En ole hetkeäkään katunut sitä, että kohdalleni osui Irakin arabimies. En ole koskaan tuntenut edes oman perheeni kanssa olevani niin rakastettu, kunnioitettu ja hyväksytty kuin mitä tunnen mieheni ja hänen perheensä kanssa. Olen kristitty ja asiasta ei edes olla keskusteltu tai kyseenalaistettu.
Minua kohdellaan aina kuin kukkaa kämmenellä. Hän ei syö sikaa eikä mielellään muutakaan väärin teurastettua lihaa. Ei juo. Ja on tarkka näistä hygieniasaioista. Käymme ulkona myös. Iloa ja hauskaa voi olla ilman viinaa ja örveltämistä, vaikkei hän minulta ole koskaan muutamaa olutta kieltänyt. Ei vaan pidä humalaisista naisista. Kunnioitan häntä valtavasti. Koskaan emme ole riidelleet. Itse olen saattanut kiukutella ja hän ei ole kertaakaan provoisoitunut riitelemään.
Hän hoitaa työnsä ja asiansa ja on yleensä aina iloinen. On sanonut suoraan ettei halua minun juttelevan vieraille maamiehilleen, koska haluavat vain seksiä. Yhdessä kun ollaan niin on hyvä olla ulkonakin. Käymme myös omien kavereiden kanssa ulkona. Hän pitää aina huolta minusta ja yhdessä on hyvä ja turvallinen olla.
Hänen perheensä ottavat minut aina vastaan todella lämpimästi.
Olenkin ihmetellyt myös miesten kokkaustaitoja. Minullekin tarjoillaan kuin kuningattarelle konsanaan. Siitä tulee hyvä mieli.
Kunnioitan häntä ja hänen kulttuuriaan ja uskontoa ja tapoja. Sekä hän minun.
Minua ei kiinnosta oman perheeni tai kenekään muun mielipiteet. Minulla on vain hyviä kokemuksia heistä. Juhlat todellakin ovat ihania. Ollaan yhdessä, syödään,seurustellaan ja tanssitaan. Kukaan ei örvellä kännissä eikä kukaan tappele.
todellinen perhe
17
474
Vastaukset
- Tuttelisikatuure
Odota ihan rauhassa, kyllä se päivä tulee kun sinut piestään luumun väriseksi.
- loppukosatu
" Minua ei kiinnosta oman perheeni tai muidenkaan mielipiteet"
Tyhmä olet jos hylkäsit oman perheesi, usko pois tulet viellä tarvitsemaan heitä.
" väärin teurastettua lihaa"
Sekö on oikein että eläin joutuu kärsimään.
" ei halua minun juttelevan maamiehilleen"
Noinko jo alennut siihen että mies määrää elämästäsi . Odota vain niin kaikki muuttuu ja onko sitten hauskaa.. - hohohoooo
voi sitä kateellisten laumaa kun oksentelee pahoinvointiaan palstalla hahahahahahahaaa
- vakavasairaus
Sairaita kun ovat reppanat.
- hahahaako
" voi sitä kateellisten laumaa"
Eiköhän noita Irakilaisia ja muita musuja ole jokaisella jos vain haluaa. Yksikään fiksu nainen ei moisia huoli.
- p.reikänen
Muslipiireissä miehet tanssivat keskenään. Naiset ei jai ollenkaan, edes omissa tiloissaan eri aikaan.
- heehhehhee
Aloittaja on löytänyt aarteen. Varmaan ainut
Irakkilainen joka on noin ihana
Olet löytänyt nuppineulan heinäkasasta.- Ollaanpastarkkoina
Silmäneulan hän on löytänyt, ei mitään nuppia.
- rymys
Niin se aina alkaa...kaikki on aluksi NIIN ihanaa.
Jossain vaiheessa sinulle selviää se, että heidän
kulttuurissaan tai uskonnossaan nainen on miehen omaisuutta. - Satujajatarinoita
tuhannen ja yhden yön....höpö höpö
- Epäuskottavaa
Pyssy ohimolla kirjoitettu. Tai tarpeeksi kieltä oppinut äijä itse. Muutenkin aina kukka kämmenellä(kin)-kohtelu viittaa siihen ettei ole samanarvoinen toimija miehen kanssa, tai on vielä jotain saamista ennenkuin voi pieksää. Että innostukaa naikkoset nyt vaan ja hankkikaa paljon oleskelulupia!
