Olen yrittänyt jo pitkään löytää itselleni tyttöystävän, mutta ikinä kukaan ei ole kiinnostunut minusta. Aloin muuttaa itseäni paremmaksi jo useita vuosia sitten. Luin lukuisia artikkeleita ja katsoin useita YouTube-videoita.
Yhtenä suurimpana muutoksena on ollut se, että olen nyt paljon urheilullisempi ja hoikempi. Kävelen edelleen päivittäin vähintään sen viisi kilometriä, teen punnerruksia ja niin edelleen. Koskaan en ole aloittanut päihteiden käyttöä, joten tältä osin minulla ei edes ollut parannettavaa. Olen myös hankkinut hienompia vaatteita ja muutenkin panostanut ulkonäkööni enemmän. Nämä muutamana esimerkkinä.
Miten sitten on käynyt? Naiset, joita olen lähestynyt opiskelupaikassani, ovat aina jääneet vain ystäviksi. Heidän kauttaan olen tutustunut edelleen uusiin naisiin, mutta lopputulos on aina ollut sama. Olen myös käyttänyt useampaakin deittisovellusta (esimerkiksi Tinderiä), mutta siellä mätsejä ei tule jostain syystä läheskään niin paljon kuin toivoisin. Näiden mätsien kanssa keskustelu on sujunut aina hyvin jopa useamman viikon ajan, mutta sitten he aina lopettavat yhtäkkiä vastaamisen.
Haluaisin muuttua edelleen paremmaksi, jotta voisin vihdoin saada tyttöystävän. En kuitenkaan enää tiedä, miten tämä tapahtuisi. En tarkoita, että olisin omasta mielestäni täydellinen, mutta uskon nyt olevani paras mahdollinen versio itsestäni. Aina näihin päiviin asti olen miettinyt, että kun olen saavuttanut tuon ja tuon asian saan tyttöystävän. Nyt kuitenkin siis tuntuu, että olen kulkenut tämän tien loppuun.
Miten muuttua paremmaksi?
178
2430
Vastaukset
- samma.här
Ihan sama juttu täällä. Kasvojen ulkonäöstähän tuo on täysin kiinni ja pituudesta.
Sellainen huomio tuli mieleen että miksi juttelet noin kauan tinderissä, eikö olisi parempi ehdottaa nopeasti tapaamista? Itse ehdotan näkemistä jo heti toisessa viestissä.
Mun mielestä kun juttelee pitkään niin siinä käy juuri noin että odotukset vain nousee tai nainen katoaa. Nainen saa jo yhdessä viikossa niin monta uutta ehdokasta että kala pitää napata heti.- 364734782347687466
Olen yrittänyt tutustua heihin ensin mahdollisimman hyvin, koska olen ajatellut, ettei kukaan lähtisi treffeille henkilön kanssa (edes Tinderissä), jota ei tunne edes pintapuolisesti. Joskus viestittely on toki päättynyt jo ensimmäisen päivän jälkeen. Tuo yli viikon mittainen keskustelu oli ennätys.
- yksinkös
mitenköhän on olen yksinäinen naine jo 15 v asunnut yksi. en vaan uskolla hakea seuraa mistän. enkä käy missään. yksin ei kiva olla mul koirat ystävänä ja käännyn jo ehtopuolelle et kai tää loppuelämäkin yksin
Tuosta opiskelustasi tuli mieleen, että olet tosi nuori? Vai opiskeletko vanhemmalla iällä?
Jos olet nuori, niin ei kannata hosua. Se osuu kohdalle jos on osuakseen. Kaikille ei osu. Ei kai siihen muuta ohjetta ole, kuin että ihmisten pariin vaan, osallistumaan. Kaverisuhteet on oikein hyviä alkuja ja polkuja kaikkeen, ei niitä kannata missään suhteessa väheksyä. Tyttöystävä ei ole mikään saavutus tai palkinto hyvästä itsestä. Tuo kuulostaa vähän omituiselta, että koet ansaitsevasi parisuhteen.- 3478467328476776
Olen tällä hetkellä 22-vuotias.
Olen nähnyt, miten itseäni monella tavalla huonommat miehet (lyhyemmät, lihavammat, parrakkaat jne.) kulkevat käsi kädessä käytävillä naisten kanssa, jotka olisivat kelvanneet minullekin. En usko, että JOKAINEN noista mainitsemistani miehistä on yrittänyt niin paljon ja niin kauan kuin minä. On toki hienoa, että he ovat löytäneet itselleen kumppanin. Kuitenkin valehtelisin, jos sanoisin, että en tule yhtään surulliseksi, jos näen tuollaista. 3478467328476776 kirjoitti:
Olen tällä hetkellä 22-vuotias.
Olen nähnyt, miten itseäni monella tavalla huonommat miehet (lyhyemmät, lihavammat, parrakkaat jne.) kulkevat käsi kädessä käytävillä naisten kanssa, jotka olisivat kelvanneet minullekin. En usko, että JOKAINEN noista mainitsemistani miehistä on yrittänyt niin paljon ja niin kauan kuin minä. On toki hienoa, että he ovat löytäneet itselleen kumppanin. Kuitenkin valehtelisin, jos sanoisin, että en tule yhtään surulliseksi, jos näen tuollaista.Joko olet provo tai sitten vaan.
Ei lyhempi, lihavampi tai parrakas mies ole millään tavalla huonompi mies kuin sinä. Enkä arvoissasi on vielä viilaamisen varaa.- 35646764677468546
LinerT.2 kirjoitti:
Joko olet provo tai sitten vaan.
Ei lyhempi, lihavampi tai parrakas mies ole millään tavalla huonompi mies kuin sinä. Enkä arvoissasi on vielä viilaamisen varaa.Naiset pitävät yleisesti ottaen enemmän miehistä, joilla ei ole partaa. Tämä antaa nuorekkaamman ja terveemmän vaikutelman. Sama painon kohdalla. Lisäksi harvemmin naiset haluavat itseään lyhyemmän miehen.
Mutta on siis mielestäni hienoa, että he ovat löytäneet kumppanin. 35646764677468546 kirjoitti:
Naiset pitävät yleisesti ottaen enemmän miehistä, joilla ei ole partaa. Tämä antaa nuorekkaamman ja terveemmän vaikutelman. Sama painon kohdalla. Lisäksi harvemmin naiset haluavat itseään lyhyemmän miehen.
Mutta on siis mielestäni hienoa, että he ovat löytäneet kumppanin.Jaha, taas yksi paukapää joka haluaa miellyttää kaikkia naisia. Ei tule onnistumaan. Eikä tuo luulosi edes pidä paikaansa, jokaisella on ihan omat mieltymyksensä.
Tuossa alla joku kirjoitti, että yrität tuotteistaa itsesi sopivaksi. Siksi voi olla vaikeaa löytää samanlaista, esinettä etsivää naista, yleensä ihmisillä on enemmän sisällöllistä merkitystä.- 575478765567778
LinerT.2 kirjoitti:
Jaha, taas yksi paukapää joka haluaa miellyttää kaikkia naisia. Ei tule onnistumaan. Eikä tuo luulosi edes pidä paikaansa, jokaisella on ihan omat mieltymyksensä.
Tuossa alla joku kirjoitti, että yrität tuotteistaa itsesi sopivaksi. Siksi voi olla vaikeaa löytää samanlaista, esinettä etsivää naista, yleensä ihmisillä on enemmän sisällöllistä merkitystä.Miksi naiset eivät ole tähän päivään mennessä halunneet tutustua minuun, jos ulkonäössäni ei ole ollut vikaa? Joku nainen kirjoitti tällä palstalla, että miehen täytyy ylittää ulkonäön suhteen tietty raja, minkä jälkeen vasta luonne alkaa merkitä.
575478765567778 kirjoitti:
Miksi naiset eivät ole tähän päivään mennessä halunneet tutustua minuun, jos ulkonäössäni ei ole ollut vikaa? Joku nainen kirjoitti tällä palstalla, että miehen täytyy ylittää ulkonäön suhteen tietty raja, minkä jälkeen vasta luonne alkaa merkitä.
Huom: "joku" nainen. Ei siis kaikki, ei edes osa, vain yksi? Siis yhden naisen mielipide. Luultavasti sekin oli tuon Pikkukakkosen sanoma, ja sehän on kaiketi urospuolinen.
Kirjoitit kylläkin, että sulla on kavereita naisissa, jopa ystäviä. Onhan hekin halunneet suhun tutustua.
Multa saisit pakit tuon pinnallisen ajatusmallisi vuoksi. Muista en osaa sanoa.- 654677544677777
LinerT.2 kirjoitti:
Huom: "joku" nainen. Ei siis kaikki, ei edes osa, vain yksi? Siis yhden naisen mielipide. Luultavasti sekin oli tuon Pikkukakkosen sanoma, ja sehän on kaiketi urospuolinen.
Kirjoitit kylläkin, että sulla on kavereita naisissa, jopa ystäviä. Onhan hekin halunneet suhun tutustua.
Multa saisit pakit tuon pinnallisen ajatusmallisi vuoksi. Muista en osaa sanoa.Tarkoitin siis, että tutustua seurustelumielessä. Pakkien saaminen itsessään ei pelota, mutta haluaisin ymmärtää, miksi niin on käynyt aina.
- hgfhgfjhgfhgfhgfh
LinerT.2 kirjoitti:
Jaha, taas yksi paukapää joka haluaa miellyttää kaikkia naisia. Ei tule onnistumaan. Eikä tuo luulosi edes pidä paikaansa, jokaisella on ihan omat mieltymyksensä.
Tuossa alla joku kirjoitti, että yrität tuotteistaa itsesi sopivaksi. Siksi voi olla vaikeaa löytää samanlaista, esinettä etsivää naista, yleensä ihmisillä on enemmän sisällöllistä merkitystä.No älä nyt lyttää nuorta poikaa.
Miks käydä jonkun parikymppisen kimppuun? Ihan luonnollista, että haluaa tyttöystävän, ja pähkäilee noita juttuja.. hgfhgfjhgfhgfhgfh kirjoitti:
No älä nyt lyttää nuorta poikaa.
Miks käydä jonkun parikymppisen kimppuun? Ihan luonnollista, että haluaa tyttöystävän, ja pähkäilee noita juttuja.."No älä nyt lyttää nuorta poikaa."
Turha neuvo Atännälle. Se on täällä ainoastaan vittuilemassa. Turha odottaa mitään normaalia ja rakentavaa neuvoa.- hahhaaa6
hgfhgfjhgfhgfhgfh kirjoitti:
Miks käydä jonkun parikymppisen kimppuun? Ihan luonnollista, että haluaa tyttöystävän, ja pähkäilee noita juttuja..Ai nyt ei saa lytätä kun on kohteena mies :D Kattokaapa noita muita ketjuja miten naisia lytätään.
hgfhgfjhgfhgfhgfh kirjoitti:
Miks käydä jonkun parikymppisen kimppuun? Ihan luonnollista, että haluaa tyttöystävän, ja pähkäilee noita juttuja..Jollei sille nyt kerro asioita, siitä tulee samanlainen kun teistä jankkaavista neitsytpalstasedistä. Ja kun ei näytä nätisti mene jakeluun. Ajattele niin päin, että koitin tehdä suurta palvelusta harhassa kulkevalle nuorelle miehelle. Tais mennä hukkaan kuitenkin.
- hgdfhgjfdhgfdk
hahhaaa6 kirjoitti:
Ai nyt ei saa lytätä kun on kohteena mies :D Kattokaapa noita muita ketjuja miten naisia lytätään.
Olen kyllä katsonut. (Olen siis nainen.)
Muistan itse niin hyvin tuon nuoruuden epävarmuuden.
Eipä tuo poika ole täällä mitään pahaa kenestäkääkään sanonut.
Miksi hänet siis pitäisi heti epäasiallisella käytöksellä karkoittaa?
- EdesUnissa
Kokeile Falun Gongia. Siihen menee aikaa siksi paljon että unohdat ongelmasi joksikin aikaa. Mutta suoranaisesti en näe logiikkaa toiminnassasi. Eivät naiset etsi erityisen hyviä miehiä, kuten emme me miehetkään erityisen hyviä naisia.
Kaiketi me etsimme itsellemme sopivaa mielenkiintoista persoonaa, mutta sinä et usko omaavasi persoonallisuutta vaan koetat tuotteistaa itsesi sopivaksi. Ihmistä joka ei arvosta itseään, ei useasti arvosta kukaan muukaan, sillä olemus näkyy päivittäisessä tavassasi olla ja elää.
Ihan noin sanomiesi paerusteella "nettikeskustelut voivat sujua hyvin useiden viikkojen ajan", sanoisin että jos et kykene päättämään kiinnostaako nainen sinua viikon sisällä, niin hukkaat sen naisenkin aikaa. Minä ainakin pidän naisista fyysisesti ja kuuntelemalla heitä. Sen sijaan yhteydenpito kirjoittamalla ei anna oikein riittävästi. Olisiko naisilla samanlaisia ajatuksia ettet oikein anna heille mitään ?- 34657863457863875
"koetat tuotteistaa itsesi sopivaksi"
Yritän saavuttaa itsestäni parhaan version (paino, vaatteet jne.), mutta en yritä muuttua toiseksi. En esimerkiksi siis yritä muuttua luonteeltani "kovemmaksi". Naiset kuitenkin huomaavat aina ensin ulkoisen olemuksen.
" jos et kykene päättämään kiinnostaako nainen sinua viikon sisällä, niin hukkaat sen naisenkin aikaa"
Tuohon kommentoinkin jo ylempänä. Haluan siis vain tutustua heihin niin hyvin kuin vain mahdollista, ennen kuin ehdotan tapaamista kasvotusten, jotta mahdollisuuteni saada myöntävä vastaus kasvaisi. Lisäksi en halua antaa vaikutusta, että olisin vain sen yhden asian perässä. - EdesUnissa
34657863457863875 kirjoitti:
"koetat tuotteistaa itsesi sopivaksi"
Yritän saavuttaa itsestäni parhaan version (paino, vaatteet jne.), mutta en yritä muuttua toiseksi. En esimerkiksi siis yritä muuttua luonteeltani "kovemmaksi". Naiset kuitenkin huomaavat aina ensin ulkoisen olemuksen.
