Mitä kysymyksiä et halua kuulla?

Kokenut.kehäkettu

Miehenä vastaan, että jos saan alkuvaiheessa kysymykset: Kuinka pitkä olet ja mitä teet työksesi? unohdan sen naisen. Kokemuksesta tiedän.

69

2664

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • älävasta

      oikein !

    • naisten.pinnallisuus

      Samaa mieltä tuosta työn kysymisestä.
      En ole koskaan päässyt treffeille jos nainen on kysynyt työtäni etukäteen.
      Ilmeisesti ainoa vastaus mikä kelpaa tuollaisille naisille on joku korkean statuksen työ eli lääkäri/juristi ym

      • Sunflower6876

        Minä taas olen kysynyt siksi etten halua mitään akateemista. Pituutta kysyn kun haluan pitkän (yli185) miehen,koska olen itsekin pitkä.


      • oletsinä
        Sunflower6876 kirjoitti:

        Minä taas olen kysynyt siksi etten halua mitään akateemista. Pituutta kysyn kun haluan pitkän (yli185) miehen,koska olen itsekin pitkä.

        Rasisti


    • mies-vm-82

      En halua kuulla enää mitään kysymyksiä keneltäkään naiselta, koska joka ainoa kerta kun olen vastannut asiallisesti ja positiivisesti asioistani, jokainen nainen on hävinnyt kuin p saharaan. Kiitos ja hyvästi.

    • "Kuinka pitkä olet ja mitä teet työksesi?"

      Vastaa ensi kerralla että 2 metriä. Jos olet lyhyempi, voit leikkiä tavatessasi naisen, että luulit, että pituus mitataan varpaista alkaen. Jos olet 2 metriä pitkä niin kaikki on kunnossa.
      Työksi voi sanoa että patologi. Jos hän väittää sinua valehtelijaksi, naura hänelle ja syytä tekstinkäsittelyohjelmaa, joka jätti sanasta loppuosan pois.

    • Kysyjälähtöistä

      Riippuu kysyjästä. Mielenkiintoiselta kysyjältä haluan kuulla mitä kysymyksiä tahansa. Mielenkiinnottomalta en oikeastaan mitään.

    • Kysyjälähtöistä

      Aloittajalle: Kuinka pitkä olet ja mitä teet työksesi?
      Utelias nainen.

      • Aloittajaaa

        185cm duunari matalapalkka-alalla. Ja sinulta kysyn miksi nämä ovat naiselle tärkeitä tietoja?


      • Koska naisen pahin painajainen on joutua tapailemaan lyhyttä miestä. ;)


      • Kysyjälähtöistä
        Aloittajaaa kirjoitti:

        185cm duunari matalapalkka-alalla. Ja sinulta kysyn miksi nämä ovat naiselle tärkeitä tietoja?

        En tiedä miksi ihmeessä pituutta kysytään ensimmäisenä. Ehkä joku haluaa sulkea pois itseään lyhyemmän. Ammatti kiinnostaa varmaan monestakin syystä. Antaa suuntaa mitä on odotettavissa. Jos on esim. kansainvälinen liikemies tai tosiaan duunari 7-16 odotettavissa on ihan käytännössä erilaista elämää myös sille kumppanille.
        Naama ei tosiaan ole ainoa olennainen asia.


      • Kysyjälähtöistä

        Itse en kysy kumpaakaan koskaan. Oman pituuteni laitan aina perustietoihin, niin siitä voi sitten päätellä sen asian se toinen. Otan miehen muusta tekstistä sen mitä hän on ja usein mies haluaa myös kertoa ammatistaan ja harrastuksistaan.
        Olen muuten kuullut myös erittäin lyhyen naisen sanovan, ettei halua todella pitkää miestä.


      • bvccvbb
        Kysyjälähtöistä kirjoitti:

        En tiedä miksi ihmeessä pituutta kysytään ensimmäisenä. Ehkä joku haluaa sulkea pois itseään lyhyemmän. Ammatti kiinnostaa varmaan monestakin syystä. Antaa suuntaa mitä on odotettavissa. Jos on esim. kansainvälinen liikemies tai tosiaan duunari 7-16 odotettavissa on ihan käytännössä erilaista elämää myös sille kumppanille.
        Naama ei tosiaan ole ainoa olennainen asia.

        Ai koska se toinen kulkee töissä mukana?


      • Kysyjälähtöistä
        bvccvbb kirjoitti:

        Ai koska se toinen kulkee töissä mukana?

        Ok, valitsen sinut. Lähden muuten kuukauden kuluttua Australiaan ja viivyn siellä nyt alkuun ainakin puoli vuotta. Sitten käyn kotona ja seuraava komennus on Etelä-Amerikkaan. Siitä ei vielä ole tietoa kuinka kauvan siellä olen. Jos sinulle on mahdollista, niin voit Etelä-Amerikkaan tulla mukaan miten sinulle sopii. Toivottavasti keksit itsellesi tekemistä sillä olen paljon poissa asuinpaikastani sielläkin, ja osaat huolehtia itsestäsi. Australiaan ei kannata koska liikun siellä aika paljon.
        Näkemisiin ;


      • Uutta.potkua.elämään
        Kysyjälähtöistä kirjoitti:

        Ok, valitsen sinut. Lähden muuten kuukauden kuluttua Australiaan ja viivyn siellä nyt alkuun ainakin puoli vuotta. Sitten käyn kotona ja seuraava komennus on Etelä-Amerikkaan. Siitä ei vielä ole tietoa kuinka kauvan siellä olen. Jos sinulle on mahdollista, niin voit Etelä-Amerikkaan tulla mukaan miten sinulle sopii. Toivottavasti keksit itsellesi tekemistä sillä olen paljon poissa asuinpaikastani sielläkin, ja osaat huolehtia itsestäsi. Australiaan ei kannata koska liikun siellä aika paljon.
        Näkemisiin ;

        Se sopii, olen aina löytänyt helposti muitakin seurakseni.

        Ps.: ei kannata ihmetellä, jos palatessasi vuokraamasi mökki on autio ja tyhjillään.


      • Kysyjälähtöistä
        Uutta.potkua.elämään kirjoitti:

        Se sopii, olen aina löytänyt helposti muitakin seurakseni.

        Ps.: ei kannata ihmetellä, jos palatessasi vuokraamasi mökki on autio ja tyhjillään.

        Ei sitten miellyttänyt matkalaukkukaveri pidemmän päälle kuitenkaan. Eli työllä on väliä.


      • äklöruma
        unclefester kirjoitti:

        Koska naisen pahin painajainen on joutua tapailemaan lyhyttä miestä. ;)

        Eikö ruma mies olekkaan naisen pahin painajainen?


    • Akka_täältä

      Mikä noissa kysymyksissä on pahaa? Toivon että jokainen laittaa pituutensa rehellisesti ja mitä hiton väliä sillä on mitä työtä tekee ja jos on työtön, pitää sekin rehellisesti kertoa!


