Mikä näistä viesteistä täällä kertoo ne sun tunteesi mulle, kun suoraan et kerro mitä tunnet tai haluat? Aika hankalaa on tunnistaa täältä sinua muiden joukosta.
Mutta mutta
7
348
Vastaukset
- Ppiknj
Onko täällä joku kertomassa Sinulle tunteistaan? Ja sinä etsit kuin etsivä konsanaan neulaa heinäkasasta.
Siltähän se toisaalta näyttäytyy toiminta täällä, ja kun neula löytyy onkin se väärinpäin ja auts, kun sattuu kun jutut ei tunnu omilta.
Ei nämä ole hlökohtaisia juttuja tai sellaisiksi tarkoitettu. Perspektiiviä perspektiiviä.
💉- Kukakertoojosetsinä
No nii. Sitähän tuo mun aloitus juuri oli, kun tämä palsta ei oikeasti kerro mistään mitään.
Itse on tunteensa kerrottava oikeassa elämässä, että joku voi tietää jonkun tunteet.
Tämä palsta on ajatusten kaatopaikka.
Sivusta, kun silmään osui:
Hassua ettet kysy siltä naiselta suoraan... mistä hän voi tietää kuka olet :D- Josolet
Minun kaivattuni K... johon on hyvin vahvat tunteen.Laitat vaan tunnisteet että keneltä niitä kaipaat kuulla....
Jos viestien perusteella käy ilmi, että se on hän, niin silloin voisit olla yhteydessä laittamalla hänelle viesti. Voit tehdä etsintäkuulutuksen hänestä, jossa kerrot enemmän tuntomerkkejä:
http://keskustelu.suomi24.fi/ajanviete/etsintakuulutus- Vastausmieheltä
Olet kyllä ihan oikeassa siinä, että tämä on tosiaan kaikkien ajatusten kaatopaikka. Täällä ihmiset keräilee "roskia" ja miettivät, olisikohan mulla tuolle jotain käyttöä. Eli ei täällä varmaan kukaan saa viestejään perille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5201608- 641176
- 61872
- 62871
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18847Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101776- 76751
- 30707
- 63695
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49691