" jos et kykene päättämään kiinnostaako nainen sinua viikon sisällä, niin hukkaat sen naisenkin aikaa"
Tuohon kommentoinkin jo ylempänä. Haluan siis vain tutustua heihin niin hyvin kuin vain mahdollista, ennen kuin ehdotan tapaamista kasvotusten, jotta mahdollisuuteni saada myöntävä vastaus kasvaisi. Lisäksi en halua antaa vaikutusta, että olisin vain sen yhden asian perässä.Ole vain reilusti sen yhden asian perässä, ei se sinusta sen huonompaa tee. Miesten ja naisten eroa parisuhteessa ja seksissä voi kuvailla siten, että miehille on oltava seksiä jotta parisuhde olisi hyvä ja naisille on oltava hyvä parisuhde jotta olisi seksiä. (Hiukan stereotypioiden)
Siinä on meidän kaikkien tasapainoiltava samoilla säännöillä.
Tuo kunnon ylläpito ja huoliteltu olemus on ihan ok pitää kunnossa, tosin ikäisesi naiset ei siihen vielä kummoisesti kiinnitä huomiota. Myöhemmin siitä kyllä on hyötyä, sillä ensimmäiset miehet alkavat jo 30 vuotiaina näyttämään alkoholisteilta.
Sinä kun et käytä niin et ala. Tosin sosiaalisessa kanssakäymisessä alkoholilla on merkittävä rooli läntisessä yhteiskuntajärjestelmässä. Deittipalveluiden luultiin aluksi auttavan vanhuksia ja vammaisia löytämään kumppanin. Vasta 2000 luvulla ne levisivät yleiseen käyttöön Suomessa. Mutta edelleen lähes kaikki parisuhteet alkavat ravintoloissa tai joissakin tilaisuuksissa joissa ihmisillä on mahdollisuus keskustella keskenään. Jos poistat yrityslistastasi opiskelupaikkasi, jonka rinnastaan työpaikkaan ja nettiviritelmät, niin missä muualla olet käytännössä yrittänyt lähestyä naisia ? - 5546763468865677
EdesUnissa kirjoitti:
Ole vain reilusti sen yhden asian perässä, ei se sinusta sen huonompaa tee. Miesten ja naisten eroa parisuhteessa ja seksissä voi kuvailla siten, että miehille on oltava seksiä jotta parisuhde olisi hyvä ja naisille on oltava hyvä parisuhde jotta olisi seksiä. (Hiukan stereotypioiden)
Siinä on meidän kaikkien tasapainoiltava samoilla säännöillä.
Tuo kunnon ylläpito ja huoliteltu olemus on ihan ok pitää kunnossa, tosin ikäisesi naiset ei siihen vielä kummoisesti kiinnitä huomiota. Myöhemmin siitä kyllä on hyötyä, sillä ensimmäiset miehet alkavat jo 30 vuotiaina näyttämään alkoholisteilta.
Sinä kun et käytä niin et ala. Tosin sosiaalisessa kanssakäymisessä alkoholilla on merkittävä rooli läntisessä yhteiskuntajärjestelmässä. Deittipalveluiden luultiin aluksi auttavan vanhuksia ja vammaisia löytämään kumppanin. Vasta 2000 luvulla ne levisivät yleiseen käyttöön Suomessa. Mutta edelleen lähes kaikki parisuhteet alkavat ravintoloissa tai joissakin tilaisuuksissa joissa ihmisillä on mahdollisuus keskustella keskenään. Jos poistat yrityslistastasi opiskelupaikkasi, jonka rinnastaan työpaikkaan ja nettiviritelmät, niin missä muualla olet käytännössä yrittänyt lähestyä naisia ?Yritän löytää vakavan parisuhteen. Itselleni olisi täysin ok, jos nainen ei haluaisi pitkään aikaan seksiä.
- EdesUnissa
5546763468865677 kirjoitti:
Yritän löytää vakavan parisuhteen. Itselleni olisi täysin ok, jos nainen ei haluaisi pitkään aikaan seksiä.
Tämä vastauksesi ehkäpä tiedottomasti paljasti ongelman lähteen. Käsittelet naisia joukkona josta pitäisi yksi saada kanssasi parisuhteeseen. Jokainen heistä kelpaisi, jokaista yrität miellyttää.
Jokainen nainen on erilainen, kuten me miehetkin. Jos nainen ei tunne että haluat juuri hänet, niin miksi hän osoittaisi sinua kohtaan muuta kuin ystävällisyyttä ?
Mediaanit ja keskiarvot eivät toimi ihmissuhteissa.
"Ihmisten tulisi miettiä mitä he haluavat elämässään,
koska useimmiten he saavat sen." - 57457834684686
"Jokainen heistä kelpaisi, jokaista yrität miellyttää"
Yritän kyllä olla ystävällinen jokaista naista kohtaan, jonka kanssa olen tekemisissä. Kuka tahansa nainen ei tosin ole sellainen, jota lähestyisin. Jos lähestyisin heitä, niin historia hyvin todennäköisesti toistaisi itseään. Ei sillä, että tuossa tapauksessa se minua haittaisi.
"Jokainen nainen on erilainen"
Totta, mutta aika harvassa ovat esimerkiksi sellaiset naiset, jotka haluavat lihavan miehen. 57457834684686 kirjoitti:
"Jokainen heistä kelpaisi, jokaista yrität miellyttää"
Yritän kyllä olla ystävällinen jokaista naista kohtaan, jonka kanssa olen tekemisissä. Kuka tahansa nainen ei tosin ole sellainen, jota lähestyisin. Jos lähestyisin heitä, niin historia hyvin todennäköisesti toistaisi itseään. Ei sillä, että tuossa tapauksessa se minua haittaisi.
"Jokainen nainen on erilainen"
Totta, mutta aika harvassa ovat esimerkiksi sellaiset naiset, jotka haluavat lihavan miehen.Ei nyt näköjään mene jakeluun.
"Totta, mutta aika harvassa ovat esimerkiksi sellaiset naiset, jotka haluavat lihavan miehen."
Ei sillä ole väliä kuin joillekin harvoille, ihan muut asiat ovat tärkeämpiä. 60% suomalaisista miehistä on ylipainoisia. Ja aatteles, miltä kaikki näyttää kun ikää alkaa olemaan 30-40-50-60-70-80-90-vuotta. Kaiken ikäiset pariutuu.
Usko nyt vaan mitä EdesUnissa (Pertti) sulle kertoo. Noi sen ohjeet on oikeasti hyviä. Parempia tuskin saat yhdeltäkään mieheltä täällä.- 563786728682626
LinerT.2 kirjoitti:
Ei nyt näköjään mene jakeluun.
"Totta, mutta aika harvassa ovat esimerkiksi sellaiset naiset, jotka haluavat lihavan miehen."
Ei sillä ole väliä kuin joillekin harvoille, ihan muut asiat ovat tärkeämpiä. 60% suomalaisista miehistä on ylipainoisia. Ja aatteles, miltä kaikki näyttää kun ikää alkaa olemaan 30-40-50-60-70-80-90-vuotta. Kaiken ikäiset pariutuu.
Usko nyt vaan mitä EdesUnissa (Pertti) sulle kertoo. Noi sen ohjeet on oikeasti hyviä. Parempia tuskin saat yhdeltäkään mieheltä täällä.Kukaan ei voi mitään vanhenemiselle, mutta siihen millä tavalla vanhenee voi vaikuttaa. Kaiken ikäiset pariutuvat, mutta hyvin monet nuoret naiset pitävät hyvää yleiskuntoa välttämättömänä ominaisuutena. Iän karttuessa varmaan sitten aletaan arvostaa muita ominaisuuksia enemmän, mutta se ei tällä hetkellä paljon lohduta.
- 547472457425745745
"Jos poistat yrityslistastasi opiskelupaikkasi, jonka rinnastaan työpaikkaan ja nettiviritelmät, niin missä muualla olet käytännössä yrittänyt lähestyä naisia ?"
Erilaisissa juhlissa ja kotibileissä, joihin nämä naispuoliset ystäväni ovat minut kutsuneet. Siellä on siis ollut muita naisia, joihin olen yrittänyt tutustua. 563786728682626 kirjoitti:
Kukaan ei voi mitään vanhenemiselle, mutta siihen millä tavalla vanhenee voi vaikuttaa. Kaiken ikäiset pariutuvat, mutta hyvin monet nuoret naiset pitävät hyvää yleiskuntoa välttämättömänä ominaisuutena. Iän karttuessa varmaan sitten aletaan arvostaa muita ominaisuuksia enemmän, mutta se ei tällä hetkellä paljon lohduta.
Ei väkisin. Ihan sama mitä sulle sanoo, kun sulla on oma pinttynyt näkemyksesi. Pirä tunkkis.
- 574745757574577
LinerT.2 kirjoitti:
Ei väkisin. Ihan sama mitä sulle sanoo, kun sulla on oma pinttynyt näkemyksesi. Pirä tunkkis.
Arvostan kyllä sitä, että olet jaksanut vastailla täällä. Kiitos viesteistäsi.
Alan vain turhautua, kun en tiedä, mitä voisin enää tehdä :( - mitenonko
Yritän löytää vakavan parisuhteen. Itselleni olisi täysin ok, jos nainen ei haluaisi pitkään aikaan seksiä.
Oletko aseksuaali? Jos ei kiinnosta seksi niin kovin paljon, niin mikä sitten? Henkinen kumppanuus? Ootko miten hyvin muuten sinut seksuaalisuutesi ja ruumiillisuutesi kanssa, osaatko esim. flirttailla?
- 57683698732897689736
mitenonko kirjoitti:
Oletko aseksuaali? Jos ei kiinnosta seksi niin kovin paljon, niin mikä sitten? Henkinen kumppanuus? Ootko miten hyvin muuten sinut seksuaalisuutesi ja ruumiillisuutesi kanssa, osaatko esim. flirttailla?
En ole aseksuaali. En vain halua pilata mahdollisesti jopa loppuelämän kestävää yhteiseloa jonkun naisen kanssa vain siksi, että haluan liian nopeasti seksiä. No koko ajan flirttailutaitoni paranevat.
- EdesUnissa
LinerT.2 kirjoitti:
Usko nyt vaan mitä EdesUnissa (Pertti) sulle kertoo. Noi sen ohjeet on oikeasti hyviä. Parempia tuskin saat yhdeltäkään mieheltä täällä.LINER. Nimimerkkini ei ole Pertin. Tuli yksi kiire homma hoidettavaksi kuukausi sitten ja se paisui ja paisui ja palasin vasta tänä aamuna. Nyt rytmi on sekaisin ja nukun pari tuntia, kirjoittelen ja nukun taas.
Olen aina kirjoittanut vain tällä samalla nimimerkillä, mutta olin poissa hetken. LinerT.2 kirjoitti:
Usko nyt vaan mitä EdesUnissa (Pertti) sulle kertoo. Noi sen ohjeet on oikeasti hyviä. Parempia tuskin saat yhdeltäkään mieheltä täällä.Hohhoh, katselinkin että tänään oli painonnostajalla liika vauhti päällä. Se kostautuu päättömyyksinä.
A.Palstamäki kirjoitti:
Hohhoh, katselinkin että tänään oli painonnostajalla liika vauhti päällä. Se kostautuu päättömyyksinä.
Äläs nyt, sinähän vain paljastuit huonokuntoiseksi laihaläskiksi. Ei siitä nyt noin pidä hermostua.. ;)
- enkiirehttä
Joo tuli mieleen et jos juttelet vaan etkä osoita olevasi kiinnostunut nainen ei jaksa arvuutella pitkään.Pitää tavata kasvotusten vaikka käväistä kahvilla ja sen jälkeen jos sinua kiinnostaa niin erotessa halaus on paikallaan se viestittää naiselle et olet kiinnostunut sitten voit laittaa vaik tunnin päästä viestin et ihastui häneen ja kysyä tunsiko hän samoin tai haluaako hän jatkaa tästä.Seuraavalla kerralla voit tehdä vaikka pienen kävelylenkin hänen kanssaan ja siinä huomaamatta pitää kättäsi hänen kädessään.Uskon et nainen vapautuu ja alkaa itse osoittaa jatkossa hellyydenosoituksia sinua kohtaan.Seksi tulee sitten kun kumpikin olette siihen valmiita Toki ne naiset jotka hakevat vain seksiä (niitäkin on )häippäävät mut ne kunnolliset naiset haluavat edetä hitaasti ja ensin tutustua ennenkö samojen lakanoitten väliin haluavat
- 427862836542786987
Halaan usein naispuolisia kavereitani, kun eroamme. Ja hekin halaavat monesti minua. Tämä on tuonut osaltaan lisää itseluottamusta. Jos olisin inhottava, tuskin he haluaisivat halia minua. Tuo "kosketusmuurin" rikkominen on kyllä tärkeä juttu.
Kahvile kukaan ei ole vielä tähän päivään mennessä suostunut :(
- he.poikkeavia
ongelmasi on opiskelu eli korkea koulu niin siellä ei ne mukavimmat ja normaalimmat ihmiset ole ja toinen on tinderi mutta toisaalta luulisi tinderissä kaksi korkea koulussa olevaa tulevan toimeen keskenään tai helppoahan sieltä haetaan mutta luulisi kun kaksi onnetonta tinderiläistä yhteen sopivan ja ymmärtävän toisiaan ja teetkö selväksi että olet korkea koulun opiskelija ja ulosteesi on aristokraattista neuvo vältäkää korkeasti koulutettuja ja tinderiä ja miettikää mitä puhutte kun viisaitakin olette
- ttreert
Eihän liikunta ihmistä sosiaalisemmaksi tai rohkeammaksi muuta, jollei sitten harrasta jotain sellaista lajia. Ätmien harhaluulo on se että pitäisi muuttaa itseään niin että naiset heitä lähestyisivät kun pitäisi muuttaa itseään niin että itse naisia lähestyisi.
Jos joku tosissaan haluaa itseään muuttaa niin pitäisi laittaa itsensä sopivaan sosiaaliseen ympäristöön.- 5674657878658726857
Olen tullut sosiaalisemmaksi ja rohkeammaksi, kun olen jutellut muiden naisten kanssa. Esimerkiksi pari viikkoa sitten juttelin kahdelle naiselle samaan aikaan. Kumpaakaan en tuntenut entuudestaan. En pelkää lähestyä naisia tai jutella heidän kanssaan.
- Parisuhteellinenmiäs
5674657878658726857 kirjoitti:
Olen tullut sosiaalisemmaksi ja rohkeammaksi, kun olen jutellut muiden naisten kanssa. Esimerkiksi pari viikkoa sitten juttelin kahdelle naiselle samaan aikaan. Kumpaakaan en tuntenut entuudestaan. En pelkää lähestyä naisia tai jutella heidän kanssaan.