      Itse kysyn minkä tyyppistä työtä toinen tekee. Naisena laita rehellisesti pituudesta, työstäni, painostani ja palkastani. Eipä tuli miehelle mikään yllätyksenä.

      • Ukkotäällä

        Kuinka todennäköistä on että tapaa naisen joka ei ole kiinnostunut siitä työstä?
        Ei se ole todennäköistä vaan mahdotonta. Ei naiset etsi miestä vaan huonekalua joka sopii sisustukseen. Esteettinen silmä ulottuu kaikkialle, harrastuksiin, työhön, ulkonäköön, ystäviin.
        Kaikkiin olemassa oleviin asioihin. Mies taas kaipaa enemmän kumppania.
        Nainen ei sitä kaipaa onhan hänellä kuitenkin hänen rakkaat huonekalunsa.
        Ja uusia saa aina jos vanhat menee pois muodista.
        Ei nainen sitoudu se menee vain muodin mukana.
        Nainen pystyy aina selittämään asiat perustellusti. Niin vaikka sen pituuden kanssa. Nainen kuvittelee myös miehenkin tajuavan sen päivänselsvän asian että miehen pitää olla häntä pitempi jotta hyvä ja toimiva parisuhde voidaan saada aikaan.
        tai että miehelle pitää olla ammatti josta hän pitää, muuten suhde ei voi toimia. Tai miehen pitää olla komea että voi olla onnellinen. Tai että jos mies käyttää vääränlaisia vaatteita, mies ei voi olla oikea hänelle. Väärä harrastus tai ei ollenkaan harrastuksia, voi toimia myös tunteiden tulkkina naiselle.
        Ennenkuin mies on pääsyt edes testaamaan voiko heidän luonteensa sopia naisen kanssa yhteen on nainen tehnyt jo monenlaisia arvioita miehen sopivuudesta hänelle puhumatta oikeastaan sanaakaan miehen kanssa.
        Olen nähnyt kuinka naiset ovat keskustelleet komean miehen kanssa jostain. Heidän koko olemus suorastaan huutaa päästä miehen kanssa petiin. Ja varmaan parisuhteeseenkin ehkä jos edellä mainitut vaatimukset täyttyvät.
        Siis siitäkin huolimatta vaikka minä huomaan miehestä hänen olevan idiootti.
        Olen pitänyt naista aiemmin paljon parempana huomaamaan asioita miehestä, mutta onkin niin että naiset paljon useammin jättävät huomaamatta tärkeämpiä asioita mitä parisuhteeseen tulee kuin alunperin olin uskonutkaan.

        Listaisin tähän asiat mihin naiset useimmiten perustavat parisuhteen

        ykkösenä on ulkonäkö, pitää olla komea. Ulkonäkö kertoo 90 prosenttia ihmisestä ja se riittää naiselle. Nainen pettyessään ihmettelee missä tuli virhe miehen piti olla hyvä>> mies on petturi. Eli nainen ei näe itsessään vikaa ainoastaan miehessä.

        Kakkosena on statusarvo. Ammatti, asema, sosiaalinen asema, jännittävyys.
        Jos omaat hyvän stauksen olet hyvä kumppani. Tai nainen ainakin näin kuvittelee, laskee.
        Kun tulee pettymys nainen ei tajua mikä meni vikaan olihan hän taas tehnyt ihan oikeat päätelmät>>> mies oli petturi niin sen täytyy olla.
        Nainen hakee edelleen sitä samaa ihmistyyppiä, mutta kaikesta oppineena muista vannottaa uutta ehdokasta ettei hän pettäisi häntä.
        Ja tottahan mies ei petä, eihän mies sellaista tekisi omalle naiselleen joka rakkaudella miehen valitsi.
        Nainen on kuin pussirotta joka ei opi vaikka kuinka monta kertaa tekisi saman virheen.
        Siksi deittisaitit on pullollaan naisia jotka on petetty ja jotka etsivät sitä ainutkertaista miestä joka sopii heidän hyväksi havaittuihin valitsemistapoihin.

        Mies poikkeaa siinä naisesta että mies tuntee seksuaalista vetomvoimaan suurimpaan osaan naisista joten miehellä ei ole niin väliä kuka nainen sillä on. Nainen erheellisesti taas luulee että mies näkee vain hänet, siis naisen joka osaa ainakin huonekalunsa valita.
        Ja kyllähän mies hänet huomaa ja kun huomaa liiankin hyvin mitä naisella on pään sisällä onkin jo aika siirtyä seuraavaan naiseen.

        Eli kun nainen sanoo etsivänsä vaikka hyvää miestä hän ei ratkoita sillä mitään sielullista puolta vaan yksinkertaisesti vain sitä että mies sopii hänen sisutukseen kotona ja ulkona.

        Siksi nainen kysyy ensimmäseksi pituutta ja ammattia, ne kun kertovat kuinka sisustuksellinen mies on hänelle.
        Miehen ei koskaan pidä mennä ajattelemaan että nainen olisi kiinnostunut heistä ihmisenä.
        Sen kun muistaa on jo aika lähellä parisuhdetta.


      • Jopas.jopas

        Tuossa osut kyllä ihan oikeaan, kun sanot, että mies tuntee seksuaalista vetovoimaa melkein kaikkiin naisiin. En tosin ymmärrä, miksi rinnastat naisen parisuhteen huonekaluihin. Oli sen verran rönsyilevä kommentti, että minulta katosi punainen lanka jo heti alussa. Mutta ilmeisesti koet hävinneesi parisuhteessa naisen sohvaryhmälle ja tuolla asenteella en ihmettele yhtään miksi.

        Miehen ulkonäöllä on merkitystä, jos nainen etsii parisuhdetta, ei mieskään susirumaa naista halua. Kun toinen osapuoli miellyttää omaa silmää, oli ne kriteerit sitten mitkä hyvänsä, niin siitä se alkaa. Toiset osaavat joustaa omissa vaatimuksissaan enemmän kuin toiset, mutta ei pidä tyytyä ihan mihin vain. Mutta ulkönäön lisäksi käyttäyminen, asenteet, keskustelutaito yms vaikuttavat. Minulle on sama, mitä työtä mies tekee, mutta jos hän vain ruikuttaa ja valittaa joka asiasta, muttei tee yhtään mitään asioita parantaakseen, saa ukko minun puolestani ruikuttaa keskenään. Sitten vielä seksuaalinen vetovoima, minä en ainakaan tunne vetoa mieheen, joka ei kiinnosta minua henkisellä tasolla. Satunnainen pano voi olla hyvän näköisen miehen kanssa, mutta parisuhteessa pitää olla muutakin kuin himoa. Seksi on kuitenkin parisuhdetta koossa pitävä voima, joten minun pitää tuntea halua miestä kohtaan, muuten ei homma toimi.


