Miksi / miksi ei?
Vaikuttaako kaivattunne onnelliselta?
24
673
Vastaukset
En ole nähnyt hänestä vilaustakaan...........
Piiiiiiitkiin aikoihin........
<3
Oletan, että on onnellinen....- vaikuttaakyllä
Erittäin onnelliselta.
- hyvinvointionnea
Hän näyttää hyvinvoivalta............. Mutta hänen olisi parempi, kun olisimme yhdessä : )
- Hlkgkfyfru
Vaikuttaa erittäin kypsyneeltä...
..naiselta...olisi onnellisempi...jos...
Pääsisi siitä pallomahasta......eroon.....- Piujjjh
Kuka täällä latelee "totuuksia" minusta! 😄 (miten voit tietää? 👽)
- elluhalloyb
Kaikki ketä minä tsiikaan...
Vaikkuttavat onnellisilta..... Olenko rehellinen?
KUMPIKAAN ETÄISISTÄ IHASTUKSISTANI ei vaikuta onnelliselta.Kumpikin on aika risanoloinen mies, koulutuksestaan ja asemastaan huolimatta.Toinen on syntynyt 70-luvulla, ja vihreäsilmäinen. Ja toinen taas on syntynyt 1968 ja sinisilmäinen.
Hyvää pääsiäistä kummallekin, missä ikinä ovatkin!- minäenolemuttaeiväliä
Vaikuttaa, että kaivattuni on onnellinen elämäänsä missä nyt on, keiden kanssa viettää aikaansa. Täällä käy välillä vittuilemassa mulle ja muille, saa hyvät naurut päiväänsä.
- Hyvääsunnuntaita
Toivon vaan että et ole palstaharhainen ja tiedät 100% varmasti hänen suustaan kuultuna, että hän viihdyttää itseään erityisesti vittuilemalla täällä palstalla.
- Pjyiihh
Hyvääsunnuntaita kirjoitti:
Toivon vaan että et ole palstaharhainen ja tiedät 100% varmasti hänen suustaan kuultuna, että hän viihdyttää itseään erityisesti vittuilemalla täällä palstalla.
Jos olisi niin onnettomasti, että olisi ympäristö, jossa ei enää osattaisi käsitellä tai nähdä todellisuutta, vaan uskottaisiin sokeasti esim. että keisarilla on uudet vaatteet vaikka alastomana siinä seisoo, niin eikö tekisi mieli -,sohaista muurahaispesää -ajatuksella eikä uppoutua samanlaiseen harhaan. Jo itsensäkin vuoksi ettei joudu tuon tyyppisiin virtauksiin vaan pitää mieluummin kiinni omasta näkökulmastaan jne. Jotta edes ymmärtäisi tuon verran että kyllä keisari on alasti eikä vaatteita näy.
Huomaan kyllä että välillä se sohaistu tuntuu liian henkilöityvän, olen todella pahoillani siitä jos se sellaista aiheuttaisi, on kuitenkin silloin tahatonta, huonosti suolettua ajatusten virtaa. Josta on tietysti syytäkin huomauttaa, jollei näe tuota alkuperäistä ajatusta taustalla.
- enossan
En tiedä, mutta aavistan ettei ole. Luulen hänen olevan tyyttymätön elämäänsä. Vaikuttanut siltä hänen puheet rivienvälistä lukien..
Itselläni varmaan asiat häneen verrattuna moninverroin heikkomalla tolalla niin terveyden, rahan, ammattillisen puolen kuin elämänhistorian ja tapahtumien osalta, mutta itse voin silti sanoa että olen 1-10 asteikolla 8-8 1/2 arvosanalla onnellinen.
sairauksien ja rajoitteiden kanssa oppii elämään suhteellisen tasapainoista ja hyvälaatuista elämää.
Minulla on koti johon tulla ja jossa voi talven kylmyyttä ja katujen vaaroja olla turvassa.
Työssä olen mutta palkka ei ole mikään suuri ja työni on osa-aikaista pätkätyötä, josta tipun työttömäksi aina uudelleen määräajan umpeuduttua. Elämänhistoriani on aika murhenäytelmä. Sarja surullisia tapahtumia. Rahaa on tarpeeksi, vaikka ei niillä omistusasuntoja tai autoja ostella. Hengissä silti selviää ja kepeesti menee kuukaudet.
En tiedä mikä minusta silti tekee perustyytyväisen. Periaatteessa olen kai sitä "alemmantason pahoinvointi kansaa" taulukoissa ja tilastoissa mutta en koe voivani pahoin tai olevani alempaa tasoa.Onneksi itselläni ei ole MONIA sairauksia!