Et niin koska sinulla ei tule seksuaalista jännitettä naisen välille mikä juuri herättää sen mielenkiinnon naisessa suhun ja vielä jos ulkonäkösikin matsaa.
Eli et herätä mitään naisissa mitään muutakuin platonisen kaveripojan mielikuvan.
Korjaa nuo sun seksuaalisuuden traumat niin elämä alkaa helpottaa myös naisrintamalla. - 4872893498729847
Parisuhteellinenmiäs kirjoitti:
Et niin koska sinulla ei tule seksuaalista jännitettä naisen välille mikä juuri herättää sen mielenkiinnon naisessa suhun ja vielä jos ulkonäkösikin matsaa.
Eli et herätä mitään naisissa mitään muutakuin platonisen kaveripojan mielikuvan.
Korjaa nuo sun seksuaalisuuden traumat niin elämä alkaa helpottaa myös naisrintamalla.Mistä seksuaalisuuden traumoista oikein puhut?
- Kiltti-ja-kunnollinen
Treenaamalla ei voi muuttaa itseään paremmaksi. Eikä ostamalla vaatteita. Itse treenasin paljon, pyöräilin 20 km päivässä ja kävin salilla vuosia. Viime kuussa lopetin salilla käymisen kun kyllästyin. Vaatteita olen ostanut tuhansilla mutta ei se mitään auta jos on lyhyt ja ruma naama.
- 57537457457457
Kyllä treenaamalla voi muuttaa itsensä paremmaksi. Eri asia on toki sitten se, onko muutos riittävä. Ja kuten tuolla aikaisemmin totesin usealla itseäni lyhyemmällä miehellä on tyttöystävä.
- flowersreally
Lue runoja ja opiskele ihmisyyttä.
- Siinäpä.meillä.adonis
Aloittaja pitää itseään parempana kuin yksikään häntä lyhyempi ja lihavampi mies. Oikein kypsää ajattelua. Siinä teille naiset olisi täydellinen mies tarjolla (ainakin omasta mielestään)
mikä saatana se nyt on kun ei kelpaa :D- 346987598729835798
Et tainnut lukea kunnolla viestiäni:
"En tarkoita, että olisin omasta mielestäni täydellinen"
Näillä palstoilla jotkut vastaavat, että olet lyhyt ja lihava, joten siksi naiset eivät kiinnostu sinusta. Nyt ei kuitenkaan ole kyse tästä. Tämän halusin tuoda esille.
- etsitkösopivaa
Millaiset naiset kiinnostaa sua? Ulkonäön lisäksi mm luonne ja arvomaailma? Mitä haluisit sen tyttöystävän kanssa tehdä?
- 46586784638634867786
Jos kuvitellaan, että saisin päättää, niin haluaisin kiltin, luotettavan ja rauhallisen naisen, joka on mielestäni kivan näköinen. Käytännössä kuitenkin olen lähestynyt (ja lähestyn varmaan tulevaisuudessakin) myös sellaisia naisia, jotka eivät näitä ehtoja täytä. Lähestyin esimerkiksi yhtä naista, koska hän vaikutti todella ystävälliseltä ja kivalta, vaikka hän ei ollutkaan nätti. No väärässä olin. Voin edelleen kuulla mielessäni hänen sanovan vihaisella äänellä "No mitä nyt?", kun yritän vaihtaa muutaman sanan hänen kanssaan käytävällä. Eikä ylipainoinenkaan nainen ole poissa laskuista. Tämä yksikin nainen oli mielestäni todella nätti, vaikka hänellä olikin ylipainoa. Eipä sekään onnistunut, mutta kavereita ollaan edelleen.
- Neitsytsetä
"Koskaan en ole aloittanut päihteiden käyttöä, joten tältä osin minulla ei edes ollut parannettavaa."
Tästä on muitakin näkemyksiä :D
Ehkä kannattaa miettiä josko muukin ratkaisisi kuin ulkomuodon fiilaaminen. Jospa ne "huonommat" lihavat ja lyhyet miehet on tajunneet jotain?
Ymmärrän tuskasi, mutta toisten aliarvioiminen ei auta asiaa...- 63476892368957
Siis jos en olisi sanonut tuota noista muista miehistä, niin täällä joku olisi sanomassa, että en saa naista, koska minä olen liian lyhyt ja lihava.
Myöskään rahasta ei ole kysymys, koska kaikki me opiskelemme samalla alalla. Kiva että vastasit noin nätisti ja fiksusti. Tasapainottaa vähän, kun minä olen runtannut mutkat suoriksi. :(
- Neitsytsetä_SuperYTM
LinerT.2 kirjoitti:
Kiva että vastasit noin nätisti ja fiksusti. Tasapainottaa vähän, kun minä olen runtannut mutkat suoriksi. :(
Me alfamiehet ollaan ymmärtäväisiä ja kannustavia, se kuuluu meidän luonteeseen...
Kuinka monelle tindernaiselle olet ehdottanut tapaamista? Eihän ne naiset siellä sen takia roiku, että voisivat viestitellä miesten kanssa viikkotolkulla. Ne haluavat toimintaa. Samaten nuo livenä tapaamasi naiset eivät varmasti ole koskaan saaneet mitään indikaatiota kiinnostuksestasi.
Sun pitää tehdä siitä kaverillisesta kanssakäymisestä hyppy tuntemattomaan ja ehdottaa jollekin naiselle vähän enemmän. Kaikki ne tyypit, joiden ulkoiset puitteet ovat olleet mielestäsi sua huonompia, ovat tehneet sen. Heidän naisensa tietävät, että heidän miehensä haluavat juuri heidät.
Älä lähesty naista sillä tavalla, että sä asetut tarjolle ja nainen sitten jossain vaiheessa ymmärtää valita sut. Kyseessä on sun projekti ja sun pitää viedä se loppuun. Sä valkkaat sen naisen, jonka haluat, ja teet töitä sen saamisen eteen. Teet myös naiselle suunnitelmasi selväksi. Jos nainen on eri mieltä, jatkat etsintöjä.- 473876879837867
Olen ehdottanut tapaamista vain kahdelle henkilölle, koska muissa tapauksissa keskustelu on ehtinyt kuolla. Pelkään todella paljon, että osoittaessani kiinnostusta annan itsestäni vaikutelman, että olen vain sen yhden asian perässä. Pelkään tätä ehkä jopa enemmän kuin pakkeja.
"Samaten nuo livenä tapaamasi naiset eivät varmasti ole koskaan saaneet mitään indikaatiota kiinnostuksestasi"
No olen kyllä pyytänyt heitä esimerkiksi kahville ja leffaan. Miten sen enää selvemmin voisin ilmaista? 473876879837867 kirjoitti:
Olen ehdottanut tapaamista vain kahdelle henkilölle, koska muissa tapauksissa keskustelu on ehtinyt kuolla. Pelkään todella paljon, että osoittaessani kiinnostusta annan itsestäni vaikutelman, että olen vain sen yhden asian perässä. Pelkään tätä ehkä jopa enemmän kuin pakkeja.
"Samaten nuo livenä tapaamasi naiset eivät varmasti ole koskaan saaneet mitään indikaatiota kiinnostuksestasi"
No olen kyllä pyytänyt heitä esimerkiksi kahville ja leffaan. Miten sen enää selvemmin voisin ilmaista?" Pelkään todella paljon, että osoittaessani kiinnostusta annan itsestäni vaikutelman, että olen vain sen yhden asian perässä. Pelkään tätä ehkä jopa enemmän kuin pakkeja."
Hei, naisetkin haluavat seksiä. Jos sinusta saa sen kuvan, ettet ole toisesta kiinnostunut seksuaalisessa mielessä, saat ihan varmasti pakit. Uskoisin, että sinäkin haluat olla jonkun silmissä seksuaalisesti haluttava. Ihan sama se on naisilla. Niin että tuo on ihan turha pelko. Voit osoittaa "arvostuksesi" vaikka siten, että pidättäydyt ensimmäisinä tapaamiskertoina seksistä, tai tarkemmin sanottuna sen loppuun viemisestä. Seksuaalinen jännite on kuitenkin oltava, ilman sitä ei tule mitään.
Kyllä sä vielä onnistut. :)473876879837867 kirjoitti:
No olen kyllä pyytänyt heitä esimerkiksi kahville ja leffaan. Miten sen enää selvemmin voisin ilmaista?Jostain syystä naiset eivät hyväksy sitä, että treffeille kutsuminen tarkoittaa kiinnostusta. Asianlaita pitää tehdä heille selväksi kehuilla, pikkutuhmilla jutuilla, koskettelulla ja millä ikinä keksiikin. Ehkä naiset olettavat, että jos kykenet hillitsemään itsesi ja pitämään kielesi keskellä suuta sekä näppisi kurissa, et voi olla kovinkaan kiinnostunut heistä.
- pilkettäsilmäänvaan
473876879837867 kirjoitti:
No olen kyllä pyytänyt heitä esimerkiksi kahville ja leffaan. Miten sen enää selvemmin voisin ilmaista?Eli et osaa esim. flirttailla pätkääkään.
Kyllä naiset tajuaa että treffeille kutsuminen = kiinnostus, mutta se että mies on kiinnostunut naisesta ei automaattisesti herätä naisen kiinnostusta miestä kohtaan.
Hyvä flirtti osoittaa juuri, että osaa sekä pitää kielen kurissa että käyttää sitä eli sanoo ja tekee asioita juuri sopivasti vihjaillen. Paras flirtti on sellaista, joka saa toisen haluamaan enemmän eli ei liian suoraa. Mikä on kenellekin sopivaa, riippuu ihmisen persoonasta, kokemuksista jne. Ei kannata kuunnella liikaa naisten juttuja. He eivät ole koskaan joutuneet iskemään naista. Heille kaikki "vain tapahtuu". Naisilla on myös tapana ylentää itseään ja kosiskeluprosessia jollain tavalla todellista hienostuneemmaksi. Jos pariutuminen oikeasti vaatisi jotain hienostunutta flirttiä, suomalaiset olisivat kuolleet sukupuuttoon jo ajat sitten.
Vaikka naiset ovatkin sivistyneitä, suloisia ja sieviä, kolikon toisella puolella on hormoniensa hallitsema elukka. Feromonit, koskettelu ym. herättävät naisessa kiinnostusta miestä kohtaan. Myös seksi tuo naiselle hormonaalista tyydytystä ja rakentaa kiintymystä miestä kohtaan. Yleensä näistä puhutaan "tunteina" tai "kemiana". Naisen tunteita on vaikeaa herättää ilman kosketusta ja läheisyyttä.
Hormonit kehystävät kaikkea kanssakäymistä naisen kanssa. Jos hormonit ovat puolellasi, nainen suhtautuu suhun suopeammin. Silloin ei ole niin tärkeää, mitä sanot tai teet. Lähes kaikki on aina kotiin päin. Yhtäläisyydet välillänne kertovat silloin siitä, että kuulutte yhteen. Erot välillänne taas ovat tosi jänniä ja mielenkiintoisia, vastakohdathan vetävät toisiaan puoleensa!- Bi-nainen__
HC-ätmel kirjoitti:
Ei kannata kuunnella liikaa naisten juttuja. He eivät ole koskaan joutuneet iskemään naista. Heille kaikki "vain tapahtuu". Naisilla on myös tapana ylentää itseään ja kosiskeluprosessia jollain tavalla todellista hienostuneemmaksi. Jos pariutuminen oikeasti vaatisi jotain hienostunutta flirttiä, suomalaiset olisivat kuolleet sukupuuttoon jo ajat sitten.
Vaikka naiset ovatkin sivistyneitä, suloisia ja sieviä, kolikon toisella puolella on hormoniensa hallitsema elukka. Feromonit, koskettelu ym. herättävät naisessa kiinnostusta miestä kohtaan. Myös seksi tuo naiselle hormonaalista tyydytystä ja rakentaa kiintymystä miestä kohtaan. Yleensä näistä puhutaan "tunteina" tai "kemiana". Naisen tunteita on vaikeaa herättää ilman kosketusta ja läheisyyttä.
Hormonit kehystävät kaikkea kanssakäymistä naisen kanssa. Jos hormonit ovat puolellasi, nainen suhtautuu suhun suopeammin. Silloin ei ole niin tärkeää, mitä sanot tai teet. Lähes kaikki on aina kotiin päin. Yhtäläisyydet välillänne kertovat silloin siitä, että kuulutte yhteen. Erot välillänne taas ovat tosi jänniä ja mielenkiintoisia, vastakohdathan vetävät toisiaan puoleensa!Kuunnellako ätmejä, joilla ei ole koskaan ollut naisia, vai ihmisiä joilla on ollut suhteita? Kas, siinä totisesti kokemattoman pulma.
Mä oon ainakin iskenyt muutaman naisen elämässäni ja monta miestä myös. Ei oo mikään tullut itsestään, kaikkeen oon (eittämättä mukavaa) työtä tehnyt.
Flirtti ei aina ole hienostunutta (vaikka hienostunutta tyyppiä jos riiaa niin kannattaa kyllä olla), se voi olla myös härskiä, hauskaa, keimailevaa jne. Tietty joskus himot vaan vie ja se on menoa ilman sen suurempia soidinmenoja, mut jotenkin tulkitsin, et se ei ole aloittajalle sopiva tyyli. Bi-nainen__ kirjoitti:
Kuunnellako ätmejä, joilla ei ole koskaan ollut naisia, vai ihmisiä joilla on ollut suhteita? Kas, siinä totisesti kokemattoman pulma.
Mä oon ainakin iskenyt muutaman naisen elämässäni ja monta miestä myös. Ei oo mikään tullut itsestään, kaikkeen oon (eittämättä mukavaa) työtä tehnyt.
Flirtti ei aina ole hienostunutta (vaikka hienostunutta tyyppiä jos riiaa niin kannattaa kyllä olla), se voi olla myös härskiä, hauskaa, keimailevaa jne. Tietty joskus himot vaan vie ja se on menoa ilman sen suurempia soidinmenoja, mut jotenkin tulkitsin, et se ei ole aloittajalle sopiva tyyli.Eihän naisillakaan ole koskaan ollut naista. Eikä kalalta kannata kysyä kalastusvinkkejä. Sulla taas ei ilmeisesti ole ollut ainoatakaan pidempää parisuhdetta, joten sunkin ohjeilla voi vain epäonnistua.