      • Kysyjälähtöistä
        Ukkotäällä kirjoitti:

        Kuinka todennäköistä on että tapaa naisen joka ei ole kiinnostunut siitä työstä?
        Ei se ole todennäköistä vaan mahdotonta. Ei naiset etsi miestä vaan huonekalua joka sopii sisustukseen. Esteettinen silmä ulottuu kaikkialle, harrastuksiin, työhön, ulkonäköön, ystäviin.
        Kaikkiin olemassa oleviin asioihin. Mies taas kaipaa enemmän kumppania.
        Nainen ei sitä kaipaa onhan hänellä kuitenkin hänen rakkaat huonekalunsa.
        Ja uusia saa aina jos vanhat menee pois muodista.
        Ei nainen sitoudu se menee vain muodin mukana.
        Nainen pystyy aina selittämään asiat perustellusti. Niin vaikka sen pituuden kanssa. Nainen kuvittelee myös miehenkin tajuavan sen päivänselsvän asian että miehen pitää olla häntä pitempi jotta hyvä ja toimiva parisuhde voidaan saada aikaan.
        tai että miehelle pitää olla ammatti josta hän pitää, muuten suhde ei voi toimia. Tai miehen pitää olla komea että voi olla onnellinen. Tai että jos mies käyttää vääränlaisia vaatteita, mies ei voi olla oikea hänelle. Väärä harrastus tai ei ollenkaan harrastuksia, voi toimia myös tunteiden tulkkina naiselle.
        Ennenkuin mies on pääsyt edes testaamaan voiko heidän luonteensa sopia naisen kanssa yhteen on nainen tehnyt jo monenlaisia arvioita miehen sopivuudesta hänelle puhumatta oikeastaan sanaakaan miehen kanssa.
        Olen nähnyt kuinka naiset ovat keskustelleet komean miehen kanssa jostain. Heidän koko olemus suorastaan huutaa päästä miehen kanssa petiin. Ja varmaan parisuhteeseenkin ehkä jos edellä mainitut vaatimukset täyttyvät.
        Siis siitäkin huolimatta vaikka minä huomaan miehestä hänen olevan idiootti.
        Olen pitänyt naista aiemmin paljon parempana huomaamaan asioita miehestä, mutta onkin niin että naiset paljon useammin jättävät huomaamatta tärkeämpiä asioita mitä parisuhteeseen tulee kuin alunperin olin uskonutkaan.

        Listaisin tähän asiat mihin naiset useimmiten perustavat parisuhteen

        ykkösenä on ulkonäkö, pitää olla komea. Ulkonäkö kertoo 90 prosenttia ihmisestä ja se riittää naiselle. Nainen pettyessään ihmettelee missä tuli virhe miehen piti olla hyvä>> mies on petturi. Eli nainen ei näe itsessään vikaa ainoastaan miehessä.

        Kakkosena on statusarvo. Ammatti, asema, sosiaalinen asema, jännittävyys.
        Jos omaat hyvän stauksen olet hyvä kumppani. Tai nainen ainakin näin kuvittelee, laskee.
        Kun tulee pettymys nainen ei tajua mikä meni vikaan olihan hän taas tehnyt ihan oikeat päätelmät>>> mies oli petturi niin sen täytyy olla.
        Nainen hakee edelleen sitä samaa ihmistyyppiä, mutta kaikesta oppineena muista vannottaa uutta ehdokasta ettei hän pettäisi häntä.
        Ja tottahan mies ei petä, eihän mies sellaista tekisi omalle naiselleen joka rakkaudella miehen valitsi.
        Nainen on kuin pussirotta joka ei opi vaikka kuinka monta kertaa tekisi saman virheen.
        Siksi deittisaitit on pullollaan naisia jotka on petetty ja jotka etsivät sitä ainutkertaista miestä joka sopii heidän hyväksi havaittuihin valitsemistapoihin.

        Mies poikkeaa siinä naisesta että mies tuntee seksuaalista vetomvoimaan suurimpaan osaan naisista joten miehellä ei ole niin väliä kuka nainen sillä on. Nainen erheellisesti taas luulee että mies näkee vain hänet, siis naisen joka osaa ainakin huonekalunsa valita.
        Ja kyllähän mies hänet huomaa ja kun huomaa liiankin hyvin mitä naisella on pään sisällä onkin jo aika siirtyä seuraavaan naiseen.

        Eli kun nainen sanoo etsivänsä vaikka hyvää miestä hän ei ratkoita sillä mitään sielullista puolta vaan yksinkertaisesti vain sitä että mies sopii hänen sisutukseen kotona ja ulkona.

        Siksi nainen kysyy ensimmäseksi pituutta ja ammattia, ne kun kertovat kuinka sisustuksellinen mies on hänelle.
        Miehen ei koskaan pidä mennä ajattelemaan että nainen olisi kiinnostunut heistä ihmisenä.
        Sen kun muistaa on jo aika lähellä parisuhdetta.

        Minusta mielenkiintoisia ajatelmia. Jotain tuossa on sellaista, että jokin tuosta on varmaan totta. Mutta olisiko tuossa jotain sellaista, joka sopii siihen hetkeen kun nainen harkitsee aloittavansa deittailua? Ja jotenkinhan tuossa on stereotyyppinen nainen, joka varmaan elää kodista lähtien. Ei siis seikkailijatar tai aikuinen nainen, joka elää maailmassa, vaan lapsinainen, joka elää kodin katon alla...
        Minun mieleeni tulee noista ammateista, että on paljon ammatteja, joissa näkökulma elämään muuttuu työssä aloittamisen myötä todella paljon ja nopeasti työn tuoma elämänkokemus voi tehdä sen, että ero kahden ihmisen välillä voi olla todella suuri. Otan esimerkiksi vaikka poliisin työn. Varmaan jokainen on nähnyt niitä dokumentteja joita poliisien työstä on tv:lle tehty. Poliisi kohtaa työssään paljon sellaista, jota esimerkiksi visusti ja siivosti jotain siistiä sisätyötä tekevä ei voi kuvitella edes.
        Olisi todella tärkeää, että oltaisiin kiinnostuneita kumppaneista pintaa syvemmältä. Onneksi ne jotka joutuvat työssään näkemään paljon tavallista syvemmälle elämän kirjoon tietävät sen useimmiten itse.


