä ja huomiota kerjäten. Sairas, narsistityyppi.
- onneksipääsiteroon
Inhottavalta eksältä kuulostaa. Kysymys ei ollut kuitenkaan huomion hakemisesta vaan miehen käyttäytymisestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu635429Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti193562- 1422755
Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172606- 1331956
- 151743
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks1641531Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1081450Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731427- 951327