- Bi-nainen__
HC-ätmel kirjoitti:
Eihän naisillakaan ole koskaan ollut naista. Eikä kalalta kannata kysyä kalastusvinkkejä. Sulla taas ei ilmeisesti ole ollut ainoatakaan pidempää parisuhdetta, joten sunkin ohjeilla voi vain epäonnistua.
On ollut naisia ainakin mulla. Ja on sitä vuosia laskettavia aikoja ihmisten kanssa oltu.
Mutta en laske, että pidempi suhde olis automaattisesti parempi kuin joku lyhyempi. Mulle ei ihmissuhteen arvo ole sen kestossa, vaan sisällössä mitä se ihmisille antaa. Lyhytkin juttu voi olla tosi hieno ja tärkeä, eikä ero ole mikään epäonnistuminen.
Tässä maailmankuvani eroaa oleellisesti kokemattomista konservatiiviätmeistä. Mulle parisuhde ei ole ainoa tapa jakaa ystävyyttä, rakkautta, välittämistä, hellyyttä tai seksiä.
Lämpimästi suosittelen myös äätämeille sen oman maailmankuvan avartamista. - Bi-nainen__
Bi-nainen__ kirjoitti:
On ollut naisia ainakin mulla. Ja on sitä vuosia laskettavia aikoja ihmisten kanssa oltu.
Mutta en laske, että pidempi suhde olis automaattisesti parempi kuin joku lyhyempi. Mulle ei ihmissuhteen arvo ole sen kestossa, vaan sisällössä mitä se ihmisille antaa. Lyhytkin juttu voi olla tosi hieno ja tärkeä, eikä ero ole mikään epäonnistuminen.
Tässä maailmankuvani eroaa oleellisesti kokemattomista konservatiiviätmeistä. Mulle parisuhde ei ole ainoa tapa jakaa ystävyyttä, rakkautta, välittämistä, hellyyttä tai seksiä.
Lämpimästi suosittelen myös äätämeille sen oman maailmankuvan avartamista.Ja mitä naisten iskemiseen tulee, kyllä mä voitan siinä suuren osan miehistä ihan mennen tullen. :D Ihan näin vaatimattomasti sanottuna.
- Bi-nainen__
Vielä yksi ilmainen vinkki: Kannattaa opetella lukemaan ihmisiä. Oikeasti tutustua siihen moninaisuuteen sen sijaan että hakkaa itseään ah-niin-ihanan-turvallisella teorialla päähän ja kun maailma paljastaa jotain mikä ei sovi siihen omaan ennakkoluuloon (esim, että naiset ei iske koskaan miehiä), niin siirtää sitä luuloa eikä ala mätkiä sillä hysteerisenä ympäriinsä.
Bi-nainen__ kirjoitti:
Ja mitä naisten iskemiseen tulee, kyllä mä voitan siinä suuren osan miehistä ihan mennen tullen. :D Ihan näin vaatimattomasti sanottuna.
Sellaiset autistin voimafantasiat sieltä.
- 7879878787897
HC-ätmel kirjoitti:
Ei kannata kuunnella liikaa naisten juttuja. He eivät ole koskaan joutuneet iskemään naista. Heille kaikki "vain tapahtuu". Naisilla on myös tapana ylentää itseään ja kosiskeluprosessia jollain tavalla todellista hienostuneemmaksi. Jos pariutuminen oikeasti vaatisi jotain hienostunutta flirttiä, suomalaiset olisivat kuolleet sukupuuttoon jo ajat sitten.
Hormonit kehystävät kaikkea kanssakäymistä naisen kanssa. Jos hormonit ovat puolellasi, nainen suhtautuu suhun suopeammin. Silloin ei ole niin tärkeää, mitä sanot tai teet. Lähes kaikki on aina kotiin päin. Yhtäläisyydet välillänne kertovat silloin siitä, että kuulutte yhteen. Erot välillänne taas ovat tosi jänniä ja mielenkiintoisia, vastakohdathan vetävät toisiaan puoleensa!Naistahan tässä yritetään iskeä. Naisella on kokemusta siitä mikä tehoaa ja mikä ei. Sun kokemuspohjaa asiassa voi vain arvailla...
7879878787897 kirjoitti:
Naistahan tässä yritetään iskeä. Naisella on kokemusta siitä mikä tehoaa ja mikä ei. Sun kokemuspohjaa asiassa voi vain arvailla...
Eihän lapsiltakaan kysytä sitä, miten ne pitäisi kasvattaa.
HC-ätmel kirjoitti:
Eihän naisillakaan ole koskaan ollut naista. Eikä kalalta kannata kysyä kalastusvinkkejä. Sulla taas ei ilmeisesti ole ollut ainoatakaan pidempää parisuhdetta, joten sunkin ohjeilla voi vain epäonnistua.
"Eihän naisillakaan ole koskaan ollut naista."
Siis mitä? Ihan varmasti on. Missä kellarissa sinä oikein munit sen nettiyhteytesi kanssa?HC-ätmel kirjoitti:
Sellaiset autistin voimafantasiat sieltä.
Naiset alkaa kiukkuamaan, jos kyseenalaistaa niiden omat käsitykset parisuhteista siinä vaiheessa kun ne lähestyy keski-ikää ja niillä on tulevaisuudennäkyminä vielä edessään kymmeniä suhteita ja muita säätöjä.
Bi-nainen__ kirjoitti:
Kuunnellako ätmejä, joilla ei ole koskaan ollut naisia, vai ihmisiä joilla on ollut suhteita? Kas, siinä totisesti kokemattoman pulma.
Flirtti ei aina ole hienostunutta (vaikka hienostunutta tyyppiä jos riiaa niin kannattaa kyllä olla), se voi olla myös härskiä, hauskaa, keimailevaa jne. Tietty joskus himot vaan vie ja se on menoa ilman sen suurempia soidinmenoja, mut jotenkin tulkitsin, et se ei ole aloittajalle sopiva tyyli.Voin kyllä ytm-miehenä sanoa, että HCätmelin joka sana on totta.
- Munaotus
Sinun pitää ehdottaa suoraan naista makkariin panemaan. Ei ne halua kuulla mitään liirum laarumeita vaan nähdä toimintaa. Ehdottaa pitää kymmenille naisille ennen kun tärppää sillä joukossa on varmasti naisia jotka haluaa seksiä. Joukossa voi olla sitten se helmi joka haluaa sen suhteen mutta se tulee sitten puheeksi jälkeenpäin kun oot ensin tutustunut.
- 356235723732572357
En kuitenkaan haluaisi harrastaa seksiä naisen kanssa, jota en tunne ja jonka kanssa en vielä seurustele. En ole vielä koskaan ehdottanut yhdellekään naiselle seksiä. Ehkä miespuolisen henkilön suusta tämä saattaa kuulostaa oudolta, mutta se on totta. Kun olin vielä nuorempi, itseäni ei haitannut, ettei minulla ollut tyttöystävää, koska en ikinä janonnut seksiä. Sitten aloin kuitenkin miettiä, että haluan kuitenkin saada lapsia ja löytää jonkun, jonka kanssa voisin jakaa elämäni.
- Bi-nainen__
356235723732572357 kirjoitti:
En kuitenkaan haluaisi harrastaa seksiä naisen kanssa, jota en tunne ja jonka kanssa en vielä seurustele. En ole vielä koskaan ehdottanut yhdellekään naiselle seksiä. Ehkä miespuolisen henkilön suusta tämä saattaa kuulostaa oudolta, mutta se on totta. Kun olin vielä nuorempi, itseäni ei haitannut, ettei minulla ollut tyttöystävää, koska en ikinä janonnut seksiä. Sitten aloin kuitenkin miettiä, että haluan kuitenkin saada lapsia ja löytää jonkun, jonka kanssa voisin jakaa elämäni.
Siis sä haluat enemmän parisuhdetta ja perhe-elämää kuin seksiä? Mistäs löytyis sellainen nainen, joka jakais vastaavat arvot?
- nykyajannainen
Bi-nainen__ kirjoitti:
Siis sä haluat enemmän parisuhdetta ja perhe-elämää kuin seksiä? Mistäs löytyis sellainen nainen, joka jakais vastaavat arvot?
Ei sellaisia naisia ole enää olemassa. Kaikille seksi ja "vapaus mennä mielensä mukaan" (=harrastaa seksiä muiden miesten kanssa) on tärkeintä suhteessa.
- 457823748957
Bi-nainen__ kirjoitti:
Kyllä. Juuri näin.
nykyajannainen kirjoitti:
Ei sellaisia naisia ole enää olemassa. Kaikille seksi ja "vapaus mennä mielensä mukaan" (=harrastaa seksiä muiden miesten kanssa) on tärkeintä suhteessa.
Kyllä niitä on, mutta palstatotuuksien mukaan niitä rupeaa ilmestymän tuossa kolmen kympin tietämillä, kun juoksut on juostu.
Jos olet lyhyt tai ruma tai pahimmassa tapauksessa molempia, niin et suomalaiselta naiselta saa nuorena seksiä maksamatta. Jos kiltisti käyt koulut loppuun ja hankit itsellesi hyvät tulot, niin voit päästä kolmekymppisenä aisuriksi naiselle, jolle et kelvannut nuorempana.
- 657236578623875
Mutta miten sitten ne monet muut minua huonommat ovat siinä kuitenkin onnistuneet??
657236578623875 kirjoitti:
Mutta miten sitten ne monet muut minua huonommat ovat siinä kuitenkin onnistuneet??
Sitä en voi tietää.
- perusasiaaaa
657236578623875 kirjoitti:
Koska ei oo yhtä asteikkoa jolla miehet laitettais jonooon ja sit parhaat sais naiset. Ne sua "huonommat" voi olla esim. kiintymyssuhdetyyliltään turvallisempia ja/tai seksuaalisesti avoimempia.
perusasiaaaa kirjoitti:
Koska ei oo yhtä asteikkoa jolla miehet laitettais jonooon ja sit parhaat sais naiset. Ne sua "huonommat" voi olla esim. kiintymyssuhdetyyliltään turvallisempia ja/tai seksuaalisesti avoimempia.
"Koska ei oo yhtä asteikkoa jolla miehet laitettais jonooon ja sit parhaat sais naiset. "
Käytännössä sellaisen lista olisi helppoa laatia. Jonon kärjessä olevat miehet saavat naisia vaikka kuinka paljon ja naiset jakavat heille pillua paljon. Nykyisin kokonaan ilman naista jäävien miesten määrä kasvaa jatkuvasti.
- MillonkaSittenValmisHäh
Naisten näkökulmasta 'paremmaksi' saat juosta maailman ääriin x) heh heh
- miksvalittaa
ai et oikein joukottain on naisia :))
- 8767656565675675
Mun on oikeesti pakko saaha tyttöystävä auttakaa pliis pliss
- Enoleepätoivoinen
Oletko epötoivoinen
- 457347638496789
Niin minä en tätä viestiä laittanut.
- theresaa
Viestiketjussa oli monta kohtaa, joita olisin halunnut kommentoida, mutta kasaan ajatuksiani ja huomioitani saman otsakkeen alle. Tällä palstalla ei usein näe näinkään selväjärkistä ketjua, siitä kiitos: oli mukava lukea. Erityisesti nimimerkki: "EdesUnissa" tuntuu tietävän yhtä sun toista. Sinuna ottaisin opikseni hänen sanoistaan.
Sanot muuttaneesi itseäsi paremmaksi ja nyt saavuttaneesi lakipisteesi. Itselleni tuli mieleen auto, jota tuunataan. Se muuttuu ulkoa erilaiseksi, mutta sisältä se on sama auto, kuin aina ennenkin. Tämä ajatuskokonaisuus kuulosti hiukan luotaan työntävältä mielestäni. Ajattelen itse niin, että ihminen voi itsensä takia tehdä asioita, mutta se että yrittää muuttaa itseään jonkun toisen oletetun toiveen mukaan, kuulostaa vastenmieliseltä. Puhut siitä, miten lyhyt ja lihava mies ei olisi samalla viivalla kanssasi ja miten naisista vain harvat sellaisen itselleen haluaisivat. Itseasiassa suurin osa naisista haluaa sen "iskä"-mahaisen miehen. (Löydän netistä aiheesta lisää tietoa.) Niin, myös itse pidän näistä rennon oloisista, normaaleista miehistä, mutta, kaikilla on makunsa.
Sanoit jossain kohdassa miten pelkäät sitä, että nainen kuvittelee sinun olevan sen yhden perässä. Itse en ole kiinnostunut miehestä, joka ei lähetä signaalia seksuaalisesta kiinnostuksesta. Tällaisen mies vilahtaa välittömästi "kaveri"-lokeroon. Nainen haluaa, ainakin minä haluan, tuntea sen, että on haluttu. Seksi on se, mikä erottaa suhteet toisistaan: kaverisuhteen parisuhteesta.
Flirttipuolelta sanoisin, että intensiivinen katsekontakti tuo parhaan tuloksen, kaikkein tärkein asia on jännite.
Onnea sulle etsintöihin.- niinkuintiedät
Ei parisuhdetta erota kaverisuhteesta seksi, vaan rakkaus. Kaveriakin voi rakastaa, mutta yleensä kaverit eivät ole niin rakkaita kuin kumppani. Juuri siksi kaverit ovat vain kavereita.
- perusasiaaa
"Aina näihin päiviin asti olen miettinyt, että kun olen saavuttanut tuon ja tuon asian saan tyttöystävän. "
Aika kieroutunut käsitys ihmissuhteista. Ei seurustelusuhde oo mikään palkinto joka annetaan oikealla tavalla elämisestä. Se syntyy siitä, että kohtaa toisen ihmisen ja löytyy yhteistä jaettavaa (esim. seksuaalisuus, arvomaailma).- 56278365786378
"Se syntyy siitä, että kohtaa toisen ihmisen ja löytyy yhteistä jaettavaa"
Kyllähän näin on käynyt. Esimerkiksi tässä lista asioista, jotka ovat yhteisiä erään naispuolisen ystäväni kanssa:
- sama opiskelupaikka
- samanlainen elämänkatsomus
- yhteinen harrastus
- useita yhteisiä kiinnostuksen kohteita (tv-sarjoista kirjallisuuteen)
jne.
Kuitenkin hän on edelleen vain ja ainoastaan ystäväni.
Minkä ikäinen olet?