      • Ukkotäällä
        Kysyjälähtöistä kirjoitti:

        Minusta mielenkiintoisia ajatelmia. Jotain tuossa on sellaista, että jokin tuosta on varmaan totta. Mutta olisiko tuossa jotain sellaista, joka sopii siihen hetkeen kun nainen harkitsee aloittavansa deittailua? Ja jotenkinhan tuossa on stereotyyppinen nainen, joka varmaan elää kodista lähtien. Ei siis seikkailijatar tai aikuinen nainen, joka elää maailmassa, vaan lapsinainen, joka elää kodin katon alla...
        Minun mieleeni tulee noista ammateista, että on paljon ammatteja, joissa näkökulma elämään muuttuu työssä aloittamisen myötä todella paljon ja nopeasti työn tuoma elämänkokemus voi tehdä sen, että ero kahden ihmisen välillä voi olla todella suuri. Otan esimerkiksi vaikka poliisin työn. Varmaan jokainen on nähnyt niitä dokumentteja joita poliisien työstä on tv:lle tehty. Poliisi kohtaa työssään paljon sellaista, jota esimerkiksi visusti ja siivosti jotain siistiä sisätyötä tekevä ei voi kuvitella edes.
        Olisi todella tärkeää, että oltaisiin kiinnostuneita kumppaneista pintaa syvemmältä. Onneksi ne jotka joutuvat työssään näkemään paljon tavallista syvemmälle elämän kirjoon tietävät sen useimmiten itse.

        Se ajattelu, että persoona lähtee ammatista on järkevämpää kuin se että parisuhteen arvo riippuu ammatista, mikä miehelle tulee ensin mieleen kun nainen ensitöikseen kysyy miehen ammattia.
        Suurin osa naisista kysyy töitä vain siksi että he arvottavat parisuhteen sille, saavatko he jotain etua siitä itselleen. Se on eri asia kun mietitään kuka joutuu kustantamaan kenenkin elämiset.
        Ehkä sinä voisit pohtia sitä onko ammatti sopiva yhteensopivuuksia ajatellessa, mikä on varmaankin ihan hyvä idea.
        Itse kannatan enemmän kokonaisnäkemystä ihmisestä oli hänen ammatti sitten mikä hyvänsä.
        Kumppania valittaessa voi valita lähteekö karsimaan ulkoisista arvoista ihmisiä, mihin se työkin kuuluu vaiko karsiiko mielellisistä arvoista tai niiden yhdistelmästä
        Kai se riippuu myös siitä mitä haluaa saavuttaa.
        Edelleen naiset ovat mitä suurimmissa määrin etsimässä ensin niitä ulkoisia arvoja mielen arvot jäädessä toisarvoisiksi.
        Olenko sitten isosti väärässä, jos miehet haluaisi paljon useammin mielen arvoja kuin naiset. Ainakaan palautteet ovat siihen suuntaan viitanneet.
        Voisihan miehetkin kysyä naiselta ensimmäiseksi että paljon vaaka näyttää tänään?
        Tai mikä on tissien kuppikoko. Varmaan jotkut kysyvätkin muttei yleisesti kait.

        Siinä olen oikein samaa mieltä, että kumppani olisi hyvä tuntea enemmän kuin pinnalta


      • Kysyjälähtöistä
        Ukkotäällä kirjoitti:

        Se ajattelu, että persoona lähtee ammatista on järkevämpää kuin se että parisuhteen arvo riippuu ammatista, mikä miehelle tulee ensin mieleen kun nainen ensitöikseen kysyy miehen ammattia.
        Suurin osa naisista kysyy töitä vain siksi että he arvottavat parisuhteen sille, saavatko he jotain etua siitä itselleen. Se on eri asia kun mietitään kuka joutuu kustantamaan kenenkin elämiset.
        Ehkä sinä voisit pohtia sitä onko ammatti sopiva yhteensopivuuksia ajatellessa, mikä on varmaankin ihan hyvä idea.
        Itse kannatan enemmän kokonaisnäkemystä ihmisestä oli hänen ammatti sitten mikä hyvänsä.
        Kumppania valittaessa voi valita lähteekö karsimaan ulkoisista arvoista ihmisiä, mihin se työkin kuuluu vaiko karsiiko mielellisistä arvoista tai niiden yhdistelmästä
        Kai se riippuu myös siitä mitä haluaa saavuttaa.
        Edelleen naiset ovat mitä suurimmissa määrin etsimässä ensin niitä ulkoisia arvoja mielen arvot jäädessä toisarvoisiksi.
        Olenko sitten isosti väärässä, jos miehet haluaisi paljon useammin mielen arvoja kuin naiset. Ainakaan palautteet ovat siihen suuntaan viitanneet.
        Voisihan miehetkin kysyä naiselta ensimmäiseksi että paljon vaaka näyttää tänään?
        Tai mikä on tissien kuppikoko. Varmaan jotkut kysyvätkin muttei yleisesti kait.

        Siinä olen oikein samaa mieltä, että kumppani olisi hyvä tuntea enemmän kuin pinnalta

        "Ehkä sinä voisit pohtia sitä onko ammatti sopiva yhteensopivuuksia ajatellessa, mikä on varmaankin ihan hyvä idea.
        Itse kannatan enemmän kokonaisnäkemystä ihmisestä oli hänen ammatti sitten mikä hyvänsä."
        Minä näkisin että ammatti muotoutuu osaksi aikuisen ihmisen persoonallisuutta. Ei tietenkään niin että esim. kaikki poliisit olisivat samanlaisia, vaan paljon varioiden ja yhdistyen siihen kaikkeen muuhun.
        Tietenkin ihmisellä on ehkä pitkälle edennyt stressi jos työt jatkuvasti vaikuttavat kaikkeen niin ettei osaa erottaa omaa ammatillista näkökulmaa ja siviilitodellisuutta. Tai muu probleema takana.
        Mutta yhtä kaikki perheen tuki ja varsinkin puolison ymmärrys on tärkeää. Miten asiat tapahtuvat kenenkin kohdalla, niin se on tietenkin aivan persoonakohtaista. Voi olla hyvinkin tasapainoittavaa, jos toinen on kovin toimintaa vaativassa ammatissa, että toinen ei ole... Mutta yhtä kaikki, ymmärrys on tärkeä ja toisen ihmiset lähes jokapäiväiset olot on otettava jotenkin huomioon hänen kanssaan eläessään.
        Aina ei riitä pelkkä käsien ojennus ja sanat että "ymmärrän ja kuuntelen sinua"... Vaan vaatii ikäänkuin kättä pidempää vakuudeksi.
        Minusta on järkevää puolin ja toisin olla kiinnostunut kokonaisuutena siitä toistesta ihmisestä. Liian suuri uhraus on alkaa ajatella, että tasa-arvon nimissä "en kysy mitään vaan otan kaikki riskit".
        Ja oon siis naispuoleinen fundeeraaja.


    • namimoiset

      Mä en ole koskaan nettideittailua koskaan harrastanut ja kokemuksesta mitä on, niin voin sanoa etten tule koskaan tekemään.

      Mutta millä helvetillä voit tavata ketää mielenkiintoista nettideitillä? Se kuitenkin niin moneenmuuhun asiaan perustuvaa mikä tekee kustakin mielenkiintoisen. Ja varmaan itseltäkin on jäänyt juttelut monen mielenkiintoisen kanssa käymättä ... ihmisiähän kulkee tuolla kylällä kuitenkin aika paljon ja reaktiot on mitä moninaisemmat.

