raisiosta/turusta kesätöitä?

mariskcuul

heips! etsisin kesätöitä turusta,naantalista, raisiosta ..siis itse asun raisiossa, joten kaikki lähipaikkunnat käyvät!ainoa ongelma että olen vasta 15 joten onko mahdollista saada töitä..hoitaisin lapsia mielelläni ja koria!Jos olet kiinnostunut palkkaamaan minut niin jätä tänne sähköpostiossa niin vastailen!

4

885

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -//-

olen koulutettu 4h-dogsitter.

• Reija Lempinen

Hei! Olit jättänyt työhakemuksen nettiin. Tarvitsetkos vielä hommia? Olemme 5-henkinen perhe Raisiosta, ja tarvitsemme vanhempien iltatöiden vuoksi pikaisesti lastenhoitajaa!!!! Työaika on n.20.10-23.30,eli aikast myöhään(?)-> Äidillä juuri alkanut iltasiivoushomma.
        Hoidettavat ovat 2-vuotias tytöntyllerö ja kaksi isompaa, 7 ja 8-vuotiaat tytöt!
        Hoidontarve; 4-5 kertaa viikossa/tarpeen mukaan/miten sovitaan :)
        Palkka; 10e/ilta
        Terveisin: Reija Lempinen 050-5727 333

• Ninavaan
        Reija Lempinen kirjoitti:

Hei! Olit jättänyt työhakemuksen nettiin. Tarvitsetkos vielä hommia? Olemme 5-henkinen perhe Raisiosta, ja tarvitsemme vanhempien iltatöiden vuoksi pikaisesti lastenhoitajaa!!!! Työaika on n.20.10-23.30,eli aikast myöhään(?)-> Äidillä juuri alkanut iltasiivoushomma.
        Hoidettavat ovat 2-vuotias tytöntyllerö ja kaksi isompaa, 7 ja 8-vuotiaat tytöt!
        Hoidontarve; 4-5 kertaa viikossa/tarpeen mukaan/miten sovitaan :)
        Palkka; 10e/ilta
        Terveisin: Reija Lempinen 050-5727 333

Olen 13 vuotias Raisiosta , Ihalasta. Luin viestisi ja olisin kiinnostunut... Jos työ ei ole vielä mennyt, niin lähetätkö viestiä. Tarvitsetko apua kesällä?

• babysitting

Olen 15 pian 16-vuotias urheilullinen ja koulussa hyvin menestyvä tyttö Raisiosta, kaipaisin kesätöitä. Pidän lapsista paljon, joten olisi mukavaa olla lastenvahti. Voin myös siivota tai muuta tarpeen mukaan. Vastailkaa tänne jos tarvitsette apua. Vosin auttaa kesällä ja ennen koululomaa jo viikonloppuisin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      822
    2. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      361
      770
    3. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      589
    4. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      64
      560
    5. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      46
      550
    6. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      30
      546
    7. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      66
      536
    8. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      527
    9. Jos se onkin niin

Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se
      Ikävä
      27
      522
    10. En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä

Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.
      Ikävä
      25
      520
    Aihe