Ethän ole yli-innokas alussa? Minulle kirjoittavat miehet tekevät monesti virheen, että tykitetään viestiä pitkin päivää. Siitä tulee olo että heillä ei ole muuta elämää.Miksi innostus on negatiivinen asia? Täytyykö naisen tuntea että miehellä olisi monta muutakin naista valittavana, ja mies päätyy lopulta tiettyyn, ja nainen tuntee itsensä parhaaksi? Naisillehan on yleisesti tärkeää että mies on suosittu ja sellainen mies ei kelpaa, joka ei kelpaa tarpeeksi monelle muulle ja on kokematon.
Piti vielä sanoa, että kirjoituksesi perusteella olet ihan fiksu. Kiva, että olet panostanut ulkonököön urheilemalla ja ostamalla siistejä vaatteita. Jos näitä odottaa naiselta, pitää niihin itsekin satsata.
super-atm kirjoitti:
Miksi innostus on negatiivinen asia? Täytyykö naisen tuntea että miehellä olisi monta muutakin naista valittavana, ja mies päätyy lopulta tiettyyn, ja nainen tuntee itsensä parhaaksi? Naisillehan on yleisesti tärkeää että mies on suosittu ja sellainen mies ei kelpaa, joka ei kelpaa tarpeeksi monelle muulle ja on kokematon.
Riippuu naisesta. Itse en halua kokemattoman oloista miestä.
Ja tuo liika innokkuus liittyy juuri siihen, että siitä saa kuvan, että ei ole muuta elämää. En halua tarrautujaa.
Se ei tarkoita sitä, että mies ei haluaisi laittaa viestiä vaan sitä, että hän ei vaan laita. Ja kyllä, liittyy siihen muutkin naiset. Parhailla miehillä ja naisilla on paljon tarjontaa. Se ei silti tarkoita sitä, ettei ei-niin-suosittu mies voisi saada suosittua naista. Pitää vaan antaa kuva siitä että on haluttu. Se liittyy kaikki siihen, miten korttinsa pelaa.
Yksi mies sanoi mulle juuri, että on eri tasolla mun kanssa. Hyvännäköinen mies huonolla itsetunnolla. Sen jälkeen hän todellakin oli eri tasolla. En halua itseään vähättelevää miestä. Jos hän ajattelee minun olevan liikaa, hän on itse liian vähän omasta mielestään. Ei sellaista jaksa.Nainen34v kirjoitti:
Ja tuo liika innokkuus liittyy juuri siihen, että siitä saa kuvan, että ei ole muuta elämää. En halua tarrautujaa.
Se ei tarkoita sitä, että mies ei haluaisi laittaa viestiä vaan sitä, että hän ei vaan laita. Ja kyllä, liittyy siihen muutkin naiset. Parhailla miehillä ja naisilla on paljon tarjontaa. Se ei silti tarkoita sitä, ettei ei-niin-suosittu mies voisi saada suosittua naista. Pitää vaan antaa kuva siitä että on haluttu. Se liittyy kaikki siihen, miten korttinsa pelaa.
Yksi mies sanoi mulle juuri, että on eri tasolla mun kanssa. Hyvännäköinen mies huonolla itsetunnolla. Sen jälkeen hän todellakin oli eri tasolla. En halua itseään vähättelevää miestä. Jos hän ajattelee minun olevan liikaa, hän on itse liian vähän omasta mielestään. Ei sellaista jaksa."Riippuu naisesta. Itse en halua kokemattoman oloista miestä."
Ei halua juuri kukaan muukaan, joten ei riipu naisesta.
Et ehkä ole ymmärtänyt, ett yh-mammana sinulla ei ole enää varaa leikkiä tuollaisiin "vain paras kelpaa" ja "mihinään parasta huonompaan ei tyydytä".
Noin voivat tehdä ainoastaan nuoret, parhaat ja lapsettomat naiset ja he saavat siitä huolimatta itselleen naisen. Kun sinä vanhana yh-mammana iskostat miehleesi tuollaisia narttumaisia käytösvaatimuksia ja että miehen pitäisi olla suosittu, niin jäät armotta yh-mammaksi.
"Pitää vaan antaa kuva siitä että on haluttu. Se liittyy kaikki siihen, miten korttinsa pelaa."
Eli pitää feikata ja esittää jotain mitä ei ole? Kai nyt itsekin tajuat että kaikki paljastuu jossain vaiheessa. Koskee niin tutustumisvaiheessa ja suhteen alkuvaiheessa valehtelvia miehiä kuin naisiakin. Huonoja puolia ei pidä korostaa, mutta ei myöskään esittää jotain mitä ei todellisuudessa ole- en.ole.botti
Nainen34v kirjoitti:
Yksi mies sanoi mulle juuri, että on eri tasolla mun kanssa. Hyvännäköinen mies huonolla itsetunnolla. Sen jälkeen hän todellakin oli eri tasolla. En halua itseään vähättelevää miestä. Jos hän ajattelee minun olevan liikaa, hän on itse liian vähän omasta mielestään. Ei sellaista jaksa."Riippuu naisesta. Itse en halua kokemattoman oloista miestä."
Eli käytetty tavara on sinulle mieluisin vaihtoehto. Miksi saat kiksejä siitä, että sinua höyläävä mulkku on käynyt muidenkin naisten pilluissa? super-atm kirjoitti:
"Riippuu naisesta. Itse en halua kokemattoman oloista miestä."
Ei halua juuri kukaan muukaan, joten ei riipu naisesta.
Et ehkä ole ymmärtänyt, ett yh-mammana sinulla ei ole enää varaa leikkiä tuollaisiin "vain paras kelpaa" ja "mihinään parasta huonompaan ei tyydytä".
Noin voivat tehdä ainoastaan nuoret, parhaat ja lapsettomat naiset ja he saavat siitä huolimatta itselleen naisen. Kun sinä vanhana yh-mammana iskostat miehleesi tuollaisia narttumaisia käytösvaatimuksia ja että miehen pitäisi olla suosittu, niin jäät armotta yh-mammaksi.
"Pitää vaan antaa kuva siitä että on haluttu. Se liittyy kaikki siihen, miten korttinsa pelaa."
Eli pitää feikata ja esittää jotain mitä ei ole? Kai nyt itsekin tajuat että kaikki paljastuu jossain vaiheessa. Koskee niin tutustumisvaiheessa ja suhteen alkuvaiheessa valehtelvia miehiä kuin naisiakin. Huonoja puolia ei pidä korostaa, mutta ei myöskään esittää jotain mitä ei todellisuudessa oleEn todellakaan ole yh-mamma. Minulla ei ole lapsia, en ole ikinä edes haaveillut niistä. En ole ollut naimisissa enkä edes kihloissa.
en.ole.botti kirjoitti:
"Riippuu naisesta. Itse en halua kokemattoman oloista miestä."
Eli käytetty tavara on sinulle mieluisin vaihtoehto. Miksi saat kiksejä siitä, että sinua höyläävä mulkku on käynyt muidenkin naisten pilluissa?Kyllä, näin on.
En ajattele kenenkään menneisyyttä, jokaisella on omansa. Myöskään entiset jutut eivät millään lailla kuulu nykyhetkeen. Ne eivät kuulu minulle. Jos rakastun ihmiseen, hän on juuri sellainen menneisyytensä vuoksi.Nainen34v kirjoitti:
En todellakaan ole yh-mamma. Minulla ei ole lapsia, en ole ikinä edes haaveillut niistä. En ole ollut naimisissa enkä edes kihloissa.
"En ole ollut naimisissa enkä edes kihloissa."
Et taida kelvata enää kenellekään. Olet jo vanha nainen. Huono kohtalo. Sorry.- pari.löytyy
super-atm kirjoitti:
Et taida kelvata enää kenellekään. Olet jo vanha nainen. Huono kohtalo. Sorry.Eiköhän kelpaa
monellekaan ei ole iällä merkitystä esim. mulle ottaisin nainnen 34v. vaikka heti
varmasti 40 vuotiaskin voi löytää parin ja moni pariutuu vasta kuuskympisenä pari.löytyy kirjoitti:
Eiköhän kelpaa
monellekaan ei ole iällä merkitystä esim. mulle ottaisin nainnen 34v. vaikka heti
varmasti 40 vuotiaskin voi löytää parin ja moni pariutuu vasta kuuskympisenäTuskin kelpaa. Suurella osalla on puheet huomattavasti tekoja suurempia. Itse kirjoitan tänne täysin rehellisesti.
- lkfgjlf
super-atm kirjoitti:
Tuskin kelpaa. Suurella osalla on puheet huomattavasti tekoja suurempia. Itse kirjoitan tänne täysin rehellisesti.
Näkeehän sen ympäriltä että moni pariutuu vanhempanakin, älä nyt ole tyhmä. Ota vaan teini ja jätä kypsemmät naiset aikuisille miehille.
- et.ole.jatkossa
super-atm kirjoitti:
Tuskin kelpaa. Suurella osalla on puheet huomattavasti tekoja suurempia. Itse kirjoitan tänne täysin rehellisesti.
Hän pariutuu satavarmasti, tiedät sen itsekin, mutta haluat vaan tyypilliseen tapaasi vängätä.
lkfgjlf kirjoitti:
Näkeehän sen ympäriltä että moni pariutuu vanhempanakin, älä nyt ole tyhmä. Ota vaan teini ja jätä kypsemmät naiset aikuisille miehille.
Varmasti pariutuu, mutta vanhojen naisten markkina-arvo on romahtanut, joten ei se ole enää niin helppoa heille kuin nuorempana.
- eepelit_
super-atm kirjoitti:
Varmasti pariutuu, mutta vanhojen naisten markkina-arvo on romahtanut, joten ei se ole enää niin helppoa heille kuin nuorempana.
Ja siitäkö kannat nyt huolta?
super-atm kirjoitti:
En ole itse yhtään huolissani omasta mahdollisuudestani pariutua.
Jos jostain pitäisi pakolla etsiä huolenaihe, niin se olisi ehkä se, miten osaan valita sen oikean miehen, kun kivoja on niin paljon olemassa.
Tiedätkö, että näin on just nyt hyvä.Nainen34v kirjoitti:
En ole itse yhtään huolissani omasta mahdollisuudestani pariutua.
Jos jostain pitäisi pakolla etsiä huolenaihe, niin se olisi ehkä se, miten osaan valita sen oikean miehen, kun kivoja on niin paljon olemassa.
Tiedätkö, että näin on just nyt hyvä.Et saa enää läheskään niin tasokkaita miehiä mitä olet nuorempana saanut. Nyt yrität vakuutella itsellesi ja muille että on parempi olla yksin kun et saa enää komeimpia miehiä.
super-atm kirjoitti:
Piti vielä sanoa, että ympärilläni ei ole ikinä ennen pyörinyt näin paljon miehiä kuin nyt. Johtuuko siitä, että nuoruuden epävarmuus on kadonnut?
En ymmärrä minkä näköisten naisten kanssa pyörit, kun ajattelet noin iästä. Jos ihminen pitää huolta itsestään, hän on näyttävä vielä 60-vuotiaanakin.Nainen34v kirjoitti:
Piti vielä sanoa, että ympärilläni ei ole ikinä ennen pyörinyt näin paljon miehiä kuin nyt. Johtuuko siitä, että nuoruuden epävarmuus on kadonnut?
En ymmärrä minkä näköisten naisten kanssa pyörit, kun ajattelet noin iästä. Jos ihminen pitää huolta itsestään, hän on näyttävä vielä 60-vuotiaanakin."Piti vielä sanoa, että ympärilläni ei ole ikinä ennen pyörinyt näin paljon miehiä kuin nyt. Johtuuko siitä, että nuoruuden epävarmuus on kadonnut?"
Ei, vaan siitä että määrä on korvannut tason.- 121212121212
Nainen34v kirjoitti:
En ymmärrä minkä näköisten naisten kanssa pyörit, kun ajattelet noin iästä. Jos ihminen pitää huolta itsestään, hän on näyttävä vielä 60-vuotiaanakin.Minä en ole eläissäni nähnyt livenä yli 40v naista joka pärjäisi 8/10 tasoiselle parikymppiselle. Edes kuvia on vaikea löytää, vaikka niissä on meikkiä/filtteriä/jne.
Ympärillä pyörivien miesten määrä yleensä kasvaa koska vanhemmat miehet ovat rohkeampia vonkaamaan kuin nuoret ja toisaalta nuoret etsivät opettajaa koska eivät saa oman ikäisiään kaunottaria.
Henry Laasanen on kirjoittanut aiheesta erittäin osuvasti tässä loistavassa artikkelissaan:
http://ihmissuhteet.blogspot.com/2016/07/kenella-naisista-on-korkein-markkina.html - 121212121212
Tässä esimerkki.
Heidi Klum nuorena, 9/10 tai 10/10:
http://img.over-blog-kiwi.com/0/74/19/92/2011/06/07/ob_5e8e59_sgjql.jpg
Heidi Klum 41-vuotiaana :(
http://2.bp.blogspot.com/-v6HPZ7s5AzA/VHyBks_V3oI/AAAAAAABbT8/GZMNHh4SJvA/s1600/Untitled(1).jpg
Naisten silmissä Heidi Klum 41v on "näyttävä nainen", miesten silmissä muodot ovat mennyttä ja mieleen tulee _yli_ 60-vuotias nainen.
Toki silloin kun nainen on oma kulta joka valitsi miehen ollessaan parhaimmillaan, ei ikääntyminen tee hänestä epähaluttavaa.
Rakkaushan on sokea, eikö vain N34v? - cover_girl_
121212121212 kirjoitti:
Tässä esimerkki.
http://2.bp.blogspot.com/-v6HPZ7s5AzA/VHyBks_V3oI/AAAAAAABbT8/GZMNHh4SJvA/s1600/Untitled(1).jpg
Naisten silmissä Heidi Klum 41v on "näyttävä nainen", miesten silmissä muodot ovat mennyttä ja mieleen tulee _yli_ 60-vuotias nainen.
Toki silloin kun nainen on oma kulta joka valitsi miehen ollessaan parhaimmillaan, ei ikääntyminen tee hänestä epähaluttavaa.
Rakkaushan on sokea, eikö vain N34v?Malli ei ole perinteinen nelikymppinen.
Mallit rupsahtavat tavanomaista nopeammin.
Tuo syömättömyydellä saatu liiallinen hoikkuus kostautuu siinä että lihakset lähtee ja perse alkaa roikkua, kuten kuvassa näkyy. - 34657278346876
Olen siis 22-vuotias. Olen kokeillut erilaisia asteita tuon innokkuuden suhteen. Aivan alussa saatoin olla kieltämättä liian innokas, mutta tästä on tosiaan jo aikaa.