Ja OMAKOTITALO on ihan ikioma!
Hyvä, että olet oppinut elämään
"sairauksien ja rajoitteiden kanssa "!
Hyvää vointia!- omakotitaloista
M-nainen_ei-ap.-ei-Mia kirjoitti:
Onneksi itselläni ei ole MONIA sairauksia!
Ja OMAKOTITALO on ihan ikioma!
Hyvä, että olet oppinut elämään
"sairauksien ja rajoitteiden kanssa "!
Hyvää vointia!Miten jaksat ylläpitää omakotitaloa. Voi kuoleman kevät. Olin lapsi ja meillä oli yh. isän kanssa asuessa omakotitalo. Isä ei kaikkea jaksanut tehdä isossa ja paljon neliöitä olevassa omakotitalossa jossa oli kolme makuuhuonetta, suuri olohuone, pitkä eteinen, suuri keittiö , sauna, kylpyhuone ja saunan yhteydessä pesutupa. Ulkona terassi ja suuri piha-alue.
Pelkästään siivoominen kahden pienen lapsen taloudessa oli isällemme raastava urakka ja muistankin monesti sen sanoneen että ihan yhtä tyhjän kanssa siivota kun just kun hän on siivonnut yhden huoneen ja siirtynyt toiseen niin kaksi lasta on sotkenut sen just siivotun uudelleen. Siellä on lelut taas lattioilla ja tusseilla käyty vähän tapetteja ja lattioitakin läpi.
Ulkona sitten nurmikon ajoa ja lumitöitä. Muistan monet kerrat että aamulla autolla ei päässyt töihin lähteen ilman pihan kolaamista lumesta ja töistä kotiin tullessa autolla ei päässyt pihaan koska lumiaura oli käynyt ja heittänyt ison kinoksen lunta tien sivuun pihamme eteen.
Täytyi pysäyttää auto tiensivuun ja juosta hakeen lapioita ja lapioida se lumivalli pois tieltä että auton sai pihaan.
Kesällä nurmikon ajo oli kovaa hommaa. suuren pihan nurmikkoa ei ihan hetkessä ajettu ja kun se nurmikko kasvoi niin nopeasti.
Vanhempan me lapset auttelimme isäämme lumitöissä ja nurmikon ajoissa ja siivosimme taloamme jakaen huoneita ja siivousvuoroja jotta isällämme ei olisi niin kova homma talomme hoidossa.
Puusauna niin puita piti ostaa ja pilkkoa kirveellä tai sirkkelillä ja talokin vanhenee ja käytössä kuluu. Aina tuli jotain pikku remppaa. Tapetteja nyt piti vaihtaa siksikin että me lapset saatiin käsiimme kyniä ja varsinkin minä olin erityisen taiteellinen lapsi ja piirustukseni täytti tapetit.
Muuten piti sitten välillä savupiippu purkaa ja muurata uudelleen, kaakeloida kylppäriä, saunanlauteet uusia jne
Omakotitalossa on suuri työ ja itse en ehkä siitä siksi niin innolla haaveile.
KIRJOITIT: "Elämänhistoriani on aika murhenäytelmä. Sarja surullisia tapahtumia."
VASTAAN: Usein elämässä koettelemukset kasautuvat.- sylinilämmössä
Vaikuttaa, mutta se on vain kullattu ulkokuori, oikeasti hän olisi onnellinen sylissäni.
- enoleonnellinen
Toivon että on onnellinen. Voi ainakin suht hyvin, niin olen kuullut.
- Musaaaa
IhanOikeasti kirjoitti:
Sun pitäis olla mun kanssa
https://www.youtube.com/watch?v=QOcYS0ApVHkPaskaa....
- niinmunpitäisikin
Musaaaa kirjoitti:
Paskaa....
Upeaapas..
- Hyväjoson
Vaikuttaa, asiat päällisin puolin ainakin hyvin :) ja hyvä niin!
- youtellme
Kerro joskus miks me flirttailtiin keskenään oliko se tyhmää vai mitä se oli
- Teräsmiehellä
on asiat kunnossa, oletan. Pohjoisvirtausta karttaa. Lois Lane pitää jalat maassa. 😜
- ettänäinonasiat
Tämä nauratti. Olet sittenkin piilevä humoristi. 👿
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 58741
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel109732- 43626
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla199518- 40516
- 70496
- 22484
- 48476
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai36440Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k77418