    • qwe321

      Vai että mikä on vastenmielisintä viestittelyssä?

      Yleensäkin se, kun nainen kirjoittaa: " Kerro lisää itsestäsi"
      Niin mitä pitäisi kirjoittaa? Mitä nainen haluaa tietää? Ja sehän on enemmän sääntö kuin poikkeus, että nainen lopettaa viestittelyn kuin seinään, jos alan kirjoittamaan ylipitkiä viestejä ja kertomaan itsestäni. Jostain syystä.

      Ylivoimaisesti ärsyttävin kysymys naiselta on se, kun hän utelee edellisistä suhteistani ja kauanko olen ollut sinkkuna?
      Totuus kun sattuu olemaan se, ettei minulla ole koskaan ollut minkäänlaista suhdetta, vaikka ikää on yli 30. Mitä pitäisi vastata kun sen etukäteen arvaa, miten nainen reagoi kokemattomuuteeni? Olisiko viisainta valehdella olemattomista suhteista?

      • Kysyjälähtöistä

        Ensimmäiseksi tulee mieleeni sinusta ja sinun kokemattomuudestasi että sinulla on jokin syy kokemattomuuteesi. Ehkä voisit sisälläsi käydä sitä läpi. Ainahan suositellaan että pitäisi tuntea itsensä, sitten olisi paremmat mahdollisuudet onnistua sen toisen kanssa.
        Aikansa kun on keskustellut itsensä kanssa vaikeistakin asioista, niin asiat voivat lopulta saada muodon jossa niistä voi tarpeen tullen kertoa myös muille. Eihän kokemattomuudessa sinänsä mitään pahaa pitäisi olla? Varmaan löytyy kokemattomia naisiakin. Mutta harva nainenkaan sitä heti kertoo jos niin on.


      • gfdgdfgdfgfd

        Kannattaa ihan ehdottomasti valehdella. Kuten sait lukea tuosta "kysyjälähtöistä" vastauksesta niin naisilla on tapana aina miettiä että miehessä on jotain vikaa jos ei löydy kokemusta.
        Valehtele että on ollut useita naisia ja varsinkin että olet kelvannut pitkään yli vuoden suhteeseen. Naiset ajattelee tuon jälkeen että olet suhdemateriaalia jos joku toinen on kelpuuttanut sinut.
        Ilmiön nimi on esivalinta, preselection.


      • Kysyjälähtöistä
        gfdgdfgdfgfd kirjoitti:

        Kannattaa ihan ehdottomasti valehdella. Kuten sait lukea tuosta "kysyjälähtöistä" vastauksesta niin naisilla on tapana aina miettiä että miehessä on jotain vikaa jos ei löydy kokemusta.
        Valehtele että on ollut useita naisia ja varsinkin että olet kelvannut pitkään yli vuoden suhteeseen. Naiset ajattelee tuon jälkeen että olet suhdemateriaalia jos joku toinen on kelpuuttanut sinut.
        Ilmiön nimi on esivalinta, preselection.

        Ei kannata valehdella. Valheella on lyhyet jäljet.


      • gfdgdfgdfgfd
        Kysyjälähtöistä kirjoitti:

        Ei kannata valehdella. Valheella on lyhyet jäljet.

        Lyhytkin tapailu on miehelle paljon parempi asia kuin totaalikokemattomuus.
        Jos mies on jo yli 30v kokematon niin kokemusta olisi jo saatava keinolla millä hyvänsä.
        Yritä ajatella miehen kannalta asiaa.


      • Riiiiiiiiiiii

        Olisit iloinen siitä että sinun ajatuksistasi ja elämästäsi ollaan kiinnostuneita. Ei ketään naista kiinnosta mies jonka ainut anti on moi oon mika, jos kiinnostuit niin vastaa. Ja muista kysellä myös itse naiselta, se on fiksua. Edellistä suhdetta kysytään halusta varmistua että toinen on sinkku ja karsitaan pahimmat eksän haikailijat.


      • Kysyjälähtöistä
        gfdgdfgdfgfd kirjoitti:

        Lyhytkin tapailu on miehelle paljon parempi asia kuin totaalikokemattomuus.
        Jos mies on jo yli 30v kokematon niin kokemusta olisi jo saatava keinolla millä hyvänsä.
        Yritä ajatella miehen kannalta asiaa.

        Ajattelen itseni kannalta kokemuksesta viisastuneena. Ennen ajattelinkin myötätuntoisesti aina enemmän muita. Onneksi sen verran itseäni, että pää pysyi sen verran pinnalla etten ihan kuollut, vain melkein. Rehellinen pitää olla.
        Jos on kiero epärehellinen valehtelija ja aikoo suhteen perustaa siihen, niin mitäpä tuota enempää kyselemäänkään.


      • Anonyymi
        Kysyjälähtöistä kirjoitti:

        Ei kannata valehdella. Valheella on lyhyet jäljet.

        Valheella voi päästä piparin päälle ja siitä on hyvä aloittaa ja tykätessään jatkaa


      • Anonyymi
        Kysyjälähtöistä kirjoitti:

        Ei kannata valehdella. Valheella on lyhyet jäljet.

        Kannattaa valehdella sillä totuudella ei pääse yhtään mihinkään eikä siitä saa edes mustanaamiokerhon kunniajäsenyyttä.

        Prognoosi ei ole se että naisen kanssa vietettäisiin loppuelämä onnellisena, jos valehtelemalla saa etua itselleen (nusauttaa pari kertaa) niin silloin kannattaa valehdella.

        Elämäni paskinta aikaa on ollut se kun puhuin totta. Kukaan ei arvosta sitä, vaan kaikki käyttävät totuutta hyväkseen etujensa maksimaaliseen ajamiseen. Siksi te haluatte että teille puhutaan totta, että voitte palvella itsekkäästi omaa etuanne mahdollisimman pitkälle.


    • ytrytrytruytru

      Jos pituus ei käy ilmi profiilista, ohitan. Minimi 175cm.

      Työelämässä on oltava, koska itsekin olen. Ammatilla ei ole väliä.

      (Kyllä vastaavia asioita miehetkin katsovat! Siis ulkonäköä ja työtilannetta.)

      • gfdgdfgdfgfd

        Ihan kohtuulliset vaatimukset jos oikeasti olet tuota mieltä että ammatilla ei ole väliä.
        Naisilla on tapana puhua yhtä ja tehdä toista.


      • ytjhjjhgjhjgj
        gfdgdfgdfgfd kirjoitti:

        Ihan kohtuulliset vaatimukset jos oikeasti olet tuota mieltä että ammatilla ei ole väliä.
        Naisilla on tapana puhua yhtä ja tehdä toista.

        Olen tälläkin hetkellä rakastunut matalapalkka-alalla työskentelevään mieheen.