Hyvä, että tämäkin asia nousi esille. Erään henkilön kohdalla viestien välillä on ollut yleensä noin pari viikkoa, koska en halua antaa liian innostunutta kuvaa. Lisäksi tämän naisen kanssa huomasin jo alussa, että kannattaa edetä hitaasti. Tämä on kuitenkin siis yksi ääritapaus. - 34673876788356
"Piti vielä sanoa, että kirjoituksesi perusteella olet ihan fiksu"
Kiitos :) 121212121212 kirjoitti:
Minä en ole eläissäni nähnyt livenä yli 40v naista joka pärjäisi 8/10 tasoiselle parikymppiselle. Edes kuvia on vaikea löytää, vaikka niissä on meikkiä/filtteriä/jne.
Ympärillä pyörivien miesten määrä yleensä kasvaa koska vanhemmat miehet ovat rohkeampia vonkaamaan kuin nuoret ja toisaalta nuoret etsivät opettajaa koska eivät saa oman ikäisiään kaunottaria.
Henry Laasanen on kirjoittanut aiheesta erittäin osuvasti tässä loistavassa artikkelissaan:
http://ihmissuhteet.blogspot.com/2016/07/kenella-naisista-on-korkein-markkina.htmlEli siis olen 34 vuotias enkä yli 4-kymppinen. Siinä lienee hienoinen ero?
Lisäksi ympärilläni ei juuri oman ikäisiä pyöri, vaan kaikki on lähes tulkoon alle 30-vuotiaita.
30-vuotias miestyökaverini juuri ihmetteli, miten voin olla sinkku.34657278346876 kirjoitti:
Olen siis 22-vuotias. Olen kokeillut erilaisia asteita tuon innokkuuden suhteen. Aivan alussa saatoin olla kieltämättä liian innokas, mutta tästä on tosiaan jo aikaa.
Hyvä, että tämäkin asia nousi esille. Erään henkilön kohdalla viestien välillä on ollut yleensä noin pari viikkoa, koska en halua antaa liian innostunutta kuvaa. Lisäksi tämän naisen kanssa huomasin jo alussa, että kannattaa edetä hitaasti. Tämä on kuitenkin siis yksi ääritapaus.Olet vielä kovin nuori, ei sinulla ole hädän päivää :)
Kaksi viikkoa viestiväliä saattaa aluksi olla hyvä, jos haluaa antaa kuvan, että on tosiaan paljon muutakin meneillään. Ja "viestittelet vaan ohimennen".
Tästä eteenpäin olen huono antamaa neuvoja, koska tilanteet vaihtelee.
Tällä hetkellä minulle laittaa viestejä snäpissä esim. eräs 25-vuotias komistus. En oikein tiedä vielä hänen agendastaan ja häneltä on kiva saada viestiä parin päivän välein. Minua ei haittaisi, jos hän laittaisi useamminkin, koska tosiaan en tiedä, mikä hänen snäppiensä pointti on.super-atm kirjoitti:
Et taida kelvata enää kenellekään. Olet jo vanha nainen. Huono kohtalo. Sorry.Voit ihan rauhassa elää noissa kuvitelmissa, jos se tuo sinulle paremman olon.
Totuus on valitettavasti jotain aivan muuta.121212121212 kirjoitti:
Tässä esimerkki.
Rakkaushan on sokea, eikö vain N34v?No onhan Heidi päästänyt itsensä huonoon kuntoon! Eihän tuollainen 60-vuotiaan miehen pylly ketään kiinnosta.
121212121212 kirjoitti:
Minä en ole eläissäni nähnyt livenä yli 40v naista joka pärjäisi 8/10 tasoiselle parikymppiselle. Edes kuvia on vaikea löytää, vaikka niissä on meikkiä/filtteriä/jne.
http://ihmissuhteet.blogspot.com/2016/07/kenella-naisista-on-korkein-markkina.htmlKyllä ympärilläni pyörii nuoret miehet, jotka todellakin saavat oman ikäisiään kaunottaria.
Opettajakysymys on kyllä varteenotettava pointti. Ihmiset eivät vaan ole samasta muotista, mulla esimerkiksi ei ole tavoite elämässä "päästä naimisiin". Mitä sitten, jos joku etsii opettajaa?
Tämä minua 8 vuotta nuorempi mies teki selväksi tässä taannoin (josta siis kerroin pari kuukautta sitten), että hän on sitten se joka opettaa. Tiedä näistä. Ja toisaalta, eipä mua kiinnostakaan. Elämä on kivaa juuri näin kun ei ihan liiaksi mieti.super-atm kirjoitti:
Et saa enää läheskään niin tasokkaita miehiä mitä olet nuorempana saanut. Nyt yrität vakuutella itsellesi ja muille että on parempi olla yksin kun et saa enää komeimpia miehiä.
No ei vaan tämä menee juuri toisinpäin. Miesten laatu on todellakin noussut tähän asti. Mitä väliä? :)
Nainen34v kirjoitti:
Voit ihan rauhassa elää noissa kuvitelmissa, jos se tuo sinulle paremman olon.
Totuus on valitettavasti jotain aivan muuta.Sinä et ymmärrä totuudesta mitään.
Nainen34v kirjoitti:
No ei vaan tämä menee juuri toisinpäin. Miesten laatu on todellakin noussut tähän asti. Mitä väliä? :)
Ei kannata valehdella itsellesi.
super-atm kirjoitti:
Et saa enää läheskään niin tasokkaita miehiä mitä olet nuorempana saanut. Nyt yrität vakuutella itsellesi ja muille että on parempi olla yksin kun et saa enää komeimpia miehiä.
Mitä sä hyödyt toisen laskemisesta alas? Nostat itseäsi? Oot aika rasittava ja inhottava tyyppi.
Nainen34v kirjoitti:
Mitä sä hyödyt toisen laskemisesta alas? Nostat itseäsi? Oot aika rasittava ja inhottava tyyppi.
Vaikka mitä hyödyn. Olen mukava mies.
- notsofast
Nainen34v kirjoitti:
No onhan Heidi päästänyt itsensä huonoon kuntoon! Eihän tuollainen 60-vuotiaan miehen pylly ketään kiinnosta.
Ei ole vältsiin huonossa kunnossa.
Sinne 35v tienoille asti isoimmat muuttujat vartalossa on se jos ei pidä huolta itsestään ja lisääntyminen. 35v korvilla hedelmällisyys lähtee nopeampaan laskuun (look it up) eikä keho enää varastoi samalla tapaa rasvaa oikeisiin paikkoihin. Nimittäin enemmistö timminkin mimmin pyöreästä pepusta on rasvaa eikä lihaksia.
Ellei ole latinon geenejä niin vartalo muuttuu radikaalisti aika lailla kaikilla. notsofast kirjoitti:
Sinne 35v tienoille asti isoimmat muuttujat vartalossa on se jos ei pidä huolta itsestään ja lisääntyminen. 35v korvilla hedelmällisyys lähtee nopeampaan laskuun (look it up) eikä keho enää varastoi samalla tapaa rasvaa oikeisiin paikkoihin. Nimittäin enemmistö timminkin mimmin pyöreästä pepusta on rasvaa eikä lihaksia.
Ellei ole latinon geenejä niin vartalo muuttuu radikaalisti aika lailla kaikilla.Itse en pidä laihaa naiskroppaa esimerkkinä hyvästä kropasta. En nuorilla enkä vanhoilla. Ko. nainen ei ole tehnyt varmaankaan eläessään ainuttakaan kyykkyä ja tulos näkyy yllä. Monille miehille tämä riittää kyllä.
notsofast kirjoitti:
Ellei ole latinon geenejä niin vartalo muuttuu radikaalisti aika lailla kaikilla.Tässä vielä omasta mielstäni hyvä fysiikka, jonka eteen on tehty töitä: https://www.instagram.com/annanystrom/?hl=fi
Tämän tytön pylly ei todella tule 40-vuotiaana näyttämään samalta kuin Heidi Klumin.- notsofast
Nainen34v kirjoitti:
Tässä vielä omasta mielstäni hyvä fysiikka, jonka eteen on tehty töitä: https://www.instagram.com/annanystrom/?hl=fi
Tämän tytön pylly ei todella tule 40-vuotiaana näyttämään samalta kuin Heidi Klumin.Miksi valitsit 24-vuotiaan esimerkiksi kun puhe oli nelikymppisistä?
Linkkaa mieluummin nelikymppisiä. Eikä mitään jenniferlopezeja tai muita latinogeenisiä. notsofast kirjoitti:
Miksi valitsit 24-vuotiaan esimerkiksi kun puhe oli nelikymppisistä?
Linkkaa mieluummin nelikymppisiä. Eikä mitään jenniferlopezeja tai muita latinogeenisiä.Otin esimerkin omasta ihanteellisesta naiskropasta. Tähän ei kuulu Heidi Klum 20-vuotiaana eikä 40-vuotiaana.
1990- luvun älytön laihuuden ihannointi aiheutti sen, että silloin vain syötiin mahdollisimman vähän ja korkeintaan päälle vedettiin aerobiset pitkät juoksulenkit. Tämä hävittää sekä lihasmassan että rasvamassan. Hyvää materiaalia tavoitteellisesti fysiikkaa treenanneista naisista on vähän. Ymmärrätkö, mitä tarkoitan. Haen sinulle esimerkin jostain yleisurheilijasta.Nainen34v kirjoitti:
Otin esimerkin omasta ihanteellisesta naiskropasta. Tähän ei kuulu Heidi Klum 20-vuotiaana eikä 40-vuotiaana.
1990- luvun älytön laihuuden ihannointi aiheutti sen, että silloin vain syötiin mahdollisimman vähän ja korkeintaan päälle vedettiin aerobiset pitkät juoksulenkit. Tämä hävittää sekä lihasmassan että rasvamassan. Hyvää materiaalia tavoitteellisesti fysiikkaa treenanneista naisista on vähän. Ymmärrätkö, mitä tarkoitan. Haen sinulle esimerkin jostain yleisurheilijasta.Niin eli tästä 36-vuotta täyttävä Anna Kournikova. Geenit liippaavat varmasti lähelle. Sieltä jokainen voi etsiä mieleisensä kuvan.
https://www.instagram.com/annakournikova/?hl=fi- notsofast
Nainen34v kirjoitti:
Niin eli tästä 36-vuotta täyttävä Anna Kournikova. Geenit liippaavat varmasti lähelle. Sieltä jokainen voi etsiä mieleisensä kuvan.
https://www.instagram.com/annakournikova/?hl=fiMistä Annan on tarkoitus olla esimerkki?
Nätti ja urheilullinen, joo. Mutta ei ole muodot samalta planeetalta kun noihin parikymppisiin sporttimimmeihin vertaa. Kyllä se vartalo on muuttunut selkeästi. Hyvä on vieläkin, mutta ei nuoren naisen vartalo. Se on ne reidet ja peffa missä ei oo samaa pyöreää muodokkuutta.
Jotain kertoo sekin et otit esimerkiksi 36-vuotiaan etkä vieläkään nelikymppistä. Kuvatkin on vimpan päälle instakamaa, ei tosiaan mitään arkiotoksia.
Jos sä et edes kuvahaulla löydä esimerkkejä niin jotain se kertoo. Mä voisin koska tahansa linkata miljoona kuvaa parikymppisistä joilla on täydellinen vartalo. - notsofast
Vaikka tosta.
https://www.instagram.com/vantoee/
Ei oo edes malli eikä huippu-urheilija. Hyvät geenit löytyy, mutta tota vartalon mallia ei juuri nelikymppisillä tai edes kolmevitosilla näe. Veikkaan että harrastaa enemmän biletystä ku fitnessiä. Se on se nuoruus sitä.
Naiset voi olla eri mieltä mutta miehenä sanon että tässä toi tyty pelaa Wimbledonissa ja AnnaK harrastelutasolla :D notsofast kirjoitti:
Mistä Annan on tarkoitus olla esimerkki?
Nätti ja urheilullinen, joo. Mutta ei ole muodot samalta planeetalta kun noihin parikymppisiin sporttimimmeihin vertaa. Kyllä se vartalo on muuttunut selkeästi. Hyvä on vieläkin, mutta ei nuoren naisen vartalo. Se on ne reidet ja peffa missä ei oo samaa pyöreää muodokkuutta.
Jotain kertoo sekin et otit esimerkiksi 36-vuotiaan etkä vieläkään nelikymppistä. Kuvatkin on vimpan päälle instakamaa, ei tosiaan mitään arkiotoksia.
Jos sä et edes kuvahaulla löydä esimerkkejä niin jotain se kertoo. Mä voisin koska tahansa linkata miljoona kuvaa parikymppisistä joilla on täydellinen vartalo.Tottakai se nyt jotain kertoo, mutta se ei tarkoita etteikö joku voisi olla upea myös 36-vuotiaana tai 40-vuotiaana.
Onhan se nyt selvä että suurin osa esim 16-vuotiaista on nättejä, samoin 20-vuotiaista. Prosentuaalinen osuus vähenee iän myötä, mutta se ei tarkoita etteikö niitä olisi. :)- 121212121212
Nainen34v kirjoitti:
Tottakai se nyt jotain kertoo, mutta se ei tarkoita etteikö joku voisi olla upea myös 36-vuotiaana tai 40-vuotiaana.
Onhan se nyt selvä että suurin osa esim 16-vuotiaista on nättejä, samoin 20-vuotiaista. Prosentuaalinen osuus vähenee iän myötä, mutta se ei tarkoita etteikö niitä olisi. :)"Tottakai se nyt jotain kertoo, mutta se ei tarkoita etteikö joku voisi olla upea myös 36-vuotiaana tai 40-vuotiaana."
notsofast on oikeassa. 35v on aika lailla The Wall. Tätä tuki OKCupidin tutkimus jossa minkään ikäiset miehet eivät valinneet ensimmäisinä 35 naisia. Eli kyllä tuon ikäinen voi hyvältä näyttää, muttei pärjää nuoremmalle itselleen tai 8/10 nuorille naisille. Olen suuri itsestään huolta pitämisen kannattaja, mutta siinä vaiheessa kun hedelmällisyys laskee ei enää kisata nuorempien kanssa samassa sarjassa.