- Iinahakkarainen
Liian ihanaa ollakseen kaikki totta. Jos on totta nyt, niin ei ikuisesti, koska ei meissä niin hyviä ihmisiä ole, eikä se olisi edes luonnollista. Mikäli tuo ei ole provo, niin kysymyksessä on kokematon ja lapsellinen nainen, joka uskoo prinsessasatuihin. En ole kateellinen enkä rasisti. Kyllä noita noista maista tulleita miehiä olisi tarjolla nyt pilvin pimein ja mielellään käyttäisivät suomalaisia naisia hyväkseen jo käytännönasioiden takia. Rakastaahan hekin toki osaavat, mutta eri kulttuuri on eri kulttuuri.
- Onnensalöytänyt
Minullakin on samanlainen kokemus. Paitsi että mieheni on Iranilainen. Ensimmäinen mies, jota olen voinut koskaan arvostaa, kunnioittaa ja rakastaa, ja hän on ansainnut sen käytöksellään. Monta vuotta mietin, koska suhteeseemme astuu arki ja saan alkaa kuunnella ivailua ja alistamista, sekä vikalistan jankuttamista, kuten aiemmissa suhteissa Suomalaismiesten kanssa. Mutta ei sinnepäinkään, kauniit tavat jatkuvat.
Hääjuhlassamme oli mieheni veli vaimoineen ja he ovat olleet yli 30 vuotta naimisissa. Tämä veli kohteli vaimoaan yhtä kauniisti ja rakastavasti kuin minun mieheni kohtelee minua. Silloin huomasin, että elämme jo arkea ja arki mieheni kanssa on taivaallisen ihanaa.- jorvelotimo
Vähän eri asia mennä naimisiin vasta kuuskymppisenä...
- reikänen
Tuosta perhekulttuurista, niin itellä tanskalainen mies ja myös täällä miehet kokkaa hyvää ruokaa (melkeinpä enemmän kun naiset) on paljon perhejuhlia ja kaikki kohtelee toisiaan niin ihanasti ja rakastavasti. Tämmöstä en kokenut ikinä suomessa ja samallaiselta kuulostaa kaverien puheet. Ainoastaan jotkut suomenruotsalaiset saattavat ylläpitää samanlaista kulttuuria. Kyllä meidän suomalaisten perhekulttuuri on vähän vinksallaan kun tämmöset "perusasiat" vaikuttaa ihan kuin olisi eri maailmasta.
- asfgjhkllö
ettei suvakki siiderivalas tätä ole kirjoitellut rautatientorilla vetoisessa teltassa rättipäiden ympärillä kohmettunein sormin ihan vaan innostaaaksen iteään ja mieltä nostattamaan. todellisuudessahan sen juttu menee niin että kutsui yhden matun kotiaan kellariin lämmitteleen ja iltapuoleen se oli päästäny 3 muuta kellarin ikkunasta sisään ja yhdessä tuumin sitten tunkeutuivat sisälle sekä suuhun persreikään kairaamalla ja emättimeen, paskoa ei voinut kuukauteen kun perssilmä räjähti, klamydia tuli kitalakeen ja satiaiset tanssi perkele tangoa pillunkarvoissa, tai mitä niitä oli enää jäljellä kun oli ns aika kuluttava yönselkä sinä yönä, toinen yö meni sitten jorvin sairaalan päivystyksessä ja sillä välin matut oli ajanut tyttären sekä pojan perssilmät soikeiksi kun jäivät sinne kotiin.
- Jmdmmdmd
Sinä voit olla mitä vaan, mutta lapsistasi tulee muslimeita. Lapsenlapsesi ovatkin jo sitten tosimuslimeita Ranskan malliin.
Ja onhan tuo sosioekonominenkin valinta. On hyvä jos miehesi osaa tehdä ruokaa. Ulkona teillä ei olekaan varaa syödä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1832234
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1711965Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I451914- 1281620
Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia641479Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1891460Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen771221Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P311064- 711053
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni751033