        Pakko kyllä vähän vetää sanoja takaisin.. Aikuisviihdeala ei käy, eikä teurastaja. (Kuka pystyy tekemään tuollaista??) Muita no no no -ammatteja ei tule mieleen.


      • Anonyymi

        Olen tasan 175. En halua olla elämässäsi juuri ja juuri riman ylittänyt joten ei kiinnosta. Laitat suoraan vain sen mikä on se ihannepituus ja etsit sen perusteella miestä, koska se mies voi tehdä sinut onnelliseksi. Kaikki muuhan on tyytymistä ja minä haluan jotain muuta kuin "tyytyvän" naisen.


    • Mitestää

      Vastaa vaikka että 130cm kengät jalassa ja ammatti on aikuisviihdeala

    • Kevättärinnassa17

      Ärsyttävintä on se ettei kysytä mitään vaan vastaillaan vaan kysymyksiin. Sitten ihmetellään minne katosit kun ei kysymyksiä enää jaksa kirjoitella :)

      • gddgdgdgfg

        Itse lopetan tinderissä välittömästi keskustelun jos toiselta ei tule heti vastakysymyksiä.
        Jos esim ekassa viestissä kysyn kaksi kysymystä ja nainen vain vastaa niihin eikä kysy mitään takaisin niin jätän jutun siihen.
        Miksi nainen ei kysy mitään? Looginen päätelmä on että naista ei kiinnosta..
        Joiltakin naisilta tulee kyllä hyvin kysymyksiä, yleensä niiltä epäviehättäviltä naisilta.


      • Kysyjälähtöistä
        gddgdgdgfg kirjoitti:

        Itse lopetan tinderissä välittömästi keskustelun jos toiselta ei tule heti vastakysymyksiä.
        Jos esim ekassa viestissä kysyn kaksi kysymystä ja nainen vain vastaa niihin eikä kysy mitään takaisin niin jätän jutun siihen.
        Miksi nainen ei kysy mitään? Looginen päätelmä on että naista ei kiinnosta..
        Joiltakin naisilta tulee kyllä hyvin kysymyksiä, yleensä niiltä epäviehättäviltä naisilta.

        Aika tavallista, että mies vain vastaa eikä paljoa kysy. Epäaktiivisuuden merkki! Epäaktiivinen muillakin elämänsaroilla, joten kertoo paljon. Ehkä vain ajattelee olevansa ihana mies ilman kummempia jorinoita... Ihan ei taida riittää...


    • Entäs.jos

      Jos haluaa tietää nuo asiat siksi että mies ei todellakaan ole pikkumies tai parimetrinen ja ammattikin kertoo jotain. Harvempi nainen haluaa seuraa esimerkiksi kaupparatsusta.

    • PÄSSIT

      kiinnostaako seksiseuraa




      kiinnostaako seksiseuraa




      kiinnostaako seksiseuraa



      kiinnostaako seksiseuraa



      kiinnostaako seksiseuraa


      kiinnostaako seksiseuraa

      ??????????????

    • Jopas.jopas

      Mitä mieheltä sitten saa kysyä, kun ei saa kysyä pituutta, ei varmaan sitten painoakaan? Ei saa kysyä ammattia, ei saa kysyä miten pitkään on ollut sinkku... Mistä se keslustelu sitten pitää aloittaa??? Nuo on mielestäni neutraaleja normikysymyksiä, joihin on helppo vastata. Jos noissa jo pitää lähteä valehtelemaan, niin ei kannattaisi edes yrittää etsiä seuraa. Minulta on kysytty niinkin fiksuja kysymyksiä, kuin annatko panna kakkoseen ja oletko seksiseuraa vailla.

      • naisten.pinnallisuus

        Mun mielestä kaikkea saa kysyä mutta pointti on siinä että sitä miehenä toivoisi että pinnalliset asiat ei olisi niitä kynnyskysymyksiä.
        Kuten tuossa aiemmin jo kirjoitin niin en ole koskaan päässyt treffeille jos nainen on kysynyt ammattiani etukäteen. Ammattiani voi kysyä mutta en tykkää jos minut tuomitaan matalan statuksen ammattini perusteella ja evätään mahdollisuudet päästä treffeille.


      • bvghgdzdf

        Niin naisethan eivät osaa keskustella mistään muusta kuin itsestään tai siitä mikä liittyy toisen ns. tasoon. Jos mies yrittää jutella vaikka jostain kiinnostavasta asiasta niin yleensä juttu loppuu siihen.


      • Jopas.jopas

        Matalan statuksen ammatti?? Minulle tärkeää on, että mies käy töissä, ihan sama mitä tekee, kunhan ei makaa kotona valittamassa, kun elämä on vaikeaa. Itse olen töissä ollut koko aikuisikäni, paria työttömyysjaksoa lukuunottamatta parikymppisenä. Varmasti moni säälii olematonta työuraani, mutta totuus on, että jos mun työtä ei kukaan tekisi, niin näillä akateemisesti koulutetuilla omasta mielestään fiksuilla ihmisillä tulis itku silmään ennen pitkää.

        Ja mikä on miestä kiinnostava puheenaihe? Jääkiekko? Jalkapallo? Pippelin toiminta? Kyllä keskustella voi mistä tahansa, monet puhuvat asioista, mistä eivät mitään tiedä. Toisilla vain ei keskustelutaitoja ole. Omasta kokemuksesta voin sanoa, että on hirveän raskasta yrittää keskustella miehen kanssa, joka ei saa sanaa suustaan. Toisaalta sitten ääripäänä ovat he, jotka lyttäävät kaiken, mitä sanon. Jos sanon, että ulkona paistaa aurinko, mies kertoo minun olevan väärässä, kyllä kohta sataa vettä.


      • zxzxzxzxxx
        Jopas.jopas kirjoitti:

        Matalan statuksen ammatti?? Minulle tärkeää on, että mies käy töissä, ihan sama mitä tekee, kunhan ei makaa kotona valittamassa, kun elämä on vaikeaa. Itse olen töissä ollut koko aikuisikäni, paria työttömyysjaksoa lukuunottamatta parikymppisenä. Varmasti moni säälii olematonta työuraani, mutta totuus on, että jos mun työtä ei kukaan tekisi, niin näillä akateemisesti koulutetuilla omasta mielestään fiksuilla ihmisillä tulis itku silmään ennen pitkää.

        Ja mikä on miestä kiinnostava puheenaihe? Jääkiekko? Jalkapallo? Pippelin toiminta? Kyllä keskustella voi mistä tahansa, monet puhuvat asioista, mistä eivät mitään tiedä. Toisilla vain ei keskustelutaitoja ole. Omasta kokemuksesta voin sanoa, että on hirveän raskasta yrittää keskustella miehen kanssa, joka ei saa sanaa suustaan. Toisaalta sitten ääripäänä ovat he, jotka lyttäävät kaiken, mitä sanon. Jos sanon, että ulkona paistaa aurinko, mies kertoo minun olevan väärässä, kyllä kohta sataa vettä.