Tuokin oli hyvä pointti että naiset kuvittelevat parhaimman näköiseksi varttuneemman naisen joka on vartaloltaan bambimainen ja kasvoiltaan "ylvään" oloinen. Sitten miehet pitävätkin siitä naisten silmissä pullaposkisesta parikymppisestä tytön tylleröstä..
ps. ainoa poikkeus: osa parikymppisistä valitsi 40-50v naisia. Mutta tästä on iloa vain puumille jotka haluavat ottaa sen opettajan/dominan/tms roolin. Parikymppiset miehet kun valitsivat 40-50v naisia mutta ei 30-40v naisia, mikä kertoo siitä että juurikin _vanhuus_ eikä "nuorekkuus" oli plussaa.
"Onhan se nyt selvä että suurin osa esim 16-vuotiaista on nättejä, samoin 20-vuotiaista. Prosentuaalinen osuus vähenee iän myötä, mutta se ei tarkoita etteikö niitä olisi. :)"
Tämän voisin allekirjoittaa.
- perus-pertti50
Perusjutut pitää olla kunnossa. Työpaikka, auto, oma asunto, sosiaalinen elämä, rahaa pankissa että voit elättää naistakin ja viedä etelän lomille.
Asennetta ja sosiaalisiakykyjä kannattaa löytyä.
Lopeta se lässytys.. Pitää viestiä naiselle heti alussa että persettä ollaan hakemassa.- 6109273
Ei se ole valvojien vika että sinä et osaa keskustella asiallisesti.
6109273 kirjoitti:
Ei se ole valvojien vika että sinä et osaa keskustella asiallisesti.
Naiset saavat kuitenkin haukkua yksin jääneitä miehiä ätmeiksi, neitsytsediksi, yllyttää tappamaan itsensä yms. Ei niitä viestejä poisteta.
Katsotaan niin tämäkin viesti katoaa ihan kohta.- en-ole-botti
super-atm kirjoitti:
Naiset saavat kuitenkin haukkua yksin jääneitä miehiä ätmeiksi, neitsytsediksi, yllyttää tappamaan itsensä yms. Ei niitä viestejä poisteta.
Katsotaan niin tämäkin viesti katoaa ihan kohta.Termien "ätmi" ja "neitsytsetä" käyttäjistä 95 % on miehiä. Ja nämä ätmit ja neitsytsedät ovat itse aloittaneet itsensä haukkumisen naisettomuuden takia.
en-ole-botti kirjoitti:
Termien "ätmi" ja "neitsytsetä" käyttäjistä 95 % on miehiä. Ja nämä ätmit ja neitsytsedät ovat itse aloittaneet itsensä haukkumisen naisettomuuden takia.
Ihan sama kuka on aloittanut ja kuka jatkanut, mutta keskustelu on nykyään järjetöntä, koska joku valvojista suosii naisia ja antaa heidän kirjoittamansa solvaukset olla palstalla ikuisesti, mutta vastaan ei voi kommentoida mitään.
Mitäpä asiaa kiertelemään, nainen vaan ahdistuu tilanteessa.
Sitähän sanotaan että suhde perustuu luottamukseen. Avoimuus on luottamuksen ehto.- en--ole--botti
super-atm kirjoitti:
Ihan sama kuka on aloittanut ja kuka jatkanut, mutta keskustelu on nykyään järjetöntä, koska joku valvojista suosii naisia ja antaa heidän kirjoittamansa solvaukset olla palstalla ikuisesti, mutta vastaan ei voi kommentoida mitään.
"joku valvojista suosii naisia ja antaa heidän kirjoittamansa solvaukset olla palstalla ikuisesti, mutta vastaan ei voi kommentoida mitään."
Laita linkki yhteenkin keskusteluun, missä naiset solvaavat miehiä en--ole--botti kirjoitti:
"joku valvojista suosii naisia ja antaa heidän kirjoittamansa solvaukset olla palstalla ikuisesti, mutta vastaan ei voi kommentoida mitään."
Laita linkki yhteenkin keskusteluun, missä naiset solvaavat miehiäEn viitsi linkittää jokaista keskustelua tähän.
Sitä tietysti feminististen lasiesi läpi et havaitse yhtäkään naisten kirjoittamaa sovausta, mutta naisiin kohdistettu normaali kritiikki on paha asia.- en--ole--botti
super-atm kirjoitti:
En viitsi linkittää jokaista keskustelua tähän.
Sitä tietysti feminististen lasiesi läpi et havaitse yhtäkään naisten kirjoittamaa sovausta, mutta naisiin kohdistettu normaali kritiikki on paha asia."En viitsi linkittää jokaista keskustelua tähän."
En pyytänytkään linkittämään jokaista keskustelua. Minulle riittää yksi ainoa konkreettinen esimerkki.
"Sitä tietysti feminististen lasiesi läpi et havaitse yhtäkään naisten kirjoittamaa sovausta, mutta naisiin kohdistettu normaali kritiikki on paha asia."
Minulla ei ole feministisiä laseja. En olekaan huomannut sinkkupalstalla naisten kirjoittamia solvauksia ja juuri sen takia pyysinkin linkin edes yhteen sellaiseen mutta nyt yhtäkkiä ei näytäkään löytyvän. en--ole--botti kirjoitti:
"En viitsi linkittää jokaista keskustelua tähän."
En pyytänytkään linkittämään jokaista keskustelua. Minulle riittää yksi ainoa konkreettinen esimerkki.
"Sitä tietysti feminististen lasiesi läpi et havaitse yhtäkään naisten kirjoittamaa sovausta, mutta naisiin kohdistettu normaali kritiikki on paha asia."
Minulla ei ole feministisiä laseja. En olekaan huomannut sinkkupalstalla naisten kirjoittamia solvauksia ja juuri sen takia pyysinkin linkin edes yhteen sellaiseen mutta nyt yhtäkkiä ei näytäkään löytyvän."Minulla ei ole feministisiä laseja."
Kyllä on. Oletko joku naisten ruskeita perseitä lipittävä valkoritari?- en--ole--botti
super-atm kirjoitti:
"Minulla ei ole feministisiä laseja."
Kyllä on. Oletko joku naisten ruskeita perseitä lipittävä valkoritari?Laita nyt vaan se linkki keskusteluun, jossa naiset solvaavat miehiä. Jos linkkiä ei tule, niin joudumme toteamaan, että super-atm on ajautunut valehteluun.
en--ole--botti kirjoitti:
Laita nyt vaan se linkki keskusteluun, jossa naiset solvaavat miehiä. Jos linkkiä ei tule, niin joudumme toteamaan, että super-atm on ajautunut valehteluun.
Laita itse linkki. Muuten olet valehtelija.
- en--ole--botti
super-atm kirjoitti:
Laita itse linkki. Muuten olet valehtelija.
http://keskustelu.suomi24.fi/suhteet/sinkut
Siinä. 5088 sivun edestä viestiketjuja, jotka voit lukea läpi todisteeksi siitä, etteivät naiset solvaa tällä palstalla miehiä. super-atm kirjoitti:
Katsotaan niin tämäkin viesti katoaa ihan kohta.Enimmäkseen näyttäs nää "ätmit" käyttävän noita termejä.
- 121212121212
"Asennetta ja sosiaalisiakykyjä kannattaa löytyä.
Lopeta se lässytys.. Pitää viestiä naiselle heti alussa että persettä ollaan hakemassa."
Paras neuvo tähän mennessä.
- 8767656565675675
Olen helvetin ruma ATM
Kaikkien tämän typerän ("Paremmaksi Minuksi"/"Kehitä jatkuvasti itseäsi "Paremmaksi") Mantran palvojat/levittäjät voisivat pysähtyä hetkeksi miettimään ja pohtimaan Mantransa järkevyyttä/miellekkyyttä.. ;P
Varsinkin, jos/kun Mantran tarkoitus on pääsääntöisesti saada ihmiset "OravanPyörään" erinäisistä syistä.. ;P
A-Studiossa oli jotain tästä sivuaa juttua, joka kannattaa vilkaista.. Varsinkin sen mies tutkijan mietteet oli muistaakseni aika hyviä ja osuvia.. ;P
Armottomuuden Aika (alkaa kohdasta n. 38,5min)
http://areena.yle.fi/1-3778110- heiheinyt
Et taida tajuta, minkälaiset asiat naisille ovat tärkeitä. Esim. jos kerrot naiselle, että et koskaan lue kirjoja, niin naisen kiinnostus saattaa hyvinkin lopahtaa siihen. Eivät naiset siitä välitä, kuinka monta punnerrusta teet päivässä.
- 435789266724546
En ole koskaan jutellut naisten kanssa siitä, kuinka monta punnerrusta teen päivässä, kuinka paljon nostan penkistä tai kuinka paljon kävelen päivittäin. Urheilen näyttääkseni paremmalta naisten silmissä. Harvoja naisia tosiaan kiinnostaa, kuinka paljon mies vaikka nyt nostaa penkistä, jos hän kuitenkin näyttää hyväkuntoiselta.
Ihana mies ohjaa naista jutteluissa, jos ei muuten ole mitään sanottavaa siten ujoihin saat enemmän ääntä ja heidän ajatuksia.
Itse taas luulin hakevan vain perheen isukkia.
Sun pitää mennä näihin mestoihin missä tanssitaan ja juodaan, ja katsoa ne yksinäiset leidit, ei mitään tyttö porukkaa koska he etsivät toimintaa, joskus siellä voi olla joku arka mukana.
Ja muistutan toppuutella kun juoneena ne estot lähtee, että haluat kysyä numeroa ,viettää vaan iltaa lähekkäin ja puhua- Jokueikukaan
Kaikki eivät voi valitettavasti löytää onnea. Kuitenkin jokaisen elämässä on varmasti jotain muuta hyvää, mistä kannattaa olla kiitollinen. Kukaan ei voi pakottaa ketään pitämään jostakin toisesta.
"You have to accept the hand that the universe has dealt us" - fortyfourmale
Ansaitset kauniimman naisen kuin ruma läskimies koska olet tehnyt töitä. Mutta älä kiirehdi liikaa koska olet niin nuori. Minäkin näin 44 v miehenä suunnittelen vielä kokonaan uuuden akateemisen ammatin opiskelua!
Älä kuuntele liner2 akan kätinää. Olet ansainnut parempaa kuin ruman naisen. - Ruma-ätmi
Sitä voi käydä töissä ja treenailla joka päivä mutta ei se tee miehestä parempaa naisten silmissä. Minäkin laihdutin 30 kg ja kävin 15 vuotta töissä enkä kertakaan ole päässyt lähelle naisia sen jälkeen. Siitä on nyt 8 vuotta kun laihduin 30 kg eikä kukaan nainen ole treffeille halunnut. Oikeastaan siis turhaan laihduin ja olenkin lopettanu treenaamisen.
Paremmaksi muuttuminen voi olla välttävä ehto mutta ei se pelkästään tietenkään mitään takaa. Määrätietoisesti kohti seksiä naisten kanssa. Mahdolliset tyttöystävät erottuu sitten joukosta aikanaan.
- Ainavainseksi
Seksi ei ole kaikki kaikessa.
- älä-hosu
Neuvoa en osaa, mutta jotenkin saa sen vaikutelman että yrität liikaa?
Tätä on vaikea pukea sanoiksi mutta liika yrittäminen näkyy ja se tekee kielteisen vaikutelman.
Jos vain opettelisit olemaan stressaamatta ja yrittämästä niin kovin? Jos olisit oma aito itsesi? Ei tarkoita että pukeutuisit rääsyihin ja haisisit vanhalle viinalle ja käyttäytyisit siivottomasti. Ei kai se ole se oikea itsesi? Mutta onko viimeisen päälle sliipattu väkinäisesti jotain muuta kuin olet näytteleminen myöskään se oikea sinä?
Vaikka olisit nelikulmainen tai ymmyrkäinen et koskaan tule olemaan mieliksi kaikille naisille! Tulee olemaan kymmeniä naisia joita ei kiinnosta, mutta sinä aitona omana itsenäsi jännittämättä ja yrittämättä niin kovin varmasti kiinnostat joitakin!
Mitään roolia et kuitenkaan tulisi jaksamaan vetää kovin pitkälle? Se käy ajan myötä hyvin raskaaksi.
On hyvä että pidät huolen itsestäsi, näkyy että arvostat itseäsi ja toisia. Mutta tee se rennosti, turhia yrittämättä! Olet vielä kovin nuori ja epävarma. Aika ja kokemus korjaa sen asian :-)- 6572652786857
Aloin siis muuttaa itseäni jo monta vuotta sitten paremmaksi pienin askelin. Tietysti varmasti jonkin verran haluni saada tyttöystävä on kasvanut, mikä on johtanut siihen, että olen yrittänyt hieman kovemmin kuin aikaisemmin. En kuitenkaan usko, että yritän liikaa, mutta olen kyllä tätäkin miettinyt. Esimerkiksi tällä hetkellä olen laittanut viestejä mielestäni kiinnostavalla naiselle vain parin viikon välein. Kohta kuitenkin lienee aika luovuttaa hänen kohdallaan.
Mielessäni pyörii usein ajatus siitä, että en koskaan saa omia lapsia. Erityisesti viimeisen puolen vuoden aikana olen alkanut haluta lapsia vielä entistäkin enemmän.
"Aika ja kokemus korjaa sen asian"
Toivottavasti olet oikeassa. - ihmetellen__
Sori, mut jos mulle joku laittais vain viestejä parin viikon välein, en ottais tyyppiä tosissani. Mitä jos seuraavan naisen kohdalla ehdottaisit jo ekassa viestissä tapaamista? Ja jos vastaus on myöntävä, viet sen treffeille! Ja jotenkin tekisit sille selväksi ettet etsi vaan kaveria, vaan olet oikeasti haku päällä...
- 578278678562783
No siis tämä johtui siitä, että hän ei aluksi vaikuttanut olevan halukas tutustumaan minuun. Tietysti hän saattoi vain olla ujo. En halua käyttää hyväkseni tämänhetkistä mahdollisuuttani lähettää hänelle viestejä, enkä myöskään halua antaa itsestäni epätoivoista kuvaa. Lisäksi en ole sellainen henkilö, joka lähettelisi ihastukselleen päivittäin kymmeniä viestejä.
Aikamoista röppäystä olet saanut kommenteissa ja hienosti olet jaksanut käydä eri kommentoijien kanssa keskustelua. Naisena en nyt ainakaan päällisin puolin löydä mitään kulmakiviä tekstiesi perusteella. En halua ylianalysoida liikaa, koska enhän totuuden nimissä tunne sinua lainkaan. Hahmottaisin sinut silti reilun kohteliaaksi ja olen pahoillani kaikista noista "mene baariin" tai "ehdottele vielä suoremmin" -kommenteista. Ei sellainen vain ole kaikille luontainen tyyli, eikä tarvitsekaan. Täytyyhän niitä olla muitakin keinoja/paikkoja. Ja perheen perustamisen kannalta (eli vakaan ja fiksun naisen löytämisen suhteen) baarit ja ah-niin teennäinen Tinder eivät ehkä ole parhaita paikkoja. Suosittelisin ainakin kuoppaamaan sen Tinderin. :)
Netin treffipalveluissa on hieman se ongelma, että vähän jokainen hukkuu väkisinkin massaan ja mielenkiinto on yllättävän helppo hukata. Kokemuksesta tiedän.
Uskon jos sanot ulkoisten puitteiden olevan ihan ok, joten koitetaan miettiä mikä mikä on se mihin ns. tökkää.
Miten alottaisit keskustelun tällaiseen esittelyyn?
"Hei, olen ollut nyt vähä aikaan sinkkuna ja kaipaan hissuksiin uutta ihmistä elämääni. Olen iloinen, lämmin, mutta suoran rehellinen ihminen. Erityisesti tykkään kesäpäivistä, festareista, kissoista ja salmiakista, mämmiä suorastaan inhoan! Perhe ja ystävät ovat minulle todella tärkeitä. Opiskelen ammattirkorkeassa. Sinun suhteen ei ole kriteerejä, kunhan olet mukava ja savuton. Hymy on aina plussaa! :) ""Suosittelisin ainakin kuoppaamaan sen Tinderin."
Miksi? Jos siellä kuitenkin saa edes jonkinlaisen yhteyden vastakkaiseen sukupuoleen. Minullakin treffikokemusten määrä tuplaantui tinderiin liittymisen jälkeen (kahdesta neljään!).wlfwd kirjoitti:
"Suosittelisin ainakin kuoppaamaan sen Tinderin."
Miksi? Jos siellä kuitenkin saa edes jonkinlaisen yhteyden vastakkaiseen sukupuoleen. Minullakin treffikokemusten määrä tuplaantui tinderiin liittymisen jälkeen (kahdesta neljään!).Hyvä jos toimii sinulla. Voi ihan hyvin toimiakin. :) Meidän keskustelun aloittaneella ei kuitenkaan tunnu toimineen. Voisihan Tinderiä sanoa omalla tapaansa näppäräksi, mutta pinnalliseksi lihatiskiksi sen itse kuitenkin määrittelisin. En ole määritellyt paikkaa kannattavaksi, enkä ihmisiä siellä varteenotettaviksi kuunnellessani ihmisten kertomuksia. Voin toki olla väärässäkin, ehkä syyllistyn raa'alla kädellä ennakkoluuloihin? Anteeksi siitä.
- 567286587628756
"Netin treffipalveluissa on hieman se ongelma, että vähän jokainen hukkuu väkisinkin massaan ja mielenkiinto on yllättävän helppo hukata"
Olen samaa mieltä. Mielestäni on hyvin vaikeaa yrittää erottua Tinderissä muista miehistä. Oman kokemukseni mukaan naiset saavat siellä todella paljon mätsejä, joten tietysti he valitsevat vain parhaimman näköiset. Erään lähteen mukaan naiset painavat sydäntä keskimäärin vain 14 prosentille miehistä. Yksi ystäväni sai houkuteltua minut Tinderiin. En itse nähnyt sitä kovin hyvänä kanavana löytää kumppania, mutta kaikkea täytyy yrittää.
"Uskon jos sanot ulkoisten puitteiden olevan ihan ok"
Uskoisin nyt näyttäväni niin hyvältä kuin vain juuri minä voin näyttää (paino, henkilökohtainen hygienia, vaatteet jne.).
"Miten alottaisit keskustelun tällaiseen esittelyyn?"
Tervehtimisen ja kuulumisten kysymisen jälkeen jatkaisin todennäköisesti kysymällä lisää opinnoista. Tämän jälkeen alkaisin puhua tulevaisuuden suunnitelmista.
Tuollaisia tosin harvemmin Tinderissä näkee. 567286587628756 kirjoitti:
"Netin treffipalveluissa on hieman se ongelma, että vähän jokainen hukkuu väkisinkin massaan ja mielenkiinto on yllättävän helppo hukata"
Olen samaa mieltä. Mielestäni on hyvin vaikeaa yrittää erottua Tinderissä muista miehistä. Oman kokemukseni mukaan naiset saavat siellä todella paljon mätsejä, joten tietysti he valitsevat vain parhaimman näköiset. Erään lähteen mukaan naiset painavat sydäntä keskimäärin vain 14 prosentille miehistä. Yksi ystäväni sai houkuteltua minut Tinderiin. En itse nähnyt sitä kovin hyvänä kanavana löytää kumppania, mutta kaikkea täytyy yrittää.
"Uskon jos sanot ulkoisten puitteiden olevan ihan ok"
Uskoisin nyt näyttäväni niin hyvältä kuin vain juuri minä voin näyttää (paino, henkilökohtainen hygienia, vaatteet jne.).
"Miten alottaisit keskustelun tällaiseen esittelyyn?"
Tervehtimisen ja kuulumisten kysymisen jälkeen jatkaisin todennäköisesti kysymällä lisää opinnoista. Tämän jälkeen alkaisin puhua tulevaisuuden suunnitelmista.
Tuollaisia tosin harvemmin Tinderissä näkee.No ei Tinderissä tosiaan ehkä aivan tuollaiseen törmää, mutta sain käsityksen, että olisit kokeillut jotain muutakin treffipalvelua esimerkiksi tuota suomi24:n treffi osuutta tai vastaavia. Niissä on kai useammin enemmän tekstiä esillä. :) Toisaalta niissä on kyllä pohjimmiltaan samaa ongelmaa kuin tinderissä; miehiä on paljon enemmän kuin naisia. Ja mun miespuoliset ystävät ovat jonkin verran valittaneet, että niissäkin profiilikuvilla porskuttaa pisimmälle.
Hmm.
Sinulta irtoaa kirjoittaessa kokonaisia lauseita, hallitset oikeinkirjouksen ja osaat koota vastaustasi jopa minun rönsyilevästä tekstistäni. Eli niihin ei ainakaan tökkää. Enkä myöskään usko kirjoittamisesi perusteella, että lankeaisit sellaiseen yleiseen "CV-tenttaamiseen", eli kysymys kysymykseltä kaivaisit puoliväkisin esiin lempileffat, -musiikit, -värit, -kukat, -ruuat, -harrastukset, -vuodenajat jne. jne. Sellaiset on raskaita, minusta ihminen kertoo kun haluaa kertoa ja toisaalta, jos toiselta pitää kaivaa vastauksia, niin ehkä se keskustelu ei vain ole kannattava. Hmm.
Tinderissä ihmiset ovat ehkä hieman kevyin lähtökohdin liikkeellä, ja kuten monista saamistasi neuvoista huomasit niin ehdotteluja tulee melko nopeaan. Itse henkilökohtaisesti turrun niihin todella nopesti ja takaraivoon jää sellainen ennakkoluulo kaikkien ihmisten taka-ajatuksista (oma Suomi24 treffit- kokemus). Toisaalta yksi keino erottautua olisi juuri tuo ettet etsi niitä ns. yhden yön heilahduksia? Että haluat oikeasti tutustua ja löytää ihanan ihmisen elämääsi. Sillä voisi olla mahdollisuuksia erottua ja herättää luottamusta. Ja mitä sitten, jos muutama sen takia skippaa sinut? Eivät varmaankaan sitten olleet ihan sinun tyyppiäsi.
Mites, millainen on sun huumorintajusi laita? Se on ehkä paras keino virksitää keskusteluja ja jäädä naisten mieleen. :)- 4578973456263857
"sain käsityksen, että olisit kokeillut jotain muutakin treffipalvelua esimerkiksi tuota suomi24:n treffi osuutta tai vastaavia"
Kyllä. Tosin noin hyviin teksteihin en muista kovin usein törmänneeni esimerkiksi Eliittikumppanissakaan.
En tiedä, onko suurin ongelma se, että miehiä on enemmän vai se, että naiset haluavat vain ne parhaimman näköiset, koska voivat usein valita melkein kenet tahansa.
"Sinulta irtoaa kirjoittaessa kokonaisia lauseita, hallitset oikeinkirjouksen ja osaat koota vastaustasi jopa minun rönsyilevästä tekstistäni"
Tuntui hyvältä lukea jotain tällaista. Olet ensimmäinen, joka on koskaan sanonut mitään tuollaista.
Yritän tosiaan välttää sitä, että keskustelu olisi vain kysymysten pommittamista. En tietenkään ole aina onnistunut tässä, mutta aina olen kuitenkin yrittänyt.
"takaraivoon jää sellainen ennakkoluulo kaikkien ihmisten taka-ajatuksista"
Joskus minusta tuntuu siltä, että (ainakin jotkut) naiset ovat ymmärteneet väärin aikeeni. Vaikka olen yrittänyt lähestyä heitä asiallisesti osoittaen kuitenkin samalla olevani kiinnostunut, pelkään heidän alkaneen ajatella, että olen vain sen yhden asian perässä.
"Mites, millainen on sun huumorintajusi laita?"
En ikinä kerro mitään kaksimielisiä vitsejä. En ole sen tyyppinen ihminen, että ne tuntuisivat sopivan suuhuni. Sellaiset vitsit voisivat myös antaa väärän kuvan itsestäni. Esimerkiksi yhdessä noin 10 minuutin mittaisessa keskustelussa kerroin yhden hauskan jutun, joka sai naisen hymyilemään ja jopa hieman nauramaan. (Vaikutti aidolta.) Kyseessä oli muuten ensimmäinen keskustelukerta. Kun alan tuntea naista hieman paremmin, muutun samalla hieman hauskemmaksi. En kuitenkaan yritä olla merkittävästi hauskempi kuin, mikä tuntuu luontevalta.
- Fewnfjkefnjksdjkfndf
Sä olet maustamatonta viiliä jätkä. Sen näkee heti. Se haisee sussa. Olet asiallinen tuote, olet perustason toimija, pystyt puhumaan etkä ole luotasityöntävä. Mutta et ole myöskään puoleesivetävä.
Sinussa ei ole sisältöä, substanssia, olemusta. Sen huomaa heti, kaikki mitä tarjoilet on perustason "olen kunnossa" - ikäänkuin jos sinä olet talo - niin olet nyt valanut perustukset oikein huolella ja korjannut siinä olevat viat.
Mutta missä vitussa se koko muu rakennus on?!? Se on se kuka sinun pitäisi olla. Luonne. Ihminen.
Ainoa mitä tavoitan on jotakuinkin sanat "etäinen turhautunut" - se on olemuksesi. Juuri siksi sinä et pääse kuin juttusille ja kelpaa koska vaikutat olevan perustuksiltasi ok.
Minulla on aika rapaiset perustukset. Ja rakentamani hökkeli (itseni) on aika tekemällä tehdyn näköinen. Kaiken kruunaa kyltti jossa on spraymaalattu teksti "ILMAISIA HALEJA SISÄLLÄ".
Ja tytöt juoksee tirskuen sisään.- Fkwemfwemkfmklsdmklf
Eli mitäpäs jos välillä lopettaisit "paremmaksi" pyrkimisen ja alkaisit pyrkiä KOKONAISEMMAKSI.
- 6546777546888
Fkwemfwemkfmklsdmklf kirjoitti:
Eli mitäpäs jos välillä lopettaisit "paremmaksi" pyrkimisen ja alkaisit pyrkiä KOKONAISEMMAKSI.
Miten tämä kannattaisi toteuttaa käytännössä?
Naisen saa helpoiten kun syntyy seuraavassa elämässä 190 senttiseksi mustaksi mieheksi. Harva valkoinen suomalainen mies enää vetää naisia puoleensa, koska naiset kaipaavat ulkomaalaisia ja eksoottisia miehiä.
Suomalainen mies on naisten sylkykuppi.- 345678623875672358
Todella monella valkoisella lyhyellä miehellä on kuitenkin seurustelukumppani, kuten olen täällä aikaisemmin jo todennut. Olen nähnyt tämän lukuisia kertoja.
345678623875672358 kirjoitti:
Todella monella valkoisella lyhyellä miehellä on kuitenkin seurustelukumppani, kuten olen täällä aikaisemmin jo todennut. Olen nähnyt tämän lukuisia kertoja.
Suurimmalla osalla ei ole ja koska moni pitkäkään suomimies ei saa naista, niin voit kuvitella miten paskat markkinat on joillain 150-160 senttisillä miehillä. Sillä ei ole mitään merkitystä että etsiikö sitä naista sitten ulkomailta, koska naisilla on sama maku miesten suhteen.
Homoilu on sitten asia erikseen, siellä ei pituus merkitse niin paljon mutta se ei liity tähän asiaan.- 654676347884478
Hyvin monet lyhyet ja/tai lihavat tuntemani miehet ovat kuitenkin onnistuneet löytämään kumppanin. Ei kannata turhautua, vaikka heti ei onnistuisi. Se riittää, että löytää yhden hyvän. Lyhyt mies ei ole todellakaan kaikille naisille turn offi, kuten nuo mainitsemani tapaukset osoittavat. Miten naiset voisivat arvostaa sinua, jos et arvosta itseäsi?
- Pillujen--asiantuntija
Et ole kiinnostava, et ole sosiaalinen etkä ole komea. Siitähän se on kiinni. Et ole varakas, miehen pitää tarjota naiselle hyvä elämä. Sinkkumiehiä on varmaan 400000, miksiköhän naisille ei kelpaa normaalit miehet mutta murhaajat ja väkivaltaiset miehet kelpaa heti.
- 56265876287356782657
"Et ole kiinnostava"
Naispuoliset ystäväni tykkäävät jutella kanssani montakin tuntia kerralla. Jos en olisin tylsä, tuskin he viettäisivät noin paljon aikaa kanssani.
"et ole sosiaalinen"
Laajennan jatkuvasti sosiaalista verkostoani. Esimerkiksi synttärijuhlissa en toki ole se puheliain, mutta en todellakaan myöskään se hiljaisin.
"etkä ole komea"
Tämä todennäköisesti selittää osan saamistani pakeista, mutta ei kuitenkaan kaikkia.
"Et ole varakas"
Lukuisat opiskelukaverini ovat löytäneet tyttöystävät, vaikka he eivät ole yhtään sen varakkaampia kuin minä. Sitä paitsi kaikki naiset eivät ole "kullankaivajia".
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 18011299
- 565381
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462627- 382301
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131811Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,441735Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta381393Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v371319Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61226Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut261159