        Eli jos mies on vaikka muuten aktiivinen työtön kelpaa, niin varmaan. Keskustelun aiheita voivat olla vaikkapa tiede, taide, tekniikka, politiikka, miksei urheilukin, matkailu, harrastukset, maailman tapahtumat yms..


    • buliweivari

      Mua ei kiinnosta kertoilla mitä työtä teen, tai mitä toinen tekee, tai mistä ollaan kotoisin, jne... kaikki teennäiset puheenaiheet keksimällä keksityt ovat yökkiä.

      • PerustakaaSe

        Mikä on sinulle teennäistä voi toiselle olla elinehto.
        Nettipalsta on siitä kamala, että siellä voi kohdata mitä hirveyksiä tahansa.
        Luultavasti kelpaa samanlainen rupu seuraan. Pitäisi olla erikseen rupuseuradeitti.


      • Joopa.joo.taas

        Mistä sitten keskustelet? Vai oletko pelkästään seksiseuraa etsimässä? Olet ilmeisesti todella rasittava henkilö.


    • risteyksessäkö

      Minulle tärkeintä olisi se, että mies ylipäänsä osaa keskustella. Ammatista ja muusta viis. Liian usein vain törmää niihin miehiin , jotka tuomitsevat minut, duunarinaisen auttamatta WT- kastiin ja siihen loppuu kiinnostus.

      Vaikken mikään uratykki olekaan, niin elantoni ansaitsen ja laskuni maksan. Onpa minulla ihan kelvollinen asunto ja autokin. Sen parempaa en havittele kuin minkä itse pystyn maksamaan. Harmi vain on se, että tykkään kulttuurista ja taiteesta, samoin kuin matkustelusta. Duunarimiehet pitävät minua liian hienona ja diivana. Kulttuurinrakastajat taasen ovat yleensä akateemisen tutkinon suorittaneita, jotka väheksyvät duunareita.

      Niin että minne tästä lähteä? Onnellinen olen näinkin, mutta taatusti vielä onnellisempi, jos jostain löytyisikin se sielukumppani, jolla oikeasti olisi halua nähdä muutakin kuin se pelkkä ulkokuori.

    • eienäännetistä

      Itse näen ja koen nämä ja monet muut kysymykset normaaleina nettideittailun kysymyksinä että ne pienet palaset loksahtavat yhteen....näitä kysymyksiähän ei kysytä jos tavataan livenä esim. ravintolamaailmassa.
      Samoinkuin suhde tausta.... ja itsekkään miehenä en välttämättä halua tavata juuri eroamassa tai juuri eronnutta naista.
      Kyllä haluan että nainenkin on työelämässä kuin työttömänä (alkoholi....) tai jopa sairaseläkkeellä (mielenterveys...)
      Itse kyllä mainitsin profiilssani pituuteni kun en ole hurjan pitkä ja ihme kumma kun huomattavasti pidempiä naisia otti yhteyttä minuunkin mutta parin ekan viestin jälkeen mainitsin kyllä tuosta ja ei niin naisia häirinnyt tuokaan.
      Se on vain mentävä mahdollisimman nopeasti treffeille kun nämä palaset on loksahtaneet paikoilleen ilman sen turhempia kirjoituksia viikko tolkulla.

    • 41v-mies

      Sanon aina että olen työtön vaikka olisin töissä. Työtön ei pääse treffeille vaikka nainen olisi työtön. Huomaa kuinka pinnallisia naiset ovat. 164 cm naiselle ei kelpaa 166 cm mies, nainen sanoo että hiukan pidemmän miehen haluaa eli vähintään 15 cm pidemmän.

    • Valehtelu ei kannata. Monet sanovat tykkäävänsä luonnosta, mutta eivät erota edes naakkaa ja varista toisistaan. Sitten on niitä jotka sanovat tykkäävänsä musiikista ja omistavat korkeintaan 10 CD:tä. No itselläni on levyt pahvilaatikoissa kellarissa kun siirsin ne koneelle. Sitten on niitä jotka omistavat vain korkokenkiä joita ei saa edes taittamaan pajunoksia tienvierestä. Miksi pitää saada pitkä mies? Kun olen itseäni huomattavasti lyhyemmän naisen kanssa kävelyllä saan kuulla kaikenlaista valitusta. Kun toinen joutuu ottamaan 3 askelta siinä ajassa kun minä otan yhden. Sitten on ne kengät jotka hiertää tai muuta ongelmaa. Mieluummin sitä nauttisi maisemasta ja kevään ensimmäisistä kukista. Harva tuntee edes lumikellon tai kevättähden. Jos on silmää ja mielikuvitusta voi tunnistaa vanhoja asuinpaikkoja, hautoja tai kuppikiviä. Iloa voi saada elämään monista pienistä asioista. Joskus voi saada kiitosta jälkeenpäin vaikka esim linnavuorelle kiipeäminen oli kamalaa. Kuitenkin jotain muuta kuin muutama siideri lähibaarissa. Kannattaa joskus lähteä siltä mukavuusalueelta pois. Kyllä nuotion polttaminen veden äärellä kesäyössä voi olla parempi kokemus kuin terassilla.

      Ei ihmisiä kannata kiusata niistä asioista joille eivät voi mitään. Toisen pään alas painaminen on aina helpompaa kuin sen ylös nostaminen. Yksi kaverini on pitkään seurustellut lievästi kehitysvammaisen kanssa. Joissakin asioissa monia fiksumpi ja omaa laajan ystäväpiirin.

      • VäärätPerustelut

        Minulla yksi tuon tapainen entinen tuttava, joka määritteli omien satunnaisten tietojen kautta toiset nolliksi.
        Olen koko elämäni liikkunut luonnossa. Työn ja muiden harrastusten keskellä kertaa viikossa vähintäin lenkkeilen metsissä. Silti en kaikkien kasvien nimiä muista. Enemmän kasvitiedettä ja akateemista tietoutta peräät.
        Samoin musiikista pidän livenä ja kuuntelen YouTubista kunkinhetkistä mielimusiikkiani sekä autossa radiosta ajomusiikkia.
        Väitän että minulla enemmän tietoa luonnosta silti, vaikka kasveille annetut nimet eivät minua huissisti kiinnosta.
        Jalkineet on toki hyvät olla sopivat jos luontoon menee. Sinulla vaikeuksia seuran valinnassa,


      • VäärätPerustelut kirjoitti:

        Minulla yksi tuon tapainen entinen tuttava, joka määritteli omien satunnaisten tietojen kautta toiset nolliksi.
        Olen koko elämäni liikkunut luonnossa. Työn ja muiden harrastusten keskellä kertaa viikossa vähintäin lenkkeilen metsissä. Silti en kaikkien kasvien nimiä muista. Enemmän kasvitiedettä ja akateemista tietoutta peräät.
        Samoin musiikista pidän livenä ja kuuntelen YouTubista kunkinhetkistä mielimusiikkiani sekä autossa radiosta ajomusiikkia.
        Väitän että minulla enemmän tietoa luonnosta silti, vaikka kasveille annetut nimet eivät minua huissisti kiinnosta.
        Jalkineet on toki hyvät olla sopivat jos luontoon menee. Sinulla vaikeuksia seuran valinnassa,

        Kokemuksia on helpompi jakaa kun tietää mitä on nähnyt. Jos osaa kertoa että metsässä oli paljon sinivuokkoja ja valkovuokkojakin jo tulossa ei minusta tarvitse akateemista osaamista. Jos aina juoksee voi jäädä jotain kokematta. YouTuben profilointi on vaikuttavaa. Jos haet vaikka vaippoja niin niitä sitten tarjotaan joka paikassa. Itse en välitä YouTuben mainonnasta ja koetan pysyä erossa. Radiossakin tuntuu pyörivän samat soittolistat. En nyt sentään määrittele toista nollaksi jos ei tunne voikukkasta. Nollat osaavat tehdä sen ihan itse.


    • mikseio

      Ei ole kysymyksiä

      • oiskohyväselitys

        Onko se arvoitus, mutta jos on niin ette he ovat olleet toistensa kanssa tekemisissä ehkä monta kertaa aikaisemminkin kenties.


      • Anonyymi

        eikä vastauksia


    • Win_win_mies

      Olen mies.

      Helsingissä kysytään usein myös "missä päin asut?" Se on vähän sama kuin "mitä työtä teet?", mutta pahempi, koska suoraan iskee asian ytimeen - eli mikä on varallisuustesi. Tottakai. Tylsää! Ei jatkoon, siis.

      Onhan se vähän hölmöä kartoittaa toisen varallisuutta henkisten ominaisuuksien sijaan, etenkin kun itselle olisi kiva löytää rikkaampi nainen jolla ei tarvetta varakkaalle miehelle vaan rahat riittäisi mukavasti muutenkin, niin silloin se olisi enemmän win-win kummallekin.

      • ShowMustGoOn

        Se on tämän tasa-arvon seurausta, että naisilla on oltava paku lompakko.


    • piippiippii

      Typerin kysymys minkä olen saanut mieheltä joka vaikutti ihan fiksulta tyypiltä. " mites, mitä mieltä itse olet, kumpi sinulla on parempi rinnat vai pepppu ? Itselläni on paras osa kehoa on jalat.

    • Anonyymi

      Jos sinulta kysytään noita voit kysyä takaisin että monenko kanssa olet maannut tähän mennessä ja että suostutko avioehtoon.

    • Anonyymi

      Sitten saat ohittaa minut, haluan, että mies on minua huomattavasti pidempi, eli kun olen 165 cm mies saisi olla vähintään 175 cm, mielellään hieman pidempi. Ulkonäkö on tietysti myös tärkeä, hyvin harvoin näen miehen, johon haluaisin ottaa yhteyttä kuvien perusteella.
      Kun nämä kaksi asiaa on tsekattu, sen jälkeen astuu muut kriteerit mukaan kuvioon. Luonne, tupakoimattomuus, kohtuullinen alkoholinkäyttö, naisen kunnioittaminen jne.
      Ammatilla ei ole niin väliä, kunhan käy töissä ja elättää itse itsensä ja rahaa jää muuhunkin, kun elämiseen. Haluan tehdä juttuja, jotka maksavat, käydä ravintoloissa syömässä, käydä teatterissa, tehdä viikonloppumatkoja, muutenkin matkustaa ja en halua katsoa tuotteiden hintoja ruokakaupassa. Eli toivottavaa, olisi, että meillä olisi jotakuinkin sama elintaso ja muutenkin samat elämänarvot.
      Toki odotan, että mies on sivistynyt ja keskustelutaitoinen, sivistynyt voi kuitenkin olla jokainen, joka siihen panostaa, se ei ole ammatista kiinni.

    • Anonyymi

      No sittenhän on kaiketi hyvä, että noista kiinnostuneet kysyvät nuo mahdollisimman nopesti. Itse tyypillisenä suomalaisena kysyisi mitä työtä toinen tekee. Sinällään ymmärrän kysymyksen ärsyttävyyden, mutta työ kertoo tekijästään monenmoista. Itseänikin ärsyttää, jos joku randomtyyppi kyselee ammattiani, mutta kumppanikandidaatin kohdalla tuolla on väliä.

      Pituus taas on sinällään aika turha kysymys, koska kyllähän sen pituuden ihan silmillä näkee (mä en siis käytä mitään deittiappeja ylipäänsä, vaan tutustun ihmisiin vain irl). Noin yleisesti ottaen suurinpiirtein itseni pituiset kiinnostavat. Liika pituusero pistää ärsyttämään pidemmän päälle ja tekee asioita hankaliksi.

    • Anonyymi

      Kysymykset heti aluksi työstä, toiseksi tarinat aiemmin tapaamistani naisista sekä lapsien elämät/taustat.

      Exät eivät kuulu tuntemattomalle deittaajalle eivätkä lapseni ja heidän tekemisensä.

      Samoin minua ei kiinnosta päiväkaupalla jonkun deitin aikaisemmasta avioliitosta tai deiteistä, sitä varten on terapeutit.

      Kokemus myös opettanut. Homma loppuu heti jos tunheudutaan heti ja liian syvälle henk.koht. asioihin.

      Kolmas asia on se että nainen ehdottaa tapaamispaikaksi jotain kaipungin kalleinta illallispaikkaa. Mä nimittäin en ole halukas maksamaan tuntemattomies illallisia juomineen. Se on eri asia kun kyseessä on vakiintunut suhde. Jos ei muutama drinkki ja joku pikku suolainen riitä niin jää nykyään siihen. En tee hyväntekeväisyytä ja ruoki ja juota aikuisia naisia.

      • Anonyymi

        Älä unohda kysymystä "kauanko olet ollut sinkkuna...Itse olen juuri eronnut pitkästä liitosta".


    • Anonyymi

      Ammattia voi kysyä muutenkin kuin varallisuuden kartoituksessa. Jos on ollut suhteessa reissutyöläisen kanssa ja todennut ettei toimi voi olla ettei halua toista samanlaista. Toinen on vuorotyöläiset. Säännölliset työajat voi olla se mitä puolisolta haluaa ja siksi kysyy ennen tunteiden syttymistä. Ehkä sulle tuo voi kertoa rakkauden puutteesta tai siitä et on tulossa sun lompakolle. Varallisuus kannattaa turvata vaikka ei uskoisi siinä hetkessä toisen kykenevän petokseen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      1991
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1888
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1475
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1194
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1153
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1128
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1119
    Aihe